:^ Wat hij zegt...quote:Op maandag 26 juni 2006 22:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Er zijn 2 wereldstandaarden, 1/4 inch Engelse draad of de grotere 3/8 inch Duitse draad.
Daar de Duitse draad alleen bij professionele grootbeeldcamera´s gebruikt wordt.........................![]()
Er zijn 2 wereldstandaarden, 1/4 inch Engelse draad of de grotere 3/8 inch Duitse draad.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Euuhh..
Kweenie, Hicham is zo terug![]()
Ik heb geen baard.quote:
Dat is het achterneefje van mijn vriendin.quote:Op maandag 26 juni 2006 21:05 schreef Fulcrum_X het volgende:
Zondag? Dan is er een dansfeest in Leeuwarden met Ferry Corsten![]()
Dat mooie zandpad?quote:Op maandag 26 juni 2006 20:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]door de koppeling in te trekken vertraagde ik net genoeg om je te missen
![]()
dat dorpje kwam me wel bekend voortoen we er een keer met BWT doorheen knalde, volgens mij kwamen we gewoon uit een van die doodlopende straten toen
![]()
![]()
Heumen is alleen doodlopend als je richting de sluis gaat. Als je vanaf overasselt komt snelweg onderdoor - drempel over en een klein eindje verder links af en dan door rijden.quote:Op maandag 26 juni 2006 20:46 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ik zie op de plattegrond dat de enige weg eruit dezelfde is als wij gereden hebben (plaatsje
heet Heumen)
quote:Op maandag 26 juni 2006 21:56 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat een verkapte vorm van zelfkastijding is dat zegAch, als jij je daar prettig bij voelt ...
vind die remus welquote:Op maandag 26 juni 2006 22:33 schreef hicham het volgende:
[..]
Doe maar die autodemper, wees een pionier
ik reed dik 100quote:Op maandag 26 juni 2006 21:56 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat doe je?Smiley
![]()
[..]
Voor zover ik weet zorgt het intrekken van de koppeling juist voor de minste tot geen vertraging.![]()
Ja dus?quote:Op maandag 26 juni 2006 22:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik reed dik 100dus in dit geval was het toch wel nodig
![]()
~tracking info~tracking info~tracking info~.......................quote:Op maandag 26 juni 2006 22:32 schreef hollander172 het volgende:
Dat is het achterneefje van mijn vriendin.![]()
Scootâs kunnen anders een aardig potje sturen. Ik heb verder wel heimwee naar 2003.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:35 schreef hicham het volgende:
Dijkjes zijn zo 2003-pepijn-op-een-motorscooter
oh ik dacht dat duitsers met mm maten werkten.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:32 schreef hicham het volgende:
[..]
Er zijn 2 wereldstandaarden, 1/4 inch Engelse draad of de grotere 3/8 inch Duitse draad.
Daar de Duitse draad alleen bij professionele grootbeeldcamera´s gebruikt wordt.........................
Ik heb al geprobeerd te stunten maar durf/kan het niet. Eerst maar eens bochten leren nemenquote:Op maandag 26 juni 2006 22:35 schreef hicham het volgende:
[..]
Dijkjes zijn zo 2003-pepijn-op-een-motorscooter
Circuit, stunten
Pitten![]()
ja hallo, er moest een excacte kopie van de Hassan II moskee op gegraveerd worden.quote:
ik durf niet te kijkenquote:Op maandag 26 juni 2006 23:37 schreef worldpimber het volgende:
(penalies, al 3 gemist door Zwitserland)
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:44 schreef Makster het volgende:
Mogguh
Damn ben gisteren om 19:30 uur op bed gaan liggen werd vandaag om 07:30 wakker![]()
Echt een relaxed gevoel uitgeslapen zijn![]()
quote:
Jaquote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:46 schreef dribbel79 het volgende:
Moguh!!!
WD40 is geweldig spul ! ! ! ! ! ! ! ! !! ! !!!! ! ! ! !
Ooo _ my _ god _quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:55 schreef richardgie het volgende:
Gelezen op Motormaf-Forum
www.mag-nl.org/europa/index.html
![]()
![]()
Wat een klootzakken, die lui die het rapport hebben opgesteld. Zeker door een stel gefrustreerde file-koekblikkersquote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:55 schreef richardgie het volgende:
![]()
![]()
Whehehe...wat een gasten, onzin.comquote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:55 schreef richardgie het volgende:
![]()
![]()
quote:Automatische versnellingsbak voor verstandig schakelen en om verhoogd brandstofverbruik (en lawaai) als gevolg van sterke acceleratie te voorkomen;
Deze dan?quote:
quote:Uitsluitend ééncilinder motoren voor een exacte harmonisatie van de lucht-brandstofverhouding
Plaatje???quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:54 schreef Alexxxxx het volgende:
één-cilinder 16-liter diesel motoren zijn OKLanz Bulldog
Een Lanz Bulldog is een tractorquote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:36 schreef bwt het volgende:
[..]
Plaatje???
kan me er nix bij voorstellen.
maare, plant em maar in het PTA sc, hier geen auto's![]()
Genieten van het lekkere weer, denk ikquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:34 schreef bwt het volgende:
Hey, waar is iedereen?
een heel uur al niet gepost......
We zijn naar een ander forum verhuisd, we zijn het gebrek aan smilies in je post zatquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:34 schreef bwt het volgende:
Hey, waar is iedereen?
een heel uur al niet gepost......
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:58 schreef hicham het volgende:
[..]
We zijn naar een ander forum verhuisd, we zijn het gebrek aan smilies in je post zat
liefquote:
Hey OPM!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
eY
mijn zoektocht naar dempers gaat door
wat vinden jullie hiervandan blijft het hele kontje+monoarm vrij van dempers
heeft ook wel wat
![]()
hij kan zoiets maken, uiteraard naar mijn eigen smaak
http://www.bikebros.co.jp(...)i_z1000_lim_1024.jpgquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:25 schreef -XX- het volgende:
http://www.bikebros.co.jp(...)a_raptor650_1024.jpg Deze is mooi als achtergrond![]()
Ik weet niet hoe hoog jij van plan bent dat kontje te doen, net zo hoog als Makster van plan was? Anders wordt het misschien té kaal?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
eY
heeft ook wel wat
![]()
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:22 schreef PeeJay het volgende:
(...)
Maar het indrukken van de knop rond 200 per uur zal resulteren in een wheelie op vermogen
Houd je bek.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:27 schreef Geqxon het volgende:
[..]
http://www.bikebros.co.jp(...)i_z1000_lim_1024.jpg
Ook tof.
Die gele in de achtergrond :quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:25 schreef -XX- het volgende:
http://www.bikebros.co.jp(...)a_raptor650_1024.jpg Deze is mooi als achtergrond![]()
ook tofquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:27 schreef Geqxon het volgende:
[..]
http://www.bikebros.co.jp(...)i_z1000_lim_1024.jpg
Ook tof.
You don't have permission to access /u14/whizz6845/upload/4108824.GesoeptGeqxon33.jpg on this server.quote:
nou, gewoon zo hoog als dit:quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:36 schreef hicham het volgende:
Ik weet niet hoe hoog jij van plan bent dat kontje te doen, net zo hoog als Makster van plan was? Anders wordt het misschien té kaal?Beetje moeilijk te oordelen allemaal, heb dat ding nog niet gezien maar op de foto's kan ik er nog niks moois van maken
![]()
quote:Nu je toch aan het plannen bent ... misschien ook vast wat dingen voorbereiden voor de winter:
'98 R1 Project Deathwish
[..]![]()
Arioh TR1quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
Makster, je had niet lang geleden eens een paar Pilot lookalike helmen gepost hier, wat voor merk/type's waren dat? Vond ze wel heel gaaf
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
eY
heeft ook wel wat
![]()
Ik ook van jouquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:25 schreef -XX- het volgende:
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
Makster, je had niet lang geleden eens een paar Pilot lookalike helmen gepost hier, wat voor merk/type's waren dat? Vond ze wel heel gaaf
Wat een teringlijers, ophangen die luiquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:30 schreef Makster het volgende:
Kom je na je werk terug in de parkeergarage, je doet de sleutel in het slot en denk hee er klopt iets niet. Wat blijkt... INGEBROKEN![]()
![]()
Die jaquote:
Ik weet hoe dat voelt, ik was in 1993quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:30 schreef Makster het volgende:
Kenkerzooi...
Kom je na je werk terug in de parkeergarage, je doet de sleutel in het slot en denk hee er klopt iets niet. Wat blijkt... INGEBROKEN![]()
![]()
Als afsluiter nog een vette bekeuring in de bus.quote:Maar goed elk nadeel heb zijn voordeel moet je maar denkenThuis de motor gepakt en me misdragen. Heb 180 km geraced, bla bla
Ja, mooi afsluiter voor de dag
Zal niet staan op een GS.quote:
Dat is voor op een brutere naked, mocht die er volgend jaar komenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zal niet staan op een GS.![]()
Niet om je te bashen ofzó.
Groeten terug vanuit het westen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:37 schreef Metz het volgende:
Jullie krijgen allemaal de groeten vanuit het bochtige zuiden![]()
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:37 schreef Metz het volgende:
Jullie krijgen allemaal de groeten vanuit het bochtige zuiden![]()
Groet terug van H.B. Gijs, L. Jan en R. Kapje.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:51 schreef Fulcrum_X het volgende:
Iedereen de groeten uit het frisse Noorden
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:51 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
Groet terug van H.B. Gijs, L. Jan en R. Kapje.
Opdracht wel af kunnen maken?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:14 schreef Rausdouwer het volgende:
Ha ik kan nog net mee doen in het topic![]()
Veel te druk gehad.Ik ben er nu ook maar eventjes vrees ik.
Ja, iemand is nu de boel aan het nakijken.quote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:20 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ja, iemand is nu de boel aan het nakijken.En ik heb er nog een opdracht bijgekregen.
Ik heb dus al nieuwe bandjes besteld.
![]()
Neuh, een dikke chromen Seatpipe van Leo man...laat maar zien dat je lawaai wil maken!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
eY
heeft ook wel wat
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |