Ja het schijnt dat Mevr D66 hier redelijk van de hoed en rand weet, en die zou nog wel eens voor een verrassing kunnen zorgen. Die opmerking over een eerdere verklaring zonder die laatste schuldbelijdenis alinea van Ayaan zet een en ander toch weer in een ander lichtquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:12 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Als het waar is wat jullie zeggen, dan is dat echt bizar schofterig van Verdonk zeg.
Ik merk het hij zegt steeds :quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Willibrord is nog 12 uur fractievoorzitter.
Deze man is veel te eerlijk en integer voor de politiek, hij komt er niet uit - past totaal niet bij dit soort politieke spelletjes en het gedraai van zijn partij.
De afgelopen keren waren moties van afkeuring, niet van wantrouwen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:16 schreef pberends het volgende:
Kunnen ze die moties van wantrouwen niet afschaffen, elke keer wordt die crap voor niets gebruikt.
Meestal worden het moties van afkeuring, omdat voor een motie van wantrouwen er geen kamermeerderheid te vinden isquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:16 schreef pberends het volgende:
Kunnen ze die moties van wantrouwen niet afschaffen, elke keer wordt die crap voor niets gebruikt.
Dat is denk ik ook zo. Dit is een prima vent, zeker voor een VVD-er.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik merk het hij zegt steeds :
'Dat is flauw.'
Terwijl Wouter Bos erg coulant is naar hem toe.
Alsof Bos denkt, ik moet m'n verhaal kwijt maar ik spaar deze aimabele man.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:13 schreef Bluezz het volgende:
Klitnaaierij
Maar die heeft Ajaan ook weer niet
Maar ja, veel verschil zit er niet tussen die 2. resultaat zal hetzelfde zijn.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Meestal worden het moties van afkeuring, omdat voor een motie van wantrouwen er geen kamermeerderheid te vinden is
Hij is nu minderquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:17 schreef tong80 het volgende:
Nu Rouvoet heb ik de vorige keer van genoten.
Rouvoet heb ik veel sympathie voor. Kan prima speechen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:17 schreef tong80 het volgende:
Nu Rouvoet heb ik de vorige keer van genoten.
Oftewel: iedereen laat z'n tanden zien om 2 zetels in de peilingen, maar alles blijft bij het oude.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:21 schreef pberends het volgende:
Wat een oninteressant debat eigenlijk. Links gaat hakketakken op Verdonk om zo zieltjes te winnen. D66 probeert zich weer te onderscheiden van het kabinet, ook om electoraal gewin, en doet precies hetzelfde. Uiteindelijk steunt D66 Verdonk toch, na veel gezeur, en als ze dat niet doen steunt de LPF Verdonk wel weer.
Altijd hetzelfde debiele onzinnige riedeltje. En dat om 1 persoon.
een oud Haagsch spreekwoordquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:23 schreef pberends het volgende:
[..]
Oftewel: iedereen laat z'n tanden zien om 2 zetels in de peilingen, maar alles blijft bij het oude.
Dat heb ik nou ook.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Rouvoet heb ik veel sympathie voor. Kan prima speechen.
Jammer dat hij van dat Christenclubje is.
Komt het niet bij je op dat het hier om iets heel wezenlijks gaat. En helemaal niet om electorale winst.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:23 schreef pberends het volgende:
[..]
Oftewel: iedereen laat z'n tanden zien om 2 zetels in de peilingen, maar alles blijft bij het oude.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |