Volgens mij niet.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hoe verander je eigenlijk het uiterlijk van peuters?
Ook als je gewone Sims hebt?quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:34 schreef Danaa het volgende:
til je peuter op en klik op de spiegel, dan krijg je verschillende opties en zo ook een optie om het uiterlijk van je peuter te veranderen!!
Ik heb ook een eigen peuterspiegel waarmee het kan, maar bovenstaande zit gewoon int spel kan iederen doen!
Dat had ik dus al eens geprobeerd, dacht ik, maar toen kon ik alleen het uiterlijk van de volwassen Sim veranderen..quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:34 schreef Danaa het volgende:
til je peuter op en klik op de spiegel, dan krijg je verschillende opties en zo ook een optie om het uiterlijk van je peuter te veranderen!!
Ik heb ook een eigen peuterspiegel waarmee het kan, maar bovenstaande zit gewoon int spel kan iederen doen!
hahahahahha das volgens mij als je een hele hoge functie in de carriere leger hebtquote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:09 schreef X-fi het volgende:
Mijn buurmeid werd opgehaald met een helikopter. Nog nooooit gezien
Ik kom nooit hogen dan zes promotiesquote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:13 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
hahahahahha das volgens mij als je een hele hoge functie in de carriere leger hebt![]()
Of beter mijn best doen op mijn werkquote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:38 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
beter voor je sims zorgen hoor jij!!![]()
Ja inderdaad maar ik weet niet of dat ook bij de gewone sims kan of dat je daar een uitbreiding voor nodig hebt..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:38 schreef Clauw het volgende:
Ja ik heb het uiterlijk veranderd van de peuters, blond vond ik leukerAls iemand de peuter vast houdt dan kan je volgens mij het uiterlijk veranderen.
Nah, die downloaden we wel, toch?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:15 schreef Sanne het volgende:
Zag hem gisteren staan, maar volgens mij is dit weer net zo'n uitbreiding als die familiepret. Geen nieuwe banen of nieuwe interacties, wel nieuwe kleding en spullen.
Ik ookquote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:24 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ach, ik koop hem denk ik ook wel. Glamour is wel mijn ding![]()
Blondquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:43 schreef Danaa het volgende:
[..]
Ja inderdaad maar ik weet niet of dat ook bij de gewone sims kan of dat je daar een uitbreiding voor nodig hebt..
Ik ben ook helemaal gek van blond!! Maar dat komt vast om ik zelf ook blond ben..
get a room you two!quote:
Ik heb geen enkele problemen met Brunnettesquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:08 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
get a room you two!![]()
![]()
edit: ik hou btw vooral van zwart-harige sims, brunettes vind ik ook nog wel mooi..Maar ik heb eerlijk gezegd bijna geen blonde sims...en roodharige sims zijn bij mij al helemaal uit den boze...daar mogen mijn sims niet eens vrienden mee worden!!
![]()
![]()
Dacht dat er al weer 7 was uitgebracht.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:31 schreef zoeperzazke het volgende:
- university
- nightlife
- open for business
en dan is er nog een 'objectenpakket', Family Fun. Glamour wordt net zoiets als het Family Fun pakket. De andere pakketten bieden ook extra spelopties.
Thanks! Let niet op mn kinderkamer, ik ben altijd te lui om een hele kamer te ontwerpen en dan is het maar voor die twee dagen dat ze baby zijn, dus ik prop altijd een wieg en een commode in de kinderkamer.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:49 schreef X-fi het volgende:
Dat haar ziet er zeker gaaf uit.
Enne, mooie woonkamer
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:53 schreef PeRi het volgende:
[..]
Mijn stoere Sims met kort haar lijken altijd op jou..
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:54 schreef PeRi het volgende:
[..]
Thanks! Let niet op mn kinderkamer, ik ben altijd te lui om een hele kamer te ontwerpen en dan is het maar voor die twee dagen dat ze baby zijn, dus ik prop altijd een wieg en een commode in de kinderkamer..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |