Foto!!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:26 schreef Isabeau het volgende:
Hoi! Ik had vandaag een nogal zwaarmoedige bui (zomaar!), maar nadat ik naar de kapper ben gegaan was dat over.Alleen nu vind ik mijn haar wel heel erg kort. Is het niet, maar het hing bijna op m'n kont...
Kunnen we zaterdagavond mooi topic 101 openen...quote:
Het was een mooie mis, niet zwaarmoedig maar met nadruk op mijn vaders optimistische en positieve aard. De kerk (het is meer een zaal eigenlijk) ligt tegenover het kerkhof en ik vond het erg mooi dat mijn vader vanuit de kerk naar zijn laatste rustplaats gedragen werd. Toen we daar stonden brak de zon door, heel mooi. Frank en ik hadden het afwisselend erg moeilijkquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:21 schreef teigan het volgende:
hoe is het gegaan vandaag Rewimo?
Ervoor mag ook nietquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:09 schreef teigan het volgende:
[..]
dat zou moeten lukken, als ik nu weer zo'n relatie zou krijgen zou ik het nl. allang uit hebben gemaakt, ipv nog een hele tijd doorrommelen omdat iedereen je zo'n perfect stel vind, en je bang bent om zonder relatie te zitten..
... Ennuh, het was een week ervoor hoor...
je(en ik ook) zou niet willen dat jouw huwelijk zo afliep als bij hun....
stiekume vraag, ik weet dat W. nu samenwoont, maar hoe zit het met M. eigenlijk?
Dank je welquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:03 schreef AnnekeM het volgende:
*tvp-tje vanaf het zonnige Kreta.
@Rewimo: ik wil je bij deze nog even condoleren.. Kreeg een hele rilling over me heen toen ik 't las, leef met je mee..
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:59 schreef Troel het volgende:
Zo, Ik een keer 's avonds op de weegschaal, want ik moet tenslotte Rewimo weer voorbij.
Ik heel blij, wauw, ik ben haar voorbij. Net voordat ik de weegschaal afstapt springt ie nog 1 ons verder. Die ons wilde er ook niet meer af
Je mag inderdaad meedoen! Gefeliciteerd met deze twijfelachtige eerquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:03 schreef mordradead het volgende:
Vandaag me even gewogen enzo 's ochtends dan natuurlijken m'n BMI is 26 mag ik nu meedoen? Zo ja, twijfelachtige
![]()
Dacht even dat je het tegen mij hadquote:
Nou ehm ,misschien later eens een keertjequote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:23 schreef octopussy het volgende:
[..]
Nou als jij je aangesproken voelt: FOTO!!
![]()
Mooie foto hoorquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:34 schreef Ymke het volgende:
http://offy.nl/ffw/index.php
En daar bij de zelfportretten kan je me vinden
Als je 83,7kg weegt heb je een bmi van 25. Als je 67kg weegt heb je een bmi van 20.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:41 schreef mordradead het volgende:
Wat is trouwens een mooi streefgewicht voor mij met m'n 1.83m, iets van 75 kg ofzo
Dank je , foto is van vorig jaar , ben nu wel wat voller gewordenquote:
Ja, hallo. Je wacht maar 3 dagenquote:
eh ja, ik eigenlijk ook. Maar wegens financiële overwegingen is dit nu de enige oplossing.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:35 schreef Maeghan het volgende:
Gave foto, Isa. Maar ik wil niet leren schoonmaken, ik wil gewoon dat iemand anders het voor me komt doen =P
ze zijn echt lekker als tussendoortje en het leuke is dat er altijd meer in het pak zitten dan je denktquote:
Dit méén je niet!! Je bent slachtoffer van de anti-dieetmaffia, dat kan niet anders. Sterkte in je strijdt deze week! Gewoon wat extra bewegen en alle gebakjes en dingetjes die je niet héél erg lekker vindt afslaan (zoals bijv. diepvries gebak etc). Alles wat je echt zalig/goddelijk vindt gewoon zonder schuldgevoel opsmullen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:57 schreef Knuzzel het volgende:
Planning: donderdag, zaterdag, zondag, dinsdag, woensdag & donderdag: feestjesen dan ook nog vandaag 1x morgen 2x en vrijdag 2x gebak op mijn werk
![]()
Nee, ben er ook nog nooit geweest... ben nog wel van plan ooit eens te gaan, maar dit weekend is gevuld met chocolade-meet en zondag is er in Eindhoven ook vanalles te doen... geen België dit weekendquote:Op woensdag 28 juni 2006 10:56 schreef Iksje het volgende:
Gaat iemand van jullie naar Rock Werchter in België dit weekend?
Hi Ymme, hoe is het met je? Al een beetje opgekrabbeld na de ellendige week?quote:
Lief dat je hiernaar vraagtquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:33 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hi Ymme, hoe is het met je? Al een beetje opgekrabbeld na de ellendige week?
Ook niet als je veel sport en weinig ongezond eet.quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:51 schreef Riann het volgende:
Yvette ik heb zelf een tijdje appelazijn geprobeert maar dat hielp echt niet met afvallen.
klopt klopt alleen het is ergens natuurlijk ook wel geldklopperij want het kost gewoon ontzettend veel en ze maken misbruik van dikke mensen. Om hiermee steenrijk maar dan ook steenrijk te worden. Het had ook wel wat minder kunnen kosten. En dan waren ze nog rijk geworden.quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:22 schreef ymme het volgende:
Ik ben er al wel achter, dat herbalife geen geldklopperij is
Ik ben hier erg tevreden over!
tuurlijk snap ik wat je bedoeldquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:31 schreef ymme het volgende:
Ja daar heb je gelijk in Riann.
Maar goed, iets wat niet helpt, is natuurlijk nog veel duurder.
En aangezien ik mij een stuk gelukkiger voel, als ik wat minder kilo's heb, is zoveel meer waard![]()
Als je snapt wat ik bedoel.
De 7 is in zicht bij mijn gewicht![]()
Het enige "medicijn" dat ik slik is de pil... en die slik ik steeds een paar maanden door... misschien heeft 't daar wel mee te maken bedenk ik me nu. Kan dat?quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:17 schreef Maeghan het volgende:
Tja, iets aan je organen klinkt misschien heftig, maar dat hoeft het niet altijd te zijn. Althans, niet dat je gelijk enorm ziek hoeft te worden of zo, of je merkt het pas na een langere tijd. Het lijkt me niet onverstandig om toch even langs de huisarts te gaan. Zo veel vocht vasthouden lijkt me meer dan hinderlijk, en als het wel iets ernstigs is kun je het maar beter weten. Volgens mij kan het ook hormonaal zijn trouwens, want het komt dus bij zwangerschap voor, maar ook voor menstruatie en in de overgang vaak. Ik weet niet of je toevallig verder klachten in die richting hebt of hebt gehad, maar dat klinkt alweer minder ernstig dan iets aan je organen.
Hoe lang is een hele tijd? Gebruik je geen medicijnen of zo?
Zoals ik al zei maakte ik me nooit zorgen, het was meer de verontrustte reactie van de fysio die mij onrustig maakt. 't Is wel super irritant... voel me af en toe net een barbapapa...quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:35 schreef Isabeau het volgende:
Vocht vasthouden in je benen kan ook 'gewoon' te maken hebben met het warme weer en erfelijke factoren. Er hoeft heus geen enge ziekte achter te zitten, Levitation![]()
Ik heb net 45 km gefietstNu heb ik dorst en wil ik douchen
![]()
Waar is dat eigenlijk goed voor? Wat doen ze en wat moet het verhelpen?quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:46 schreef teigan het volgende:
ik heb net een afspraak gemaakt met een sportmasseuze voor de bindweefselmassage..
ik zie er nu al tegenop...
![]()
Jaquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:26 schreef Ieneminie het volgende:
He Rewimo, Heb jij die lieve poes overgenomen?
Het is echt een prachtig beest, ik zag de foto's al, hoop dat ie net zo lief is als ie eruit ziet!
Valt mee hoor steunkousen , Ik draag er nu al een half jaar eentje omdat ik een trombosebeen heb. Het went echt heel erg snel. ! Zelfs met het warme weer is het wel te doen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
De spataderen zijn idd erg erfelijk uit beide families. Ze zijn gekomen omdat ik nogal te zwaar ben. Ik ga maandag gelijk de dokter bellen want dit is niet leuk meer. Maar je verhaal kan denk ik aardig kloppen alleen die steunkousen he die zie ik niet zo zitten maar ja als het moet dan moet het maar.
Wat een scheetje! Hij/zij lijkt wel van fluweel op die foto!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |