Het is niet de eerste keer. Noem 10 nummers die ik op een verzamel-CD heb gebrandt.... Wat kan mij dat boeien?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:42 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Hij plaatst een albumcover erbij, dan kun je het daar mee doen toch?
Je hebt wel gelijk, maar waarom zou je je daarover opwinden? Gewoon niet meedoen aan zulk soort vragen, doe ik ook niet. Maar als er zoals in dit geval een hoes bij staat, dan is het wel een kennisvraag natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:45 schreef search64 het volgende:
[..]
Het is niet de eerste keer. Noem 10 nummers die ik op een verzamel-CD heb gebrandt.... Wat kan mij dat boeien?
Hoewel het leuk gevonden is, is het toch meer een insiders 'ken de user' vraag en het sluit deelname van buitenstaanders uit. Aan de andere kant houd ik trivia geregeld bij en kom ik dit soort vragen zelden tegen. Misschien is het wel iets om even rekening mee te houdenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:49 schreef GLO het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk, maar waarom zou je je daarover opwinden? Gewoon niet meedoen aan zulk soort vragen, doe ik ook niet. Maar als er zoals in dit geval een hoes bij staat, dan is het wel een kennisvraag natuurlijk.
Misschien. Hij is het in elk geval niet. Zwaardere man, lichtere muziek.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:56 schreef GLO het volgende:
Bennie Jolink ligt vast te veel voor de hand?
Mee eens. Maar ik vind het ook geen probleem om dan gewoon niet mee te doen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:57 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Hoewel het leuk gevonden is, is het toch meer een insiders 'ken de user' vraag en het sluit deelname van buitenstaanders uit. Aan de andere kant houd ik trivia geregeld bij en kom ik dit soort vragen zelden tegen. Misschien is het wel iets om even rekening mee te houden
Ernst Daniël Smid?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:59 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Misschien. Hij is het in elk geval niet. Zwaardere man, lichtere muziek.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:05 schreef GLO het volgende:
George Baker?
Oeh, goeie lub! Dat is idd ook een enorme levensgenieter. Wijnkenner ook, en moet je die pens zien.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 02:41 schreef lubje25 het volgende:
piano en eten, dat doet me ook wel denken aan Tonny Eijk eigenlijk.
Alles wel hierquote:Op dinsdag 27 juni 2006 03:12 schreef GLO het volgende:
[..]
Oeh, goeie lub! Dat is idd ook een enorme levensgenieter. Wijnkenner ook, en moet je die pens zien.
Lang niet gezien trouwens. Alles goed?
Ja hoor, dank je. Ook druk.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 03:15 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Alles wel hier. Ben nogal druk waardoor ik naar mijn zin veel te weinig aan t muziektrivia-en ben.
![]()
Met jou ook alles goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |