abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39620303
Ik ben er al achter, na veel ruzie stond er gewoon de actie 'relatie verbreken' bij ,daar heb je dus niet eens inteenminator voor nodig. Nu leeft mn bedrogen vrouwtje weer heel gelukkig en is in verwachting van haar derde kind (de tweede van haar nieuwe man)

I had a signature once. It was awful.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 23:02:14 #52
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_39620801
mooizo
Oh yes i did!
  vrijdag 7 juli 2006 @ 23:18:56 #53
19226 Lotjeb
Hop hop!
pi_39621301
Lotjeb & CaPS_ We zijn zo'n gelukkig gezinnetje dat het bijna saai is
Hier wat plaatjes, jongetje is onze zoon Sander. Hij heeft ook nog een zusje maar tja, van je tweede kind maak je altijd minder foto's dan van de eerste he...

[ Bericht 85% gewijzigd door Lotjeb op 07-07-2006 23:28:57 ]
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
  zondag 9 juli 2006 @ 18:51:15 #54
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_39665365
Die onderste foto is mooi, hele mooie huiskamer zeg!! Ik heb vandaag mn hele dag geweid aan simmen en ik heb dus een paar foto's om hier te showen...Juliette was zwanger maar heeft helaas geen tweeling gekregen
Hier dus een paar screens:

zwangere Juliette:

closeup van Juliette (ze wonen btw in t gele huis van vanilivi):

Juliette en baby Starr:

De zusjes van Juliette Zoe en Paris:

En nog een keer Zoe:
Oh yes i did!
pi_39667019
Mooie screens Izzypizzy
Ook ik heb weer gesimd dus hier weer wat screens!

Lolita de slet is bevallen van een dochter: Lola

De speelkamer voor de kids.

Carly gaat slapen

Andrew met z'n papa Milo

And last but not least: de bijbel bijeenkomst!
  zondag 9 juli 2006 @ 23:14:05 #56
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_39675230
Nou aangezien het spitsuur is nog maar wat screens van mij ....Ik heb net een tweeling gekregen, dit keer heb ik maar de forcetwins cheat gebruikt, k heb een jongetje en een meisje gekregen...Hier wat screens van m'n schaapjes babykamer:

De schaapjes babykamer:

De baby's worden ingestopt...

Luke kijkt een spannende wedstrijd (vast Frankrijk-Italie )

En de kraamvisite eet gezellig mee:
Oh yes i did!
pi_39675763
Wat is de twin-cheat ook alweer, en wanneer moet je hem typen? En geldt hij dan alleen voor de huidige zwangerschap of voor alle zwangerschappen?
  zondag 9 juli 2006 @ 23:50:38 #58
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_39676713
quote:
Op zondag 9 juli 2006 23:26 schreef zoeperzazke het volgende:
Wat is de twin-cheat ook alweer, en wanneer moet je hem typen? En geldt hij dan alleen voor de huidige zwangerschap of voor alle zwangerschappen?
je moet gewoon forcetwins intypen en de vrouw moet op dat moment 'aan' staan als degene met wie je speelt zeg maar...Je typt het in op het moment dat ze al zwanger is, zodra ze bevalt krijg je een tweeling
Oh yes i did!
pi_39677391
Matthew & Holly still happy together

Tja, moet ook gebeuren hè?

Pretty pink & baby blue

Carly krijgt "dansles" van BFF Tara
  maandag 10 juli 2006 @ 01:16:44 #60
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_39679314
Ik heb in Chinatown 3 broers in 1 huisje gezet om het vrouwelijk schoon aldaar het hoofd op hol te brengen. Ik heb een typisch mannenhuis voor ze gemaakt, met o.a. een pooltafel, een DJ-tafel en wat instrumenten en ze begonnen spontaan te pingelen op die instrumenten en na wat geoefen en een nachtlang jammen (gecheat met een schilderij) beheersten ze ineens hun instrumenten zogoed dat ze echt supercoole muziek voortbrachten met z'n drieeen waar ik tijdenlang ademloos naar heb zitten luisteren. En dan komt de film met geluid-mogelijkheid van de Sims erg van pas:

http://www.135mm.nl/lj/rockjammen.avi
http://www.135mm.nl/lj/gitaarsolo1.avi
http://www.135mm.nl/lj/finaljamsessie.avi
http://www.135mm.nl/lj/drumsolo.avi

Meer plaatjes van de broers:

Mwheheh. Een gast die het niet zo op de waterpijp had.

Een sim die als aspiration 'genot' heeft en dus punten verdient met flessen jongleren

Sim en vriendinnetje

Andere overspelige sim met 2 vriendinnetje (waarvan eentje die nog studeert en waarmee-ie
verloofd is )

Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 10 juli 2006 @ 08:39:27 #61
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_39682044
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 10:31 schreef Marvellous het volgende:
Ik heb hier een paar babykamers gedownload:
http://www.simsquirts.com/simsquirts.htm

Hier hebben ze leuke kleding voor mannen:
http://www.simguys.net/index2.htm
Die site van de mannenkleding doet t weer!! Ik heb net echt een heleboel leuke hippe kleren gedownload!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oh yes i did!
pi_39682224
Ik zal eerlijk zeggen, ik heb nog nooit met een andere levenswens dan romantiek of familie gespeeld, die 2 zijn gewoon het leukste... en jullie?

Edit: nog een vraagje, ik heb het eerder geprobeerd, maar wil het toch weten... binnenkort hebik mijn eerste tiener en ik wil haar graag dus zwanger kunnen maken en laten verloven etc. Mag ik van iemand nog 1 keer de juiste link naar de site waar je die inteenmenator kunt downloaden? De eerste keer dat ik het probeerde is het me niet gelukt...

Edit2: idd leuke kleding op die simguys site, maar ik kan geen meshes vinden? Ja, een enkeling.. die staan ertussen... zijn die voldoende voor alles?
  maandag 10 juli 2006 @ 09:26:36 #63
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_39682527
quote:
Op maandag 10 juli 2006 09:04 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik zal eerlijk zeggen, ik heb nog nooit met een andere levenswens dan romantiek of familie gespeeld, die 2 zijn gewoon het leukste... en jullie?

Edit: nog een vraagje, ik heb het eerder geprobeerd, maar wil het toch weten... binnenkort hebik mijn eerste tiener en ik wil haar graag dus zwanger kunnen maken en laten verloven etc. Mag ik van iemand nog 1 keer de juiste link naar de site waar je die inteenmenator kunt downloaden? De eerste keer dat ik het probeerde is het me niet gelukt...

Edit2: idd leuke kleding op die simguys site, maar ik kan geen meshes vinden? Ja, een enkeling.. die staan ertussen... zijn die voldoende voor alles?
Ja als er geen mesh bij staat heb je er ook geen een nodig, dat zit dan al in het spel...

Ik denk dat je ff moet kijken in het vorige topic daar staat vast de link van de inteenmanator, daar heb ik hem ook vandaan...volgens mij had danaa hem gepost...

Ik doe ook meestal romantiek, familie en de wens om veel te leren, maar voor de afwisseling doe ik heel soms ook populairiteit, rijkdomswens of levensgenieter
Oh yes i did!
pi_39684796
Baal, baal... ik kom er net achter dat omdat ik geen OFB heb de forcetwins cheat niet werkt... Dan maar geen tweeling, vind ik wel jammer, maarja...
pi_39687881
Nou, Alicia is bevallen, helaas niet van een tweeling dus, maar van zoontje Quibus. De hele familie is er dolgelukkig mee, ik von dhet wel leuk om een screenshotje hiervan te maken, de wensmeters van de hele familie zijn wit behalve van Quibusje

Het is echt een leuk spel maar het wordt nu best druk met zoveel kinderen die je allemaal moet regisseren. Toch gaat het gelukkig erg goed, ben benieuwd of het met gaat lukken om de levenswens van mijn Sims (6 kinderen zien trouwen) te vervullen! Lara, de oudste tienerdochter, is in ieder geval al lekker aan het flirten met Niels
pi_39693397
Ik zag daarnet dit stukje op modthesims2 staan:

Warning! This cheat is for advanced users, and improper use of it may cause problems in the game. Use at your own risk!!!

boolProp testingCheatsEnabled [true/false] - Used by Maxis for testing certain aspects of the game. This cheat has many, MANY uses, not all of them useful for the player, and some of them potentially harmful. If you must use the testingCheatsEnabled cheat, only enable it for exactly as long as you need to use it, then turn it back off. You may notice errors in your game if it is left on all the time.

Ik speel de laatste tijd alleen maar onder deze cheat, omdat ik het zo geweldig vind om steeds zelf de balkjes te kunnen beheren... Hebben jullie al veel problemen gehad met deze cheat, of gebruiken jullie hem niet?
  maandag 10 juli 2006 @ 16:43:57 #67
140412 Danaa
🍎
pi_39694217
quote:
Op maandag 10 juli 2006 16:16 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik zag daarnet dit stukje op modthesims2 staan:

Warning! This cheat is for advanced users, and improper use of it may cause problems in the game. Use at your own risk!!!

boolProp testingCheatsEnabled [true/false] - Used by Maxis for testing certain aspects of the game. This cheat has many, MANY uses, not all of them useful for the player, and some of them potentially harmful. If you must use the testingCheatsEnabled cheat, only enable it for exactly as long as you need to use it, then turn it back off. You may notice errors in your game if it is left on all the time.
Het enige wat ik gebruik om de balkjes soms helemaal groen te krijgen is: Maxmotives..

En het klopt inderdaad dat ik een keer de site van de inteenminator heb neergezet.. maar weer de stie niet meer..
Ik heb hem zelf ook verwijderd want was er niet blij mee, gaf wat problemen..

Jeeeee wat een screens allemaal zeg, mooie sims. En inderdaad die ene huiskamer was echt heeeeeeel mooi!!! met die grijze banken

Ik speel de laatste tijd alleen maar onder deze cheat, omdat ik het zo geweldig vind om steeds zelf de balkjes te kunnen beheren... Hebben jullie al veel problemen gehad met deze cheat, of gebruiken jullie hem niet?
pi_39694492

De mogelijk cover van De Sims 2: Pets. Alleen is dit de console cover
pi_39694734
quote:
Op maandag 10 juli 2006 16:16 schreef zoeperzazke het volgende:
Hebben jullie al veel problemen gehad met deze cheat, of gebruiken jullie hem niet?
Ik gebruik die cheat zelden tot nooit. Ik heb hem ooit gebruikt om een nanny in een tiener te veranderen, maar de nanny zat daarna vast en kon niet meer weg. De cheat kan dus inderdaad wat problemen geven. Maar ik denk overigens dat de meeste opties van de cheat onschuldig zijn. Zolang je maar geen dingen probeert die normaal onmogelijk zijn in het spel. Zoals ik dus deed met de nanny
  maandag 10 juli 2006 @ 17:01:47 #70
81237 releaze
best of both worlds
pi_39694827
quote:
Op maandag 10 juli 2006 16:43 schreef Danaa het volgende:

ik gebruik hem standaard. totaal helemaal never nooit problemen mee gehad
pi_39694850
Kan iemand dan wat meer vertellen over die boolprop cheat? Ik heb hem ook eens aangezet, maar snapte er niet veel van. Ik heb mn wensmeter helemaal platina ermee gekregen, en ik kon van sims vampiers maken, maar dat was het zo'n beetje .
  maandag 10 juli 2006 @ 17:46:08 #72
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_39696118
Sims
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
pi_39696154
quote:
Op maandag 10 juli 2006 17:02 schreef shiNinG_staR het volgende:
Kan iemand dan wat meer vertellen over die boolprop cheat? Ik heb hem ook eens aangezet, maar snapte er niet veel van. Ik heb mn wensmeter helemaal platina ermee gekregen, en ik kon van sims vampiers maken, maar dat was het zo'n beetje .
http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=103926

Download dit bestandje even, daar staat veel uitleg in
  maandag 10 juli 2006 @ 17:47:36 #74
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_39696162
Prachtige screenshots mensen!
Had ik maar zo'n mooi huis.

Jullie willen vast mijn huis niet zien
  maandag 10 juli 2006 @ 18:02:08 #75
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_39696563

De keuken krijgt binnenkort een mega verbouwing En er komen ook nog wat nieuwe dingen te staan in mijn huis
  maandag 10 juli 2006 @ 18:04:45 #76
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_39696624
Ik zie op bovenstaande screenshots dingen die ik niet kan kiezen . Waar te downloaden?

En oja, ik heb sinds kort StudentenLeven, maar als ik die installeer wil hij hem niet updaten en loopt het vast
pi_39696709
pluis www.modthesims2.com helemaal uit. Voor kapsels zie www.xmsims.com . En verder, overal kun je wel wat wegplukken...

Enne, over studentenleven: issie legaal?
  maandag 10 juli 2006 @ 18:13:17 #78
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_39696820
ja tuurlijk is ie legaal. Hier de foutmelding:

maandag 10 juli 2006 @ 18:19:51 #79
52016 Lyssa
music <3
pi_39696983
quote:
Op maandag 10 juli 2006 18:13 schreef X-fi het volgende:
ja tuurlijk is ie legaal. Hier de foutmelding:

[afbeelding]
dat heb ik eerder in het topic ook al gezegd, haal eerste de gewone sims 2 update van de sims2 site.. update m daarmee en installeer dan pas de uitbreiding

edit; ik had het in het vorige topic gezegd, soz
  maandag 10 juli 2006 @ 18:22:00 #80
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_39697035
quote:
Op maandag 10 juli 2006 18:19 schreef Lyssa het volgende:

[..]

dat heb ik eerder in het topic ook al gezegd, haal eerste de gewone sims 2 update van de sims2 site.. update m daarmee en installeer dan pas de uitbreiding

edit; ik had het in het vorige topic gezegd, soz
Dank

Ga het gelijk proberen! Als ie het doet, dan ben jij mijn held
pi_39697753
Oh, door die foutmelding had ik een half jaar geen Sims 2 Studentenleven kunnen spelen!

Bleek dat tijdens de installatie je virusscanner uit moest
  maandag 10 juli 2006 @ 19:03:24 #82
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_39698092
quote:
Op maandag 10 juli 2006 18:49 schreef Simsfan88 het volgende:
Oh, door die foutmelding had ik een half jaar geen Sims 2 Studentenleven kunnen spelen!

Bleek dat tijdens de installatie je virusscanner uit moest
. Tja, daar denk je dus ook niet aan
pi_39698750
Zo, mijn screenies. Inleidend blablaatje:

Ik speel nu met de familie Zonderling. in eerste instantie bestond deze uit Alicia en Boris, Alicia was ook zwanger van hem. Vlak na de geboorte van Eva besloot Boris er vandoor te gaan met de verleidelijke Carmen. Carmen had echter ook een broer, Diederick. Diederick kwam snel om Alicia te troosten en ze werden dolverliefd. Al snel was Alicia in verwachting van hem en kregen ze een zoon: Hillard. Vlak na zijn geboorte zijn ze getrouwd. Alicia heeft inmiddels 4 kinderen (Eva, Hillard, Lara en Quibus) en is halverwege de zwangerschap van haar vijfde kind. Bij de 6e stop ik hoor

Screenies, het zijn er aardig wat!

Links: Boris, in zijn ordehandhavingpak. Rechts staat Diederick, en vooraan Alicia die al zwanger is van Hillard.

Zwanger, ja.

De bruiloft! Dit was de eerste keer dat ik een sims-feest organiseerde en het was best leuk! Diederick speelde DJ. Minpuntje was dat Alicia halverwege bleek te moeten werken en haar snackbarkleding aandeed. Ik heb haar wel thuis gehouden, maar het zag er wel wat vreemd uit

Alicia

De vreselijk trotse vader met Hillard.

Papa heeft een carrière in het leger. Hij heeft nu geloof ik 6 of 7 keer promotie gemaakt. Iedere keer als hij thuis komt doet hij zijn happy dansje

Hij traint ook erg veel met zijn carrièrebeloning...

Hier zijn zowel Eva als Hillard kind, en maken ze samen hun huiswerk.

Hier had ik een grappig foutje: Pa was met zijn auto naar het werk geweest en kwam net als de kids om 3 uur thuis, maar de schoolbus stond voor zijn oprit, waardoor hij niet thuis kon komen, en de kinderen niet uit de bus wilden stappen. Om 8 uur 's avonds kwamen ze er toch maar uit

Erg leuk: een trampoline! Nadeeltje is dattie in de animatie niet meeveert, waardoor het lijkt alsof ze op een blok beton springt Maar ze heeft er wel lol mee.

Lara is nu ook opgegroeid tot kind. Hier zit ze, samen met Hillard, te oefenen.

Eva is inmiddels tiener.

Nog een keer Eva (heb haar haar nog veranderd). Eva heeft inmiddels 'vaste verkering' met Niels. In huis is ze gek op het verzorgen van baby Quibus, en ze hoopt zelf ook snel een kindje te krijgen.

Eva maakt haar huiswerk trouwens het liefst in haar blootje

Nog wat losse screenshots:

Vader trekt ene leuk gezicht

Close-up van Alicia

Lol in het fotohokje!

Het eindresultaat:

En nog een enorm gekke bek van Diederick:

Zo, dat was het weer!
pi_39702210
Mijn Sims groeien uit hun huisje... dus tijd voor een grondige verbouwing
Last.fm Twitter
pi_39702306
Leuk haar! http://seomi.zzo.net

Is het trouwens geen idee om voor de openingspost een lijstje met leuke downloadsites te maken?
Last.fm Twitter
  maandag 10 juli 2006 @ 21:29:04 #86
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_39703139
Leuk verhaaltje zoeperzazke

Hoe kom jij aan een fotohok?
  maandag 10 juli 2006 @ 21:31:32 #87
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_39703249
quote:
Op maandag 10 juli 2006 21:08 schreef Lotjeb het volgende:
Leuk haar! http://seomi.zzo.net

Is het trouwens geen idee om voor de openingspost een lijstje met leuke downloadsites te maken?
Nou blijkbaar vond miss TROEL het niet nodig om de OP een beetje aantrekkelijk te maken, zoals je kan lezen in de post erna wilde ze dat wij er massaal voor zorgen dat het een leuk topic wordt, ondanks de mega saaie op!!!

Dus bombardeer ik jullie maar lekker met nog meer screenshots

Ik heb vandaag hele leuke peuteroutfits gedownload met i mommy en i daddy erop:

i love mommy:

idem:

kleine meisjes worden groot:

closeup:

En d'r zus in paul frank pyjama:

Een leuke outfit met slippertjes die ik ook vandaag gedownload heb:
Oh yes i did!
  maandag 10 juli 2006 @ 21:32:40 #88
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_39703296
quote:
Op maandag 10 juli 2006 21:29 schreef X-fi het volgende:

die komt met nightlife...
Oh yes i did!
  maandag 10 juli 2006 @ 21:35:43 #89
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_39703403
quote:
Op maandag 10 juli 2006 21:32 schreef izzypizzy het volgende:

[..]

die komt met nightlife...
Aha. Ik moet die ook nog eens halen dan
Heb nu alleen maar de originele Sims2 en Studentenleven (volgens mij de allereerste uitbreiding)
pi_39705269
tvp

ben het weer van plan om te gaan spelen en lees hier even mee
leuke screen shots zitten er tussen zeg! en mooie huizen ook!
  maandag 10 juli 2006 @ 22:36:53 #91
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_39705965
quote:
Op maandag 10 juli 2006 21:29 schreef X-fi het volgende:

Nachtleven.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_39706105
Ik hoef al niet meer te antwoorden
  maandag 10 juli 2006 @ 22:41:49 #93
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_39706214
Oh en jaaaaa mannen die parcoursjes doen. Het liefst in een klein sportbroekje
(deze man had al een BeosBoxBoy-bodybuilderskin, dus was al erg gespierd)
ook leuk hoe ze kermen, vallen, puffen, het soms net niet halen

En gedownload ontbijt
  maandag 10 juli 2006 @ 22:45:39 #94
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_39706373
Izzypizzy, die speen heb ik ook wel eens gezien op modthesims2.com, hoe werkt-ie? Staat-ie onder sieraden/make-up oid?
pi_39706928
volgens mij is het gewoon een soort 'lipstick'? Ik weet het niet zeker hoor!
  maandag 10 juli 2006 @ 23:02:27 #96
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_39707020
quote:
Op maandag 10 juli 2006 22:36 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Nachtleven.
Staat nu ook op mijn verlanglijst
  maandag 10 juli 2006 @ 23:03:28 #97
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_39707048
Waar is het voedsel gedownload? Op modthesims2.com?
  maandag 10 juli 2006 @ 23:08:31 #98
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_39707268
Oh hmmm nee, ik heb me dus vergist, het komt van TheSimsResource is ws niet gratis
  maandag 10 juli 2006 @ 23:15:14 #99
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_39707529
quote:
Op maandag 10 juli 2006 23:08 schreef SEMTEX het volgende:
Oh hmmm nee, ik heb me dus vergist, het komt van TheSimsResource is ws niet gratis
[afbeelding]
Geen probleem
  maandag 10 juli 2006 @ 23:15:57 #100
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_39707560
quote:
Op maandag 10 juli 2006 22:45 schreef SEMTEX het volgende:
Izzypizzy, die speen heb ik ook wel eens gezien op modthesims2.com, hoe werkt-ie? Staat-ie onder sieraden/make-up oid?
Het valt onder die sectie waar brillen/accessoires enzo staan
Oh yes i did!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')