SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik niet, meer beredeneerdquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:13 schreef peaceman het volgende:
Verrek ja.. nu zie ik ook dat het idd Silverchair is.
Die speelden er gisterenquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:20 schreef MadMaster het volgende:
Geen Tool, die staan helemaal niet op de agenda zelfs.
en die spelen vanavond in Ahoy. Net nog telefonisch contact gehad met iemand daarbinnen. Na een uur en een kwartier gaven ze de mededeling dat ze nog maar net begonnen waren. Het publiek daar wordt voorlopig nog niet vrijgelatenquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:21 schreef peaceman het volgende:
oh nee... live geloof ik..
Is het eigenlijk uitverkocht, dat je weet?quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:27 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
en die spelen vanavond in Ahoy. Net nog telefonisch contact gehad met iemand daarbinnen. Na een uur en een kwartier gaven ze de mededeling dat ze nog maar net begonnen waren. Het publiek daar wordt voorlopig nog niet vrijgelaten![]()
Weet niet. Ik verstond er verder ook weinig vanquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:29 schreef GLO het volgende:
[..]
Is het eigenlijk uitverkocht, dat je weet?
Ben wel benieuwd, omdat Ahoy' Open Air afgelast werd vanwege te weinig belangstelling, of dat dan aan de line-up lag, met James Brown en Live als headliners. Als de Ahoy' nu wel is volgestroomd (voor een ongetwijfeld fikse entreeprijs), dan lag het toch aan iets anders.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:32 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Weet niet. Ik verstond er verder ook weinig van![]()
Fiks, tja, da's bijna overal tegenwoordig. Richting de 40 euro geloof ik. Twee voorprogramma's, dus iedereen buiten de randstad kan zonder logeeradres of voiture maar een half concert meemakenquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:37 schreef GLO het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd, omdat Ahoy' Open Air afgelast werd vanwege te weinig belangstelling, of dat dan aan de line-up lag, met James Brown en Live als headliners. Als de Ahoy' nu wel is volgestroomd (voor een ongetwijfeld fikse entreeprijs), dan lag het toch aan iets anders.
Toch nog een kenner.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:54 schreef bukgeit het volgende:
J.Lo?
en de tweede keer dat ik binnen dezelfde minuut te laat ben vanavond. Ik ga maar 'ns pitten denk ik zoquote:
Hoe fout can you get?quote:Op donderdag 29 juni 2006 02:10 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Lijkt op m'n leraar statistiek
ik zal een foute gok doen.. Ringo Starr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |