Opgezocht en die is goed.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 02:41 schreef lubje25 het volgende:
piano en eten, dat doet me ook wel denken aan Tonny Eijk eigenlijk.
lubje +1quote:Op dinsdag 27 juni 2006 02:41 schreef lubje25 het volgende:
piano en eten, dat doet me ook wel denken aan Tonny Eijk eigenlijk.
Dat was belsenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:45 schreef search64 het volgende:
Het is niet de eerste keer. Noem 10 nummers die ik op een verzamel-CD heb gebrandt.... Wat kan mij dat boeien?
Die persoonlijk vragen zijn juist de slagroom op de taart. Daarnaast komt je nog ver als je iemands muzieksmaak een beetje kent en kwam er bij mijn vraag nog bij dat het recente alternatieve pop was.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:06 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat was belsen
verzamel cd's branden![]()
Ik had ook alleen het plaatje kunnen doen en zeggen van 'welke single is dit'. Had je dat liever gehad? Ik dacht ik geef meteen een hint + dat ik zoals gezegd reclame wilde maken voor schaap's toernooi.
Bovendien wordt mijn muzieksmaak ook door anderen als hint gebruikt
afgezien daarvan, het was natuurlijk gewoon een initialien vraag met een hint dat het recente nummers waren, maar dus niet mijn vraagquote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:15 schreef belsen het volgende:
kwam er bij mijn vraag nog bij dat het recente alternatieve pop was.
Ik vond hem nog snel beantwoord, eik.
Dan ben je gewoon weg niet geschikt voor het zware Trivialeven.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:18 schreef peaceman het volgende:
Als je hier zelden komt kan zo'n vraag idd wel irritant zijn, omdat je dan de smaak van anderen niet weet...![]()
En als ik je zeg dat de 2006-release van deze band net buiten mijn voorlopige top-10 van dit jaar valt?quote:
Ik heb wel je post in het 2006 overzicht topic gezien maar kende er zo goed als niks van, geheel volgens verwachting overigensquote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:24 schreef DaisyDuke het volgende:
En als ik je zeg dat de 2006-release van deze band net buiten mijn voorlopige top-10 van dit jaar valt?
Of door John Cale?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:49 schreef belsen het volgende:
Ze zijn allen geproduceerd door Chris Thomas?
John Cale heeft in elk geval geen Sex Pistols geproduceerd.quote:
Nee, ik denk ook dat jouw antwoord goed is...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:55 schreef belsen het volgende:
[..]
John Cale heeft in elk geval geen Sex Pistols geproduceerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |