Idd, op de 2 'topclubs' na valt het allemaal wel mee.quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:23 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hoezo kut? Je zult toch twee keer tegen deze clubs moeten spelen.
Was Kalou al definitief weg toen hij tekende?quote:STEIN HUYSEGEMS MEDISCH GEKEURD
De Belg Stein Huysegems heeft de medische keuring met succes doorstaan. De overgang van AZ naar Feyenoord werd enkele weken geleden al beklonken. Maar aangezien de aanvaller direct na de contractondertekening op vakantie ging, kon de keuring pas deze week plaatshebben. Nadat één van Feyenoords laatste aanwinsten zich in het zweet had gewerkt bleek ook op het medische vlak niets de definitieve overgang in de weg te staan. De volgende krachtsinspanning in Rotterdam-Zuid mag Huysegems verrichten onder het oog van de vele duizenden supporters die volgende week zaterdag de traditioneel druk bezochte eerste training van het seizoen bezoeken.
De 23-jarige Huysegems, die is gehaald om de naar Chelsea vertrokken Salomon Kalou als linksbuiten op te volgen, tekende begin deze maand een vierjarig contract bij Feyenoord.
quote:Franse interesse voor Patrick Paauwe
Gepubliceerd op 27-06-06 om 21:43 door Sven Doorenbos
Feyenoord-speler Patrick Paauwe is volgens Franse media vertrokken naar Valenciennes om de club, de stad en trainer Antoine Kombouaré te leren kennen. Valenciennes is afgelopen seizoen gepromoveerd naar de hoogste klasse.
Ook wordt er gemeld dat de middenvelder ook in de belangstelling staat van Troyes.
Ja ik bedoelde er alleen maar mee, dat niet iedereen zo moet zeiken over kuijt. En zowel, dat ze dat in het Holland topic gaan doen ofzo.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:16 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
We zitten hier in het Feijenoordtopic, voor kritiek op de ventjes van die andere club moet je toch echt ergens anders wezen
Kuyt stond alleen voor de keeper.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:48 schreef Nellid het volgende:
[..]
Sowieso, het hele elftal was knudde. Hoe kan iedereen nu opeens op Kuyt afgeven. Ik snap daar echt geen joker van... In verhouding was van Nistelrooij natuurlijk vele malen slechter, niet te vergeten al die andere zogenaamde toppers met veel meer ervaring die telkens in het elftal stonden. Het is zo'n bullshit om nu Kuyt de schuld te gaan geven![]()
Ja, en hoe?quote:
Jaquote:Op woensdag 28 juni 2006 00:32 schreef Erasmusch het volgende:
Was Kalou al definitief weg toen hij tekende?
Die pass op Kuyt was iets te hard, daarom kon hij hem alleen maar vooruit tikken met een sliding. Cocu stond al bijna vrij op de doellijn en schiet tegen de lat, dat is nog veel knapper.quote:
onzin.quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:16 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Die pass op Kuyt was iets te hard, daarom kon hij hem alleen maar vooruit tikken met een sliding. Cocu stond al bijna vrij op de doellijn en schiet tegen de lat, dat is nog veel knapper.
Inderdaad het enige wat Kuyt goed kan is hard schieten uit de draai.quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:15 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
onzin.
Je kon duidelijk zien dat hij nog tijd genoeg had om te doen wat hij zou willen, de pass was subliem.
Een goede spits had gestift of langs de keeper gegaan. Kuijt mist meestal als hij alleen op de keeper af gaat.
Dat is onzin natuurlijk.quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:20 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Inderdaad het enige wat Kuyt goed kan is hard schieten uit de draai.
Loopacties, en je moet eens kijken hoevaak hij iemand voor de goal zet, en mooie strakke passing en nog veel meerquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:32 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Wat kan hij nog meer goed? Koppen misschien
,quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:20 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Inderdaad het enige wat Kuyt goed kan is hard schieten uit de draai.
Hij loopt veel inderdaad. Ik kan mij niet een mooie steekpass van zijn kant herinneren ook ben ik niet echt weg van zijn passing. Meestal speelt hij de ballen verkeerd. Ik zie hem niet vaak mooi strak in de voeten passen voor het goede been van zijn mede speler.quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:33 schreef stefmans het volgende:
[..]
Loopacties, en je moet eens kijken hoevaak hij iemand voor de goal zet, en mooie strakke passing en nog veel meer
Ja, dat is een netjes rijtje.quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:17 schreef Luni het volgende:
Afgelopen seizoen, 22 goals en 18 (!!!!) assists.
Ach ja, lekker boeiend. Wat je niet hebt kan je ook niet missen...quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:44 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Johnson naar Portsmouth
Zoals ik al verwacht had
Je dacht toch niet dat hij naar Feyenoord zou gaanquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:44 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Johnson naar Portsmouth
Zoals ik al verwacht had
Nou de linksback van Utrecht is wel wat beter dan Bosschaart.quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:46 schreef daaaaan het volgende:
JOHNSEN EN DE CLER NIET NAAR FEYENOORD
Glen Johnson en Tim De Cler komen niet naar Feyenoord.
De Rotterdammers hadden al wel een akkoord over de verhuur van Johnsen met Chelsea, maar de speler zelf zag meer in een overstap naar Portsmouth.
WK ganger De Cler ,wie de nieuwe linksachter moest worden bij de stadionclub mag van zijn werkgever AZ niet verkassen naar de concurrent.Eerder ketste ook al een overgang van verdediger Barry Opdam af.
Kutseizoen dus, nu zullen ze wel een prutser uit het buitenland of van FC Utrecht halen.
Houd je muil toch eens, lamlul.quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:46 schreef daaaaan het volgende:
Kutseizoen dus, nu zullen ze wel een prutser uit het buitenland of van FC Utrecht halen.
Inderdaad, wat een stakker het seizoen is nog niet eens begonnen, dan noemt zich dan Feyenoorsupporter.quote:
quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:51 schreef Luni het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een stakker het seizoen is nog niet eens begonnen, dan noemt zich dan Feyenoorsupporter.
Wat nou kut seizoen? Net of de rechtsback positie een prioriteit heeft! Lucius, Collen en eventueel Green kunnen daar spelen!quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:46 schreef daaaaan het volgende:
JOHNSEN EN DE CLER NIET NAAR FEYENOORD
Glen Johnson en Tim De Cler komen niet naar Feyenoord.
De Rotterdammers hadden al wel een akkoord over de verhuur van Johnsen met Chelsea, maar de speler zelf zag meer in een overstap naar Portsmouth.
WK ganger De Cler ,wie de nieuwe linksachter moest worden bij de stadionclub mag van zijn werkgever AZ niet verkassen naar de concurrent.Eerder ketste ook al een overgang van verdediger Barry Opdam af.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat nou kut seizoen? Net of de rechtsback positie een prioriteit heeft! Lucius, Collen en eventueel Green kunnen daar spelen!
BTW weer verlost van een maandban!
Collenquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat nou kut seizoen? Net of de rechtsback positie een prioriteit heeft! Lucius, Collen en eventueel Green kunnen daar spelen!
Mooi.. het was zo saai in het Ajax-topicquote:BTW weer verlost van een maandban!
ze kijken iets teveel feyenoord tv denk ikquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:19 schreef daaaaan het volgende:
[..]als ik jullie zo hoor hoef ik mezelf helemaal geen Feyenoordsupporter te noemen, want dan houdt dat namelijk in : onrealistische supporter van club uit Rotterdam met weinig inzicht in het huidige voetbal, die alles maar accepteert, behalve terechte kritiek op spelers of het beleid van z'n club, en als een schaap achter het bestuur aanloopt
Snappen jullie niet dat je juist als supporter het beste voor je club wil en dat het niet alleen inhoudt dat je elke week "hand in hand kameraden" staat te bléren waar 9 van de 10 spelers van je club zich toch niets van aantrekken?
Straks wordt Braafheid of een andere speler van dat kaliber gehaald, en dan zal iedereen hier reageren met : we zien wel wat het wordt, we moeten hem een kans geven![]()
![]()
Vreemd genoeg hebben ze daar dan wel weer een hekel aan.quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:28 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
ze kijken iets teveel feyenoord tv denk ik
Braafheid of De Cler maakt niet veel uit: die zijn allebei ongeschikt voor het niveau dat Feyenoord nastreeft.quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:19 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Straks wordt Braafheid of een andere speler van dat kaliber gehaald, en dan zal iedereen hier reageren met : we zien wel wat het wordt, we moeten hem een kans geven![]()
![]()
Jij zegt, voordat er ook maar tegen een bal is geschopt, dat dit een kutseizoen gaat worden. Kan je niet weten, dus moet jij je bek houden.quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:19 schreef daaaaan het volgende:
[..]
als ik jullie zo hoor hoef ik mezelf helemaal geen Feyenoordsupporter te noemen, want dan houdt dat namelijk in : onrealistische supporter van club uit Rotterdam met weinig inzicht in het huidige voetbal, die alles maar accepteert, behalve terechte kritiek op spelers of het beleid van z'n club, en als een schaap achter het bestuur aanloopt
Snappen jullie niet dat je juist als supporter het beste voor je club wil en dat het niet alleen inhoudt dat je elke week "hand in hand kameraden" staat te bléren waar 9 van de 10 spelers van je club zich toch niets van aantrekken?
![]()
Je zegt dat je een seizoen met Bosschaart niet aankan, maar dat is een van die spelers die dat gebler juist wel aantrekt, dus spreek jezelf niet tegen. Verder is kritiek hebben of hopen op meer iets anders dan afkraken en constant naar ajax te wijzen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:19 schreef daaaaan het volgende:
Misschien om dat joodse gasten zoals jij hem nauwelijks zien voetballen?quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:50 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Hij loopt veel inderdaad. Ik kan mij niet een mooie steekpass van zijn kant herinneren ook ben ik niet echt weg van zijn passing. Meestal speelt hij de ballen verkeerd. Ik zie hem niet vaak mooi strak in de voeten passen voor het goede been van zijn mede speler.
Zeg dat even tegen Jorienquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Braafheid of De Cler maakt niet veel uit: die zijn allebei ongeschikt voor het niveau dat Feyenoord nastreeft.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:05 schreef snabbi het volgende:
[..]
Je zegt dat je een seizoen met Bosschaart niet aankan, maar dat is een van die spelers die dat gebler juist wel aantrekt, dus spreek jezelf niet tegen. Verder is kritiek hebben of hopen op meer iets anders dan afkraken en constant naar ajax te wijzen.
quote:Henk Timmer ziet Feyenoord wil zitten
Gepubliceerd op 28-06-06 om 17:45 door Mark Marinus
Henk Timmer heeft wel oren voor een transfer naar Feyenoord. De AZ doelman gaf tegenover het Noord-Hollands Dagblad aan geen zin te hebben om een concurrentiestrijd aan te gaan met Joey Didulica, die hoogstwaarschijnlijk naar de Alkmaarders verkast. Timmer is net teruggekomen van het WK in Duitsland, maar speelminuten kreeg de 34-jarige Timmer niet.
Feyenoord gaf aan geen contact te hebben gehad met Timmer, maar bij de transfer van Vlaar was dit ook het geval. Timmer was vorig seizoen, op Gomes van PSV na, de minst gepasseerde keeper in de eredivisie.
In het seizoen 2001/2002 was Timmer ook al in dienst van Feyenoord. Destijds won hij met de Rotterdammers de Uefa Cup en verrichtte hij in de penaltiereeks tegen PSV een aantal belangrijke reddingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |