If it's good enoug for you it's good enough for mequote:
quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:50 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
John lennon?
slaan we deel 738 over?
Nee, een Brit. Deze man overleed ruim drie jaar geleden plotseling aan een hartstilstand; net 50 jaar.quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:55 schreef ranja het volgende:
Iggy Pop?
quote:De Tafeltennis Vereniging Putten, kortweg TVP, is aangesloten bij de Nederlandse Tafeltennisbond (NTTB) en is ingedeeld in afdeling Midden Nederland.
Alle leden van de TVP worden automatisch lid van de NTTB waardoor zij ook onder de sportverzekering vallen van dezelfde NTTB.
Het verenigingsjaar loopt van 1 januari tot en met 31 december.
De verschuldigde jaarcontributie zal in één termijn, bij vooruit betaling, in rekening worden gebracht. De contributie wordt vastgesteld tijdens de algemene ledenvergadering welke jaarlijks wordt gehouden in februari.
Lidmaatschap van de TVP wordt zonder schriftelijke opzegging jaarlijks verlengd.
Opzegging van het lidmaatschap kan alleen schriftelijk, aan de secretaris van de TVP, geschieden uiterlijk een maand voor het einde van het verenigingsjaar.
Indien voor 1 juni van het verenigingsjaar schriftelijk wordt opgezegd zal de helft van de reeds betaalde jaarcontributie worden terugbetaald.
Aspirant leden mogen 1 à 2 keer vrijblijvend meespelen.
Aanmelden als lid van de TVP kan via het inlegvel in het informatieblad.
Voor verdere informatie kunt u in contact treden met de bestuursleden of met de jeugdtrainer.
Ohja, d'r staat hhh. Helemaal niet gezienquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:27 schreef bartrid het volgende:
Dat dacht ik ook te zien aan de naam van de foto
Z+1quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:42 schreef Z het volgende:
Sleater Kinney.
daar dacht ik eerst ook aan, maar ik dacht dat er meer dan 1 heer in die band zat...quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:20 schreef Berkery het volgende:
4 Non Blondes?
Zekers.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:28 schreef bigshadow het volgende:
Throwing Muses
Best een aardig albumquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:49 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Lucy Pearl
quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:02 schreef MadMaster het volgende:
Metaalsoorten in de naam van de band?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik niet, meer beredeneerdquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:13 schreef peaceman het volgende:
Verrek ja.. nu zie ik ook dat het idd Silverchair is.
Die speelden er gisterenquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:20 schreef MadMaster het volgende:
Geen Tool, die staan helemaal niet op de agenda zelfs.
en die spelen vanavond in Ahoy. Net nog telefonisch contact gehad met iemand daarbinnen. Na een uur en een kwartier gaven ze de mededeling dat ze nog maar net begonnen waren. Het publiek daar wordt voorlopig nog niet vrijgelatenquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:21 schreef peaceman het volgende:
oh nee... live geloof ik..
Is het eigenlijk uitverkocht, dat je weet?quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:27 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
en die spelen vanavond in Ahoy. Net nog telefonisch contact gehad met iemand daarbinnen. Na een uur en een kwartier gaven ze de mededeling dat ze nog maar net begonnen waren. Het publiek daar wordt voorlopig nog niet vrijgelaten![]()
Weet niet. Ik verstond er verder ook weinig vanquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:29 schreef GLO het volgende:
[..]
Is het eigenlijk uitverkocht, dat je weet?
Ben wel benieuwd, omdat Ahoy' Open Air afgelast werd vanwege te weinig belangstelling, of dat dan aan de line-up lag, met James Brown en Live als headliners. Als de Ahoy' nu wel is volgestroomd (voor een ongetwijfeld fikse entreeprijs), dan lag het toch aan iets anders.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:32 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Weet niet. Ik verstond er verder ook weinig van![]()
Fiks, tja, da's bijna overal tegenwoordig. Richting de 40 euro geloof ik. Twee voorprogramma's, dus iedereen buiten de randstad kan zonder logeeradres of voiture maar een half concert meemakenquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:37 schreef GLO het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd, omdat Ahoy' Open Air afgelast werd vanwege te weinig belangstelling, of dat dan aan de line-up lag, met James Brown en Live als headliners. Als de Ahoy' nu wel is volgestroomd (voor een ongetwijfeld fikse entreeprijs), dan lag het toch aan iets anders.
Toch nog een kenner.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:54 schreef bukgeit het volgende:
J.Lo?
en de tweede keer dat ik binnen dezelfde minuut te laat ben vanavond. Ik ga maar 'ns pitten denk ik zoquote:
Hoe fout can you get?quote:Op donderdag 29 juni 2006 02:10 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Lijkt op m'n leraar statistiek
ik zal een foute gok doen.. Ringo Starr
Vervolgvraag....quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:43 schreef dolle_hond het volgende:
psychedelic furs
album? mirror moves?
quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:55 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Talk Talk Talk
Iedereen die Charmed gekeken heeft kent zequote:Op donderdag 29 juni 2006 10:10 schreef schaap001 het volgende:
Kent iemand Love Spit Love, de volgende band van frontman Richard Butler ?
Dat van Charmed wizzik niet: kijk ik nooit, eerlijk gezegd: alhoewel ik Alyssia Milano een.. ehh... geweldige actrice vindquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:27 schreef ranja het volgende:
[..]
Iedereen die Charmed gekeken heeft kent ze
Ik ken ze ook alleen van die cover van "How soon is now" die ze gedaan hebben
Ja, die soundtrack heb ik. Overigens zit in de film maar een klein stukje van dat nummer, en precies dat stukje wordt ook als leader van Charmed gebruikt... ook over heksen... toeval?quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:50 schreef schaap001 het volgende:
'How Soon Is Now' zit in The Craft, jou wel bekend!
MadMaster +1quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:59 schreef MadMaster het volgende:
Dat is Reinhard Mey van 'Als De Dag Van Toen'.
Momenteel is dat nummer geadopteerd door Nationale Nederlanden in hun WK-commercial...
quote:Ik wil een huis
En een kleuren TV
Een auto en een Rembrandt
En een nieuwe cv
Ik ga de wereld in
Kies het ruime sop
Ik zie de zon en de maan
Ik ga naar de top
refr.(7x)
Ik wil een boot
En ik wil avontuur
Dus vind een nieuwe sensatie
Ook al is hij interieur
Ik maak een grote reis
Ik heb de tijd
Op naar de horizon
Met een leuke meid
refr.
Ik wil een droom
Ik ga er achteraan
Geef me honderdduizend gulden
En een nieuwe naam
Ik wil een ruimteschip
Reis door de tijd
Dwars door alle dimensies heen
Met een leuke meid
refr. (2x)
Wat kan de tekstschrijver hier nou mee bedoeld hebben?quote:Dus vind een nieuwe sensatie
Ook al is hij interieur
Goeie vraagquote:Op donderdag 29 juni 2006 11:39 schreef bukgeit het volgende:
Wat kan de tekstschrijver hier nou mee bedoeld hebben?
Bovendien zit Spinvis op Excelsiorquote:Op donderdag 29 juni 2006 11:50 schreef bukgeit het volgende:
O nee, ik mis 'Goeie reis en hou je haaks'.
bovendien, inderdaadquote:
Daisy +1quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:57 schreef DaisyDuke het volgende:
'Maar niet met jou' van Soviet Sex.
Echt waar? Mijn god.quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:57 schreef DaisyDuke het volgende:
'Maar niet met jou' van Soviet Sex.
Sowieso...quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:03 schreef schaap001 het volgende:
Tja, die van John Frusciante... maar de titel.... iets met een T-Shirt sowieso...
Nada Ladies of zoietsquote:Op donderdag 29 juni 2006 12:04 schreef bartrid het volgende:
Nianog iets and usually just a t-shirt
Hm. We zijn toch wel warm zekerquote:Op donderdag 29 juni 2006 12:08 schreef DaisyDuke het volgende:
De juiste titel nog niet gehoord..
Jaja, heel warm zelfs. Even wat combineren, en hier en daar een lettertje weghalen..quote:
Ach, ik vind het wel prima ook. Het gaat anders beetje flauw spelletje worden. De juiste titel is: Niandra Lades and Usually Just a T-Shirt.quote:
quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:11 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
The Outsiders?
quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:31 schreef HmmMikeyMike het volgende:
Garrison and van Dyke
quote:Rinus Gerritsen, bassplayer of Golden Earring and Michel van Dijk, singer of Alquin, made this record back in 1979. Rinus' first solo recording effort was a collaborative project with Michael Van Dijk in 1979; Rinus composed the music. In the USA the album was released under the name of Garrison and van Dyke (Atlantic label), however it had no success. From the album came one single in 1980 ,Rock 'n roll beast, with the track Suzy's song as a bonustrack on the b-side. The single became a real collecters item.
heb ik al even gefixedquote:Op donderdag 29 juni 2006 13:43 schreef schaap001 het volgende:
Rinus Gerritsen, baseplayer of Golden Earring
Blijkt ie ook al goed te kunnen honkballen, onze Rinus...![]()
Nee joh, dat betekent dat-ie gewoon een basisplaats heeft, en niet op de bank hoeft te zitten als invallerquote:Op donderdag 29 juni 2006 13:43 schreef schaap001 het volgende:
Rinus Gerritsen, baseplayer of Golden Earring
Blijkt ie ook al goed te kunnen honkballen, onze Rinus...![]()
quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee joh, dat betekent dat-ie gewoon een basisplaats heeft, en niet op de bank hoeft te zitten als invaller
Ik ook en toch nooit gekocht, op de één of andere manier....quote:Die Gerritsen en Van Dijk plaat ben ik overigens redelijk vaak tegengekomen in de 2e hands bakken..
Hmm da's snel...moet 't nog lerenquote:Op donderdag 29 juni 2006 13:54 schreef schaap001 het volgende:
Pieter Both van Beef ?
Onlangs live in Tivoli gezien. Aardig bandje wel: vooral op een festival werkt het goed.quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:56 schreef HmmMikeyMike het volgende:
[..]
Hmm da's snel...moet 't nog leren![]()
schaap001 +1
ik ken de plaat zelf nietquote:Op donderdag 29 juni 2006 13:51 schreef schaap001 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik ook en toch nooit gekocht, op de één of andere manier....Zal 't eens doen voor een euro ofzo... is 't wat ?
Ik heb hem ook nooit gekocht, wel eens gehoord, jaaaaaaren terug, niet veel van blijven hangen eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:51 schreef schaap001 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik ook en toch nooit gekocht, op de één of andere manier....Zal 't eens doen voor een euro ofzo... is 't wat ?
Typische site wel: er worden allemaal donwloads van klassieke nederlandse albums aangebodenquote:Op donderdag 29 juni 2006 13:58 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
ik ken de plaat zelf niet![]()
stukje text kwam van
http://dutch-originals.blogspot.com/
niet van mij
en wat is daar typisch aan?quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:09 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Typische site wel: er worden allemaal donwloads van klassieke nederlandse albums aangebodendus ook Garisson and van Dyke
ik heb daar niks mee te makenquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:19 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Het kwam me in eerste instantie nogal schaamteloos over, maar ach...
quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:23 schreef schaap001 het volgende:
Door ´m vol op de mond te zoenen, dacht ik...
Dacht ik ookquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:23 schreef schaap001 het volgende:
Door ´m vol op de mond te zoenen, dacht ik...
yep.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:50 schreef DaisyDuke het volgende:
Britney?
Not even close.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:59 schreef ranja het volgende:
Britney?
quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:00 schreef schaap001 het volgende:
Tom Barman ?
quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:06 schreef cafca het volgende:
Ernst Jansz?
quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:30 schreef Asmodian het volgende:
Je bedoelt toch niet John Lee Hooker?
quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:13 schreef Neleos het volgende:
Is dat een album van ELO?
quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:38 schreef DaisyDuke het volgende:
Out of the Blue
Geef maar aan Neleos. Zonder die ELO hint, was ik er niet gekomen...quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:45 schreef HmmMikeyMike het volgende:
[..]
Maar voor wie is het punt nu? Ieder een deel van het antwoord goed...
Nee, want Out Of The Blue was ik waarschijnlijk nooit opgekomen. Jij mag het punt.quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:46 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Geef maar aan Neleos. Zonder die ELO hint, was ik er niet gekomen...
Nee. Ze brachten vorig jaar hun 3de album uit.quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:17 schreef methodmich het volgende:
Niet Zoppo?
Verdomme. Dat ik dat niet zagquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:59 schreef GLO het volgende:
Da's Stuurbaard Bakkebaard
quote:I'll be the![]()
The words will make you out 'n' out
I'll spend the day your way......
Call it morning driving thru the sound and
In and out the valley......
Beathoven +1quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:30 schreef Beathoven het volgende:
Yes - Roundabout
Ja, dat kan ik me nog wel herinneren, dat ik na het vertrek van Gabriel zo weinig verschil hoorde bij Genesis. Maar ik zat hevig te twijfelen of A Trick Of The Tail nu voor of na Lamb was. Which really says it allquote:Op donderdag 29 juni 2006 22:02 schreef Beathoven het volgende:
Klopt, beide uit 1976 en 'Trick of the Tail' was de eerste opvolger van 'The lamb lies down on Broadway', op de plaat klinkt Phil Collins verbazingwekkend genoeg bijna hetzelfde als Peter Gabriel.
Ik ben 'het oude' Genesis pas sinds een jaar of 2 geleden gaan ontdekken, op the Trick of the Tail staan naast wat progressievere nummers toch ook wel echte Collins nummers. Entangled is b.v. wel een heel goed nummer maar zit wel tegen het kleffe aanquote:Op donderdag 29 juni 2006 22:14 schreef GLO het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me nog wel herinneren, dat ik na het vertrek van Gabriel zo weinig verschil hoorde bij Genesis. Maar ik zat hevig te twijfelen of A Trick Of The Tail nu voor of na Lamb was. Which really says it all
quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:29 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
een vogel?
Collins heeft geen noot geschreven van dat nummer. Het enige wat er op ATOTT echt als Phil Collins klinkt zijn de drums. Waar hoor je kleffe echtscheidingsnummers terug dan? :pquote:Op donderdag 29 juni 2006 22:22 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik ben 'het oude' Genesis pas sinds een jaar of 2 geleden gaan ontdekken, op the Trick of the Tail staan naast wat progressievere nummers toch ook wel echte Collins nummers. Entangled is b.v. wel een heel goed nummer maar zit wel tegen het kleffe aan
Mijn favo Genesis-albums zijn Nursery Cryme en Foxtrot. Dat zijn ook de albums (in omgekeerde volgorde weliswaar) waarmee ik de groep heb leren kennen, dat speelt natuurlijk mee.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:35 schreef knars het volgende:
Maar hulde voor liefhebbers van de oude Genesis[/sub]
Ook niet.quote:Kamikamus, is dat het zelfmoordcommando van stichting Conamus?
glo+1quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:59 schreef GLO het volgende:
Da's Stuurbaard Bakkebaard
Ha, Foxtrot was de eerste die ik hoorde met Gabriel als zanger. Fantastische introductiequote:Op donderdag 29 juni 2006 22:38 schreef GLO het volgende:
[..]
Mijn favo Genesis-albums zijn Nursery Cryme en Foxtrot. Dat zijn ook de albums (in omgekeerde volgorde weliswaar) waarmee ik de groep heb leren kennen, dat speelt natuurlijk mee.
Daar zijn we het dan gloeiend over eensquote:Op donderdag 29 juni 2006 22:59 schreef knars het volgende:
[..]
Ha, Foxtrot was de eerste die ik hoorde met Gabriel als zanger. Fantastische introductie
Het hangt er maar net vanaf of degenen die het weten online zijnquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:06 schreef Grobbel het volgende:Het duurde 2 uur voor die foto van Stuurbaard Bakkebaard geraden werd? De laatste keren dat die langskwam bleef zo'n vraag amper 5 minuten open.
Ze zien er ook niet erg karakteristiek uit op deze foto, anders had ik het wel geweten.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:06 schreef Grobbel het volgende:Het duurde 2 uur voor die foto van Stuurbaard Bakkebaard geraden werd? De laatste keren dat die langskwam bleef zo'n vraag amper 5 minuten open.
Vind je? Ik zag het direct hoor.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:11 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ze zien er ook niet erg karakteristiek uit op deze foto, anders had ik het wel geweten.![]()
Tsja, misschien ben ik gewoon niet zo scherp vandaag. Maar hoe zit het met die vogel? Heb je nog een hint?quote:
Dit is zijn tekenaar:quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:18 schreef Neleos het volgende:
[..]
Tsja, misschien ben ik gewoon niet zo scherp vandaag. Maar hoe zit het met die vogel? Heb je nog een hint?
Ik ook.quote:
Dacht ik ook aan. En die hoor ik nu ook nogquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:35 schreef Berkery het volgende:
Hij lijkt ook wel wat op Peter te-te Bos...
en de roepi-roepi vogelquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:35 schreef GLO het volgende:
't Is Geldwolf niet
Andere hint dan: Kamikamus is niet alleen familie van Rapidrazorbob, maar ook van bijvoorbeeld Herman en Robolow
quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:35 schreef Berkery het volgende:
Hij lijkt ook wel wat op Peter te-te Bos...
quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:43 schreef ranja het volgende:
Komt-ie in het logo van Lowlands?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |