Bron?quote:Op zondag 2 juli 2006 21:51 schreef Cart_man het volgende:
Arthur Boka wordt genoemd als mogelijke linksback.
Wat betekent zoiets nou? Niks!quote:Op maandag 3 juli 2006 16:45 schreef Begiristain het volgende:
[..]
Bron?
Ik hoop niet dat het concreet wordt, slechtste Ivoriaan in zijn periode bij SK Beveren!
Dat zou dan dus wel een goede aanwinst zijn!!!quote:Op zondag 2 juli 2006 21:51 schreef Cart_man het volgende:
Arthur Boka wordt genoemd als mogelijke linksback.
Ik heb daar nooit meer wat van gehoord...quote:Op maandag 3 juli 2006 20:04 schreef jorienvdherik het volgende:
owja een maat van me werdt net gebeld door de polititie voor na feyenoord-ajax van de playoffs
150 man zijn vrijgesproken, fotos worden vernietigd en geen straf/boete
wel de knvb kan nog iets doen
Mooie designsquote:Op maandag 3 juli 2006 19:38 schreef Tomasso het volgende:
Ow, het eeuwige gejank over Kappa begint weer. Ik heb echt helemaal niets tegen Kappa, mooie designs over het algemeen en al die rafels vallen ook wel weer mee.
Heb liever Akale van Auxerre...quote:Op maandag 3 juli 2006 19:54 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat zou dan dus wel een goede aanwinst zijn!!!
Verkopen, denk ik. Feijenoord is gewoon hard nu. Excelsior moet blijkbaar wat betalen aan salariskosten voor Holman. Kunnen ze niet, dus moet hij terug. Artz komt overigens ook terug naar Feijenoord. Al kan hij er nog voor kiezen om op het aanbod van Excelsior in te gaan...quote:Opmerkelijk die zaak Holman. Willen ze die jongen verkopen? Wat is het voordeel van spelen in Jong Feyenoord ipv bij Excelsior??
Is al de 4-5 wedstrijd van het seizoen of nie?quote:Op maandag 3 juli 2006 21:49 schreef jorienvdherik het volgende:
Eindelijk weer met 1600 man naar PSV
4equote:Op maandag 3 juli 2006 22:18 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Is al de 4-5 wedstrijd van het seizoen of nie?
* FrankyMcG gaat zaterdag misschien ff kijken naar de eerste training...
Ja, maar ik denk niet dat hij terugwilquote:Op maandag 3 juli 2006 23:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Everton doet er alles aan om ex-Feyenoorder Brett Emerton over te nemen van Blackburn. De middenvelder van het Australische nationale elftal zou rond de 2,5 miljoen euro moeten kosten. (Daily Mail)
Hebben wij toch ook wel liggen nog ?;)
Inderdaad. En elke Ajacied die zich 'anti-kakkerlak' noemt heeft niet door dat hij zelf de triesteling is.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:31 schreef snabbi het volgende:
Neemt niet weg dat dit triest is die polsbandjes.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 05:32 schreef daaaaan het volgende:
Ben ik ook nog naar op zoek, wanneer zijn die te koop?
De shirts van de afgelopen jaren was qua design wat mij betreft niets mis mee. En dat gladde heeft ook wel watquote:Op maandag 3 juli 2006 20:19 schreef Nellid het volgende:
[..]
Mooie designsKom op zeg...
En ik heb het niet over rafels o.i.d. Ik vindt de stof gewoon soms gewoon te glad ofzo.
Bron: Soccerplaza.bequote:De Nederlandse eredivisieclub Feyenoord maakte gisteren bekend dat maar liefst 21 speler dit seizoen bij de club zullen gaan vertrekken. Hiermee is echter de uittocht van spelers niet gestopt.
Aan het einde van het komende seizoen lopen bij Feyenoord wederom 23 contracten af. Het merendeel van de spelers zal zich het komende seizoen moeten bewijzen om in aanmerking te kunnen komen voor een contractverlenging.
De volgende spelers hebben een aflopend contract op 1 juli 2007: Mohammed Abubakari, Wouter Artz, Andre Bahia, Diego Biseswar, Pascal Bosschaart, Lorenzo Davids, Stef Doedee, Jean Carlos Donde, Christian Gyan, Brett Holman, Pierre van Hooijdonk, Joonas Kolkka, Timon van Leeuwen, Patrick Lodewijks, Gerson Magrao, Patrick Mtiliga, Mark Otten, Patrick Paauwe, Sebastian Pardo, Resham Sardar, Alfred Schreuder, Ferne Snoyl en Tim Vincken.
In de contracten van Kolkka en Donde staat een optie voor nog één extra seizoen. Bij Bahia, Biseswar, Bosschaart, Davids, Doedee, Van Leeuwen, Magrao, Otten en Vincken een optie voor twee extra seizoenen.
quote:'Lazovic kost Vitesse 1,5 miljoen'
Geschreven door Rogier Deelstra op dinsdag, 4 juli om 09:25
Danko Lazovic kost Vitesse rond de 1,5 miljoen euro, aldus Voetbal International. De Feyenoord-spits lijkt binnenkort voor vier seizoen te tekenen in Arnhem.
Volgens het weekblad is de transfer van de Servische aanvaller, de duurste Feyenoord-aankoop aller tijden, al in kannen en kruiken. De Rotterdammers verhuurde Lazovic eerder al aan ADO Den Haag en het Duitse Bayer Leverkusen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |