je moet gewoon forcetwins intypen en de vrouw moet op dat moment 'aan' staan als degene met wie je speelt zeg maar...Je typt het in op het moment dat ze al zwanger is, zodra ze bevalt krijg je een tweelingquote:Op zondag 9 juli 2006 23:26 schreef zoeperzazke het volgende:
Wat is de twin-cheat ook alweer, en wanneer moet je hem typen? En geldt hij dan alleen voor de huidige zwangerschap of voor alle zwangerschappen?
Die site van de mannenkleding doet t weer!!quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:31 schreef Marvellous het volgende:
Ik heb hier een paar babykamers gedownload:
http://www.simsquirts.com/simsquirts.htm
Hier hebben ze leuke kleding voor mannen:
http://www.simguys.net/index2.htm
Ja als er geen mesh bij staat heb je er ook geen een nodig, dat zit dan al in het spel...quote:Op maandag 10 juli 2006 09:04 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik zal eerlijk zeggen, ik heb nog nooit met een andere levenswens dan romantiek of familie gespeeld, die 2 zijn gewoon het leukste... en jullie?
Edit: nog een vraagje, ik heb het eerder geprobeerd, maar wil het toch weten... binnenkort hebik mijn eerste tiener en ik wil haar graag dus zwanger kunnen maken en laten verloven etc. Mag ik van iemand nog 1 keer de juiste link naar de site waar je die inteenmenator kunt downloaden? De eerste keer dat ik het probeerde is het me niet gelukt...
Edit2: idd leuke kleding op die simguys site, maar ik kan geen meshes vinden? Ja, een enkeling.. die staan ertussen... zijn die voldoende voor alles?
Het enige wat ik gebruik om de balkjes soms helemaal groen te krijgen is: Maxmotives..quote:Op maandag 10 juli 2006 16:16 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik zag daarnet dit stukje op modthesims2 staan:
Warning! This cheat is for advanced users, and improper use of it may cause problems in the game. Use at your own risk!!!
boolProp testingCheatsEnabled [true/false] - Used by Maxis for testing certain aspects of the game. This cheat has many, MANY uses, not all of them useful for the player, and some of them potentially harmful. If you must use the testingCheatsEnabled cheat, only enable it for exactly as long as you need to use it, then turn it back off. You may notice errors in your game if it is left on all the time.
Ik gebruik die cheat zelden tot nooit. Ik heb hem ooit gebruikt om een nanny in een tiener te veranderen, maar de nanny zat daarna vast en kon niet meer weg. De cheat kan dus inderdaad wat problemen geven. Maar ik denk overigens dat de meeste opties van de cheat onschuldig zijn. Zolang je maar geen dingen probeert die normaal onmogelijk zijn in het spel. Zoals ik dus deed met de nannyquote:Op maandag 10 juli 2006 16:16 schreef zoeperzazke het volgende:
Hebben jullie al veel problemen gehad met deze cheat, of gebruiken jullie hem niet?
ik gebruik hem standaard. totaal helemaal never nooit problemen mee gehadquote:Op maandag 10 juli 2006 16:43 schreef Danaa het volgende:
Ik speel de laatste tijd alleen maar onder deze cheat, omdat ik het zo geweldig vind om steeds zelf de balkjes te kunnen beheren... Hebben jullie al veel problemen gehad met deze cheat, of gebruiken jullie hem niet?
http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=103926quote:Op maandag 10 juli 2006 17:02 schreef shiNinG_staR het volgende:
Kan iemand dan wat meer vertellen over die boolprop cheat? Ik heb hem ook eens aangezet, maar snapte er niet veel van. Ik heb mn wensmeter helemaal platina ermee gekregen, en ik kon van sims vampiers maken, maar dat was het zo'n beetje.
dat heb ik eerder in het topic ook al gezegd, haal eerste de gewone sims 2 update van de sims2 site.. update m daarmee en installeer dan pas de uitbreidingquote:Op maandag 10 juli 2006 18:13 schreef X-fi het volgende:
ja tuurlijk is ie legaal. Hier de foutmelding:
[afbeelding]
Dankquote:Op maandag 10 juli 2006 18:19 schreef Lyssa het volgende:
[..]
dat heb ik eerder in het topic ook al gezegd, haal eerste de gewone sims 2 update van de sims2 site.. update m daarmee en installeer dan pas de uitbreiding
edit; ik had het in het vorige topic gezegd, soz
quote:Op maandag 10 juli 2006 18:49 schreef Simsfan88 het volgende:
Oh, door die foutmelding had ik een half jaar geen Sims 2 Studentenleven kunnen spelen!
Bleek dat tijdens de installatie je virusscanner uit moest![]()
Nou blijkbaar vond miss TROEL het niet nodig om de OP een beetje aantrekkelijk te maken, zoals je kan lezen in de post erna wilde ze dat wij er massaal voor zorgen dat het een leuk topic wordt, ondanks de mega saaie op!!!quote:Op maandag 10 juli 2006 21:08 schreef Lotjeb het volgende:
Leuk haar! http://seomi.zzo.net
Is het trouwens geen idee om voor de openingspost een lijstje met leuke downloadsites te maken?
die komt met nightlife...quote:Op maandag 10 juli 2006 21:29 schreef X-fi het volgende:
Leuk verhaaltje zoeperzazke
Hoe kom jij aan een fotohok?
Aha. Ik moet die ook nog eens halen danquote:
Nachtleven.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:29 schreef X-fi het volgende:
Leuk verhaaltje zoeperzazke
Hoe kom jij aan een fotohok?
Geen probleemquote:Op maandag 10 juli 2006 23:08 schreef SEMTEX het volgende:
Oh hmmm nee, ik heb me dus vergist, het komt van TheSimsResource is ws niet gratis
[afbeelding]
Het valt onder die sectie waar brillen/accessoires enzo staanquote:Op maandag 10 juli 2006 22:45 schreef SEMTEX het volgende:
Izzypizzy, die speen heb ik ook wel eens gezien op modthesims2.com, hoe werkt-ie? Staat-ie onder sieraden/make-up oid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |