abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39329358
Heb je dan alleen bij het masseren zelf pijn of ook erna nog? En merk je verschil, dat je je prettiger voelt? (misschien heb je dat al gezegd hoor, maar ik ben te lui om het terug te lezen)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_39329419
tijdens doet het erg pijn, daarna valt het zeker wel mee..
het is allemaal wel wat minder gevoelig geworden, en volgens vriendje ziet het er ook beter uit, mijn huid verkleurt dan wat roder zeg maar, en als je erop drukt trekt het wit sneller weer weg, eerder bleef je dat een tijdje zien..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_39329476
Als het maar helpt, teigan. maar het is geen pretje zo te lezen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_39330581
Mjah, ik denk dat ik zelf gewoon een poging ga doen het een beetje losser te krijgen. Gewoon zelf even een paar minuten, want een lange behandeling vind ik echt té. Fysiotherapie thuis van teleac ;-) Ik kan ook m'n eigen nek al kraken haha.

Wat ik me afvraag, die dingen tegen cellulitis die ze verkopen, met l-carnitine en zo, zou dat nou iets doen voor bindweefselverklevingen? Als er iets is wat helpt wil ik het wel kopen haha.
Sanity is (not) statistical
pi_39331903
He Rewimo, Heb jij die lieve poes overgenomen?

Het is echt een prachtig beest, ik zag de foto's al, hoop dat ie net zo lief is als ie eruit ziet!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 28 juni 2006 @ 20:31:04 #81
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_39332050
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 20:26 schreef Ieneminie het volgende:
He Rewimo, Heb jij die lieve poes overgenomen?

Het is echt een prachtig beest, ik zag de foto's al, hoop dat ie net zo lief is als ie eruit ziet!
Ja
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_39333220
Levitation, wat jij omschrijft klínkt als een lichte vorm van oedeem in je benen. Als je op je enkel drukt krijg je er dan een putje in wat ook niet meteen, dus na 1 seconde, weer weg is? Heb je vaak een moe en zwaar gevoel in je benen of het gevoel dat er iets kriebelt terwijl er niks op je been loopt?

Teigan, wat jij gaat doen is manuele lymphedrainagetherapie. De therapeut gaat alle opgehoopte afvalstoffen die je aderen en lymphevaten niet meer zelf weg kunnen krijgen wegmasseren. Het is inderdaad vrij pijnlijk in het begin. Na een aantal keer zul je merken dat het veel minder pijn doet; alle 'grote' eiwitten en troepjes zijn dan weg.

Rewimo, die poes is inderdaad kjoet!
  woensdag 28 juni 2006 @ 21:11:39 #83
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_39333386
Ow ja dat heb ik volgens mij oedeem ik ga maandag bellen naar de dokter
pi_39333454
Meen je de bovenstaande post serieus bubseltje? Zo ja, dan kan ik je alvast wel wat meer info geven over een eventueel vervolgtraject etc.
  woensdag 28 juni 2006 @ 21:15:40 #85
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_39333516
Ja dat meen ik ik heb ook spataderen misschien dat het daar mee te maken heeft?
pi_39333884
Uhm, ja, dat kan. Spataderen zijn eigenlijk altijd erfelijk, dus ik zou de benen van je moeder eens even inspecteren als het mogelijk is. Spataderen verergen vaak ten tijde van grote hormonale veranderingen zoals bv een zwangerschap.
Spataderen in combinatie met oedeem wordt cvi genoemd, (chronische veneuze insufficientie)
Oedeem wordt veroorzaakt doordat de kleppen in je aderen niet helemaal super meer functioneren en je kuitspier het dus te moeilijk heeft met het vocht wegvoeren uit je benen.

Je benen hebben dus wat hulp nodig.
Het 'normale' traject is:
1. Vocht weghalen. Dit gebeurt door plaspillen en of/zwachtels
2. Vocht weghouden. Dit doe je door middel van therapeutisch elastische kousen. Deze zou je als je flink last hebt van spataderen ook preventief moeten dragen.

Post Scriptum: Ik wil absoluut niet concluderen dat iets van bovenstaande op jou van toepassing is. Je huisarts blijft natuurlijk de aangewezen persoon om met dergelijke klachten te bezoeken.

Pff, wat een verhaal zeg.
  woensdag 28 juni 2006 @ 21:33:50 #87
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_39334237
De spataderen zijn idd erg erfelijk uit beide families. Ze zijn gekomen omdat ik nogal te zwaar ben. Ik ga maandag gelijk de dokter bellen want dit is niet leuk meer. Maar je verhaal kan denk ik aardig kloppen alleen die steunkousen he die zie ik niet zo zitten maar ja als het moet dan moet het maar.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 28 juni 2006 @ 21:42:41 #88
13151 crew  Rewimo
pi_39334589
Kwam er gisteren achter dat er nog een meloentje op me lag te wachten, dat heb ik net lekker naar binnen gewerkt
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 28 juni 2006 @ 21:44:06 #89
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_39334642
Lekker Rewimo
  woensdag 28 juni 2006 @ 22:12:25 #90
79550 Ymke
your ghost
pi_39335746
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 21:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
De spataderen zijn idd erg erfelijk uit beide families. Ze zijn gekomen omdat ik nogal te zwaar ben. Ik ga maandag gelijk de dokter bellen want dit is niet leuk meer. Maar je verhaal kan denk ik aardig kloppen alleen die steunkousen he die zie ik niet zo zitten maar ja als het moet dan moet het maar.
Valt mee hoor steunkousen , Ik draag er nu al een half jaar eentje omdat ik een trombosebeen heb. Het went echt heel erg snel. ! Zelfs met het warme weer is het wel te doen.

Alleen kan ik nu geen korte rokjes dragen,,,,,,,,,,,,,, (niet dat ik dat deed hoor)
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
  woensdag 28 juni 2006 @ 22:14:57 #91
71384 Urnie
.... is een zij
pi_39335869
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 18:47 schreef Rewimo het volgende:
Nieuwe poes Vanaf zondag

[afbeelding]
Wat een scheetje! Hij/zij lijkt wel van fluweel op die foto!

De afgelopen week niet afgevallen, maar ja, een bbq en alcohol helpen daar ook niet echt aan mee.
Vanmorgen was het extra gewicht er weer af, dus als het goed is doe ik dit weekend weer een update.
I wish I were you, so I can be friends with me...
pi_39336233
Ik heb 33 min. gelopen zonder stoppen
Dat had ik 3 maanden geleden niet durven denken! Ben even heel blij.

En ik wil ook een poezebeest....
pi_39336881
Wat goed Iksje!
Geweldig he, dat het gewoon lukt ineens?
Heb je 5 km gelopen in die 33 minuten?
  woensdag 28 juni 2006 @ 23:09:48 #94
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_39337851
ik sprak vandaag een vriend die ik al een tijdje niet gezien had, en het viel hem meteen op dat ik afgevallen was

altijd leuk om te horen
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_39344807
Ik lees net in het NRC het omgekeerde van onze maatschappij. In Mauretanië is het schoonheidsideaal zo dik mogelijk en důs worden meisjes vanaf hun 9e jaar onder dwang vetgemest Ze moeten bijv. dagelijks 8-10 liter melk met couscous drinken.
Dik zijn is een belangrijk statussymbool omdat de dominante bevolkingsgroep altijd slaven heeft gehad en hoe dikker de vrouw des huizes hoe rijker je dus was (want de slaven deden al het lichamelijke werk).
Het verschrikkelijke is dat de meisjes die gedwongen moeten eten soms verdrinken in het eten, overlijden in hun eigen braaksel of overlijden na het scheuren van de maag... Na hun 20ste lijden deze vrouwen aan diverse gezondheidsaandoeningen en na hun 60ste kunnen ze meestal niet meer staan.

Meer hierover zou je hier kunnen lezen, maar het is wel in het Frans. Het gedwongen voeren heet trouwens gavage.

Bizar. En dan worden ze nog besneden ook
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 29 juni 2006 @ 07:24:54 #96
13151 crew  Rewimo
pi_39344945
O bah, daar moet je toch ook niet aan denken

O en als je nog wakker bent, wandel dan even naar het meet-topic
pi_39344952
Hallo mensen,
Ik heb ook een mailtje gestuurd om erbij te horen omdat ik echt wil dat ik er een keertje voor ga.
Momenteel zit ik voor een paar maandjes in Australië (stage), maar gelukkig hebben ze hier ook een fitness en een zwembad , dus ik ga er weer voor zo!
soo unk!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 29 juni 2006 @ 07:27:15 #98
13151 crew  Rewimo
pi_39344958
Welkom
pi_39345225
welkom roosjedoosje...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_39346028
Welkom! En vooral veel succes
..::Live the life you love and love the life you live::..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')