Ongeveer 6 miljoen euroquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:05 schreef Suijk het volgende:
Hoeveel heeft die Lazovic gekost dan?
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:57 schreef jorienvdherik het volgende:
kennen we nog wat kopen/huren van
juve.ac milan
Daarom houd Feyenoord zich zo rustigquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:57 schreef jorienvdherik het volgende:
kennen we nog wat kopen/huren van
juve.ac milan
Fraudezaak Italiequote:
Als we dit stil houden hebben de andere clubs in de wereld misschien niet door welke buitenkansjes er liggenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:06 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Fraudezaak Italie
Als hun teruggezet worden naar de SerieB/C, kunnen wij wat ervan huren/kopen.![]()
Ik betwijfel alleen of die spelers zitten te trappelen om naar Feyenoord te komen
beter dan serie b/c spelen en hier spelen ze europeesquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:06 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Fraudezaak Italie
Als hun teruggezet worden naar de SerieB/C, kunnen wij wat ervan huren/kopen.![]()
Ik betwijfel alleen of die spelers zitten te trappelen om naar Feyenoord te komen
Verkoop aan Aberdeen was in ieder geval afgeketst.quote:
tering wat veelquote:Feyenoord schrapte gisteren de namen van eenëntwintig spelers. De kans is groot dat er ook volgend seizoen weer een vrachtlading aan spelers De Kuip verlaat. In juli 2007 lopen namelijk van drieëntwintig spelers hun contracten af. Veel van deze spelers zullen dit seizoen dus moeten knokken voor een contractverlenging.
De volgende spelers hebben een aflopend contract op 1 juli 2007: Mohammed Abubakari, Wouter Artz, Andre Bahia, Diego Biseswar, Pascal Bosschaart, Lorenzo Davids, Stef Doedee, Jean Carlos Donde, Christian Gyan, Brett Holman, Pierre van Hooijdonk, Joonas Kolkka, Timon van Leeuwen, Patrick Lodewijks, Gerson Magrao, Patrick Mtiliga, Mark Otten, Patrick Paauwe, Sebastian Pardo, Resham Sardar, Alfred Schreuder, Ferne Snoyl en Tim Vincken.
In de contracten van Kolkka en Donde staat een optie voor nog één extra seizoen. Bij Bahia, Biseswar, Bosschaart, Davids, Doedee, Van Leeuwen, Magrao, Otten en Vincken is een optie in het contract opgenomen voor twee extra seizoenen.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 06:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Maar is de legioenszaal nou open na de wedstrijd tegen Chelsea?
Krijg ik net een brief binnen.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:08 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ik heb daar nooit meer wat van gehoord...
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:01 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hasselbaink mag weg bij M'boro..
Proberen waard lijkt me
te oud lijkt mequote:Hasselbaink moet weg bij Boro
Geschreven door Rogier Deelstra op dinsdag, 4 juli om 15:10
Jerrel Hasselbaink kan opzoek naar een nieuwe club. De 34-jarige spits krijgt geen nieuw contract aangeboden door zijn huidige werkgever Middlesbrough.
Trainer Gareth Southgate verklaarde op de website van de Engelsen dat Jimmy Floyd teleurgesteld was. "Maar ik ben er van overtuigd dat hij ergens anders een nieuwe uitdaging vindt. Hij is een goede speler die veel scoort, maar ik heb al erg sterke aanvallers en ik ben van mening dat wij ons op andere posities moeten versterken."
Hasselbaink was twee seizoenen actief voor Boro. De Amsterdammer maakte daarin 23 competitiedoelpunten. Southgate is Hasselbaink dan ook dankbaar. "Hij heeft ons ook nog eens geholpen om in de UEFA Cup-finale te komen."
Celtic wordt genoemd als nieuwe club voor 23-voudig international Hasselbaink.
Misschien kunnen we hem nog aan Excelsior verhuren ja. Hebben ze toch nog een huurling van Feyenoord volgend seizoen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:01 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Proberen waard lijkt me
Die moet denk ik teveel loon gaan krijgen en hij is al flink op leeftijd, laat een andere club zich daar maar mee vermaken.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:01 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Proberen waard lijkt me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |