Vanavond weer Carnivalequote:Op maandag 26 juni 2006 17:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Is er eindelijk eens iets wat wordt uitgezonden op een van de 2 zenders die je kunt ontvangen, kijk je niet
[afbeelding]
Jij geluksvogelquote:Op maandag 26 juni 2006 17:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vanavond weer Carnivale
En we kunnen 5 zenders ontvangenNL 1, 2 en 3, TV Drenthe en
![]()
mr
p Fryslân
Dit meen je toch niet serieusquote:Op maandag 26 juni 2006 17:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vanavond weer Carnivale
En we kunnen 5 zenders ontvangenNL 1, 2 en 3, TV Drenthe en
![]()
mr
p Fryslân
Tja toch af en toe wel prettig vindt ik ook al kijk ik ook niet veel TV.quote:Op maandag 26 juni 2006 17:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
JawelWe kijken vrijwel nooit TV, waarom zouden we da kabel nemen?
![]()
Alleen als LE Dakar is wil ik digitale TV, voor de rest boeit het me weinigquote:Op maandag 26 juni 2006 17:50 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tja toch af en toe wel prettig vindt ik ook al kijk ik ook niet veel TV.
Nee niet hier ook alquote:Op maandag 26 juni 2006 17:57 schreef worldpimber het volgende:
Dus er staat gewoon een rofleins antenne op je dak ofwa?![]()
Nee, een kleintje op de TVquote:Op maandag 26 juni 2006 17:57 schreef worldpimber het volgende:
Dus er staat gewoon een rofleins antenne op je dak ofwa?![]()
het is niet zozeer de wilquote:Op maandag 26 juni 2006 18:07 schreef worldpimber het volgende:![]()
Die Neanderthaler wilde het niet doen.
Oh? Vertelquote:Op maandag 26 juni 2006 18:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het is niet zozeer de wilnieuwe richtlijnen met nieuwe policy en zo
Ach so, maar dat ligt aan de situatie natuurlijkquote:Op maandag 26 juni 2006 18:25 schreef Alexxxxx het volgende:
In principe editten we geen posts meer op verzoek
Ehzquote:Op maandag 26 juni 2006 18:26 schreef Gawaine het volgende:
ik heb nog wat wupffie's over![]()
[afbeelding]
![]()
Kloptquote:Op maandag 26 juni 2006 18:34 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ach so, maar dat ligt aan de situatie natuurlijk![]()
Verder is de nieuwe policy wel OKJe mag nu ook gewoon foto's plaatsen van anderen (zolang het geen bashing is)
![]()
[..]
Ehz![]()
Inderdaad, nog nooit zulke slechte scheidsrechters gezien als dit WKquote:Op maandag 26 juni 2006 18:52 schreef worldpimber het volgende:
Oh mên, wat een naaiactie voor Australië![]()
quote:Op maandag 26 juni 2006 18:53 schreef BazzieK het volgende:
Inderdaad, nog nooit zulke slechte scheidsrechters gezien als dit WK![]()
Inderdaad, Italie verdedigde als een stel slappe zakken en dan krijgen ze dit in de schoot geworpenquote:Op maandag 26 juni 2006 18:56 schreef worldpimber het volgende:
[..]En al die zogenaamde geweldige teams die het geluk hebben net 1 doelpuntje te maken terwijl ze de rest van de wedstrijd bagger spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |