:^ Wat hij zegt...quote:Op maandag 26 juni 2006 22:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Er zijn 2 wereldstandaarden, 1/4 inch Engelse draad of de grotere 3/8 inch Duitse draad.
Daar de Duitse draad alleen bij professionele grootbeeldcamera´s gebruikt wordt.........................![]()
Er zijn 2 wereldstandaarden, 1/4 inch Engelse draad of de grotere 3/8 inch Duitse draad.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Euuhh..
Kweenie, Hicham is zo terug![]()
Ik heb geen baard.quote:
Dat is het achterneefje van mijn vriendin.quote:Op maandag 26 juni 2006 21:05 schreef Fulcrum_X het volgende:
Zondag? Dan is er een dansfeest in Leeuwarden met Ferry Corsten![]()
Dat mooie zandpad?quote:Op maandag 26 juni 2006 20:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]door de koppeling in te trekken vertraagde ik net genoeg om je te missen
![]()
dat dorpje kwam me wel bekend voortoen we er een keer met BWT doorheen knalde, volgens mij kwamen we gewoon uit een van die doodlopende straten toen
![]()
![]()
Heumen is alleen doodlopend als je richting de sluis gaat. Als je vanaf overasselt komt snelweg onderdoor - drempel over en een klein eindje verder links af en dan door rijden.quote:Op maandag 26 juni 2006 20:46 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ik zie op de plattegrond dat de enige weg eruit dezelfde is als wij gereden hebben (plaatsje
heet Heumen)
quote:Op maandag 26 juni 2006 21:56 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat een verkapte vorm van zelfkastijding is dat zegAch, als jij je daar prettig bij voelt ...
vind die remus welquote:Op maandag 26 juni 2006 22:33 schreef hicham het volgende:
[..]
Doe maar die autodemper, wees een pionier
ik reed dik 100quote:Op maandag 26 juni 2006 21:56 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat doe je?Smiley
![]()
[..]
Voor zover ik weet zorgt het intrekken van de koppeling juist voor de minste tot geen vertraging.![]()
Ja dus?quote:Op maandag 26 juni 2006 22:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik reed dik 100dus in dit geval was het toch wel nodig
![]()
~tracking info~tracking info~tracking info~.......................quote:Op maandag 26 juni 2006 22:32 schreef hollander172 het volgende:
Dat is het achterneefje van mijn vriendin.![]()
Scootâs kunnen anders een aardig potje sturen. Ik heb verder wel heimwee naar 2003.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:35 schreef hicham het volgende:
Dijkjes zijn zo 2003-pepijn-op-een-motorscooter
oh ik dacht dat duitsers met mm maten werkten.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:32 schreef hicham het volgende:
[..]
Er zijn 2 wereldstandaarden, 1/4 inch Engelse draad of de grotere 3/8 inch Duitse draad.
Daar de Duitse draad alleen bij professionele grootbeeldcamera´s gebruikt wordt.........................
Ik heb al geprobeerd te stunten maar durf/kan het niet. Eerst maar eens bochten leren nemenquote:Op maandag 26 juni 2006 22:35 schreef hicham het volgende:
[..]
Dijkjes zijn zo 2003-pepijn-op-een-motorscooter
Circuit, stunten
Pitten![]()
ja hallo, er moest een excacte kopie van de Hassan II moskee op gegraveerd worden.quote:
ik durf niet te kijkenquote:Op maandag 26 juni 2006 23:37 schreef worldpimber het volgende:
(penalies, al 3 gemist door Zwitserland)
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:44 schreef Makster het volgende:
Mogguh
Damn ben gisteren om 19:30 uur op bed gaan liggen werd vandaag om 07:30 wakker![]()
Echt een relaxed gevoel uitgeslapen zijn![]()
quote:
Jaquote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:46 schreef dribbel79 het volgende:
Moguh!!!
WD40 is geweldig spul ! ! ! ! ! ! ! ! !! ! !!!! ! ! ! !
Ooo _ my _ god _quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:55 schreef richardgie het volgende:
Gelezen op Motormaf-Forum
www.mag-nl.org/europa/index.html
![]()
![]()
Wat een klootzakken, die lui die het rapport hebben opgesteld. Zeker door een stel gefrustreerde file-koekblikkersquote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:55 schreef richardgie het volgende:
![]()
![]()
Whehehe...wat een gasten, onzin.comquote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:55 schreef richardgie het volgende:
![]()
![]()
quote:Automatische versnellingsbak voor verstandig schakelen en om verhoogd brandstofverbruik (en lawaai) als gevolg van sterke acceleratie te voorkomen;
Deze dan?quote:
quote:Uitsluitend ééncilinder motoren voor een exacte harmonisatie van de lucht-brandstofverhouding
Plaatje???quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:54 schreef Alexxxxx het volgende:
één-cilinder 16-liter diesel motoren zijn OKLanz Bulldog
Een Lanz Bulldog is een tractorquote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:36 schreef bwt het volgende:
[..]
Plaatje???
kan me er nix bij voorstellen.
maare, plant em maar in het PTA sc, hier geen auto's![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |