Eerst maar eens kijken wat Kuyt gaat doen voordat je de andere spitsen ook gaat verpatsenquote:Op donderdag 29 juni 2006 07:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Vandaag staat trouwens in de Gelderlander dat Vitesse Lazovic wil hebben. Ze hebben serieuze interesse.
Lazovic moet bij Feijenoord in de spits.quote:Op donderdag 29 juni 2006 07:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Vandaag staat trouwens in de Gelderlander dat Vitesse Lazovic wil hebben. Ze hebben serieuze interesse.
Waarom?quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:21 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Lazovic moet bij Feijenoord in de spits.
Geen zin in, op het moment.quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:35 schreef mister_popcorn het volgende:
wanneer wordt dat plaatje van de kuip met fokkers eens upgedate dan?
Nilsson of Nevland, geloof ik. Want daar worden we beter mee.quote:En lazovic heeft nooit een fatsoenlijke kans gehad, trouwens, aangezien Kuyt gewoon vertrekt, wie had je dan in de spits willen hebben?
Ik denk niet dat hij het voor minder dan Henry doet hoor.quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:06 schreef Cart_man het volgende:
Nilsson of Nevland, geloof ik. Want daar worden we beter mee.
Nou dan kan je mij dus totaal, niet, ik ben zeker wel kritisch, en realistisch, maar ik ga eind juni niet lopen zeiken dat het een kutseizoen word, het begint pas over 2 maanden.quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:19 schreef daaaaan het volgende:
[..]als ik jullie zo hoor hoef ik mezelf helemaal geen Feyenoordsupporter te noemen, want dan houdt dat namelijk in : onrealistische supporter van club uit Rotterdam met weinig inzicht in het huidige voetbal, die alles maar accepteert, behalve terechte kritiek op spelers of het beleid van z'n club, en als een schaap achter het bestuur aanloopt
Snappen jullie niet dat je juist als supporter het beste voor je club wil en dat het niet alleen inhoudt dat je elke week "hand in hand kameraden" staat te bléren waar 9 van de 10 spelers van je club zich toch niets van aantrekken?
Straks wordt Braafheid of een andere speler van dat kaliber gehaald, en dan zal iedereen hier reageren met : we zien wel wat het wordt, we moeten hem een kans geven![]()
![]()
Daar moeten we ons niet bij neerleggen. Als supporter moeten we streven naar meer geld, meer successen en spelers als Ronaldinho in de basis!quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:30 schreef Luni het volgende:
[..]
En ik ben trouwens wel wat gewend hoor, kom al 15 jaar in de Kuip en ik weet wat het inhoud Feyenoordsupporter zijn, er is nooit geld en we hebben sporadisch succes, dat is het leven van een Feyenoordsupporter en als je daar niet tegen kunt zou ik maar een andere club gaan zoeken om te supporten.
Precies, dat betaalt zichzelf allemaal terug wanneer we de KNVB beker hebben gewonnen!quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:34 schreef Cart_man het volgende:
Daar moeten we ons niet bij neerleggen. Als supporter moeten we streven naar meer geld, meer successen en spelers als Ronaldinho in de basis!
Tuurlijk leg ik me daar niet bij neer, maar het is wel de tendes van de afgelopen jaren., die kale moet gewoon weg.quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:34 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Daar moeten we ons niet bij neerleggen. Als supporter moeten we streven naar meer geld, meer successen en spelers als Ronaldinho in de basis!
Ik vraag me af of het allemaal wel beter zal gaan als de kale weg is....quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:40 schreef Luni het volgende:
[..]
Tuurlijk leg ik me daar niet bij neer, maar het is wel de tendes van de afgelopen jaren., die kale moet gewoon weg.
Speelde een goed EK onder 20 met Oekraïne. Speler van het toernooi, geloof ik. Heb gewoon liever een spits die al wat meer ervaring heeft. Talenten halen betekent niet altijd dat het goed gaat komen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:24 schreef jorienvdherik het volgende:
wat moeten we met ene milevski dan
Feijenoord.quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:24 schreef DenniZZ het volgende:
Als je kan kiezen tussen Porto en Feyenoord... wat zou jij kiezen?
quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:24 schreef DenniZZ het volgende:
Klopt, maar de klasse straald gewoon van hem af.quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:27 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Speelde een goed EK onder 20 met Oekraïne. Speler van het toernooi, geloof ik. Heb gewoon liever een spits die al wat meer ervaring heeft. Talenten halen betekent niet altijd dat het goed gaat komen.
Feyenoord...quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:24 schreef DenniZZ het volgende:
En de arrogantie ookquote:Op donderdag 29 juni 2006 12:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Klopt, maar de klasse straald gewoon van hem af.
Dat worden meestal wel de grotere spelers.quote:
Je bedoelt het uit en thuis shirt???quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:36 schreef Soul_Survivor het volgende:
Ik zit te wachten op de nieuwe shirtjes![]()
(verkapte TVP)
1 miljoen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:40 schreef jorienvdherik het volgende:
ben benieuwd wat vitesse dan betaald
Stfuquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:11 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ach hij is beter dan Paauwe op het middenveld
Nee, de nieuwe collectie van men @ work...quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je bedoelt het uit en thuis shirt???
Het uitshirt is allang bekend...... Dat is blauw....quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:42 schreef Soul_Survivor het volgende:
[..]
Nee, de nieuwe collectie van men @ work...
![]()
Die zitten er al. Hoevaak moet dat in godsnaam nog gezegd worden?quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dat er uit de haven niet meer te halen valt blijf ik ook maar vreemd vinden.....
Joh...quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het uitshirt is allang bekend...... Dat is blauw....
Ja, dat weet ik, ze worden alleen nog niet verkocht en daar wacht ik dus opquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het uitshirt is allang bekend...... Dat is blauw....
Mwoah, moet ik weer een beetje kansloos gaan zuipen. Denk het niet.quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Nog mensen plannen om daar heen te gaan?
quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:44 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Mwoah, moet ik weer een beetje kansloos gaan zuipen. Denk het niet.
Ga jij ook? Misschien kan je samen met yvettequote:Op donderdag 29 juni 2006 18:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Nog mensen plannen om daar heen te gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |