Mijn favo Genesis-albums zijn Nursery Cryme en Foxtrot. Dat zijn ook de albums (in omgekeerde volgorde weliswaar) waarmee ik de groep heb leren kennen, dat speelt natuurlijk mee.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:35 schreef knars het volgende:
Maar hulde voor liefhebbers van de oude Genesis[/sub]
Ook niet.quote:Kamikamus, is dat het zelfmoordcommando van stichting Conamus?
glo+1quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:59 schreef GLO het volgende:
Da's Stuurbaard Bakkebaard
Ha, Foxtrot was de eerste die ik hoorde met Gabriel als zanger. Fantastische introductiequote:Op donderdag 29 juni 2006 22:38 schreef GLO het volgende:
[..]
Mijn favo Genesis-albums zijn Nursery Cryme en Foxtrot. Dat zijn ook de albums (in omgekeerde volgorde weliswaar) waarmee ik de groep heb leren kennen, dat speelt natuurlijk mee.
Daar zijn we het dan gloeiend over eensquote:Op donderdag 29 juni 2006 22:59 schreef knars het volgende:
[..]
Ha, Foxtrot was de eerste die ik hoorde met Gabriel als zanger. Fantastische introductie
Het hangt er maar net vanaf of degenen die het weten online zijnquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:06 schreef Grobbel het volgende:Het duurde 2 uur voor die foto van Stuurbaard Bakkebaard geraden werd? De laatste keren dat die langskwam bleef zo'n vraag amper 5 minuten open.
Ze zien er ook niet erg karakteristiek uit op deze foto, anders had ik het wel geweten.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:06 schreef Grobbel het volgende:Het duurde 2 uur voor die foto van Stuurbaard Bakkebaard geraden werd? De laatste keren dat die langskwam bleef zo'n vraag amper 5 minuten open.
Vind je? Ik zag het direct hoor.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:11 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ze zien er ook niet erg karakteristiek uit op deze foto, anders had ik het wel geweten.![]()
Tsja, misschien ben ik gewoon niet zo scherp vandaag. Maar hoe zit het met die vogel? Heb je nog een hint?quote:
Dit is zijn tekenaar:quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:18 schreef Neleos het volgende:
[..]
Tsja, misschien ben ik gewoon niet zo scherp vandaag. Maar hoe zit het met die vogel? Heb je nog een hint?
Ik ook.quote:
Dacht ik ook aan. En die hoor ik nu ook nogquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:35 schreef Berkery het volgende:
Hij lijkt ook wel wat op Peter te-te Bos...
en de roepi-roepi vogelquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:35 schreef GLO het volgende:
't Is Geldwolf niet
Andere hint dan: Kamikamus is niet alleen familie van Rapidrazorbob, maar ook van bijvoorbeeld Herman en Robolow
quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:35 schreef Berkery het volgende:
Hij lijkt ook wel wat op Peter te-te Bos...
quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:43 schreef ranja het volgende:
Komt-ie in het logo van Lowlands?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |