Slip of the mind. Audioslave natuurlijk.quote:
quote:Op maandag 26 juni 2006 23:53 schreef Neleos het volgende:
Zaten ze samen in Temple Of The Dog?
Klopt, maar dat bedoel ik dus niet.quote:Op maandag 26 juni 2006 23:58 schreef search64 het volgende:
Hij doet mee op de EP Sap.
In de triviarichting...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:10 schreef search64 het volgende:
Welke richting zoek je het, ik ben groot fan van beide maar ik weet het niet denk ik....
Warm...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:16 schreef ranja het volgende:
Cornell is getrouwd met de zus van een van de AIC's
Ook warm...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:20 schreef Mark het volgende:
Ze hebben dezelfde manager?
Hij is toch pas een jaar getrouwd?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:15 schreef GLO het volgende:
Het gaat om een link die al zestien jaar bestaat
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:23 schreef ranja het volgende:
Cornell is getrouwd met de manager van AIC?
O ja? Dan is-ie inmiddels gescheiden van Susan. Maar doet aan de vraag niks af.quote:
Jawel, want hij heeft dus geen speciale band meer. Maar laten we doorgaanquote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:26 schreef GLO het volgende:
O ja? Dan is-ie inmiddels gescheiden van Susan. Maar doet aan de vraag niks af.
van This Mortal Coil natuurlijkquote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:39 schreef bukgeit het volgende:
You And Your Sister, en ik ben het met je eens!
Sorry, maar dit is al de zoveelste keer dat jou vraag gaat over jou persoonlijke smaak. Wat de fuck heeft dat met muziek-kennis te maken?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:35 schreef ranja het volgende:
Mijn nummer 1 staat al vast, de rest nog niet. Wat is die nummer 1?
Hij plaatst een albumcover erbij, dan kun je het daar mee doen toch?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:41 schreef search64 het volgende:
[..]
Sorry, maar dit is al de zoveelste keer dat jou vraag gaat over jou persoonlijke smaak. Wat de fuck heeft dat met muziek-kennis te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |