Nee, het groeit niet. In de open for business expansion zitten geloof ik wel kappers, maar lijkt me niet dat het haar dan ineens groeit ofzo.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:16 schreef fresta het volgende:
ff vraagje, groeit het haar van je sim ook? zo ja, moet je dan ook naar de kapper en zo?
Dat doe ik waarschijnlijk fout!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:37 schreef shiNinG_staR het volgende:
als je op haar klikt kun je de maaltijd uitkiezen en komt ze het brengen.
haha oke dank jequote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nee, het groeit niet. In de open for business expansion zitten geloof ik wel kappers, maar lijkt me niet dat het haar dan ineens groeit ofzo.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:36 schreef fresta het volgende:
ben vandaag bij de mediamarkt geweest (Zwolle) en nog een paar andere winkels en alle sims 2en waren uitverkocht! stom..
Daar (FRS Zwolle) heb ik gisteren Gaan Het Maken gekocht (lees: gratis gehaald met Freebees). Leuke uitbreiding! Lekker moeilijk. Ik vermaak me wel weer een tijdje.quote:
Gaan het maken?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:41 schreef Double-U het volgende:
[..]
Daar (FRS Zwolle) heb ik gisteren Gaan Het Maken gekocht (lees: gratis gehaald met Freebees). Leuke uitbreiding! Lekker moeilijk. Ik vermaak me wel weer een tijdje.
Ja, Gaan Het Maken. Uitbreiding van Sims2.quote:
Hmm. Heb ik niet. Heb alleen Universityquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:48 schreef Double-U het volgende:
[..]
Ja, Gaan Het Maken. Uitbreiding van Sims2.
Zeker gaaf, als ik het zo hoorquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:54 schreef Double-U het volgende:
In Gaan Het Maken kan je je eigen bedrijf beginnen en opbouwen. Weer eens wat anders dan kindjes krijgen en op laten groeien. Ik vind het een leuke afwisseling.
IK HAAT ROOD HARIGE SIMSquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:08 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
get a room you two!![]()
![]()
edit: ik hou btw vooral van zwart-harige sims, brunettes vind ik ook nog wel mooi..Maar ik heb eerlijk gezegd bijna geen blonde sims...en roodharige sims zijn bij mij al helemaal uit den boze...daar mogen mijn sims niet eens vrienden mee worden!!
![]()
![]()
Nounouquote:
Sorry Sorry, vergeef me,quote:Op zondag 16 juli 2006 10:34 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nounou
Projecteer je onverwerkte frustraties op je arme, weerloze simmies?![]()
Ik merk dat er veel zwartharige sims rondlopen, maar ik zal geen bepaalde kleur gaan vermijden. Diversiteit vind ik juist leuk. Als je sim op straat loopt en alleen maar 1 kleur haar tegenkomt, ziet dat er ook beejte duf uit.
wanneer je een nieuwe sim aanmaakt, dan heb je in dat schermpje een stel dobbelstenen staan, en een schermpje met allemaal poppetjes op een rijtje. bij al de poppetjes op een rijtje staan oa de sims die je gedownload hebt, en een aantal standaard maxis figuren.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:05 schreef Flyga het volgende:
Die downloads van modthesims2.com,... ik heb verscheidene ogen gedownloadmaar hij pakt maar 1 soort... En waar kan ik de complete sims terugvinden?
Weet iemand dit misschien?quote:Op zondag 16 juli 2006 08:57 schreef Zowy het volgende:
Als je Family Fun installeert, worden de buurten dan ook weer gereset zoals bij de normale uitbreidingen?
Family fun is alleen extra voorwerpen.. zou het erg raar vinden als alles gewist wordt daardoor..quote:
Ik heb het al gevonden, maar toch bedankt voor het meedenkenquote:Op zondag 16 juli 2006 16:38 schreef Zowy het volgende:
Of is daar misschien een ander maniertje voor, om alles weer in de begin staat terug te krijgen?
heb je veel downloads? dat maakt mijn spel wel langzamer. ook kan het zijn dat je te weinig vrije ruimte op je harde schijf hebt. computers willen nog weleens hardeschijfruimte gebruiken voor "geheugen", zeg maar. als je nog maar 200mb op je (speel) schijf hebt staan, dan wilt ie nog weleens een stuk langzamer zijn dan wanneer je een paar gig over hebtquote:Op zondag 16 juli 2006 17:04 schreef WaStEd het volgende:
Hoe open je een makelaarskantoor ?
Tenminste.. wat kan je daar doen ?
Of moet je dan eerst naar de universiteit geweest zijn ?
En nog een vraag, Sims wordt steeds trager bij mij, bijna onspeelbaar zelfs. Wat is daar aan te doen ? Iemand ?
Das kut.quote:Op zondag 16 juli 2006 16:54 schreef Typmuts het volgende:
Nee, dat al je zelf gemaakte huizen en families weg zijn...
Ik heb geen idee, maakt me ook niet zoveel uit. Heb er geen problemen mee. Vind het alleen jammer van mun downloadsquote:Op zondag 16 juli 2006 18:01 schreef izzypizzy het volgende:
Nou als ik iets installeer hoef ik nooit opnieuw te beginnen hoor...ik had het niet toen ik ofb installeerde en ook niet bij family fun...dus volgens mij doen jullie gewoon echt iets verkeerd![]()
nou dan zet je die toch voor je een nieuwe uitbreiding installeert ff ergens in een aparte map, zet je ze later weer terug in je downloadsmapquote:Op zondag 16 juli 2006 18:09 schreef Danaa het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maakt me ook niet zoveel uit. Heb er geen problemen mee. Vind het alleen jammer van mun downloads![]()
Volgens mij ook... De installatie zet de buurten namelijk automatisch om naar de nieuwe uitbreiding. Dus buurten e.d. horen gewoon behouden te blijven. Downloads ook trouwens. Misschien dat er bij de installatie gewoon de standaard Sims2 map opgegeven moet worden? Ik heb ook geen aparte uitbreidingmappen ofzo. Alles zit in een Sims2 map bij mij.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:01 schreef izzypizzy het volgende:
Nou als ik iets installeer hoef ik nooit opnieuw te beginnen hoor...ik had het niet toen ik ofb installeerde en ook niet bij family fun...dus volgens mij doen jullie gewoon echt iets verkeerd![]()
Als ik installeer doet ie nogal moeilijk over back-ups maken en dan werkt dat allemaal weer niet. En dan moet ik het op een andere manier doen en dat betekent dat alles verloren gaat, vandaarquote:Op zondag 16 juli 2006 18:18 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Volgens mij ook... De installatie zet de buurten namelijk automatisch om naar de nieuwe uitbreiding. Dus buurten e.d. horen gewoon behouden te blijven. Downloads ook trouwens. Misschien dat er bij de installatie gewoon de standaard Sims2 map opgegeven moet worden? Ik heb ook geen aparte uitbreidingmappen ofzo. Alles zit in een Sims2 map bij mij.
hij zegt bij het installeren van de expansion dat het de savegames zeg maar, op een andere manier moet opslaan. het is dan handig om backups te maken van je sims2 map, voor het geval dat het fout gaat, maar in veel gevallen gaat het niet fout. maar goed. met dat scherm open maak je een copy paste van je sims2 map, die heet dan copy of sims2, oid, je gaat weer terug naar het installatieprogramma en kiest dan ok. dan verandert hij wat aan de bestanden in die map, maar de neighbourhood informatie enzo moet als het goed is hetzelfde zijn, netzoals hij niks met je downloads doet. ik heb er iig nog nooit problemen mee gehad.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:22 schreef Danaa het volgende:
[..]
Als ik installeer doet ie nogal moeilijk over back-ups maken en dan werkt dat allemaal weer niet. En dan moet ik het op een andere manier doen en dat betekent dat alles verloren gaat, vandaar![]()
Okéé nou we zullen zien of het gaat werken wanneer ik Glamourous installeer.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:59 schreef releaze het volgende:
[..]
hij zegt bij het installeren van de expansion dat het de savegames zeg maar, op een andere manier moet opslaan. het is dan handig om backups te maken van je sims2 map, voor het geval dat het fout gaat, maar in veel gevallen gaat het niet fout. maar goed. met dat scherm open maak je een copy paste van je sims2 map, die heet dan copy of sims2, oid, je gaat weer terug naar het installatieprogramma en kiest dan ok. dan verandert hij wat aan de bestanden in die map, maar de neighbourhood informatie enzo moet als het goed is hetzelfde zijn, netzoals hij niks met je downloads doet. ik heb er iig nog nooit problemen mee gehad.
ik vraag me af hoe je dan installeert als je wel je huisjes en je sims overhoudt, maar je downloads niet. alles staat nl in de sims2 mapquote:Op zondag 16 juli 2006 22:37 schreef Blue007 het volgende:
Ik heb in de EAgames map alle uitbreidingen apart geinstalleerd.... Ik las ergens dat het juist problemen kan geven als je alles in de Sims2 map installeerd, omdat hij de save-games veranderd. Dus nam het zekere voor het onzekere....
Ik heb laatst nachtleven geinstalleerd en het ging goed....behalve dan dat hij de downloads map wel had veranderd en mn huis opeens een metamorfose was ondergaanAlles wat gedowload was, was of een blauwe vlek, of veranderd voor een ander meubelstuk
Dat vond ik juist ook raar!quote:Op zondag 16 juli 2006 23:06 schreef releaze het volgende:
[..]
ik vraag me af hoe je dan installeert als je wel je huisjes en je sims overhoudt, maar je downloads niet. alles staat nl in de sims2 map
Waaaauuuwww wat een huiskamer!!!quote:Op maandag 17 juli 2006 11:19 schreef izzypizzy het volgende:
Nou om het hier weer wat op te beuren weer een paar screens van mij:
The livingroom:
[afbeelding]
Juliette is wederom zwanger:
[afbeelding]
Dan moet er natuurlijk voor 2 gegeten worden:
[afbeelding]
Oma komt op kraambezoek:
[afbeelding]
Lekker bellen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb je wel try for a baby geklikt? Je hoort achteraf een babymuziekje als je sim zwanger is pas na 1/2 dagen wordt de buik van je sim dikker...quote:Op maandag 17 juli 2006 12:43 schreef Blue007 het volgende:
Na hoeveel keer... jeweetwel.... word je sims zwanger?
Ik kan proberen wat ik wil... maaruh......:(
En....
in welke map kan ik de foto's terugvinden die ik in het spel maak?
met de boolprop cheat kan je die dus ook krijgen zonder de opleiding te voltooienquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:27 schreef Marvellous het volgende:
Als je studentenleven hebt, krijg je de camera als carierrebeloning in de carierre kunstenaar. Je kunt je sims dan op verschillende manieren laten poseren![]()
Whahahahahhahaaquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:34 schreef izzypizzy het volgende:
Marvellous mooie foto's weer!!!![]()
Vooral die ene sim Laila Lopez is knap zeg!! Wie heeft die gemaakt?![]()
Dat zagen ze heus wel hoor!! Mooie sims springen er namelijk altijd uit!!!!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:37 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Whahahahahhahaa
Mag ik even jullie aandacht!!!!!!!!!!!! Izzypizzy heeft Laila Lopez gemaakt!!!
Zo, weten we dat ook weer![]()
omdat je zo aandringt...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:42 schreef Marvellous het volgende:
o nee dat deed je niet!?![]()
Heb jij geen screens om te posten ofzo?!
Thanksquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:42 schreef releaze het volgende:
gave screenshots marvellous! mag ik van je vragen, wat voorn videokaart (hoeveel geheugen) heb je en hoe snel is je pc, vraag. (toetsenbord naar de klote sorry) je screenshots lijken zo scherp!
Leuk die wedding pics!!! Ik vindt dat altijd zoveel gedoe dus laat ik ze maar simpel trouwen. Maar volgende keer ga ik ook een feestje geven.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:53 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
omdat je zo aandringt...
2 van m'n sims gingen trouwen![]()
[afbeelding]
Iedereen klappen natuurlijk en toen moesten ze de taart aansnijden:
[afbeelding]
En toen voerde hij haar een hapje:
[afbeelding]
![]()
Nee, die cheat werkt met de mailboxquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:51 schreef zoeperzazke het volgende:
hm, hoe heet die cheat ookweer.,.. unlock CareerRewards ofzo, ik weet niet exact hoe de hoofdletters moeten, De camera is me nog niet echt opgevallen, ik zal de volgende keer eens kijken. En ik ga nu nog even kijken of ik nog screentjes heb.
Ga jij ook weer spelen Lyssa?
Door dat laden heb ik nooit zin om bv naar de stad te gaan of om met een andere familie te gaan spelen idd!! Het duurt echt te lang...hoop dat ze daar ooit wat aan kunnen doen, dat dat sneller gaatquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:12 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Nee, die cheat werkt met de mailbox
ik vind de laadtijden altijd zo vervelend.. tegen de tijd dat het spel geladen is, de buurt, mn familie, heb ik geen zin meer![]()
Daar zal het inderdaad aan liggenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:53 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Thanks![]()
Ik heb een Intel Pentium 4 computer(3,2-GHz) met een ATI Radeon 9200 videokaart, 128 mb videogeheugen. En uhm verder is mn computer wel redelijk snel. Hoewel het laden bij de sims wel eeuwen duurt, maar dat zal wel door alle downloads komen.
Grinnik... Het zijn gewoon hun eigen kinderen. Pas toen ze kind werden heb ik hun uiterlijk aangepast dat ze uit ekaar te houden zijnquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:13 schreef izzypizzy het volgende:
Hahhahahahahahahahahahaha GEWELDIG die 6 kinderen!!!Das inderdaad een chalange zeg damnzz.....ik word al gek als ik een tweeling groot moet brengen hahahaha, al doe ik dat wel zonder cheats...Maar een 6-ling zonder cheats lijkt me echt onmogelijk!!!
![]()
En lijken ze van dichtbij ook allemaal op elkaar??![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:24 schreef X-fi het volgende:
Zo. Na 12 uur gewerkt te hebben () mag ik weer simsen
Komt goedquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:26 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
dan verwacht ik strax wel een paar mooie screens he!!
![]()
![]()
Achjoh, ik MaxMotive je zo weer effe schoon!quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:28 schreef X-fi het volgende:
[..]
Komt goedEerst even lekker douchen. Mijn hygiene is echt nu verschikkelijk
quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:33 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Achjoh, ik MaxMotive je zo weer effe schoon!
Mag ik je verwennen met een nieuw huis?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:55 schreef Danaa het volgende:
Ik wil ook zo graag weer spelen, maar gewoon geen tijd..
En ik wil een nieuw heeeeeeeeeel mooi huis maar geen zin om te bouwen, het is me ook allemaal te warm !!
Wel weer onwijs mooie screens hoor van jullie allemaal!!!
ben je nou weer aan t flirten...pas maar op strax word je nog gebitchslappedquote:
Het is gebouwd hè, niet in speelstand opgebouwd.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:30 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
ben je nou weer aan t flirten...pas maar op strax word je nog gebitchslapped![]()
maar je mag je huis best showen hoor hier!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |