quote:Op maandag 26 juni 2006 12:34 schreef belsen het volgende:
Welkom bij het zevenhonderd|zesendertisgte deel van
quote:Once again
I found myself with my friends
Dancin the night away
It’s like the party never ends
Geen idee trouwens...quote:Op maandag 26 juni 2006 12:46 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Dit was de openstaande vraag:
Hoe heet dit nummer. en van wie?
quote:Cause tonight’s the night
It goes sweat box, laser beam, flashin lights
Wild cards, men from Mars
Dressed in stars and stripes
Eclectic Electric
vanwege die men from Marsquote:Op maandag 26 juni 2006 12:58 schreef schaap001 het volgende:
Is dat een stuk uit die rap van Blondie - Rapture ?
Ja, die eat ook nog cars enzo en dat zag ik ff niet staan: maar volgens mij rapt ze twee x over men from mars...quote:
Dat nummer heette Starry Night Starry-Eyed Surprise geloof ik.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:35 schreef EricusMaximus het volgende:
Ah, dat nummer van Oakenfold met die gast van Crazytown?
Dat was het antwoord wat ik wou horen.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:36 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dat nummer heette Starry Night Starry-Eyed Surprise geloof ik.
Starry Night was een nummer van het ondertussen alweer vergeten Nederlandse bandje Flemming.![]()
hm, wat mij betreft is dat gewoon opzoeken. bovendien is daar toch geen lol aan?quote:Op maandag 26 juni 2006 13:38 schreef EricusMaximus het volgende:
valt in winamp zoeken naar artiesten en titels etc ook onder het raadplegen van je eigen muziekcollectie?
Ja, inderdaad is daar minder lol aan, maar als het binnen de regels valt is er niets op tegen om het te gebruiken.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:43 schreef ranja het volgende:
[..]
hm, wat mij betreft is dat gewoon opzoeken. bovendien is daar toch geen lol aan?
Ja, het is inderdaad beter om het niet toe te staan, vooral vanwege die lijstjes vragen. Ik vroeg het mij vooral af, omdat ik dan bijvoorbeeld zo'n vraag als net had kunnen beantwoorden. Ik wist nu alleen dat het 'dat ene nummer van Oakenfold' is, maar niet meer hoe het precies heette.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:51 schreef ranja het volgende:
tja, als jij op zo'n manier 10 nummers met een bepaald woord in de titel binnen 10 seconden hebt, kunnen we dat soort vragen wel afschaffen....
bukgeit+1quote:Op maandag 26 juni 2006 14:08 schreef bukgeit het volgende:
Das Pop
/ Bastian/ Neger des Heils etc...quote:Op maandag 26 juni 2006 14:29 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Bas Bron/ Seymour Bits
Somebody called me Sebastian..quote:Op maandag 26 juni 2006 14:37 schreef GLO het volgende:
Steve Harley
Dat is 'm - beetje bijziend tegenwoordigquote:Op maandag 26 juni 2006 14:43 schreef DaisyDuke het volgende:
Thurston Moore?
Wie, met wat?quote:From standin on the corners boppin
to drivin some of the hottest cars New York has ever seen
For droppin some of the hottest verses rap has ever heard
From the dope spot, with the smoke Glock
fleein the murder scene, you know me well
from nightmares of a lonely cell, my only hell
iggy+1quote:Op maandag 26 juni 2006 15:00 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Jay-Z Hard Knock Life
Yupquote:Op maandag 26 juni 2006 15:34 schreef Neleos het volgende:
Candy Dulfer?
quote:Wellicht eigen programma voor Dulfer
Candy Dulfer is bezig proefopnames te maken voor een televisieprogramma. De saxofoniste gaat daarin op bezoek bij bevriende popmuzikanten en blikt samen met hen terug op hun leven. Als de proefopnames worden goedgekeurd, wordt het programma in 2007 mogelijk bij de NPS uitgezonden.
Geweldig hoor. Ik stel mijn video nu al in.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:36 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
YupNeleos +1
van nos.nl:
[..]
Zou die ook zelf zijn eigen stunts gaan doen?quote:Op maandag 26 juni 2006 15:39 schreef schaap001 het volgende:
Keith Richards !
Juist. Afgelopen zaterdag op de kop getikt voor 7,50 bij Fame !quote:Op maandag 26 juni 2006 15:59 schreef ranja het volgende:
Pearl Jam - Touring band?
Ook wel een klassieker met een van de eerste concerten van New Order, erg donker en met een paar Joy Division nummers. Het 1981 concert dan, aardig verschil met Reading die er op staat.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:43 schreef MadMaster het volgende:
Deze DVD van New Order heb ik thuis en je antwoord is dus correct...
Edit: De titel is New Order 316
Zag ik, maar bij een cd of dvd hoort ook een titel meestalquote:Op maandag 26 juni 2006 16:59 schreef MadMaster het volgende:
Hmm, punt mocht naar Schaap gaan editte ik er later nog bij, maar a la...
Maar de 7" heette Blue Monday 1988, want was een remixquote:Op maandag 26 juni 2006 17:06 schreef jerver73 het volgende:
in muggezift mode..... van de single ( 7 " dus) weet ik zo zeker niet of het wel the beach is op de B kant, op d 12" iig wel...
quote:Op maandag 26 juni 2006 14:18 schreef DaisyDuke het volgende:
The Pop
Magnapop
Iggy Pop
Telepopmusik
Pop Will Eat Itself
Cherry poppin' Daddies
Anti-Pop Consortium
Minny Pops
Hop on Pop
Inderdaad, enkel op 12" - wat het des te opvallender maakte dat het zo'n grote hit werd. New Order staat daarmee niet voor niets in de recordboeken.quote:Op maandag 26 juni 2006 17:09 schreef ranja het volgende:
[..]
Maar de 7" heette Blue Monday 1988, want was een remix
in 1983 kwam er alleen een 12" van uit.
Je weet zelfs de titelquote:Op maandag 26 juni 2006 17:46 schreef Mark het volgende:
Orleans - Waking and dreaming
En ben nu naar de trein voordat ik uitleg moet geven
Dat's Tino, dat weet ik puurweg omdat mn vader ook zo heet en die foto zo belachelijk is dat op een aantal beruchte sites voor komt.quote:Op maandag 26 juni 2006 17:50 schreef ranja het volgende:
Aangezien Mark weg is, nog eentje?
[afbeelding]
offsprngr +1quote:Op maandag 26 juni 2006 17:58 schreef OFfSprngr het volgende:
Dat's Tino, dat weet ik puurweg omdat mn vader ook zo heet en die foto zo belachelijk is dat op een aantal beruchte sites voor komt.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 26 juni 2006 19:08 schreef GLO het volgende:
José Feliciano zonder zonnebril?
Italianenquote:Op maandag 26 juni 2006 19:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Als 't maar geen Italiaan is, daar heb ik nu mijn buik vol van.
Ik ook, maar vooral van partijdige scheidsrechters!quote:Op maandag 26 juni 2006 19:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Als 't maar geen Italiaan is, daar heb ik nu mijn buik vol van.
Ook ja, het WK wordt steeds minder leuk zo.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ook, maar vooral van partijdige scheidsrechters!
En het begon zo aardig.... Maar zelfs de planten aan de overkant van de straat konden zien dat dit geen penalty was... schandalig!quote:Op maandag 26 juni 2006 19:11 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ook ja, het WK wordt steeds minder leuk zo.![]()
quote:H - # M - CC TGB - S,B! D-T-U - TML TT - KOLY Y - NLYSOW TG - MUL # DPT - TE G - TSP H & SOL - IMTC LIA - TTTT BKB - S I - T J - O TR - SASG R# 0 TMTAF S - DES EODM - IWYSH (BBN) TVEGC - MSSS TSB - T V M O - NT AM - FTOSF TG - LSD
quote:H - # (fr) M - CC (gb) TGB - S,B! (nl) D-T-U - TML (nl) TT - KOLY (sw) Y - NLYSOW (gb) TH - MUL # (gb) DPT - TE (gb) G - TSP (nl) H & SOL - IMTC (sw) LIA - TTTT (sw) BKB - S (gb) I - T (gb) Johan - Oceans TR - SASG (vs) R# - TMTAF (vs) S - DES (sw) Eagles Of Death Metal - I want you so hard (boy's bad news) TVEGC - MSSB (gb) TSB - T V M (vs) O - NT (gb) Arctic Monkeys - Fake tales of San Francisco TG - LSD (vs)
quote:Op maandag 26 juni 2006 20:39 schreef ranja het volgende:
M = Mew?
Nog twee te gaan.quote:H - # (f) M - CC (gb) The Gasoline Brothers - Stardust, baby! Do-The-Undo - Take me lord TT - KOLY (sw) Y - NLYSOW (gb) TH - MUL # (gb) DPT - TE (gb) G - TSP (nl) Harlem & Shout Out Louds - I meant to call LIA - TTTT (sw) BKB - S (gb) I - T (gb) Johan - Oceans The Racounters - Steady as she goes Radio 4 - Too much to ask for S - DES (sw) Eagles Of Death Metal - I want you so hard (boy's bad news) The Victorian English Gentlemen's Club - My son spells backwards??? TSB - T V M (vs) Orson - No tomorrow Arctic Monkeys - Fake tales of San Francisco TG - LSD (vs)
quote:Op maandag 26 juni 2006 20:51 schreef bukgeit het volgende:
Gem - The Subterranean Parade
Infadels - Topboy
Een aantal opmerkelijke wel en niet geraden...quote:Hushpuppies - 1975 Milburn - Cheshire cat The Gasoline Brothers - Stardust, baby! Do-The-Undo - Take me lord The Tiny - Kind of like you Yeti - Never lose your sense of wonder The Guillemots - Made up lovesong 43 Dirty Pretty Things - The enemy Gem - The subterranean parade Harlem & Shout Out Louds - I meant to call Love Is All - Talk talk talk talk Boy Kill Boy - Suzie The Infadels - Topboy Johan - Oceans The Racounters - Steady as she goes Radio 4 - Too much to ask for Skywriter - Dead end street Eagles Of Death Metal - I want you so hard (boy's bad news) The Victorian English Gentlemen's Club - My son spells backwards The Spinto Band - Trust vs. mistrust Orson - No tomorrow Arctic Monkeys - Fake tales of San Francisco Two Gallants - Long summer day
My Dying Bride - Like gods of the sunquote:Op maandag 26 juni 2006 21:22 schreef DaisyDuke het volgende:
Noem 5 albums met het woord "Sun" of "Zon" in de titel.
Sunflower als twijfelgevalletje, maar a la:quote:Op maandag 26 juni 2006 21:28 schreef bukgeit het volgende:
Sting - Nothing Like The Sun
O.S.T. - Empire Of The Sun
3 Doors Down - Away From The Sun
Yo La Tengo - Summer Sun
Beach Boys - Sunflower
iddquote:Op maandag 26 juni 2006 21:37 schreef ranja het volgende:
Die eerste 6 a 7 posts op deze pagina (7/25) zijn best vaag als je de vraag niet hebt gezien
quote:Op maandag 26 juni 2006 22:12 schreef peaceman het volgende:
Kills?
Nog even muggeziften, maar de titel van Motorpsychos Trust Us staat uiteraard in de linkerrand, onderste helft.quote:
ranja+1quote:Op maandag 26 juni 2006 22:50 schreef ranja het volgende:
Persil
Glo +1quote:Op maandag 26 juni 2006 23:05 schreef GLO het volgende:
Melys
probeer ze eens. nummers als "Chinese whispers" of "I don't believe in you", erg mooi en goed.quote:Op maandag 26 juni 2006 23:05 schreef peaceman het volgende:
Ik had m opgezocht.. ken ze (nog) niet....
Nooit gezien, blijkbaar.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:42 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Nog even muggeziften, maar de titel van Motorpsychos Trust Us staat uiteraard in de linkerrand, onderste helft.
Ben al aan t ehm.. zoekenquote:Op maandag 26 juni 2006 23:12 schreef ranja het volgende:
[..]
probeer ze eens. nummers als "Chinese whispers" of "I don't believe in you", erg mooi en goed.
Silver Jewsquote:Op maandag 26 juni 2006 23:08 schreef GLO het volgende:
Discografie van welke band?
1994 Starlite Walker
1996 The Natural Bridge
1998 American Water
2001 Bright Flight Buy Now!
2005 Tanglewood Numbers
Live ook erg fijnquote:Op maandag 26 juni 2006 23:12 schreef ranja het volgende:
[..]
probeer ze eens. nummers als "Chinese whispers" of "I don't believe in you", erg mooi en goed.
Graag commentaar in de zin van 'ouder, 'jonger', 'bekender', 'ander land' o.i.d.quote:Op maandag 26 juni 2006 23:22 schreef GLO het volgende:
Wild west: Van Halen?
ouderquote:Op maandag 26 juni 2006 23:24 schreef GLO het volgende:
[..]
Graag commentaar in de zin van 'ouder, 'jonger', 'bekender', 'ander land' o.i.d.
Begin vorig jaar een geweldig album uitgebracht, daarna stil geworden. Website is sinds dat album niet meer bijgewerkt.quote:Op maandag 26 juni 2006 23:20 schreef GLO het volgende:
Live ook erg fijn
Bestaan ze eigenlijk nog, ranja? Al een tijdje niks meer van gehoord.
Ja dat album heb ik (en ik weet zelfs waarquote:Op maandag 26 juni 2006 23:28 schreef ranja het volgende:
[..]
Begin vorig jaar een geweldig album uitgebracht, daarna stil geworden. Website is sinds dat album niet meer bijgewerkt.
quote:Op maandag 26 juni 2006 23:50 schreef GLO het volgende:
Chris Cornell (Soundgarden, Velvet Revolver) heeft een bijzondere band met Alice In Chains. Welke?
Slip of the mind. Audioslave natuurlijk.quote:
quote:Op maandag 26 juni 2006 23:53 schreef Neleos het volgende:
Zaten ze samen in Temple Of The Dog?
Klopt, maar dat bedoel ik dus niet.quote:Op maandag 26 juni 2006 23:58 schreef search64 het volgende:
Hij doet mee op de EP Sap.
In de triviarichting...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:10 schreef search64 het volgende:
Welke richting zoek je het, ik ben groot fan van beide maar ik weet het niet denk ik....
Warm...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:16 schreef ranja het volgende:
Cornell is getrouwd met de zus van een van de AIC's
Ook warm...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:20 schreef Mark het volgende:
Ze hebben dezelfde manager?
Hij is toch pas een jaar getrouwd?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:15 schreef GLO het volgende:
Het gaat om een link die al zestien jaar bestaat
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:23 schreef ranja het volgende:
Cornell is getrouwd met de manager van AIC?
O ja? Dan is-ie inmiddels gescheiden van Susan. Maar doet aan de vraag niks af.quote:
Jawel, want hij heeft dus geen speciale band meer. Maar laten we doorgaanquote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:26 schreef GLO het volgende:
O ja? Dan is-ie inmiddels gescheiden van Susan. Maar doet aan de vraag niks af.
van This Mortal Coil natuurlijkquote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:39 schreef bukgeit het volgende:
You And Your Sister, en ik ben het met je eens!
Sorry, maar dit is al de zoveelste keer dat jou vraag gaat over jou persoonlijke smaak. Wat de fuck heeft dat met muziek-kennis te maken?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:35 schreef ranja het volgende:
Mijn nummer 1 staat al vast, de rest nog niet. Wat is die nummer 1?
Hij plaatst een albumcover erbij, dan kun je het daar mee doen toch?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:41 schreef search64 het volgende:
[..]
Sorry, maar dit is al de zoveelste keer dat jou vraag gaat over jou persoonlijke smaak. Wat de fuck heeft dat met muziek-kennis te maken?
Het is niet de eerste keer. Noem 10 nummers die ik op een verzamel-CD heb gebrandt.... Wat kan mij dat boeien?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:42 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Hij plaatst een albumcover erbij, dan kun je het daar mee doen toch?
Je hebt wel gelijk, maar waarom zou je je daarover opwinden? Gewoon niet meedoen aan zulk soort vragen, doe ik ook niet. Maar als er zoals in dit geval een hoes bij staat, dan is het wel een kennisvraag natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:45 schreef search64 het volgende:
[..]
Het is niet de eerste keer. Noem 10 nummers die ik op een verzamel-CD heb gebrandt.... Wat kan mij dat boeien?
Hoewel het leuk gevonden is, is het toch meer een insiders 'ken de user' vraag en het sluit deelname van buitenstaanders uit. Aan de andere kant houd ik trivia geregeld bij en kom ik dit soort vragen zelden tegen. Misschien is het wel iets om even rekening mee te houdenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:49 schreef GLO het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk, maar waarom zou je je daarover opwinden? Gewoon niet meedoen aan zulk soort vragen, doe ik ook niet. Maar als er zoals in dit geval een hoes bij staat, dan is het wel een kennisvraag natuurlijk.
Misschien. Hij is het in elk geval niet. Zwaardere man, lichtere muziek.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:56 schreef GLO het volgende:
Bennie Jolink ligt vast te veel voor de hand?
Mee eens. Maar ik vind het ook geen probleem om dan gewoon niet mee te doen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:57 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Hoewel het leuk gevonden is, is het toch meer een insiders 'ken de user' vraag en het sluit deelname van buitenstaanders uit. Aan de andere kant houd ik trivia geregeld bij en kom ik dit soort vragen zelden tegen. Misschien is het wel iets om even rekening mee te houden
Ernst Daniël Smid?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:59 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Misschien. Hij is het in elk geval niet. Zwaardere man, lichtere muziek.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:05 schreef GLO het volgende:
George Baker?
Oeh, goeie lub! Dat is idd ook een enorme levensgenieter. Wijnkenner ook, en moet je die pens zien.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 02:41 schreef lubje25 het volgende:
piano en eten, dat doet me ook wel denken aan Tonny Eijk eigenlijk.
Alles wel hierquote:Op dinsdag 27 juni 2006 03:12 schreef GLO het volgende:
[..]
Oeh, goeie lub! Dat is idd ook een enorme levensgenieter. Wijnkenner ook, en moet je die pens zien.
Lang niet gezien trouwens. Alles goed?
Ja hoor, dank je. Ook druk.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 03:15 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Alles wel hier. Ben nogal druk waardoor ik naar mijn zin veel te weinig aan t muziektrivia-en ben.
![]()
Met jou ook alles goed?
Opgezocht en die is goed.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 02:41 schreef lubje25 het volgende:
lubje +1quote:Op dinsdag 27 juni 2006 02:41 schreef lubje25 het volgende:
Dat was belsenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:45 schreef search64 het volgende:
Het is niet de eerste keer. Noem 10 nummers die ik op een verzamel-CD heb gebrandt.... Wat kan mij dat boeien?
Die persoonlijk vragen zijn juist de slagroom op de taart. Daarnaast komt je nog ver als je iemands muzieksmaak een beetje kent en kwam er bij mijn vraag nog bij dat het recente alternatieve pop was.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:06 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat was belsen
verzamel cd's branden![]()
Ik had ook alleen het plaatje kunnen doen en zeggen van 'welke single is dit'. Had je dat liever gehad? Ik dacht ik geef meteen een hint + dat ik zoals gezegd reclame wilde maken voor schaap's toernooi.
Bovendien wordt mijn muzieksmaak ook door anderen als hint gebruikt
afgezien daarvan, het was natuurlijk gewoon een initialien vraag met een hint dat het recente nummers waren, maar dus niet mijn vraagquote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:15 schreef belsen het volgende:
kwam er bij mijn vraag nog bij dat het recente alternatieve pop was.
Ik vond hem nog snel beantwoord, eik.
Dan ben je gewoon weg niet geschikt voor het zware Trivialeven.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:18 schreef peaceman het volgende:
Als je hier zelden komt kan zo'n vraag idd wel irritant zijn, omdat je dan de smaak van anderen niet weet...![]()
En als ik je zeg dat de 2006-release van deze band net buiten mijn voorlopige top-10 van dit jaar valt?quote:
Ik heb wel je post in het 2006 overzicht topic gezien maar kende er zo goed als niks van, geheel volgens verwachting overigensquote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:24 schreef DaisyDuke het volgende:
En als ik je zeg dat de 2006-release van deze band net buiten mijn voorlopige top-10 van dit jaar valt?
Of door John Cale?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:49 schreef belsen het volgende:
Ze zijn allen geproduceerd door Chris Thomas?
John Cale heeft in elk geval geen Sex Pistols geproduceerd.quote:
Nee, ik denk ook dat jouw antwoord goed is...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:55 schreef belsen het volgende:
[..]
John Cale heeft in elk geval geen Sex Pistols geproduceerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |