Eerst maar eens kijken wat Kuyt gaat doen voordat je de andere spitsen ook gaat verpatsenquote:Op donderdag 29 juni 2006 07:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Vandaag staat trouwens in de Gelderlander dat Vitesse Lazovic wil hebben. Ze hebben serieuze interesse.
Lazovic moet bij Feijenoord in de spits.quote:Op donderdag 29 juni 2006 07:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Vandaag staat trouwens in de Gelderlander dat Vitesse Lazovic wil hebben. Ze hebben serieuze interesse.
Waarom?quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:21 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Lazovic moet bij Feijenoord in de spits.
Geen zin in, op het moment.quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:35 schreef mister_popcorn het volgende:
wanneer wordt dat plaatje van de kuip met fokkers eens upgedate dan?
Nilsson of Nevland, geloof ik. Want daar worden we beter mee.quote:En lazovic heeft nooit een fatsoenlijke kans gehad, trouwens, aangezien Kuyt gewoon vertrekt, wie had je dan in de spits willen hebben?
Ik denk niet dat hij het voor minder dan Henry doet hoor.quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:06 schreef Cart_man het volgende:
Nilsson of Nevland, geloof ik. Want daar worden we beter mee.
Nou dan kan je mij dus totaal, niet, ik ben zeker wel kritisch, en realistisch, maar ik ga eind juni niet lopen zeiken dat het een kutseizoen word, het begint pas over 2 maanden.quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:19 schreef daaaaan het volgende:
[..]als ik jullie zo hoor hoef ik mezelf helemaal geen Feyenoordsupporter te noemen, want dan houdt dat namelijk in : onrealistische supporter van club uit Rotterdam met weinig inzicht in het huidige voetbal, die alles maar accepteert, behalve terechte kritiek op spelers of het beleid van z'n club, en als een schaap achter het bestuur aanloopt
Snappen jullie niet dat je juist als supporter het beste voor je club wil en dat het niet alleen inhoudt dat je elke week "hand in hand kameraden" staat te bléren waar 9 van de 10 spelers van je club zich toch niets van aantrekken?
Straks wordt Braafheid of een andere speler van dat kaliber gehaald, en dan zal iedereen hier reageren met : we zien wel wat het wordt, we moeten hem een kans geven![]()
![]()
Daar moeten we ons niet bij neerleggen. Als supporter moeten we streven naar meer geld, meer successen en spelers als Ronaldinho in de basis!quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:30 schreef Luni het volgende:
[..]
En ik ben trouwens wel wat gewend hoor, kom al 15 jaar in de Kuip en ik weet wat het inhoud Feyenoordsupporter zijn, er is nooit geld en we hebben sporadisch succes, dat is het leven van een Feyenoordsupporter en als je daar niet tegen kunt zou ik maar een andere club gaan zoeken om te supporten.
Precies, dat betaalt zichzelf allemaal terug wanneer we de KNVB beker hebben gewonnen!quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:34 schreef Cart_man het volgende:
Daar moeten we ons niet bij neerleggen. Als supporter moeten we streven naar meer geld, meer successen en spelers als Ronaldinho in de basis!
Tuurlijk leg ik me daar niet bij neer, maar het is wel de tendes van de afgelopen jaren., die kale moet gewoon weg.quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:34 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Daar moeten we ons niet bij neerleggen. Als supporter moeten we streven naar meer geld, meer successen en spelers als Ronaldinho in de basis!
Ik vraag me af of het allemaal wel beter zal gaan als de kale weg is....quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:40 schreef Luni het volgende:
[..]
Tuurlijk leg ik me daar niet bij neer, maar het is wel de tendes van de afgelopen jaren., die kale moet gewoon weg.
Speelde een goed EK onder 20 met Oekraïne. Speler van het toernooi, geloof ik. Heb gewoon liever een spits die al wat meer ervaring heeft. Talenten halen betekent niet altijd dat het goed gaat komen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:24 schreef jorienvdherik het volgende:
wat moeten we met ene milevski dan
Feijenoord.quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:24 schreef DenniZZ het volgende:
Als je kan kiezen tussen Porto en Feyenoord... wat zou jij kiezen?
quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:24 schreef DenniZZ het volgende:
Klopt, maar de klasse straald gewoon van hem af.quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:27 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Speelde een goed EK onder 20 met Oekraïne. Speler van het toernooi, geloof ik. Heb gewoon liever een spits die al wat meer ervaring heeft. Talenten halen betekent niet altijd dat het goed gaat komen.
Feyenoord...quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:24 schreef DenniZZ het volgende:
En de arrogantie ookquote:Op donderdag 29 juni 2006 12:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Klopt, maar de klasse straald gewoon van hem af.
Dat worden meestal wel de grotere spelers.quote:
Je bedoelt het uit en thuis shirt???quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:36 schreef Soul_Survivor het volgende:
Ik zit te wachten op de nieuwe shirtjes![]()
(verkapte TVP)
1 miljoen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:40 schreef jorienvdherik het volgende:
ben benieuwd wat vitesse dan betaald
Stfuquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:11 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ach hij is beter dan Paauwe op het middenveld
Nee, de nieuwe collectie van men @ work...quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je bedoelt het uit en thuis shirt???
Het uitshirt is allang bekend...... Dat is blauw....quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:42 schreef Soul_Survivor het volgende:
[..]
Nee, de nieuwe collectie van men @ work...
![]()
Die zitten er al. Hoevaak moet dat in godsnaam nog gezegd worden?quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dat er uit de haven niet meer te halen valt blijf ik ook maar vreemd vinden.....
Joh...quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het uitshirt is allang bekend...... Dat is blauw....
Ja, dat weet ik, ze worden alleen nog niet verkocht en daar wacht ik dus opquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het uitshirt is allang bekend...... Dat is blauw....
Mwoah, moet ik weer een beetje kansloos gaan zuipen. Denk het niet.quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Nog mensen plannen om daar heen te gaan?
quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:44 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Mwoah, moet ik weer een beetje kansloos gaan zuipen. Denk het niet.
Ga jij ook? Misschien kan je samen met yvettequote:Op donderdag 29 juni 2006 18:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Nog mensen plannen om daar heen te gaan?
Precies. En hij havenbaronnen opzoeken.quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:48 schreef MarkNMGN het volgende:
Kan ze meteen eieeren gaan gooien naart Koeman.
Die gaat alleen weg als er een vervanger voor hem wordt gevonden...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 07:53 schreef mister_popcorn het volgende:
wie, Patrick Paauwe?
Sommige willen alleen maar zien dat Feijenoord presteert. Kan ze niks schelen of ze dan naar allemaal exajacieden kijken. Kunnen ze net zo goed naar de arena gaan.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:42 schreef devv05 het volgende:
Dat zou echt triest zijn. Hebben jullie er geen problemen mee dat er straks allemaal spelers in jullie team zitten die veel liever naar Ajax waren gegaan? Andersom had ik ze dan echt niet meer gemoeten. Niet dat ik verwacht dat Defour uberhaupt naar fnoord wil, maar toch.
Zoals?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:42 schreef devv05 het volgende:
Dat zou echt triest zijn. Hebben jullie er geen problemen mee dat er straks allemaal spelers in jullie team zitten die veel liever naar Ajax waren gegaan?
Misschien heb ik het gemist, maar ik heb hem nooit horen zeggen dat ajax z'n droomclub of iets dergelijks is.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:24 schreef Pritt het volgende:
Vlaar
zit inderdaad wat in.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:32 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Misschien heb ik het gemist, maar ik heb hem nooit horen zeggen dat ajax z'n droomclub of iets dergelijks is.
Maar dan nog, dat zijn jonge spelers, die naar een top3 club kunnen. Het is een standaard zin die ze elke keer: "Oeh [insert Feyenoord, psv, ajax] lijkt me echt een geweldige club". Als De Guzman door ajax was gescout was hij ook gewoon daarnaartoe vertrokken hoor. Clubspelers bestaan niet meer, spelers die een betere aanbieding van ajax of psv weigeren om voor een slechter contract bij Feyenoord te gaan ballen vind je gewoonweg nergens meer. Dat is een utopie om dat te blijven denken.
Geen idee. Maar als ajax hem een aanbieding had gedaan en Feyenoord niet, was hij waarschijnlijk ook gewoon naar a'dam vertrokken.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zit inderdaad wat in.
Kuyt was ook voor ajax toch
ajax had m ook een aanbieding gedaan, maar Kuyt kon dat niet maken tegenover de Utrecht-supporters.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:06 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Geen idee. Maar als ajax hem een aanbieding had gedaan en Feyenoord niet, was hij waarschijnlijk ook gewoon naar a'dam vertrokken.
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:13 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
ajax had m ook een aanbieding gedaan, maar Kuyt kon dat niet maken tegenover de Utrecht-supporters.
Verwacht je dat of is dat zo?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:07 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Die gaat alleen weg als er een vervanger voor hem wordt gevonden...
Nee, Bosvelt geloof ikquote:
Stond op www.fr-fans.nlquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:44 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Stond ergens in een nieuwsbericht. Verwacht zelf ook wel dat het zo is.
29-06-2006: Feyenoord wil Paauwe nog niet naar Valenciennes laten gaanquote:
DIKKE THEO!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:07 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Die gaat alleen weg als er een vervanger voor hem wordt gevonden...
Precies, wie zegt dat Ajax de droomclub van Defour is? Die club had intresse in hem maar dat ie daarheen wou was waarschijnlijk enkel op sportief gebied.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:32 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Misschien heb ik het gemist, maar ik heb hem nooit horen zeggen dat ajax z'n droomclub of iets dergelijks is.
Maar dan nog, dat zijn jonge spelers, die naar een top3 club kunnen. Het is een standaard zin die ze elke keer: "Oeh [insert Feyenoord, psv, ajax] lijkt me echt een geweldige club". Als De Guzman door ajax was gescout was hij ook gewoon daarnaartoe vertrokken hoor. Clubspelers bestaan niet meer, spelers die een betere aanbieding van ajax of psv weigeren om voor een slechter contract bij Feyenoord te gaan ballen vind je gewoonweg nergens meer. Dat is een utopie om dat te blijven denken.
Topbeleid!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:50 schreef Luni het volgende:
[..]
29-06-2006: Feyenoord wil Paauwe nog niet naar Valenciennes laten gaan
[Bron: Algemeen Dagblad]
In het Algemeen Dagblad staat dat Feyenoord Patrick Paauwe nog niet naar Valenciennes wil laten gaan. De Franse club, die afgelopen seizoen gepromoveerd is naar de hoogste divisie, hebben de interesse kenbaar gemaakt bij Feyenoord en de zaakwaarnemer van Paauwe. Patrick Paauwe heeft nog een contract bij Feyenoord van een jaar, hij won met Feyenoord de landstitel in 1999 en de Uefa Cup in 2002.
ajax wilden minder betalen dan Genk vroeg en nu hoeven ze hem niet meer. Zit wel een logica achter, want als hij dan direct naar ajax was vertrokken, kreeg ajax een slechte naam waarschijnlijk in Belgie, aangezien zij dan als schuldige werden aangewezen denk ik.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:20 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Precies, wie zegt dat Ajax de droomclub van Defour is? Die club had intresse in hem maar dat ie daarheen wou was waarschijnlijk enkel op sportief gebied.
Als je alle spelers die ooit eens in de belangstelling van Ajax of PSV stonden niet wil contracteren hou je nog maar heel heel weinig over.
Maar waarom is die transfer naar Ajax nou niet door gegaan? Hij had die wet toch ook kunnen gebruiken om daarheen te gaan?
Ja, maar nu kan ie via die wet toch alsnog naar A'dam? Of willen ze hem hem nu daar helemaal niet meer?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:28 schreef Tomasso het volgende:
[..]
ajax wilden minder betalen dan Genk vroeg en nu hoeven ze hem niet meer. Zit wel een logica achter, want als hij dan direct naar ajax was vertrokken, kreeg ajax een slechte naam waarschijnlijk in Belgie, aangezien zij dan als schuldige werden aangewezen denk ik.
Jawel, ik denk dat hij alsnog komt.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:33 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ja, maar nu kan ie via die wet toch alsnog naar A'dam? Of willen ze hem hem nu daar helemaal niet meer?
Dat zij hij zelf.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:20 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Precies, wie zegt dat Ajax de droomclub van Defour is? Die club had intresse in hem maar dat ie daarheen wou was waarschijnlijk enkel op sportief gebied.
Dit ligt wel even wat gecompliceerder lijkt me zo.quote:Als je alle spelers die ooit eens in de belangstelling van Ajax of PSV stonden niet wil contracteren hou je nog maar heel heel weinig over.
Ajax wil 'm juist vanwege zn streken niet meer. Maar misschien dat ie nu alsnog komt.quote:Maar waarom is die transfer naar Ajax nou niet door gegaan? Hij had die wet toch ook kunnen gebruiken om daarheen te gaan?
Ja, hij kan moeilijk zeggen "mwoah kvind Ajax eigenlijk een kutclub, maar ze betalen goed en het is een leuk opstapje".quote:
Mwoah, als Ajax hem niet meer wil heeft Feyenoord het 'recht' om hem een contract aan te bieden hoor. Als ze nog aan het onderhandelen waren, was het wat anders geweest.quote:Dit ligt wel even wat gecompliceerder lijkt me zo.
Welke streken?quote:Ajax wil 'm juist vanwege zn streken niet meer. Maar misschien dat ie nu alsnog komt.
Hij heeft het licht nu gezienquote:Overigens was ook Vlaar Ajax supporter en is/was Ajax weldegelijk zijn droomclub (iig op nationaal niveau)
Ajax was niet de enige club die 'm wilde hebben en zeker niet de club die het meest wilde betalen. Hij had echt een uitgesproken keuze voor Ajax in het bijzonder. Bovendien is fnoord volgens mij op geen enkel punt een stap hogerop?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:46 schreef daaaaan het volgende:
Ja, hij kan moeilijk zeggen "mwoah kvind Ajax eigenlijk een kutclub, maar ze betalen goed en het is een leuk opstapje".
Ze hebben het recht wel, maar echt netjes vind ik het niet. Vanuit fnoord oogpunt kan ik het nog wel begrijpen, maar ik zou (als het andersom was) een speler met een uitgesproken keuze voor de rivaal echt niet moeten.quote:Mwoah, als Ajax hem niet meer wil heeft Feyenoord het 'recht' om hem een contract aan te bieden hoor. Als ze nog aan het onderhandelen waren, was het wat anders geweest.
De hele Defour-soap met die '78 wet als toetje.quote:Welke streken?
Ik weet niet of je zo snel van club veranderd. Maar zoals ik zei, dat soort spelers hoef ik in ieder geval niet bij m'n club te hebben. De meesten van jullie hebben een hekel aan Ajax, maar zodra er een Ajacied komt die een beetje kan voetballen is die meer dan welkom. Hypocriet vind ik dat.quote:Hij heeft het licht nu gezien
Ok, wist niet dat ie echt wat met Ajax had voordat ze hem wilden kopen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:50 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ajax was niet de enige club die 'm wilde hebben en zeker niet de club die het meest wilde betalen. Hij had echt een uitgesproken keuze voor Ajax in het bijzonder. Bovendien is fnoord volgens mij op geen enkel punt een stap hogerop?
Ik weet dus niet wat die jongen met Ajax heeft, maar als ie z'n hele leven al gek op die club is, hoeft ie van mij niet te komen hoor.quote:Ze hebben het recht wel, maar echt netjes vind ik het niet. Vanuit fnoord oogpunt kan ik het nog wel begrijpen, maar ik zou (als het andersom was) een speler met een uitgesproken keuze voor de rivaal echt niet moeten.
Het is maar net hoe je 'Ajacied' wilt beschrijven. vd Vaart, Sneijder en Babel zijn toch niet te vergelijken met Greene en Biseswar?quote:Ik weet niet of je zo snel van club veranderd. Maar zoals ik zei, dat soort spelers hoef ik in ieder geval niet bij m'n club te hebben. De meesten van jullie hebben een hekel aan Ajax, maar zodra er een Ajacied komt die een beetje kan voetballen is die meer dan welkom. Hypocriet vind ik dat.
Nou, laat em aub gewoon weg blijven.quote:De meesten van jullie hebben een hekel aan Ajax, maar zodra er een Ajacied komt die een beetje kan voetballen is die meer dan welkom. Hypocriet vind ik dat.
Over die twee heb ik het nog niet eens gehad. Ik had het meer over Vlaar en Defour.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:08 schreef daaaaan het volgende:
Het is maar net hoe je 'Ajacied' wilt beschrijven. vd Vaart, Sneijder en Babel zijn toch niet te vergelijken met Greene en Biseswar?
Ja, reageer maar weer als een volslagen debiel. Goed bezig.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:27 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Topbeleid!
Zo'n topper moeten we koste wat kost behouden
Jood = jood. Bestaat geen onderscheid tussen een vd Vaart en een Greene. Komen allebei van hetzelfde nest.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:08 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je 'Ajacied' wilt beschrijven. vd Vaart, Sneijder en Babel zijn toch niet te vergelijken met Greene en Biseswar?
Daar vind je echt geen verschil in zitten?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:00 schreef Cart_man het volgende:
Jood = jood. Bestaat geen onderscheid tussen een vd Vaart en een Greene. Komen allebei van hetzelfde nest.
De een is aanvallende middenvelder, de ander rechtsback/verdedigende middenvelder.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:13 schreef Suijk het volgende:
[..]
Daar vind je echt geen verschil in zitten?
Man, wat zal jij het zwaar hebben zeg elke wedstrijd.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:00 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Jood = jood. Bestaat geen onderscheid tussen een vd Vaart en een Greene. Komen allebei van hetzelfde nest.
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:24 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Man, wat zal jij het zwaar hebben zeg elke wedstrijd.
Ach, als je mee-leeft met is elke wedstrijd zwaar, kan je net zo goed meteen alle haat jegens 020 eruit knallen, kan best opluchten.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:24 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Man, wat zal jij het zwaar hebben zeg elke wedstrijd.
Geen happertjesquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:50 schreef devv05 het volgende:
Bovendien is fnoord volgens mij op geen enkel punt een stap hogerop?
Zo was het ook niet bedoeld. Sportief gezien is het volgens mij geen stap hogerop (hoewel de Nederlandse competitie misschien iets sterker is dan de Belgische) en qua salaris zeker niet. En een kweekvijver voor internationale topspelers is fnoord ook niet echt. (alhoewel er natuurlijk wel enkele goede internationale spelers bij jullie vandaan komen, het is niet zoals bij Ajax of in mindere mate psv)quote:
Ik probeer nog normaal te discussieren, kun je van sommige fnoorders in ons topic niet zeggen (hoi DKquote:
Wat D-K doet boeit me niet zoveel. Ik weet alleen dat hij irritant is. Wees blij dat jullie geen yvette hebben zeg.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:36 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik probeer nog normaal te discussieren, kun je van sommige fnoorders in ons topic niet zeggen (hoi DK)
Maar oke, ik ga wel weer hoor
zjij hebben de dochter van patty brard op de f-sidequote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:38 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wat D-K doet boeit me niet zoveel. Ik weet alleen dat hij irritant is. Wees blij dat jullie geen yvette hebben zeg.
En reageer jij dan eens inhoudelijk ipv te gaan schelden. Op welk punt heb ik ongelijk? Paauwe verkopen teab.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:00 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ja, reageer maar weer als een volslagen debiel. Goed bezig.
Dus Greene en Biseswar mogen van jou hun beide benen breken?quote:Jood = jood. Bestaat geen onderscheid tussen een vd Vaart en een Greene. Komen allebei van hetzelfde nest.
Dat is die slet van Jody Anaalquote:
Dat is de dochter van Conny Breukhoven allias Vanessaquote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:47 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Dat is die slet van Jody Anaal![]()
wat een hoer
lees jij alle info bij de kapperquote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:47 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Dat is die slet van Jody Anaal![]()
wat een hoer
Dit is toch de dochter van Patty Brard? (quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:49 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat is de dochter van Conny Breukhoven allias Vanessa
Nee, weet niet waarom ik dat weetquote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
lees jij alle info bij de kapper![]()
Ja, maar de vriendin van Bernal is de dochter van Vanessa. Of loop ik alweer achter?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:52 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Dit is toch de dochter van Patty Brard? ()
Die vertrekt een dezer dagen wel richting Engeland.quote:30/6/2006 - RR: Liverpool wil Kuyt zsm vastleggen
(Gepost door )
Volgens Radio Rijnmond wil Liverpool Dirk Kuyt nu zo snel mogelijk vastleggen nu Arsenal heeft aangegeven ook interesse te hebben. Volgens Feyenoord zelf heeft Liverpool zich nog niet officieel gemeld. Een transferbedrag van 15 miljoen euro wordt genoemd.
Feyenoord Netwerk
Volgens Radio Rijnmond is het onduidelijk of Kuyt nu al wel de stap naar het buitenland zou willen maken vanwege prive omstandigheden.
Heb wel vaker uitgelegd waarom ik daar niet zo een probleem mee heb. Ga dat niet nog eens doen. Enige probleem wat ik met zijn vertrek heb is dat we waarschijnlijk Nevland er voor terug gaan krijgen.quote:
exit met Liverpool dan. Wat hebben we nou aan Kromkampquote:Op zaterdag 1 juli 2006 02:26 schreef daaaaan het volgende:
Liverpool wil Kromkamp in de deal met Kuyt betrekken![]()
Kromkamp
bron?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 02:26 schreef daaaaan het volgende:
Liverpool wil Kromkamp in de deal met Kuyt betrekken![]()
Kromkamp
Feyenoord moet alleen spelers in de klasse Kaka, Ronaldinho en Zambrotta halen. En Kolkka natuurlijk. En als ze ooit maar 1 keer ajax hebben gezegd, mogen ze dood.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 09:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Kromkamp zou een grote aanwinst zijn voor dit Feijenoord, net als De Cler. Ik snap niet waar bij sommigen hier de lat wordt gelegd. Als je er op vooruit kan gaan moet je dat doen.
Ik zou veel liever de Cler willen hebben. Dit omdat de Cler een echte verdediger is en dat kan je over Kromkamp niet zeggen. Dat hij bij Villareal en Liverpool niet speelt zegt ook al genoeg, hij is gewoon te snel omhoog geschreven.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 08:15 schreef Cart_man het volgende:
[..]
bron?
Waarom zeiken jullie eigenlijk. De Cler is net zo goed en die wil je wel zien komen?
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:50 schreef Erasmusch het volgende:
Volgens The Sun zou Dirk 20mln moeten opleveren.
quote:Kuyt moet twintig miljoen opleveren
Volgens de Engelse krant The Sun heeft Liverpool bij Feyenoord geinformeerd naar de vraagprijs van Dirk Kuyt. In Nederland werden bedragen rond de vijftien miljoen euro genoemd, maar volgens The Sun moet hij veertien miljoen pond opleveren. Dit komt neer op een slordige twintig miljoen.
Ondanks dat Liverpool dolgraag de Katwijker aan haar selectie wil toevoegen, lijkt de transfersom voor problemen te zorgen. In de Engelse media gaan de geluiden op dat zij wel bereidt zijn om vijftien miljoen euro te betalen en Jan Kromkamp erbij te betrekken.
Tijdens het WK was het relatief rustig rondom Dirk Kuyt. Maar sinds hij weer terug is in Nederland, circuleren er weer genoeg geruchten. Zo zou ook Arsenal de aanvoerder van Feyenoord snel willen aantrekken.
Mwah, Huntelaar moet straks toch ook wel een miljoen of 20 op gaan brengen lijkt me. Dan vind ik 15-20 miljoen voor Kuyt ook geen gek bedrag.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Belachelijke bedragen, geen wonder dat hij nog niet weg is dan.
De Cler is beter en heeft veel meer ervaring.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 08:15 schreef Cart_man het volgende:
[..]
bron?
Waarom zeiken jullie eigenlijk. De Cler is net zo goed en die wil je wel zien komen?
ja das 100 miljoen miljard duizend ook.quote:Op zondag 2 juli 2006 03:07 schreef TC03 het volgende:
Da's een hoop centjes...
Ja, daar heb ik wat aanquote:Op zondag 2 juli 2006 10:11 schreef jorienvdherik het volgende:
zal vast wel
Nee, hij wordt de opvolger van Kuyt.quote:Op zondag 2 juli 2006 09:45 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Hier nog een ingewijde die weet of Lazovic nog een keer gaat tekenen bij Vitesse?.
Als je bedenkt dat spitsen van Nederlandse subtoppers bij transfers naar Nederlandse topclubs voor nabij de 10 miljoen verkassen en dat Ibrahimovic voor iets van 16 miljoen door Ajax werd verkocht, dan lijkt 20 miljoen een redelijke vraagprijs. Als Feyenoord dan 15 miljoen voor Kuijt vangt dan doen ze het gewoon redelijk goed.quote:Op zondag 2 juli 2006 09:10 schreef mister_popcorn het volgende:
20 miljoen wel heel erg veel is.
Als je geen ruggegraat hebt, is dat inderdaad zo.quote:Op zondag 2 juli 2006 11:50 schreef yvette1982 het volgende:
klopt. Het is maar een vraagprijs. Als je 20 miljoen vraagt krijgen ze er hoogstens 15. Dat is beter dan te beginnen met 15 te vragen want dan krijg je minder.
Mwa, gewoon lekker hoog gaan zitten en uitkomen op een miljoentje of 17 lijkt me verstandigerquote:Op zondag 2 juli 2006 12:15 schreef Keltie het volgende:
[..]
Als je geen ruggegraat hebt, is dat inderdaad zo.
Het is echter een speler, geen horloge op een turkse rommelmarkt dus standvastigheid mag en dan kan je gewoon vast blijven houden aan 20.
Huntelaar heeft natuurlijk een wat langer contract nu. Is ook nog wat jonger. En heeft zich misschien tegen die tijd ook wel bewezen in Europa.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:08 schreef devv05 het volgende:
[..]
Mwah, Huntelaar moet straks toch ook wel een miljoen of 20 op gaan brengen lijkt me. Dan vind ik 15-20 miljoen voor Kuyt ook geen gek bedrag.
Zou Ajax ook is moeten doenquote:Op zondag 2 juli 2006 16:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Feyenoord heeft deze zomer afscheid genomen van maar liefst 21 contractspelers. Het overgrote deel zijn spelers die zelden tot nooit in het eerste elftal van de club hebben gespeeld, maar nog wel onder contract stonden. Daartegenover staan aanwinsten Joonas Kolkka, Theo Lucius en Stein Huysegems.
De contracten van Jorge Acuna, Ivan Bandalovski, Ajsel Kujovic, John Owoeri (nieuwe club nog niet bekend), Sigourney Bandjar (Excelsior), Reinhard Breinburg (FC Dordrecht), Robin Demeijer (FC Zwolle), Cory Gibbs (Charlton Athletic), Edwin de Graaf, Leonardo (NAC), Labinot Harbuzi (Malmo FF), Jesper Hogedoorn (FC Volendam), Santi Kolk (ADO Den Haag), Dennis Masina (KV Mechelen), Ard van Peppen (De Graafschap) en Civard Sprockel (Vitesse) werden niet verlengd.
Er waren vijf spelers die nog wel een doorlopend contract hadden in Rotterdam, maar hun heil ergens anders mogen zoeken. Gabor Babos (NEC), Salomon Kalou (Chelsea), Glenn Loovens (Cardiff City), Evander Sno (Celtic) en Gianni Zuiverloon (SC Heerenveen) zijn aankomend seizoen ergens anders te bewonderen.
Maar ondanks deze enorme lijst met vertrokken spelers, hebben de Rotterdammers er nog vijftig onder contract.
Tot wanneer heeft hij dan contract. En ik schat op dit moment nog steeds hoger in dan huntelaar hoorquote:Op zondag 2 juli 2006 16:23 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Huntelaar heeft natuurlijk een wat langer contract nu. Is ook nog wat jonger. En heeft zich misschien tegen die tijd ook wel bewezen in Europa.
Ik denk dat als ze 15 krijgen ze heel erg blij mogen zijn.
Huntelaars contract loopt nog 4 jaar ofzo? Die van Kuyt geloof ik ook.quote:Op zondag 2 juli 2006 16:23 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Huntelaar heeft natuurlijk een wat langer contract nu.
Al een half jaar geleden jaquote:Op zondag 2 juli 2006 17:39 schreef Houniet het volgende:
zijn jullie nieuwe tenue's al gepresenteerd
2009 (Kuyt dan hey).quote:Op zondag 2 juli 2006 16:49 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Tot wanneer heeft hij dan contract. En ik schat op dit moment nog steeds hoger in dan huntelaar hoor
15 miljoen zou ik net kunnen accepteren.
Ja, weet ik. Iets staat me bij dat huntelaar ook tot dan contract heeft, anders is het volgens mij 2010.quote:
Al een tijd terug. Ze hebben een blauw-wit uit tenue volgens mij.quote:Op zondag 2 juli 2006 17:39 schreef Houniet het volgende:
zijn jullie nieuwe tenue's al gepresenteerd
Tot 2010 inderdaad.quote:Op zondag 2 juli 2006 19:14 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Iets staat me bij dat huntelaar ook tot dan contract heeft, anders is het volgens mij 2010.
ja, net voetbal insite over henk timmerquote:Op zondag 2 juli 2006 20:18 schreef methodmich het volgende:
Die ging toch juist een jaar langer door om eerste man te zijn?
Joeppie.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:16 schreef jorienvdherik het volgende:
volgens mij krijgen wij zaterdag op de 1e training henk timmer te zien
Jullie hebben nog recht op een deel van het transfergeld als Koln Lurling verkoopt. Hierdoor is het voor ons lastiger om Lurling te kopen.quote:
Ben je daar blij mee?quote:Op zondag 2 juli 2006 20:16 schreef jorienvdherik het volgende:
volgens mij krijgen wij zaterdag op de 1e training henk timmer te zien
niet echt veel.. rinus kwam moeilijk uit zn woorden over kuyt. dat hij er niks over kon zeggen. Snor zei dat het lastig wordt om met dat geld vervangers te kopen die net zo goed zijn. Rinus was het daar niet echt mee eens. Maar zei nog wel dat Kuyt nog niet verkocht isquote:Op zondag 2 juli 2006 20:28 schreef Tomasso het volgende:
Wat zei die snor nog meer btw?
Lekker boeiend, dan betaal je 110.000 ipv 1 ton.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jullie hebben nog recht op een deel van het transfergeld als Koln Lurling verkoopt. Hierdoor is het voor ons lastiger om Lurling te kopen.
Hebben we nietquote:Op zondag 2 juli 2006 20:41 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Lekker boeiend, dan betaal je 110.000 ipv 1 ton.
Waarom dan?quote:
Die hoeven we niet te kopenquote:Op zondag 2 juli 2006 20:54 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Hoef je niet te gaan schelden, zo krijg je Theo natuurlijk nooit![]()
Nu is Kuijt zeker meer waard, maar als Huntelaar zo door blijft groeien en volgend jaar weer speelt als de laatste maanden zal hij meer waard worden denk ik.quote:Op zondag 2 juli 2006 16:49 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Tot wanneer heeft hij dan contract. En ik schat op dit moment nog steeds hoger in dan huntelaar hoor
15 miljoen zou ik net kunnen accepteren.
Nee idd, Robben ging ook voor 6 miljoen de deur uitquote:Op maandag 3 juli 2006 00:46 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hoe goed een speler ook is, in NL kan je er echt niet meer dan +- 17 miljoen krygen.
Dus als je onderhandeld is het de regel dat je altijd zakt?quote:Op maandag 3 juli 2006 00:39 schreef snabbi het volgende:
Kuyt heeft vorig jaar dacht ik juist zijn contract verlengd zodat Feyenoord een goede transfersom voor hem kon vangen. En wat is dat nou voor een gezeik over geen ruggengraad wanneer je niet bij 20 blijft. Zeker nog nooit onderhandelingen gedaan.
Het is niet een regel, maar het helpt de onderhandelingen niet om voet bij stuk te houden. Zoals hier ook al eerder is aangegeven, als je zelf denk 15 miljoen te willen vangen, dan vraag je 20 en kan je altijd nog iets zakken. Als je werkelijk 20 wilt, is het dom om 20 te vragen. Je moet dan hoger beginnen en daarna eventueel afzakken. Dit is ook de enige manier om een onverwacht rendement te maken. Laat nooit je werkelijke minimale verkoopprijs blijken.quote:Op maandag 3 juli 2006 08:33 schreef Keltie het volgende:
Dus als je onderhandeld is het de regel dat je altijd zakt?
Bij een minimaal contract is dat inderdaad zo..
En daarom is er een afweging tussen hoeveel hoger je moet zitten boven je minimale verkoopprijs. Je kan dat niet op 100 miljoen zetten.quote:Op maandag 3 juli 2006 09:47 schreef Keltie het volgende:
Speler kopen of contract afkopen is hetzelfde.
Hoger beginnen kan ook afschrikken.
Ik denk niet dat iemand zegt dat hij verkocht moet worden, alleen alles heeft zijn prijskaartje. Of er verkocht moet worden zal ook afhangen van de wensen van Dirk, en daar kunnen wij enkelt naar gissen. Wat is bijv een droomclub voor hem.quote:Er lijkt hier iets vergeten te worden, tis net of DK verkocht MOET worden ivm contract (of schuld e.d) en dan moet je water bij de wijn doen.
Met zijn contract hoeft dat niet en kan je dus gewoon voet bij stuk houden.
Transferinkomsten van Kuyt is een belangrijke bron om de selectie ook op andere fronten te versterken. Alles wat je krijgt boven de prijs die je ervoor denkt te kunnen vragen is meegenomen. Waarom denk je anders dat je turkse horloge verkopers met een hoge prijs beginnen?quote:"Je moet dan hoger beginnen en daarna eventueel afzakken. Dit is ook de enige manier om een onverwacht rendement te maken. " > raakt kant noch wal.
Voet bij stuk houden is in mijn ogen geen optimale strategie. Een voorbeeld: Stel dat Feyenoord schat dat Kuyt 19 miljoen waard is. Feyenoord wil ook graag winst maken en zet dus een prijs van 20 miljoen. 20 miljoen is nu je minimale verkoopprijs. Het maakt niet uit welk bod de tegenpartij ook geeft, jij wil 20.quote:"Ik wil het zelfs nog zo versterken dat wanneer een club informeert naar de verkoopprijs van een speler, ze er per definitie vanuit gaan dat een eventuele transfersom lager zal liggen dan dat bedrag." > Dat kan, maar is dom. Nog dommer is om zelf naar die wijze te gaan handelen.
quote:ELF WEDSTRIJDENKAART IS EEN SUCCES
De 11 wedstrijdenkaart is een succes. Feyenoord ontving tot nu toe al een substantieel aantal aanmeldingen voor de speciale kaart, die dit seizoen voor het eerst in het leven is geroepen.
De kaart is speciaal ontwikkeld voor supporters die niet elke thuiswedstrijd willen of kunnen bezoeken, maar wel verzekerd willen zijn van een vaste plaats bij 11 vooraf geselecteerde thuiswedstrijden.
Houders van een 11-wedstrijdenkaart hebben ook voorrang op de verkoop van de overige 6 competitiewedstrijden, en kunnen deze kaart indien nodig als clubkaart gebruiken. Daarnaast is er een korting van 25 procent op mogelijke play off wedstrijden inbegrepen. De 11-wedstrijdenkaart kan ook als Silvercard worden aangevraagd. De houder is dan eveneens in staat om uitwedstrijden van Feyenoord te bezoeken.
Komend seizoen wordt de 11-wedstrijdenkaart geïntroduceerd op de groene sector. Dit zijn de vakken H, HH, F, FF en Y. Vak G valt hier buiten, omdat dit deel van het stadion zal worden gebruikt voor Feyenoords jeugdproject en groepsarrangementen voor verenigingen en scholen.
Afgezien van de groene sector, is de seizoenkaart voor 11 niet-risico wedstrijden is ook beschikbaar op de tweede ring van de lange zijde in de blauwe sector.
Wanneer een wedstrijd uit het ’11 wedstrijdenpakket’ onverhoopt tot risicowedstrijd wordt benoemd, behoudt Feyenoord zich het recht voor de houders van een 11 wedstrijdenkaart te verplaatsen naar een ander vak.
wat zijn die gare wedstrijden toch duurquote:03-07-2006 | 11:10
VOORVERKOOP KATWIJK-FEYENOORD BEGONNEN
Feyenoord speelt zijn eerste oefenwedstrijd van het nieuwe seizoen in Katwijk. Drie dagen na de eerste training wacht de ploeg van Erwin Koeman dan de confrontatie met de amateurs van vv Katwijk. De voorverkoop voor die oefenpartij, die om 19.00 uur op Sportpark De Krom begint, is inmiddels gestart.
Voetbalvereniging Katwijk adviseert supporters niet te lang te wachten met het aanschaffen van hun toegangsbiljet. De voorverkoopadressen zijn:
- Intersport Katwijk
- Sporthuis van Gerven (Noordwijkerhout)
- L.J. Sport Sassenheim
- Aandewiel Sports & Fashion (Rijnsburg)
- Wout Bergers Sport (Noordwijk, Leiden en Oegstgeest)
- Wijnand Sloos Sport (Leiden)
Ook zal er iedere donderdagavond (22, 29 juni, 6 juli) van 19:00 – 20:00 uur voorverkoop zijn op sportpark De Krom. Kaarten kunnen ook worden besteld via www.vvkatwijk.nl. Voor leden van de v.v. Katwijk gelden tot 1 juli aangepaste prijzen in de voorverkoop.
De reguliere prijzen zijn::
- Jeugd tot 15 jaar: ¤ 6
- Staanplaatsen vanaf 15 jaar: ¤ 11
- Staanplaatsen 65+: ¤ 9
- Kleine tribune: ¤ 17,50
- Hoofdtribune: ¤ 30
Bron?quote:Op zondag 2 juli 2006 21:51 schreef Cart_man het volgende:
Arthur Boka wordt genoemd als mogelijke linksback.
Wat betekent zoiets nou? Niks!quote:Op maandag 3 juli 2006 16:45 schreef Begiristain het volgende:
[..]
Bron?
Ik hoop niet dat het concreet wordt, slechtste Ivoriaan in zijn periode bij SK Beveren!
Dat zou dan dus wel een goede aanwinst zijn!!!quote:Op zondag 2 juli 2006 21:51 schreef Cart_man het volgende:
Arthur Boka wordt genoemd als mogelijke linksback.
Ik heb daar nooit meer wat van gehoord...quote:Op maandag 3 juli 2006 20:04 schreef jorienvdherik het volgende:
owja een maat van me werdt net gebeld door de polititie voor na feyenoord-ajax van de playoffs
150 man zijn vrijgesproken, fotos worden vernietigd en geen straf/boete
wel de knvb kan nog iets doen
Mooie designsquote:Op maandag 3 juli 2006 19:38 schreef Tomasso het volgende:
Ow, het eeuwige gejank over Kappa begint weer. Ik heb echt helemaal niets tegen Kappa, mooie designs over het algemeen en al die rafels vallen ook wel weer mee.
Heb liever Akale van Auxerre...quote:Op maandag 3 juli 2006 19:54 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat zou dan dus wel een goede aanwinst zijn!!!
Verkopen, denk ik. Feijenoord is gewoon hard nu. Excelsior moet blijkbaar wat betalen aan salariskosten voor Holman. Kunnen ze niet, dus moet hij terug. Artz komt overigens ook terug naar Feijenoord. Al kan hij er nog voor kiezen om op het aanbod van Excelsior in te gaan...quote:Opmerkelijk die zaak Holman. Willen ze die jongen verkopen? Wat is het voordeel van spelen in Jong Feyenoord ipv bij Excelsior??
Is al de 4-5 wedstrijd van het seizoen of nie?quote:Op maandag 3 juli 2006 21:49 schreef jorienvdherik het volgende:
Eindelijk weer met 1600 man naar PSV
4equote:Op maandag 3 juli 2006 22:18 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Is al de 4-5 wedstrijd van het seizoen of nie?
* FrankyMcG gaat zaterdag misschien ff kijken naar de eerste training...
Ja, maar ik denk niet dat hij terugwilquote:Op maandag 3 juli 2006 23:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Everton doet er alles aan om ex-Feyenoorder Brett Emerton over te nemen van Blackburn. De middenvelder van het Australische nationale elftal zou rond de 2,5 miljoen euro moeten kosten. (Daily Mail)
Hebben wij toch ook wel liggen nog ?;)
Inderdaad. En elke Ajacied die zich 'anti-kakkerlak' noemt heeft niet door dat hij zelf de triesteling is.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:31 schreef snabbi het volgende:
Neemt niet weg dat dit triest is die polsbandjes.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 05:32 schreef daaaaan het volgende:
Ben ik ook nog naar op zoek, wanneer zijn die te koop?
De shirts van de afgelopen jaren was qua design wat mij betreft niets mis mee. En dat gladde heeft ook wel watquote:Op maandag 3 juli 2006 20:19 schreef Nellid het volgende:
[..]
Mooie designsKom op zeg...
En ik heb het niet over rafels o.i.d. Ik vindt de stof gewoon soms gewoon te glad ofzo.
Bron: Soccerplaza.bequote:De Nederlandse eredivisieclub Feyenoord maakte gisteren bekend dat maar liefst 21 speler dit seizoen bij de club zullen gaan vertrekken. Hiermee is echter de uittocht van spelers niet gestopt.
Aan het einde van het komende seizoen lopen bij Feyenoord wederom 23 contracten af. Het merendeel van de spelers zal zich het komende seizoen moeten bewijzen om in aanmerking te kunnen komen voor een contractverlenging.
De volgende spelers hebben een aflopend contract op 1 juli 2007: Mohammed Abubakari, Wouter Artz, Andre Bahia, Diego Biseswar, Pascal Bosschaart, Lorenzo Davids, Stef Doedee, Jean Carlos Donde, Christian Gyan, Brett Holman, Pierre van Hooijdonk, Joonas Kolkka, Timon van Leeuwen, Patrick Lodewijks, Gerson Magrao, Patrick Mtiliga, Mark Otten, Patrick Paauwe, Sebastian Pardo, Resham Sardar, Alfred Schreuder, Ferne Snoyl en Tim Vincken.
In de contracten van Kolkka en Donde staat een optie voor nog één extra seizoen. Bij Bahia, Biseswar, Bosschaart, Davids, Doedee, Van Leeuwen, Magrao, Otten en Vincken een optie voor twee extra seizoenen.
quote:'Lazovic kost Vitesse 1,5 miljoen'
Geschreven door Rogier Deelstra op dinsdag, 4 juli om 09:25
Danko Lazovic kost Vitesse rond de 1,5 miljoen euro, aldus Voetbal International. De Feyenoord-spits lijkt binnenkort voor vier seizoen te tekenen in Arnhem.
Volgens het weekblad is de transfer van de Servische aanvaller, de duurste Feyenoord-aankoop aller tijden, al in kannen en kruiken. De Rotterdammers verhuurde Lazovic eerder al aan ADO Den Haag en het Duitse Bayer Leverkusen.
Ongeveer 6 miljoen euroquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:05 schreef Suijk het volgende:
Hoeveel heeft die Lazovic gekost dan?
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:57 schreef jorienvdherik het volgende:
kennen we nog wat kopen/huren van
juve.ac milan
Daarom houd Feyenoord zich zo rustigquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:57 schreef jorienvdherik het volgende:
kennen we nog wat kopen/huren van
juve.ac milan
Fraudezaak Italiequote:
Als we dit stil houden hebben de andere clubs in de wereld misschien niet door welke buitenkansjes er liggenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:06 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Fraudezaak Italie
Als hun teruggezet worden naar de SerieB/C, kunnen wij wat ervan huren/kopen.![]()
Ik betwijfel alleen of die spelers zitten te trappelen om naar Feyenoord te komen
beter dan serie b/c spelen en hier spelen ze europeesquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:06 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Fraudezaak Italie
Als hun teruggezet worden naar de SerieB/C, kunnen wij wat ervan huren/kopen.![]()
Ik betwijfel alleen of die spelers zitten te trappelen om naar Feyenoord te komen
Verkoop aan Aberdeen was in ieder geval afgeketst.quote:
tering wat veelquote:Feyenoord schrapte gisteren de namen van eenëntwintig spelers. De kans is groot dat er ook volgend seizoen weer een vrachtlading aan spelers De Kuip verlaat. In juli 2007 lopen namelijk van drieëntwintig spelers hun contracten af. Veel van deze spelers zullen dit seizoen dus moeten knokken voor een contractverlenging.
De volgende spelers hebben een aflopend contract op 1 juli 2007: Mohammed Abubakari, Wouter Artz, Andre Bahia, Diego Biseswar, Pascal Bosschaart, Lorenzo Davids, Stef Doedee, Jean Carlos Donde, Christian Gyan, Brett Holman, Pierre van Hooijdonk, Joonas Kolkka, Timon van Leeuwen, Patrick Lodewijks, Gerson Magrao, Patrick Mtiliga, Mark Otten, Patrick Paauwe, Sebastian Pardo, Resham Sardar, Alfred Schreuder, Ferne Snoyl en Tim Vincken.
In de contracten van Kolkka en Donde staat een optie voor nog één extra seizoen. Bij Bahia, Biseswar, Bosschaart, Davids, Doedee, Van Leeuwen, Magrao, Otten en Vincken is een optie in het contract opgenomen voor twee extra seizoenen.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 06:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Maar is de legioenszaal nou open na de wedstrijd tegen Chelsea?
Krijg ik net een brief binnen.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:08 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ik heb daar nooit meer wat van gehoord...
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:01 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hasselbaink mag weg bij M'boro..
Proberen waard lijkt me
te oud lijkt mequote:Hasselbaink moet weg bij Boro
Geschreven door Rogier Deelstra op dinsdag, 4 juli om 15:10
Jerrel Hasselbaink kan opzoek naar een nieuwe club. De 34-jarige spits krijgt geen nieuw contract aangeboden door zijn huidige werkgever Middlesbrough.
Trainer Gareth Southgate verklaarde op de website van de Engelsen dat Jimmy Floyd teleurgesteld was. "Maar ik ben er van overtuigd dat hij ergens anders een nieuwe uitdaging vindt. Hij is een goede speler die veel scoort, maar ik heb al erg sterke aanvallers en ik ben van mening dat wij ons op andere posities moeten versterken."
Hasselbaink was twee seizoenen actief voor Boro. De Amsterdammer maakte daarin 23 competitiedoelpunten. Southgate is Hasselbaink dan ook dankbaar. "Hij heeft ons ook nog eens geholpen om in de UEFA Cup-finale te komen."
Celtic wordt genoemd als nieuwe club voor 23-voudig international Hasselbaink.
Misschien kunnen we hem nog aan Excelsior verhuren ja. Hebben ze toch nog een huurling van Feyenoord volgend seizoen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:01 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Proberen waard lijkt me
Die moet denk ik teveel loon gaan krijgen en hij is al flink op leeftijd, laat een andere club zich daar maar mee vermaken.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:01 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Proberen waard lijkt me
Hasselbaink, Huysegems, Kolkka, Lucius. Op naar de subtop!!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:04 schreef daaaaan het volgende:
Mwoah, ik zou Hasselbaink graag zien bij Feyenoord (als Kuyt vertrekt). Een ervaren 'topper', dat is wat we nodig hebben.
Het enige probleem is z'n salaris idd. Maar dat is bij Stam en die 2 Spanjaarden bij Ajax en Cocu bij PSV toch kennelijk ook geen probleem? Terwijl die het dubbele verdienden van wat Hasselbaink nu verdient. Moet kunnen dus.
Slaat natuurlijk ook nergens op. Je wordt nergens van beschuldigd ofwat...maar je wordt wel opgenomen in systeem? Lekker krom..quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:58 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Krijg ik net een brief binnen.
Ben opgenomen in een of ander (JCO?) systeem, waarin alleen vermeldt wordt dat ik daar aanwezig was.
Weet ik, maar wat een rare vraag om dat zo neer te zetten hier.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:06 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Fraudezaak Italie
Dat is meer een linksbuiten / linkshalf in een 4-4-2 dan een back. Wel een goede speler natuurlijk.quote:
Een rechtsback dus. Zou Bahia wellicht naar LB gaan, in concurrentie met Bosschaart en Drenthe?quote:4/7/2006 - 'Als Kuyt blijft slechts nog een aankoop? Feyenoord zoekt rechtsback'
Feyenoord.netwerk.to/
Chris Woerts heeft tegenover Voetbal International laten weten dat Feyenoord als Kuyt blijft, waarschijnlijk nog maar een aankoop zal doen. Tot de eerste training van zaterdag zou er in ieder geval niets gebeuren. Eerder werd door Feyenoord met name de linkshalfpositie genoemd als plaats waar versterking voor werd gezegd en in iets minder duidelijke bewoordingen de linksbackplaats. Die ene versterking zou echter ook voor de rechtsbackpositie kunnen zijn. "Die positie is wel iets waar we ons op richten wat betreft nieuwe spelers" aldus Woerts die het daarom een enorme tegenvaller vond dat Johnson niet voor Feyenoord koos.
ben je zeker vanquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:26 schreef daaaaan het volgende:
Bosschaart speelt niet meer bij ons komend seizoen, dus alleen met Drenthe.
idd, ik heb het al eerder gezegt..quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:33 schreef jorienvdherik het volgende:
die woerts staat elke week in de VI
Inderdaad, voorlopig hebben we alleen Bosschaart als echte linksback toch (en volgens mij is Bosschaart ook nog eens een omgevormde middenvelder).quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:41 schreef snabbi het volgende:
Rechts? Heel vreemd. Ik zou ook zeggen dat het grootste gat aan de linkerkant ligt.
Hij is idd wel mediageil ja, maar beter dan Jorien, die je echt nooit hoort.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:48 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
idd, ik heb het al eerder gezegt..
Is die gast media geil ofzo?
Staat elke week in de VI & AD.
Je lult dom, ja. Is jammer dat Toni, Lahm, Fabregas en Cole uiteindelijk niet wilde komen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:53 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hasselbaink, Huysegems, Kolkka, Lucius. Op naar de subtop!!
Ja, ik moet niet zo dom lullen en ben te negatief... Blaaat
Jorien bemoeit zich ook niet met de dagelijkse gang van zaken bij de club....quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:04 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Hij is idd wel mediageil ja, maar beter dan Jorien, die je echt nooit hoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |