Precies. En hij havenbaronnen opzoeken.quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:48 schreef MarkNMGN het volgende:
Kan ze meteen eieeren gaan gooien naart Koeman.
Die gaat alleen weg als er een vervanger voor hem wordt gevonden...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 07:53 schreef mister_popcorn het volgende:
wie, Patrick Paauwe?
Sommige willen alleen maar zien dat Feijenoord presteert. Kan ze niks schelen of ze dan naar allemaal exajacieden kijken. Kunnen ze net zo goed naar de arena gaan.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:42 schreef devv05 het volgende:
Dat zou echt triest zijn. Hebben jullie er geen problemen mee dat er straks allemaal spelers in jullie team zitten die veel liever naar Ajax waren gegaan? Andersom had ik ze dan echt niet meer gemoeten. Niet dat ik verwacht dat Defour uberhaupt naar fnoord wil, maar toch.
Zoals?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:42 schreef devv05 het volgende:
Dat zou echt triest zijn. Hebben jullie er geen problemen mee dat er straks allemaal spelers in jullie team zitten die veel liever naar Ajax waren gegaan?
Misschien heb ik het gemist, maar ik heb hem nooit horen zeggen dat ajax z'n droomclub of iets dergelijks is.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:24 schreef Pritt het volgende:
Vlaar
zit inderdaad wat in.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:32 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Misschien heb ik het gemist, maar ik heb hem nooit horen zeggen dat ajax z'n droomclub of iets dergelijks is.
Maar dan nog, dat zijn jonge spelers, die naar een top3 club kunnen. Het is een standaard zin die ze elke keer: "Oeh [insert Feyenoord, psv, ajax] lijkt me echt een geweldige club". Als De Guzman door ajax was gescout was hij ook gewoon daarnaartoe vertrokken hoor. Clubspelers bestaan niet meer, spelers die een betere aanbieding van ajax of psv weigeren om voor een slechter contract bij Feyenoord te gaan ballen vind je gewoonweg nergens meer. Dat is een utopie om dat te blijven denken.
Geen idee. Maar als ajax hem een aanbieding had gedaan en Feyenoord niet, was hij waarschijnlijk ook gewoon naar a'dam vertrokken.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zit inderdaad wat in.
Kuyt was ook voor ajax toch
ajax had m ook een aanbieding gedaan, maar Kuyt kon dat niet maken tegenover de Utrecht-supporters.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:06 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Geen idee. Maar als ajax hem een aanbieding had gedaan en Feyenoord niet, was hij waarschijnlijk ook gewoon naar a'dam vertrokken.
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:13 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
ajax had m ook een aanbieding gedaan, maar Kuyt kon dat niet maken tegenover de Utrecht-supporters.
Verwacht je dat of is dat zo?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:07 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Die gaat alleen weg als er een vervanger voor hem wordt gevonden...
Nee, Bosvelt geloof ikquote:
Stond op www.fr-fans.nlquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:44 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Stond ergens in een nieuwsbericht. Verwacht zelf ook wel dat het zo is.
29-06-2006: Feyenoord wil Paauwe nog niet naar Valenciennes laten gaanquote:
DIKKE THEO!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:07 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Die gaat alleen weg als er een vervanger voor hem wordt gevonden...
Precies, wie zegt dat Ajax de droomclub van Defour is? Die club had intresse in hem maar dat ie daarheen wou was waarschijnlijk enkel op sportief gebied.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:32 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Misschien heb ik het gemist, maar ik heb hem nooit horen zeggen dat ajax z'n droomclub of iets dergelijks is.
Maar dan nog, dat zijn jonge spelers, die naar een top3 club kunnen. Het is een standaard zin die ze elke keer: "Oeh [insert Feyenoord, psv, ajax] lijkt me echt een geweldige club". Als De Guzman door ajax was gescout was hij ook gewoon daarnaartoe vertrokken hoor. Clubspelers bestaan niet meer, spelers die een betere aanbieding van ajax of psv weigeren om voor een slechter contract bij Feyenoord te gaan ballen vind je gewoonweg nergens meer. Dat is een utopie om dat te blijven denken.
Topbeleid!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:50 schreef Luni het volgende:
[..]
29-06-2006: Feyenoord wil Paauwe nog niet naar Valenciennes laten gaan
[Bron: Algemeen Dagblad]
In het Algemeen Dagblad staat dat Feyenoord Patrick Paauwe nog niet naar Valenciennes wil laten gaan. De Franse club, die afgelopen seizoen gepromoveerd is naar de hoogste divisie, hebben de interesse kenbaar gemaakt bij Feyenoord en de zaakwaarnemer van Paauwe. Patrick Paauwe heeft nog een contract bij Feyenoord van een jaar, hij won met Feyenoord de landstitel in 1999 en de Uefa Cup in 2002.
ajax wilden minder betalen dan Genk vroeg en nu hoeven ze hem niet meer. Zit wel een logica achter, want als hij dan direct naar ajax was vertrokken, kreeg ajax een slechte naam waarschijnlijk in Belgie, aangezien zij dan als schuldige werden aangewezen denk ik.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:20 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Precies, wie zegt dat Ajax de droomclub van Defour is? Die club had intresse in hem maar dat ie daarheen wou was waarschijnlijk enkel op sportief gebied.
Als je alle spelers die ooit eens in de belangstelling van Ajax of PSV stonden niet wil contracteren hou je nog maar heel heel weinig over.
Maar waarom is die transfer naar Ajax nou niet door gegaan? Hij had die wet toch ook kunnen gebruiken om daarheen te gaan?
Ja, maar nu kan ie via die wet toch alsnog naar A'dam? Of willen ze hem hem nu daar helemaal niet meer?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:28 schreef Tomasso het volgende:
[..]
ajax wilden minder betalen dan Genk vroeg en nu hoeven ze hem niet meer. Zit wel een logica achter, want als hij dan direct naar ajax was vertrokken, kreeg ajax een slechte naam waarschijnlijk in Belgie, aangezien zij dan als schuldige werden aangewezen denk ik.
Jawel, ik denk dat hij alsnog komt.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:33 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ja, maar nu kan ie via die wet toch alsnog naar A'dam? Of willen ze hem hem nu daar helemaal niet meer?
Dat zij hij zelf.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:20 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Precies, wie zegt dat Ajax de droomclub van Defour is? Die club had intresse in hem maar dat ie daarheen wou was waarschijnlijk enkel op sportief gebied.
Dit ligt wel even wat gecompliceerder lijkt me zo.quote:Als je alle spelers die ooit eens in de belangstelling van Ajax of PSV stonden niet wil contracteren hou je nog maar heel heel weinig over.
Ajax wil 'm juist vanwege zn streken niet meer. Maar misschien dat ie nu alsnog komt.quote:Maar waarom is die transfer naar Ajax nou niet door gegaan? Hij had die wet toch ook kunnen gebruiken om daarheen te gaan?
Ja, hij kan moeilijk zeggen "mwoah kvind Ajax eigenlijk een kutclub, maar ze betalen goed en het is een leuk opstapje".quote:
Mwoah, als Ajax hem niet meer wil heeft Feyenoord het 'recht' om hem een contract aan te bieden hoor. Als ze nog aan het onderhandelen waren, was het wat anders geweest.quote:Dit ligt wel even wat gecompliceerder lijkt me zo.
Welke streken?quote:Ajax wil 'm juist vanwege zn streken niet meer. Maar misschien dat ie nu alsnog komt.
Hij heeft het licht nu gezienquote:Overigens was ook Vlaar Ajax supporter en is/was Ajax weldegelijk zijn droomclub (iig op nationaal niveau)
Ajax was niet de enige club die 'm wilde hebben en zeker niet de club die het meest wilde betalen. Hij had echt een uitgesproken keuze voor Ajax in het bijzonder. Bovendien is fnoord volgens mij op geen enkel punt een stap hogerop?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:46 schreef daaaaan het volgende:
Ja, hij kan moeilijk zeggen "mwoah kvind Ajax eigenlijk een kutclub, maar ze betalen goed en het is een leuk opstapje".
Ze hebben het recht wel, maar echt netjes vind ik het niet. Vanuit fnoord oogpunt kan ik het nog wel begrijpen, maar ik zou (als het andersom was) een speler met een uitgesproken keuze voor de rivaal echt niet moeten.quote:Mwoah, als Ajax hem niet meer wil heeft Feyenoord het 'recht' om hem een contract aan te bieden hoor. Als ze nog aan het onderhandelen waren, was het wat anders geweest.
De hele Defour-soap met die '78 wet als toetje.quote:Welke streken?
Ik weet niet of je zo snel van club veranderd. Maar zoals ik zei, dat soort spelers hoef ik in ieder geval niet bij m'n club te hebben. De meesten van jullie hebben een hekel aan Ajax, maar zodra er een Ajacied komt die een beetje kan voetballen is die meer dan welkom. Hypocriet vind ik dat.quote:Hij heeft het licht nu gezien
Ok, wist niet dat ie echt wat met Ajax had voordat ze hem wilden kopen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:50 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ajax was niet de enige club die 'm wilde hebben en zeker niet de club die het meest wilde betalen. Hij had echt een uitgesproken keuze voor Ajax in het bijzonder. Bovendien is fnoord volgens mij op geen enkel punt een stap hogerop?
Ik weet dus niet wat die jongen met Ajax heeft, maar als ie z'n hele leven al gek op die club is, hoeft ie van mij niet te komen hoor.quote:Ze hebben het recht wel, maar echt netjes vind ik het niet. Vanuit fnoord oogpunt kan ik het nog wel begrijpen, maar ik zou (als het andersom was) een speler met een uitgesproken keuze voor de rivaal echt niet moeten.
Het is maar net hoe je 'Ajacied' wilt beschrijven. vd Vaart, Sneijder en Babel zijn toch niet te vergelijken met Greene en Biseswar?quote:Ik weet niet of je zo snel van club veranderd. Maar zoals ik zei, dat soort spelers hoef ik in ieder geval niet bij m'n club te hebben. De meesten van jullie hebben een hekel aan Ajax, maar zodra er een Ajacied komt die een beetje kan voetballen is die meer dan welkom. Hypocriet vind ik dat.
Nou, laat em aub gewoon weg blijven.quote:De meesten van jullie hebben een hekel aan Ajax, maar zodra er een Ajacied komt die een beetje kan voetballen is die meer dan welkom. Hypocriet vind ik dat.
Over die twee heb ik het nog niet eens gehad. Ik had het meer over Vlaar en Defour.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:08 schreef daaaaan het volgende:
Het is maar net hoe je 'Ajacied' wilt beschrijven. vd Vaart, Sneijder en Babel zijn toch niet te vergelijken met Greene en Biseswar?
Ja, reageer maar weer als een volslagen debiel. Goed bezig.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:27 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Topbeleid!
Zo'n topper moeten we koste wat kost behouden
Jood = jood. Bestaat geen onderscheid tussen een vd Vaart en een Greene. Komen allebei van hetzelfde nest.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:08 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je 'Ajacied' wilt beschrijven. vd Vaart, Sneijder en Babel zijn toch niet te vergelijken met Greene en Biseswar?
Daar vind je echt geen verschil in zitten?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:00 schreef Cart_man het volgende:
Jood = jood. Bestaat geen onderscheid tussen een vd Vaart en een Greene. Komen allebei van hetzelfde nest.
De een is aanvallende middenvelder, de ander rechtsback/verdedigende middenvelder.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:13 schreef Suijk het volgende:
[..]
Daar vind je echt geen verschil in zitten?
Man, wat zal jij het zwaar hebben zeg elke wedstrijd.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:00 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Jood = jood. Bestaat geen onderscheid tussen een vd Vaart en een Greene. Komen allebei van hetzelfde nest.
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:24 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Man, wat zal jij het zwaar hebben zeg elke wedstrijd.
Ach, als je mee-leeft met is elke wedstrijd zwaar, kan je net zo goed meteen alle haat jegens 020 eruit knallen, kan best opluchten.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:24 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Man, wat zal jij het zwaar hebben zeg elke wedstrijd.
Geen happertjesquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:50 schreef devv05 het volgende:
Bovendien is fnoord volgens mij op geen enkel punt een stap hogerop?
Zo was het ook niet bedoeld. Sportief gezien is het volgens mij geen stap hogerop (hoewel de Nederlandse competitie misschien iets sterker is dan de Belgische) en qua salaris zeker niet. En een kweekvijver voor internationale topspelers is fnoord ook niet echt. (alhoewel er natuurlijk wel enkele goede internationale spelers bij jullie vandaan komen, het is niet zoals bij Ajax of in mindere mate psv)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |