sommige zijn gewoon eigenwijsquote:Op maandag 26 juni 2006 00:14 schreef bwt het volgende:
shit, en ik maar hopen dat er geen voetbal meer voorbij zou komen
quote:Op maandag 26 juni 2006 00:16 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
zie je wel... daar is het bewijs
Even lekker de vinger in de keel, en kots alle frustratie er maar uit.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:13 schreef BazzieK het volgende:
Allemaal afschieten die vuile kanker portugezen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vooral Figo en die homofiele kutcoach
![]()
En scheids had ook totaal geen overwicht
![]()
![]()
Niks voetbal is geweest
Wat heb jij hier te zoekenquote:Op maandag 26 juni 2006 10:37 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Even lekker de vinger in de keel, en kots alle frustratie er maar uit.![]()
![]()
Why?quote:Op maandag 26 juni 2006 10:37 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Even lekker de vinger in de keel, en kots alle frustratie er maar uit.![]()
![]()
quote:Op maandag 26 juni 2006 13:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Geqxon verspreid zichzelf als een pisvlek over PTA
Morgen de motor poetsen, heb 'm een nachtje buiten laten staan in de hoop dat de remstof op de velgen door de harde regen weggespoeld zou wordenquote:Op maandag 26 juni 2006 11:48 schreef dribbel79 het volgende:Moguh...
Zaterdag poetsmiddag gehad...WD40 kan je echt overal voor gebruiken en Belgom Alu is ideaal spul om je einddemper een 2e leven mee te bezorgen.
Er zat een fiks lelijke "Remus" sticker op de demper, maar hij is nu weer gewoon van Viper...
Zou stukkie gaan rijden met Kratje en Fust (ghehe), maar ivm zware, erg zware kater niet gereden (ja, 5 km. heen en weer om bandenspanning te checken, was achteraf nog te ver)...
![]()
quote:
Gaat ie weer lekker?quote:Op maandag 26 juni 2006 13:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Geqxon verspreid zichzelf als een olievlek over PTA
quote:Op maandag 26 juni 2006 13:18 schreef worldpimber het volgende:
Geqxon met zijn lelijke kut Thomos en zijn grootspraak
Schiet me ineens weer te binnen, bij een collega is de krukas van zijn 955 gebroken.quote:
PTA is mijn favorietste forum!quote:Op maandag 26 juni 2006 13:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Geqxon verspreid zichzelf als een olievlek over PTA
Prik halen???quote:
nee, jij bent een ondergeschoven kindjequote:Op maandag 26 juni 2006 14:42 schreef Geqxon het volgende:
[..]
voor edit:
Ik heers
na edit
PTA is mijn favorietste forum!
ja,quote:
Daar heb je hem al.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat GAD je favo forum was
Beter stel je hem geen ontopic vragen.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:50 schreef bwt het volgende:
maare, hoelang moet je nog wachten voor je op de motor mag?
quote:Op maandag 26 juni 2006 14:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wil m wel een paal in zn aars schuiven, maar niet een van vlees.
Sorry, maar ik kan je niet helpen met je fetish.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wil m wel een paal in zn aars schuiven, maar niet een van vlees.
da's zuur.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:04 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Schiet me ineens weer te binnen, bij een collega is de krukas van zijn 955 gebroken.Net 4 jaar oud en nog geen 25K op de teller.
Ze hadden Huntelaar mee moeten nemenquote:Op maandag 26 juni 2006 15:10 schreef Fulcrum_X het volgende:
*afwas - check!
*fornuis schoon - check!
*opruimen - nu mee bezig, oranje vlaggetjes zijn al opgeruimd. Nu de woonkamer en slaapkamer nog uitmesten![]()
*stofzuigen - na opruimen
Hmm... lekker productief bezig vandaag. Werkt wel lekker, met biker muziek op de achtergrond![]()
Huntelaar my ass, Bergkamp had mee gemoeten.. en Stamquote:Op maandag 26 juni 2006 15:17 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ze hadden Huntelaar mee moeten nemenhad je de schoonmaak uit kunnen stellen
![]()
With stoopid. Of van persie 10 keer klonenquote:Op maandag 26 juni 2006 15:22 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Huntelaar my ass, Bergkamp had mee gemoeten.. en Stam![]()
I know, dit is tevens een reminder voor mezelf dat ik hem even vraag wat Triumph voor hem gaat doen.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:14 schreef Rib-i het volgende:
[..]
da's zuur.
En zoiets gebeurd meestal ook nog buiten de fabrieksgarantie
Jaapie Stam FTW !quote:Op maandag 26 juni 2006 15:22 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 26 juni 2006 15:49 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Jaapie Stam FTW !
En Van der Vaart moet snel weer Hamburgers moeten gaan bakken, in wat voor een kermisschiettent speelt hij ..
Ach, die voetbal teams zijn helemaal niks meer vergeleken met vroegâh ..
als "de kromme " ( van Hanegem ) meegespeeld had dan had Portugal echt niet gewonnenquote:Op maandag 26 juni 2006 15:22 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 juni 2006 15:22 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Dat commentaar na de wedstrijd van hemquote:Op maandag 26 juni 2006 15:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als "de kromme " ( van Hanegem ) meegespeeld had dan had Portugal echt niet gewonnen![]()
![]()
Niks van, "De Kromme" hapt in het stof vergeleken bij "De Das" ..quote:Op maandag 26 juni 2006 15:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als "de kromme " ( van Hanegem ) meegespeeld had dan had Portugal echt niet gewonnen![]()
![]()
quote:Op maandag 26 juni 2006 15:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
traditie eh?quote:Op maandag 26 juni 2006 16:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Het duurde echt 2 seconden ofzo en nog steeds zeiken![]()
quote:Op maandag 26 juni 2006 16:18 schreef Alexxxxx het volgende:
memorabele quoet btw, even in mn archief opslaanleuk als ik je ooit eens in een SEX topic zie posten
Zoiets jaquote:Op maandag 26 juni 2006 16:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Zit je nu met je eigen sneuheid te pimpen?
Heb je nu je mail gelezen of niet?quote:Op maandag 26 juni 2006 17:05 schreef bwt het volgende:
Damn, hebben ze de PTA SC dicht gegooit?
nee, er zitten alleen een hele zut motorrijdersquote:Op maandag 26 juni 2006 17:05 schreef bwt het volgende:
Damn, hebben ze de PTA SC dicht gegooit?
quote:Op maandag 26 juni 2006 17:05 schreef hermandeperman het volgende:
Nee, we zijn bezig met een uitwisselingsproject
[afbeelding]
nee, zit nog op me werkquote:Op maandag 26 juni 2006 17:05 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Heb je nu je mail gelezen of niet?
Gewoon helemaalquote:Op maandag 26 juni 2006 17:09 schreef bwt het volgende:
[edit]
Hoe erg wil je het hebben?
zo als nu?
of helemaal?
[/edit]
Ik niet, dus tnx voor de tipquote:Op maandag 26 juni 2006 17:20 schreef Fulcrum_X het volgende:
Shit ik wil Australië zien maar ik moet eerst even piepers schillen
Ik wil ook Australië zien, maar ik moet eerst even sparne voor een vliegticketquote:Op maandag 26 juni 2006 17:20 schreef Fulcrum_X het volgende:
Shit ik wil Australië zien maar ik moet eerst even piepers schillen
Is er eindelijk eens iets wat wordt uitgezonden op een van de 2 zenders die je kunt ontvangen, kijk je nietquote:Op maandag 26 juni 2006 17:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wil ook Australië zien, maar ik moet eerst even sparne voor een vliegticket
quote:Op maandag 26 juni 2006 17:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Is er eindelijk eens iets wat wordt uitgezonden op een van de 2 zenders die je kunt ontvangen, kijk je niet
[afbeelding]
Vanavond weer Carnivalequote:Op maandag 26 juni 2006 17:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Is er eindelijk eens iets wat wordt uitgezonden op een van de 2 zenders die je kunt ontvangen, kijk je niet
[afbeelding]
Jij geluksvogelquote:Op maandag 26 juni 2006 17:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vanavond weer Carnivale
En we kunnen 5 zenders ontvangenNL 1, 2 en 3, TV Drenthe en
![]()
mr
p Fryslân
Dit meen je toch niet serieusquote:Op maandag 26 juni 2006 17:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vanavond weer Carnivale
En we kunnen 5 zenders ontvangenNL 1, 2 en 3, TV Drenthe en
![]()
mr
p Fryslân
Tja toch af en toe wel prettig vindt ik ook al kijk ik ook niet veel TV.quote:Op maandag 26 juni 2006 17:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
JawelWe kijken vrijwel nooit TV, waarom zouden we da kabel nemen?
![]()
Alleen als LE Dakar is wil ik digitale TV, voor de rest boeit het me weinigquote:Op maandag 26 juni 2006 17:50 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tja toch af en toe wel prettig vindt ik ook al kijk ik ook niet veel TV.
Nee niet hier ook alquote:Op maandag 26 juni 2006 17:57 schreef worldpimber het volgende:
Dus er staat gewoon een rofleins antenne op je dak ofwa?![]()
Nee, een kleintje op de TVquote:Op maandag 26 juni 2006 17:57 schreef worldpimber het volgende:
Dus er staat gewoon een rofleins antenne op je dak ofwa?![]()
het is niet zozeer de wilquote:Op maandag 26 juni 2006 18:07 schreef worldpimber het volgende:![]()
Die Neanderthaler wilde het niet doen.
Oh? Vertelquote:Op maandag 26 juni 2006 18:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het is niet zozeer de wilnieuwe richtlijnen met nieuwe policy en zo
Ach so, maar dat ligt aan de situatie natuurlijkquote:Op maandag 26 juni 2006 18:25 schreef Alexxxxx het volgende:
In principe editten we geen posts meer op verzoek
Ehzquote:Op maandag 26 juni 2006 18:26 schreef Gawaine het volgende:
ik heb nog wat wupffie's over![]()
[afbeelding]
![]()
Kloptquote:Op maandag 26 juni 2006 18:34 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ach so, maar dat ligt aan de situatie natuurlijk![]()
Verder is de nieuwe policy wel OKJe mag nu ook gewoon foto's plaatsen van anderen (zolang het geen bashing is)
![]()
[..]
Ehz![]()
Inderdaad, nog nooit zulke slechte scheidsrechters gezien als dit WKquote:Op maandag 26 juni 2006 18:52 schreef worldpimber het volgende:
Oh mên, wat een naaiactie voor Australië![]()
quote:Op maandag 26 juni 2006 18:53 schreef BazzieK het volgende:
Inderdaad, nog nooit zulke slechte scheidsrechters gezien als dit WK![]()
Inderdaad, Italie verdedigde als een stel slappe zakken en dan krijgen ze dit in de schoot geworpenquote:Op maandag 26 juni 2006 18:56 schreef worldpimber het volgende:
[..]En al die zogenaamde geweldige teams die het geluk hebben net 1 doelpuntje te maken terwijl ze de rest van de wedstrijd bagger spelen.
quote:Op maandag 26 juni 2006 18:58 schreef worldpimber het volgende:
anti-voetbal mensen
richardgie
hicham
bwt
talpa
scheidsrechters
prutsvoetbal
vd Vaart
/KLB![]()
quote:Op maandag 26 juni 2006 18:58 schreef worldpimber het volgende:
anti-voetbal mensen
richardgie
hicham
bwt
talpa
scheidsrechters
prutsvoetbal
vd Vaart
/KLB![]()
Pffoooeeeiiiiihhhhhquote:
Ach die newbies zijn ook wel aardig toch?quote:
quote:Op maandag 26 juni 2006 19:24 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ach die newbies zijn ook wel aardig toch?
Ja bassie enzo zijn wel ok, denk ikquote:Op maandag 26 juni 2006 19:24 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ach die newbies zijn ook wel aardig toch?
Juist ja, jijquote:
quote:Op maandag 26 juni 2006 19:26 schreef Makster het volgende:
[..]
Ja bassie enzo zijn wel ok, denk ik![]()
![]()
[..]
Juist ja, jij
Ontspanquote:Op maandag 26 juni 2006 19:31 schreef Fulcrum_X het volgende:
:RR;r;::R:R::R:RR:R:R:R:R:R:R:R:R;r:Rr:r:R;R:r
KUTITALIE!!!!!!!!!!!!!!!
KUTSCHEIDS!!!![]()
KUTWK!!!!!!!!![]()
quote:Op maandag 26 juni 2006 19:54 schreef hicham het volgende:
Wist niet dat Fulcrum een extremist was?
Zonde joh, zit je de hele dag schoon te maken ... kots je de boel weer onder na een wedstrijd
.....en wij maar denken dat jij een broer de extremisten waren.quote:
Het enige wat mij aan deze post opvalt is vd. Vaart.quote:Op maandag 26 juni 2006 18:58 schreef worldpimber het volgende:
anti-voetbal mensen
richardgie
hicham
bwt
talpa
scheidsrechters
prutsvoetbal
vd Vaart
/KLB![]()
jij moest toch ook nog een strip alu ? Hoe groot/klein moest dat zijn ?quote:Op maandag 26 juni 2006 20:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]als ik het goed heb was het niet eens zijn eigen motor
![]()
een stukje van 10 bij 15 CMquote:Op maandag 26 juni 2006 20:12 schreef Gawaine het volgende:
[..]
jij moest toch ook nog een strip alu ? Hoe groot/klein moest dat zijn ?
vandaarquote:Op maandag 26 juni 2006 18:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
in principe editten we geen posts meer op verzoek
ik als voetbal noob vond het maar een trieste wedstrijdquote:Op maandag 26 juni 2006 20:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het enige wat mij aan deze post opvalt is vd. Vaart.
Ik ben een grote voetbalnoob, en weet niet of de media er al over praten.. vandaag nog geen krant gezien of radio gehoord.Van de wedstrijd gisteren zag ik als echte liefhebber ook alleen een gedeelte van de tweede helft. Toen eerder genoemde er in gebracht werd, dacht ik: zo'n jongen is toch niet effectief, en brengt niks extra's.
![]()
En met zo'n baloverwicht moet je de kansen toch kunnen benutten als je de spits van wereldklasse in je veld had staan inplaats van op de bank.
Dick Advocaat is voor minder al gelynched.![]()
Heb ikquote:Op maandag 26 juni 2006 20:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
een stukje van 10 bij 15 CMhoeft niet dik te zijn een mm of 5 is al genoeg
![]()
kan het ook weer terugdraaien hoorquote:Op maandag 26 juni 2006 18:58 schreef worldpimber het volgende:
anti-voetbal mensen
richardgie
hicham
bwt
talpa
scheidsrechters
prutsvoetbal
vd Vaart
/KLB![]()
ok, leer ik jou dijkjes rijdenquote:Op maandag 26 juni 2006 20:14 schreef -XX- het volgende:
[..]
Jawel hoor.... maaaar niet knorren als het fout gaat!
![]()
die is erg mooiquote:
ikke nie liev meer??quote:Op maandag 26 juni 2006 19:19 schreef Makster het volgende:
Waarom posten er allemaal noobs die ik net ken
Wat een stront ontwikkeling
Waar is RB, waar is Luc, waar is Peppo, waar is Lars, waar is Mercy, waar is raus, waar is OPM, waar the fuck is iedereen
Zo nu ff klussen![]()
*snik*, ik zou er bijna emotioneel van wordenquote:
Spreek voor jezelfquote:Op maandag 26 juni 2006 20:11 schreef hollander172 het volgende:
[..]
.....en wij maar denken dat jij een broer de extremisten waren.![]()
Nou ja,ik verkeer in ieder geval in goed gezelschapquote:Op maandag 26 juni 2006 18:58 schreef worldpimber het volgende:
anti-voetbal mensen
richardgie
hicham
bwt
talpa
scheidsrechters
prutsvoetbal
vd Vaart
/KLB![]()
quote:Op maandag 26 juni 2006 20:22 schreef Gawaine het volgende:
Wanneer moet nederland tegen portugal voetballen ?![]()
quote:Op maandag 26 juni 2006 20:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Volgens Hicham moet ik dat ook nog lerenwanneer heb je tijd ?
Ze geven van het weekend weer goed weer op. Maar de volgende keer als ik het fietspad opduik zal ik gelijk links de dijk afrijden zodat je er ook nog bij kanquote:Op maandag 26 juni 2006 20:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Volgens Hicham moet ik dat ook nog lerenwanneer heb je tijd ?
quote:Op maandag 26 juni 2006 20:28 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]doe geen moeite, je studieachterstand is te groot om het nog in te kunnen halen
quote:Op maandag 26 juni 2006 20:22 schreef Gawaine het volgende:
quote:Op maandag 26 juni 2006 20:29 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ze geven van het weekend weer goed weer op. Maar de volgende keer als ik het fietspad opduik zal ik gelijk links de dijk afrijden zodat je er ook nog bij kan![]()
Weet je trouwens al waar we eigenlijk heen moesten in dat dorpje waar we nergens meer uit kwamen ?![]()
Ik zie op de plattegrond dat de enige weg eruit dezelfde is als wij gereden hebben (plaatsjequote:Op maandag 26 juni 2006 20:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]door de koppeling in te trekken vertraagde ik net genoeg om je te missen
![]()
dat dorpje kwam me wel bekend voortoen we er een keer met BWT doorheen knalde, volgens mij kwamen we gewoon uit een van die doodlopende straten toen
![]()
![]()
Je stelt vragen die ik liever niet wil beantwoorden, omdat ik er niet van hou je te kwetsenquote:Op maandag 26 juni 2006 20:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
is dat niet op te lossen met een andere motor met meer PeekaaS ?
![]()
Waar ?quote:Op maandag 26 juni 2006 20:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Je stelt vragen die ik liever niet wil beantwoorden, omdat ik er niet van hou je te kwetsen
Zullen we erover ophouden?![]()
![]()
A.s. zondag een stuntelmeet toch?
En als 't niet goed is gaat ie tanden rapenquote:Op maandag 26 juni 2006 20:57 schreef hicham het volgende:
[..]
Groningen
Mercy schijnt een goede spot te hebben
Zondag? Dan is er een dansfeest in Leeuwarden met Ferry Corstenquote:Op maandag 26 juni 2006 20:57 schreef hicham het volgende:
[..]
Groningen
Mercy schijnt een goede spot te hebben
Ferry Corsten ?quote:Op maandag 26 juni 2006 21:05 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Zondag? Dan is er een dansfeest in Leeuwarden met Ferry Corsten![]()
Het Groningen gedeelte was ook niet serieusquote:Op maandag 26 juni 2006 21:05 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 juni 2006 21:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ey
is dit wat--> dempers dus he
[afbeelding]
Tevreden over de smilies of ga je nog wat veranderen ?quote:
That's the spirit.quote:Op maandag 26 juni 2006 20:22 schreef Gawaine het volgende:
ik zag op het laatste moment dat die smiley in de maat ragtquote:Op maandag 26 juni 2006 21:25 schreef hicham het volgende:
Tevreden over de smilies of ga je nog wat veranderen ?
mwah, ben er nog niet over uit of die platliggende wel zo bruut staanquote:Op maandag 26 juni 2006 21:25 schreef hicham het volgende:
Doe maar gewoon twee raketwerpers
[afbeelding]
platliggende zou iemand van MF zelf maken van RVS, ik kan ook zo een ontwerp doorsturenquote:
is primaquote:Op maandag 26 juni 2006 20:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Je stelt vragen die ik liever niet wil beantwoorden, omdat ik er niet van hou je te kwetsen
Zullen we erover ophouden?![]()
![]()
A.s. zondag een stuntelmeet toch?
Wat een verkapte vorm van zelfkastijding is dat zegquote:
Wat doe je?quote:
Voor zover ik weet zorgt het intrekken van de koppeling juist voor de minste tot geen vertraging.quote:Op maandag 26 juni 2006 20:36 schreef Mercy_symbol het volgende:door de koppeling in te trekken vertraagde ik net genoeg om je te missen
![]()
dat dorpje kwam me wel bekend voortoen we er een keer met BWT doorheen knalde, volgens mij kwamen we gewoon uit een van die doodlopende straten toen
![]()
![]()
Euuhh..quote:Op maandag 26 juni 2006 22:02 schreef Gawaine het volgende:
Hoe groot is het schroefje wat onder in je camera gaat ? i s dat M4 ?
heb je nog geen cam steunquote:Op maandag 26 juni 2006 21:56 schreef worldpimber het volgende:
.......
Gelukkig maarquote:Op maandag 26 juni 2006 21:25 schreef hicham het volgende:
[..]
Het Groningen gedeelte was ook niet serieus
wat een lulloquote:Op maandag 26 juni 2006 22:15 schreef worldpimber het volgende:
Ach ja, krijg je met die lullo's die spul ongebruikt voor je neus wegkapen.![]()
Er zijn 2 wereldstandaarden, 1/4 inch Engelse draad of de grotere 3/8 inch Duitse draad.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:02 schreef Gawaine het volgende:
Hoe groot is het schroefje wat onder in je camera gaat ? i s dat M4 ?
:^ Wat hij zegt...quote:Op maandag 26 juni 2006 22:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Er zijn 2 wereldstandaarden, 1/4 inch Engelse draad of de grotere 3/8 inch Duitse draad.
Daar de Duitse draad alleen bij professionele grootbeeldcamera´s gebruikt wordt.........................![]()
Er zijn 2 wereldstandaarden, 1/4 inch Engelse draad of de grotere 3/8 inch Duitse draad.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Euuhh..
Kweenie, Hicham is zo terug![]()
Ik heb geen baard.quote:
Dat is het achterneefje van mijn vriendin.quote:Op maandag 26 juni 2006 21:05 schreef Fulcrum_X het volgende:
Dat mooie zandpad?quote:Op maandag 26 juni 2006 20:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]door de koppeling in te trekken vertraagde ik net genoeg om je te missen
![]()
![]()
![]()
Heumen is alleen doodlopend als je richting de sluis gaat. Als je vanaf overasselt komt snelweg onderdoor - drempel over en een klein eindje verder links af en dan door rijden.quote:Op maandag 26 juni 2006 20:46 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ik zie op de plattegrond dat de enige weg eruit dezelfde is als wij gereden hebben (plaatsje
heet Heumen)
quote:Op maandag 26 juni 2006 21:56 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat een verkapte vorm van zelfkastijding is dat zegAch, als jij je daar prettig bij voelt ...
vind die remus welquote:Op maandag 26 juni 2006 22:33 schreef hicham het volgende:
[..]
Doe maar die autodemper, wees een pionier
ik reed dik 100quote:Op maandag 26 juni 2006 21:56 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat doe je?Smiley
![]()
[..]
Voor zover ik weet zorgt het intrekken van de koppeling juist voor de minste tot geen vertraging.![]()
Ja dus?quote:Op maandag 26 juni 2006 22:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik reed dik 100dus in dit geval was het toch wel nodig
![]()
~tracking info~tracking info~tracking info~.......................quote:Op maandag 26 juni 2006 22:32 schreef hollander172 het volgende:
Dat is het achterneefje van mijn vriendin.![]()
Scootâs kunnen anders een aardig potje sturen. Ik heb verder wel heimwee naar 2003.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:35 schreef hicham het volgende:
Dijkjes zijn zo 2003-pepijn-op-een-motorscooter
oh ik dacht dat duitsers met mm maten werkten.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:32 schreef hicham het volgende:
[..]
Er zijn 2 wereldstandaarden, 1/4 inch Engelse draad of de grotere 3/8 inch Duitse draad.
Daar de Duitse draad alleen bij professionele grootbeeldcamera´s gebruikt wordt.........................
Ik heb al geprobeerd te stunten maar durf/kan het niet. Eerst maar eens bochten leren nemenquote:Op maandag 26 juni 2006 22:35 schreef hicham het volgende:
[..]
Dijkjes zijn zo 2003-pepijn-op-een-motorscooter
Circuit, stunten
Pitten![]()
ja hallo, er moest een excacte kopie van de Hassan II moskee op gegraveerd worden.quote:
ik durf niet te kijkenquote:Op maandag 26 juni 2006 23:37 schreef worldpimber het volgende:
(penalies, al 3 gemist door Zwitserland)
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:44 schreef Makster het volgende:
Mogguh
Damn ben gisteren om 19:30 uur op bed gaan liggen werd vandaag om 07:30 wakker![]()
Echt een relaxed gevoel uitgeslapen zijn![]()
quote:
Jaquote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:46 schreef dribbel79 het volgende:
Moguh!!!
WD40 is geweldig spul ! ! ! ! ! ! ! ! !! ! !!!! ! ! ! !
Ooo _ my _ god _quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:55 schreef richardgie het volgende:
Gelezen op Motormaf-Forum
www.mag-nl.org/europa/index.html
![]()
![]()
Wat een klootzakken, die lui die het rapport hebben opgesteld. Zeker door een stel gefrustreerde file-koekblikkersquote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:55 schreef richardgie het volgende:
![]()
![]()
Whehehe...wat een gasten, onzin.comquote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:55 schreef richardgie het volgende:
![]()
![]()
quote:Automatische versnellingsbak voor verstandig schakelen en om verhoogd brandstofverbruik (en lawaai) als gevolg van sterke acceleratie te voorkomen;
Deze dan?quote:
quote:Uitsluitend ééncilinder motoren voor een exacte harmonisatie van de lucht-brandstofverhouding
Plaatje???quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:54 schreef Alexxxxx het volgende:
één-cilinder 16-liter diesel motoren zijn OKLanz Bulldog
Een Lanz Bulldog is een tractorquote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:36 schreef bwt het volgende:
[..]
Plaatje???
kan me er nix bij voorstellen.
maare, plant em maar in het PTA sc, hier geen auto's![]()
Genieten van het lekkere weer, denk ikquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:34 schreef bwt het volgende:
Hey, waar is iedereen?
een heel uur al niet gepost......
We zijn naar een ander forum verhuisd, we zijn het gebrek aan smilies in je post zatquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:34 schreef bwt het volgende:
Hey, waar is iedereen?
een heel uur al niet gepost......
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:58 schreef hicham het volgende:
[..]
We zijn naar een ander forum verhuisd, we zijn het gebrek aan smilies in je post zat
liefquote:
Hey OPM!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
eY
mijn zoektocht naar dempers gaat door
wat vinden jullie hiervandan blijft het hele kontje+monoarm vrij van dempers
heeft ook wel wat
![]()
hij kan zoiets maken, uiteraard naar mijn eigen smaak
http://www.bikebros.co.jp(...)i_z1000_lim_1024.jpgquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:25 schreef -XX- het volgende:
http://www.bikebros.co.jp(...)a_raptor650_1024.jpg Deze is mooi als achtergrond![]()
Ik weet niet hoe hoog jij van plan bent dat kontje te doen, net zo hoog als Makster van plan was? Anders wordt het misschien té kaal?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
eY
heeft ook wel wat
![]()
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:22 schreef PeeJay het volgende:
(...)
Maar het indrukken van de knop rond 200 per uur zal resulteren in een wheelie op vermogen
Houd je bek.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:27 schreef Geqxon het volgende:
[..]
http://www.bikebros.co.jp(...)i_z1000_lim_1024.jpg
Ook tof.
Die gele in de achtergrond :quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:25 schreef -XX- het volgende:
http://www.bikebros.co.jp(...)a_raptor650_1024.jpg Deze is mooi als achtergrond![]()
ook tofquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:27 schreef Geqxon het volgende:
[..]
http://www.bikebros.co.jp(...)i_z1000_lim_1024.jpg
Ook tof.
You don't have permission to access /u14/whizz6845/upload/4108824.GesoeptGeqxon33.jpg on this server.quote:
nou, gewoon zo hoog als dit:quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:36 schreef hicham het volgende:
Ik weet niet hoe hoog jij van plan bent dat kontje te doen, net zo hoog als Makster van plan was? Anders wordt het misschien té kaal?Beetje moeilijk te oordelen allemaal, heb dat ding nog niet gezien maar op de foto's kan ik er nog niks moois van maken
![]()
quote:Nu je toch aan het plannen bent ... misschien ook vast wat dingen voorbereiden voor de winter:
'98 R1 Project Deathwish
[..]![]()
Arioh TR1quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
Makster, je had niet lang geleden eens een paar Pilot lookalike helmen gepost hier, wat voor merk/type's waren dat? Vond ze wel heel gaaf
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
eY
heeft ook wel wat
![]()
Ik ook van jouquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:25 schreef -XX- het volgende:
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
Makster, je had niet lang geleden eens een paar Pilot lookalike helmen gepost hier, wat voor merk/type's waren dat? Vond ze wel heel gaaf
Wat een teringlijers, ophangen die luiquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:30 schreef Makster het volgende:
Kom je na je werk terug in de parkeergarage, je doet de sleutel in het slot en denk hee er klopt iets niet. Wat blijkt... INGEBROKEN![]()
![]()
Die jaquote:
Ik weet hoe dat voelt, ik was in 1993quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:30 schreef Makster het volgende:
Kenkerzooi...
Kom je na je werk terug in de parkeergarage, je doet de sleutel in het slot en denk hee er klopt iets niet. Wat blijkt... INGEBROKEN![]()
![]()
Als afsluiter nog een vette bekeuring in de bus.quote:Maar goed elk nadeel heb zijn voordeel moet je maar denkenThuis de motor gepakt en me misdragen. Heb 180 km geraced, bla bla
Ja, mooi afsluiter voor de dag
Zal niet staan op een GS.quote:
Dat is voor op een brutere naked, mocht die er volgend jaar komenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zal niet staan op een GS.![]()
Niet om je te bashen ofzó.
Groeten terug vanuit het westen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:37 schreef Metz het volgende:
Jullie krijgen allemaal de groeten vanuit het bochtige zuiden![]()
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:37 schreef Metz het volgende:
Jullie krijgen allemaal de groeten vanuit het bochtige zuiden![]()
Groet terug van H.B. Gijs, L. Jan en R. Kapje.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:51 schreef Fulcrum_X het volgende:
Iedereen de groeten uit het frisse Noorden
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:51 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
Groet terug van H.B. Gijs, L. Jan en R. Kapje.
Opdracht wel af kunnen maken?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:14 schreef Rausdouwer het volgende:
Ha ik kan nog net mee doen in het topic![]()
Veel te druk gehad.Ik ben er nu ook maar eventjes vrees ik.
Ja, iemand is nu de boel aan het nakijken.quote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:20 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ja, iemand is nu de boel aan het nakijken.En ik heb er nog een opdracht bijgekregen.
Ik heb dus al nieuwe bandjes besteld.
![]()
Neuh, een dikke chromen Seatpipe van Leo man...laat maar zien dat je lawaai wil maken!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
eY
heeft ook wel wat
![]()
Voornamelijk Portugees en Frans, maar Engels tegenwoordig ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |