Hm. We zijn toch wel warm zekerquote:Op donderdag 29 juni 2006 12:08 schreef DaisyDuke het volgende:
De juiste titel nog niet gehoord..
Jaja, heel warm zelfs. Even wat combineren, en hier en daar een lettertje weghalen..quote:
Ach, ik vind het wel prima ook. Het gaat anders beetje flauw spelletje worden. De juiste titel is: Niandra Lades and Usually Just a T-Shirt.quote:
quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:11 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
The Outsiders?
quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:31 schreef HmmMikeyMike het volgende:
Garrison and van Dyke
quote:Rinus Gerritsen, bassplayer of Golden Earring and Michel van Dijk, singer of Alquin, made this record back in 1979. Rinus' first solo recording effort was a collaborative project with Michael Van Dijk in 1979; Rinus composed the music. In the USA the album was released under the name of Garrison and van Dyke (Atlantic label), however it had no success. From the album came one single in 1980 ,Rock 'n roll beast, with the track Suzy's song as a bonustrack on the b-side. The single became a real collecters item.
heb ik al even gefixedquote:Op donderdag 29 juni 2006 13:43 schreef schaap001 het volgende:
Rinus Gerritsen, baseplayer of Golden Earring
Blijkt ie ook al goed te kunnen honkballen, onze Rinus...![]()
Nee joh, dat betekent dat-ie gewoon een basisplaats heeft, en niet op de bank hoeft te zitten als invallerquote:Op donderdag 29 juni 2006 13:43 schreef schaap001 het volgende:
Rinus Gerritsen, baseplayer of Golden Earring
Blijkt ie ook al goed te kunnen honkballen, onze Rinus...![]()
quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee joh, dat betekent dat-ie gewoon een basisplaats heeft, en niet op de bank hoeft te zitten als invaller
Ik ook en toch nooit gekocht, op de één of andere manier....quote:Die Gerritsen en Van Dijk plaat ben ik overigens redelijk vaak tegengekomen in de 2e hands bakken..
Hmm da's snel...moet 't nog lerenquote:Op donderdag 29 juni 2006 13:54 schreef schaap001 het volgende:
Pieter Both van Beef ?
Onlangs live in Tivoli gezien. Aardig bandje wel: vooral op een festival werkt het goed.quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:56 schreef HmmMikeyMike het volgende:
[..]
Hmm da's snel...moet 't nog leren![]()
schaap001 +1
ik ken de plaat zelf nietquote:Op donderdag 29 juni 2006 13:51 schreef schaap001 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik ook en toch nooit gekocht, op de één of andere manier....Zal 't eens doen voor een euro ofzo... is 't wat ?
Ik heb hem ook nooit gekocht, wel eens gehoord, jaaaaaaren terug, niet veel van blijven hangen eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:51 schreef schaap001 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik ook en toch nooit gekocht, op de één of andere manier....Zal 't eens doen voor een euro ofzo... is 't wat ?
Typische site wel: er worden allemaal donwloads van klassieke nederlandse albums aangebodenquote:Op donderdag 29 juni 2006 13:58 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
ik ken de plaat zelf niet![]()
stukje text kwam van
http://dutch-originals.blogspot.com/
niet van mij
en wat is daar typisch aan?quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:09 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Typische site wel: er worden allemaal donwloads van klassieke nederlandse albums aangebodendus ook Garisson and van Dyke
ik heb daar niks mee te makenquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:19 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Het kwam me in eerste instantie nogal schaamteloos over, maar ach...
quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:23 schreef schaap001 het volgende:
Door ´m vol op de mond te zoenen, dacht ik...
Dacht ik ookquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:23 schreef schaap001 het volgende:
Door ´m vol op de mond te zoenen, dacht ik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |