Hopelijk is 'ie wel beter dan Östlundquote:Op maandag 26 juni 2006 04:58 schreef Erasmusch het volgende:
zo geod is ie ook weer nie
Dus hij zal wel beter zijn dan de vikingquote:JOHNSON CLOSE TO FEYENOORD LOAN
Chelsea defender Glen Johnson is close to a loan move to Feyenoord, according
to one of the Dutch club's directors.
The 21-year-old has visited their De Kuip stadium to look at the facilities
and meet head coach Erwin Koeman, and is thought to have been pleased with what
he saw.
"The player was deeply impressed by the stadium, he looked around the locker
rooms and he visited the city," Feyenoord director Chris Woerts told AD
Sportwereld.
"He has spoken with coach Erwin Koeman, who came back to Rotterdam from his
holiday home especially to meet him."
Johnson, who has won five England caps, was the first player to be bought by
Chelsea after Russian businessman Roman Abramovich took over the club in 2003.
The right-back was signed from West Ham United for #6million by then manager
Claudio Ranieri but has rarely featured under current boss Jose Mourinho, who
brought in Portugal international Paulo Ferreira the following summer as his
first-choice right-back.
Johnson has also had interest from Championship side Southampton
Gewoon een hele goede rechtsback.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:13 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Dus hij zal wel beter zijn dan de viking![]()
Wat doet iedereen nou dramatisch over Kuyt opeensquote:Op maandag 26 juni 2006 16:29 schreef daaaaan het volgende:
Dat 'vliegtuig-verhaal' is dus onzin gelukkig. Al zou ik ook twijfels hebben om als Engelsman naar Feyenoord te vertrekken wanneer je Kuyt ziet spelen in oranje en je hoort dat dat hun beste speler is.
Als je zo'n speler een seizoen lang in je team kan hebben, moet je dat doen.
In ieder geval wat kwaliteit erbij, naast al die 'nuttige' spelers. Tenminste, als je meekan met een selectie als die van Engeland, moet je toch wel een beetje kunnen voetballen lijkt mij.
Inderdaad, .......meelopers. Hij speelt een matige pot bij oranje, lekker interessantquote:Op maandag 26 juni 2006 16:54 schreef Nellid het volgende:
[..]
Wat doet iedereen nou dramatisch over Kuyt opeens![]()
Het blijft een held, maar hij heeft bevestigd dat hij het nooit zal redden in de CL of een ander groot tournooi en ie al blij mag zijn als ie bij Liverpool invaller mag zijn.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:54 schreef Nellid het volgende:
[..]
Wat doet iedereen nou dramatisch over Kuyt opeens![]()
Inderdaad, zo ontwikkelt die gozer zich nooit als ie telkens op de bank moet plaats nemenquote:Op maandag 26 juni 2006 16:58 schreef Sender_ het volgende:
..
Nou van mij hoeft ie niet te komen, irritante gozer met een grafaccent.
Waarom krijgt Ekramy nou niet een kans.
quote:Op maandag 26 juni 2006 17:33 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Het blijft een held, maar hij heeft bevestigd dat hij het nooit zal redden in de CL of een ander groot tournooi en ie al blij mag zijn als ie bij Liverpool invaller mag zijn.
Laat maar lekker bij Feyenoord blijven
RVN, die zich makkelyk op de been houd in Engeland, was ook allesbehalve goed op het WK?quote:Op maandag 26 juni 2006 17:33 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Het blijft een held, maar hij heeft bevestigd dat hij het nooit zal redden in de CL of een ander groot tournooi en ie al blij mag zijn als ie bij Liverpool invaller mag zijn.
Laat maar lekker bij Feyenoord blijven
Dat ook niet, maar Kuyt was écht dramatisch.quote:Op maandag 26 juni 2006 17:53 schreef Nellid het volgende:
[..]
Na 1 wedstrijd zeker... ( En oh wat speelde de rest van het elftal fantastisch
)
Die heeft allang bewezen een topspits te zijn in de afgelopen 4 jaar.quote:Op maandag 26 juni 2006 18:03 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
RVN, die zich makkelyk op de been houd in Engeland, was ook allesbehalve goed op het WK?
Boeiend, alstie bij Feyenoord maar goed speeltquote:Op maandag 26 juni 2006 18:09 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Dat ook niet, maar Kuyt was écht dramatisch.
Nou ja, met een goal en goed spel gisteren was ie opeens 2 miljoen meer waard geweest. Ik ben toch bang dat we Dirk moeten verkopen om andere posities te versterken.quote:Op maandag 26 juni 2006 18:22 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Boeiend, alstie bij Feyenoord maar goed speelt![]()
Of hij blijft nou gewoonquote:Op maandag 26 juni 2006 18:25 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Nou ja, met een goal en goed spel gisteren was ie opeens 2 miljoen meer waard geweest. Ik ben toch bang dat we Dirk moeten verkopen om andere posities te versterken.
Pleurt toch op joh...jood!quote:Op maandag 26 juni 2006 18:09 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Dat ook niet, maar Kuyt was écht dramatisch.
quote:
Hadden we Huntelaar maar meegenomenquote:Op maandag 26 juni 2006 19:11 schreef daaaaan het volgende:
[..]ja joh, iedereen die realistisch is over Feyenoord(spelers) is een jood.
Ook Kuyt zelf vond dat ie enorm kut gespeeld had.
quote:Op maandag 26 juni 2006 19:08 schreef Staanplaats het volgende:
Pff ken die daaaaaaaan nou nog iets anders posten dan continu die joodse post
Wordt daar ondertussne echt schijjtziek van
Wat heeft die kutkop met Kuyt of Feyenoord te maken?quote:Op maandag 26 juni 2006 19:12 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Hadden we Huntelaar maar meegenomen![]()
Zelfde joodse gejank over oranjequote:Op maandag 26 juni 2006 19:13 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Wat heeft die kutkop met Kuyt of Feyenoord te maken?
haha lachen ja we hebben maar 3 spelers die rechtsback kunnenquote:Op maandag 26 juni 2006 18:23 schreef jorienvdherik het volgende:
lijkt me wel lachen als die johnson komt van chelski
Droom lekker verder...quote:Op maandag 26 juni 2006 18:25 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Nou ja, met een goal en goed spel gisteren was ie opeens 2 miljoen meer waard geweest. Ik ben toch bang dat we Dirk moeten verkopen om andere posities te versterken.
Het is natuurlijk niet verkeerd als je je elftal kunt versterken met zo'n speler (geeft misschien ook een signaal af naar evt. andere aankopen). Collen lijkt me in dat geval wel zwaar overbodig want je hebt Gyan ook nog. Zoals ik al zei heb je dan Johnson voor op rechts en ik denk dat Koeman Greene in het centrum wil hebben, in de verdediging of op het middenveld maar iig in het centrum dus dan heb je maar 2 backs (met Collen erbij 3 dan).quote:Op maandag 26 juni 2006 19:34 schreef rotskibo het volgende:
[..]
haha lachen ja we hebben maar 3 spelers die rechtsback kunnen![]()
![]()
![]()
![]()
Sowieso zonde om daar op dit moment geld aan uit te geven. Lodewijks staat er vast wel weer en zoniet dan kan Ekramy het best een tijdje uithouden, zeker als de verdediging wat beter staat. Linksback is echt prioriteit nr. 1 imo.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:39 schreef Erasmusch het volgende:
Iets te veel keepersgeruchten. Ekramy moet gewoon de kans krijgen naast Lodewijks
Loopt tot de zomer van 2007 dacht ik. Nog een jaartje dus, dan heeft ie 10 jaar voor Feyenoord gespeeld. Dat mag ie wel volmakenquote:Op maandag 26 juni 2006 19:48 schreef Erasmusch het volgende:
Is Gyans contract nog niet afgelopen?
En Saidi moet ook terug![]()
Daarna moet er een standbeeld voor hem komen op het voorplein.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:57 schreef Nellid het volgende:
[..]
Loopt tot de zomer van 2007 dacht ik. Nog een jaartje dus, dan heeft ie 10 jaar voor Feyenoord gespeeld. Dat mag ie wel volmaken![]()
Zolang we met 3-0 en 4-2 van ajax verliezen en geen prijzen winnen blijft het zo.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:14 schreef Staanplaats het volgende:
Nee niks mis met realisme of kritsch zijn.
Maar bij jou is het voortdurend één lange klaagzang en gemekker..
Och, guttegut. Voor het gemak maar even vergeten dat we in de reguliere twee keer hebben gewonnen van die jodekoeken. Dat telt zeker niet meer?quote:Op maandag 26 juni 2006 20:37 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Zolang we met 3-0 en 4-2 van ajax verliezen en geen prijzen winnen blijft het zo.
Als je prijzen wilt winnen zou ik voor een andere club kiezen.quote:Op maandag 26 juni 2006 20:37 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Zolang we met 3-0 en 4-2 van ajax verliezen en geen prijzen winnen blijft het zo.
Chelsea is de andere kant opquote:Op maandag 26 juni 2006 20:37 schreef daaaaan het volgende:
[..]
en geen prijzen winnen blijft het zo.
Is zelfs een dvd van uit gekomen!quote:Op maandag 26 juni 2006 20:42 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Och, guttegut. Voor het gemak maar even vergeten dat we in de reguliere twee keer hebben gewonnen van die jodekoeken. Dat telt zeker niet meer?
Wat hebben we daar nu aan?quote:Op maandag 26 juni 2006 20:42 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Och, guttegut. Voor het gemak maar even vergeten dat we in de reguliere twee keer hebben gewonnen van die jodekoeken. Dat telt zeker niet meer?
Niks voor Woets?quote:Op maandag 26 juni 2006 21:37 schreef H.Flick het volgende:
Gyan zou je eigenlijk gewoon moeten houden als mascotte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |