Het is wel zoquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:01 schreef Danaa het volgende:
[..]
Kunnen ze ook tijdens het trouwen nog nee zeggenwist ik niet..
Mag ik vragen om een screenshot aub?quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:41 schreef Blue007 het volgende:
Ik heb ff een silly vraag!
Ik heb een puber als personage en die wilt de hele tijd punten scoren met de zogehete hand-held game, psp dus:)
Maar kan dat ding nergens vinden! Ben wezen shoppen... maar in de winkels ligt het ook niet!
Begrijp IK het nou verkeerd???
Heb je Nachtleven? In het winkelcentrum moet er een blauwe paal met twee uitgeklapte delen staan waar je gadgets kunt kopen. Waaronder dus een handheld en een mobieltje.quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:41 schreef Blue007 het volgende:
Ik heb ff een silly vraag!
Ik heb een puber als personage en die wilt de hele tijd punten scoren met de zogehete hand-held game, psp dus:)
Maar kan dat ding nergens vinden! Ben wezen shoppen... maar in de winkels ligt het ook niet!
Begrijp IK het nou verkeerd???
Als je nog een keer trouwt, loopt je man dit keer weg. Derde keer trouwen ze welquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:35 schreef X-fi het volgende:
[..]
Het is wel zoMijn hart
Nu moet ik iemand anders vinden
Haha Lullig !!!quote:Op woensdag 12 juli 2006 07:10 schreef PeRi het volgende:
[..]
Als je nog een keer trouwt, loopt je man dit keer weg. Derde keer trouwen ze wel.
Echt?quote:Op woensdag 12 juli 2006 07:10 schreef PeRi het volgende:
[..]
Als je nog een keer trouwt, loopt je man dit keer weg. Derde keer trouwen ze wel.
Klopt.. dat vind ik ook erg jammer aan de sims op de Xbox..quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:33 schreef Flyga het volgende:
Wat hebben jullie allemaal vette downloads zeg.. voor xbox helaas niet mogelijk + je kan geen babies krijgen maar dan wel weer tattoo's en naaldhakken en vette objecten enzo
hoe krijg je die danquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
Klopt.. dat vind ik ook erg jammer aan de sims op de Xbox..
Maar wij hebben wel een baviaan als bediende![]()
Ja!!quote:
Die moet je unlocken.. ik meende dat je bij The Sims TGTN een baviaan kreeg en bij The Sims Bustin' Out een robot..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Whehe.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:22 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja!!! Meestal laat een van de twee de ander bij het altaar staan, als je ze te snel laat verliefd worden en binnen een paar dagen/week trouwen (cheats zijn zo leuk
.). Bij mij dan.
Gevondenquote:Op woensdag 12 juli 2006 01:12 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Heb je Nachtleven? In het winkelcentrum moet er een blauwe paal met twee uitgeklapte delen staan waar je gadgets kunt kopen. Waaronder dus een handheld en een mobieltje.
Et voilá.
Wat ik heb gedaan.....quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:57 schreef Flyga het volgende:
Kan iemand uitleggen hoe je de downloads in sims krijgt? snap de site niet![]()
Skins kunnen ook gewoon in de map Downloads hoorquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:18 schreef Blue007 het volgende:
[..]
Wat ik heb gedaan.....
Als het goed is, heeft de installatie een map aangemaakt in "mijn documenten" op je C schijf...
EA games/Sims2/Downloads. (De laatste map kan je ook zelf aanmaken, als het er niet tussen staat)
Je moet de gedowloade files eerst uitpakken en dan in bovenstaande map plaatsen.....
Zo werkt het bij mij...
Behalve de skins dan... die moeten anders, en ben er nog niet achter, hoe!
Succes....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |