SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., voor het erotische werk. Ook de real-skintones, met tepels en schaamhaar bijvoorbeeld, zijn ook naar die website verplaatst.
[ Bericht 21% gewijzigd door releaze op 11-07-2006 12:08:01 ]
Misschien beter om het linkje in spoiler tags te zettenquote:Op maandag 10 juli 2006 23:23 schreef releaze het volgende:
Ze hebben voor 18+ers nu ook site, voor het erotische werk. Ook de real-skintones, met tepels en schaamhaar bijvoorbeeld, zijn ook naar die website verplaatst.
Voor kleding moet je gewoon echt op modthesims2 en aanverwante sites zijn, je kan er duizenden kledingstukken downloaden die veel gaver zijn dan dat wat ze bij maxis in elkaar zetten.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:18 schreef Danaa het volgende:
Ik wil een nieuwe uitbreiding zien met nieuwe kleding en ook eens andere zwangerschapskleding!!! Dit word echt saai,
Ik speel de laatste tijd niet veel meer omda tik veel aant werk ben..
je moet bij sommige downloads ook zien of je de "mesh" erbij hebt gedownload. goed het infobericht lezen, en kijken waar je wat vandaan moet halen. Het is soms wel een beetje omslachtig, maar uiteindelijk zal je wel leuke dingen in je sims hebben....quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:19 schreef Danaa het volgende:
@ Releaze: Inderdaad ik kom dagelijks op modthesims maar ik ben dat downloaden zo zat iedere keer dan heb je wat leuks gezien download je het, zit het gvd niet in je spel.
@ Troel: Ja ik ook, ik wil gewoon weer eens iets leuks van Maxis zelf, en ook nieuwe babykamers..!!
@ Zoeperzazke: Ik heb het ook al een paar keer geprobeerd met een Mesh etc. om ervoor te zorgen dat ze ook andere kleding aan kunnen bij hun zwangerschap maar het wil gewoon niet lukken. Heb je alleen maar elke keer een paars blauwe outfit aan in je zwangerschappen? Nee toch, er zijn veel meer combinaties bij mij.
Jawel ik heb ook wel leuke dingen, en het lezen van de info doe ik uiteraard; maar soms wil het toch niet helemaal lukken.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:25 schreef releaze het volgende:
[..]
je moet bij sommige downloads ook zien of je de "mesh" erbij hebt gedownload. goed het infobericht lezen, en kijken waar je wat vandaan moet halen. Het is soms wel een beetje omslachtig, maar uiteindelijk zal je wel leuke dingen in je sims hebben....
Ik heb de inteenimator ook maar ik weet niet of ze ook echt niet zwanger kunnen worden, ze kunnen wel flirten enzo volgens mij...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:58 schreef zoeperzazke het volgende:
In de bijsluiter staat dat de zwangerschapskleding niet compatible is met de inteenimator, dus dan ga ik dit ook niet installeren, omdat ik die tienerzwangerschappen leuker vind.
Raar. Ik heb het spel geinstalleerd en de PC opnieuw opgestart én de Game gestart. Maar ik kan geen download map vinden in Mijn documentenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:53 schreef releaze het volgende:
[..]
Voor kleding moet je gewoon echt op modthesims2 en aanverwante sites zijn, je kan er duizenden kledingstukken downloaden die veel gaver zijn dan dat wat ze bij maxis in elkaar zetten.
Staat hij echt nietquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:16 schreef zoeperzazke het volgende:
ook niet in Mijn Documenten / EA Games/ Downloads? Zonee, dan kun je er zelf eentje aanmaken en kijken of dat werkt.
Ze kunnen zwanger wordenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:19 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
Ik heb de inteenimator ook maar ik weet niet of ze ook echt niet zwanger kunnen worden, ze kunnen wel flirten enzo volgens mij...
Alsof de duivel ermee speelt, maar in ene vanmiddag vond ik een Mesh waarmee de vrouwen inderdaad de kleding aan kunnen houden en het is gelukt het werkt..;)quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:37 schreef izzypizzy het volgende:
Danaa er was toch laatst een link gepost, met die link kon je gewoon zwanger worden in de kleding die je al aan had...je kleding wordt dan gewoon bol bij de buik....
zo dus:
[afbeelding]
Hier heb je de link: http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=142355
edit: en marvellous had een link gepost eerder in dit topic waar leuke babykamers te vinden zijn hoor![]()
Ik kijk echt onder mijn documenten !quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:17 schreef zoeperzazke het volgende:
En je weet zeker dat je niet onder C / Program Files zit te kijken? Dat deed ik namelijk eerst en ja, dan werkt hij niet...
Kunnen ze ook tijdens het trouwen nog nee zeggenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:59 schreef X-fi het volgende:
Ik ben ongelukkig![]()
[afbeelding]
Ze heeft nee gezegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |