Wat een onzinquote:Op maandag 26 juni 2006 20:43 schreef Nellid het volgende:
[..]
Als je prijzen wilt winnen zou ik voor een andere club kiezen.
Gaat hij naar Newcastle, dan is dat gewoon een pure belediging van Kuyt richting Feijenoord.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:42 schreef Canisfire het volgende:
Daaaaan die jongen is klaaro m te gaan.
Feijenoord presteert helemaal niet onder zijn kunnen. En Feijenoord voert op dit moment helemaal geen wanbeleid.quote:Op maandag 26 juni 2006 21:48 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Wat een onzindan had ik dat 8 jaar geleden al wel gedaan. Omdat Feyenoord wanbeleid voert en onder z'n kunnen presteert ga ik niet zo laf zijn om voor een andere club te kiezen waar ik niets mee heb. Bovendien is Feyenoord de mooiste club ter wereld en lekker kankeren op het beleid heeft ook wel wat
Kuyt wil ook wel iets anders, bij Feyenoord heeft hij geen vooruitzicht op prijzen bij Newcastle speelt hij Europees en komt hij verder als de 1ste ronde. Kuijt wil gewoon wegquote:Op maandag 26 juni 2006 22:44 schreef daaaaan het volgende:
Alleen als het een verbetering is ten opzichte van Feyenoord.
Feyenoord speelt ook Uefa cupquote:Op maandag 26 juni 2006 22:45 schreef stefmans het volgende:
[..]
Kuyt wil ook wel iets anders, bij Feyenoord heeft hij geen vooruitzicht op prijzen bij Newcastle speelt hij Europees en komt hij verder als de 1ste ronde. Kuijt wil gewoon weg
Precies.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:44 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Gaat hij naar Newcastle, dan is dat gewoon een pure belediging van Kuyt richting Feijenoord.
Feyenoord hoort qua grootte gewoon boven PSV en AZ te eindigen, kijk eens naar onze historie, de locatie, het stadion, naar het aantal supporters en de merchandise... Alle ingredienten zijn er, alleen echte topmensen aan de leiding ontbreken. Gelukkig hebben we nu Jansen en Woerts, nu de rest nog opkankeren.quote:Feijenoord presteert helemaal niet onder zijn kunnen. En Feijenoord voert op dit moment helemaal geen wanbeleid.
Geeft de 7e plek in Engeland recht op UEFA cup?quote:Op maandag 26 juni 2006 22:45 schreef stefmans het volgende:
[..]
Kuyt wil ook wel iets anders, bij Feyenoord heeft hij geen vooruitzicht op prijzen bij Newcastle speelt hij Europees en komt hij verder als de 1ste ronde. Kuijt wil gewoon weg
Volgens mij wel.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:51 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Geeft de 7e plek in Engeland recht op UEFA cup?
Oh, jij bent grappig. Feijenoord verliest een keer in de eerste ronde en het is alsof het nooit anders is geweest.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:45 schreef stefmans het volgende:
[..]
Wat is het anders, 2de ronde veel vaker komen ze niet verder hoor correct me if I'm wrongquote:Op maandag 26 juni 2006 22:56 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Oh, jij bent grappig. Feijenoord verliest een keer in de eerste ronde en het is alsof het nooit anders is geweest.![]()
volgens wikipedia zijn ze gekwalificeerd voor de intertoto cupquote:
hij wil gewoon daar de nieuwe shearer worden, kan me geen andere reden voorstellen mocht ie daar naar toe gaanquote:Op dinsdag 27 juni 2006 02:01 schreef Joeriii het volgende:
Kuyt naar Newcastle zou ik echt een domper vinden
Zo'n soort speler ken'ie hier ook wel wordenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 02:31 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
hij wil gewoon daar de nieuwe shearer worden, kan me geen andere reden voorstellen mocht ie daar naar toe gaan![]()
Hoe kun je nou zeggen dat hij het daarvoor niet doet? Ken je hem zo goed?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:00 schreef Nellid het volgende:
Kuy gaat echt niet naar Newcastle, de enige reden zou dan het geld zijn maar daar doet ie t echt niet voor. Zou inderdaad een domper zijn maar daarom gaat t ook niet door... Hij blijft gewoon
Hij kan dus wel naar Arsenal. Wenger ziet ook wel dat Kuyt beter is dan van Nistelrooy, goede coach.quote:'Kuyt en Trabelsi naar Arsenal'
Geschreven door Pieter Ooms op dinsdag, 27 juni om 09:06
Volgens de Engelse krant The Mirror kan Kuyt deze zomer een aanbieding van Arsenal tegemoet zien. De aanvaller van Feyenoord en Oranje is meerdere malen bekeken door Arsene Wenger en bevalt hem goed. Naar verluidt gaat ook de transfervrije Ajacied Hatem Trabelsi voor een verblijf naar Londen.
"Ik ben zelf naar Nederland gegaan om hem te bekijken. Het is een genereuze speler die altijd werkt voor het team," is het oordeel van de Franse coach over Dirk Kuyt. Wenger vindt hem zelfs beter dan Van Nistelrooy en snapt niet waarom Kuyt geen eerste spits was.
De geboren Katwijker wil in ieder geval snel duidelijkheid geven over zijn toekomst, zo meldde hij gisteren. Ook zal er snel nieuws komen over de nieuwe club van Hatem Trabelsi. Volgens zijn zaakwaarnemer zijn naast Arsenal ook Machester United en West Ham geinteresseerd in de 29-jarige verdediger.
Kuyt is denk ik een speler die het qua mentaliteit altijd red bij een club. Vergeet niet dat je met hard werken soms verder komt dan alleen techniek en gaan huilen als er iemand op je teen gaat staan. Dat zou trouwens wel een leuk koppel vormen als Kuyt naar Arsenal gaat. Samen met van Persie in de spitsquote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:23 schreef Canisfire het volgende:
Als hij naar Arsenal kan gaan moet hij ide kans gewoon pakken.
En Kuyt kennende haalt hij het ook nog wel.
Hij heeft misschien niet zo'n geen goed wk gespeeld, maar een wanpresatiequote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:54 schreef yvette1982 het volgende:
Ach die lofzang voor Kuijt snap ik maar niet. Als ik trainer was en ik wilde hem kopen dan zou ik dat niet meer doen na Kuijt zijn wanprestaties op het WK. Hij heeft helaas alleen maar laten zien dat hij de top bij lange na niet aankan. Hij zal het absoluut niet redden in de premiership. Hij is een typisch geval van te groot voor het servet maar te klein voor het tafellaken.
a'dam is een andere kant op hoor.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:54 schreef yvette1982 het volgende:
Ach die lofzang voor Kuijt snap ik maar niet. Als ik trainer was en ik wilde hem kopen dan zou ik dat niet meer doen na Kuijt zijn wanprestaties op het WK. Hij heeft helaas alleen maar laten zien dat hij de top bij lange na niet aankan. Hij zal het absoluut niet redden in de premiership. Hij is een typisch geval van te groot voor het servet maar te klein voor het tafellaken.
Nee, ik ken hem persoonlijk zelfs helemaal niet. Maar ik weet heel zeker dat ze het gewoon niet voor het geld doen. Als ie gaat, wat ik overigens echt niet geloof zoals onderhand wel duidelijk mag zijn (nu Arsenal zich meldt wordt t misschien een ander verhaal), dan gaat ie voor de prijzen en het avontuur denk ik. Maar echt niet voor het geld. Als Kuyt het voor het geld had gedaan had ie nu voor 100% niet meer bij Feyenoord gespeeld. En je moet ook niet vergeten dat Kuyt en z'n vriendin het echt heel erg naar hun zin hebben bij Feyenoord, zo'n goed gevoel als ze bij Feyenoord hebben krijgen ze waarschijnlijk nergens anders meer.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:12 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hoe kun je nou zeggen dat hij het daarvoor niet doet? Ken je hem zo goed?
[..]
Hij kan dus wel naar Arsenal. Wenger ziet ook wel dat Kuyt beter is dan van Nistelrooy, goede coach.
Sowieso, het hele elftal was knudde. Hoe kan iedereen nu opeens op Kuyt afgeven. Ik snap daar echt geen joker van... In verhouding was van Nistelrooij natuurlijk vele malen slechter, niet te vergeten al die andere zogenaamde toppers met veel meer ervaring die telkens in het elftal stonden. Het is zo'n bullshit om nu Kuyt de schuld te gaan gevenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:01 schreef Luni het volgende:
[..]
Hij heeft misschien niet zo'n geen goed wk gespeeld, maar een wanpresatie![]()
Hij raakt dan ook seizoenen al geen bal natuurlijk en heeft totaal niets betekend voor Feyenoord, dus ja die lofzang wat vreemd tochquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:54 schreef yvette1982 het volgende:
We zitten hier in het Feijenoordtopic, voor kritiek op de ventjes van die andere club moet je toch echt ergens anders wezenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:06 schreef Soul_Survivor het volgende:
Ken je het wonderkindje van V.BAsten ook wel gaan zitten afzeiken (sneijder) Die heeft ook niks waargemaakt namelijk en die zit nog wel langer bij het Ned. Elftal
Ik zeg ook niet dat Dirk de enige is met een wanprestatie. Dat is bijna over alle oranjes wel te zeggen, in het bijzonder Sneijder en vd Vaart. Het is dan ook belachelijk dat die zo veel krediet hebben, maar dat komt door die jodentrainer. Die zou zelf ook ontslag moeten krijgen maar krijgt juist een contractverlenging, dat is toch van de zotte.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:14 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Hij raakt dan ook seizoenen al geen bal natuurlijk en heeft totaal niets betekend voor Feyenoord, dus ja die lofzang wat vreemd toch
Overigens vond ik het bij lange na geen wanprestatie van Kuijt, goed hij heeft geen toptoernooi achter de rug, maar wie wel bij het Nederlands Elftal? Hij heeft dan ook wel welgeteld 1 wedstrijd in de spits gestaan. En topspits van Mistemrooij deed het daarin natuurlijk zoveeeel beter dit WK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |