sommige zijn gewoon eigenwijsquote:Op maandag 26 juni 2006 00:14 schreef bwt het volgende:
shit, en ik maar hopen dat er geen voetbal meer voorbij zou komen
quote:Op maandag 26 juni 2006 00:16 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
zie je wel... daar is het bewijs
Even lekker de vinger in de keel, en kots alle frustratie er maar uit.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:13 schreef BazzieK het volgende:
Allemaal afschieten die vuile kanker portugezen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vooral Figo en die homofiele kutcoach
![]()
En scheids had ook totaal geen overwicht
![]()
![]()
Niks voetbal is geweest
Wat heb jij hier te zoekenquote:Op maandag 26 juni 2006 10:37 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Even lekker de vinger in de keel, en kots alle frustratie er maar uit.![]()
![]()
Why?quote:Op maandag 26 juni 2006 10:37 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Even lekker de vinger in de keel, en kots alle frustratie er maar uit.![]()
![]()
quote:Op maandag 26 juni 2006 13:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Geqxon verspreid zichzelf als een pisvlek over PTA
Morgen de motor poetsen, heb 'm een nachtje buiten laten staan in de hoop dat de remstof op de velgen door de harde regen weggespoeld zou wordenquote:Op maandag 26 juni 2006 11:48 schreef dribbel79 het volgende:Moguh...
Zaterdag poetsmiddag gehad...WD40 kan je echt overal voor gebruiken en Belgom Alu is ideaal spul om je einddemper een 2e leven mee te bezorgen.
Er zat een fiks lelijke "Remus" sticker op de demper, maar hij is nu weer gewoon van Viper...
Zou stukkie gaan rijden met Kratje en Fust (ghehe), maar ivm zware, erg zware kater niet gereden (ja, 5 km. heen en weer om bandenspanning te checken, was achteraf nog te ver)...
![]()
quote:
Gaat ie weer lekker?quote:Op maandag 26 juni 2006 13:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Geqxon verspreid zichzelf als een olievlek over PTA
quote:Op maandag 26 juni 2006 13:18 schreef worldpimber het volgende:
Geqxon met zijn lelijke kut Thomos en zijn grootspraak
Schiet me ineens weer te binnen, bij een collega is de krukas van zijn 955 gebroken.quote:
PTA is mijn favorietste forum!quote:Op maandag 26 juni 2006 13:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Geqxon verspreid zichzelf als een olievlek over PTA
Prik halen???quote:
nee, jij bent een ondergeschoven kindjequote:Op maandag 26 juni 2006 14:42 schreef Geqxon het volgende:
[..]
voor edit:
Ik heers
na edit
PTA is mijn favorietste forum!
ja,quote:
Daar heb je hem al.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat GAD je favo forum was
Beter stel je hem geen ontopic vragen.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:50 schreef bwt het volgende:
maare, hoelang moet je nog wachten voor je op de motor mag?
quote:Op maandag 26 juni 2006 14:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wil m wel een paal in zn aars schuiven, maar niet een van vlees.
Sorry, maar ik kan je niet helpen met je fetish.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wil m wel een paal in zn aars schuiven, maar niet een van vlees.
da's zuur.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:04 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Schiet me ineens weer te binnen, bij een collega is de krukas van zijn 955 gebroken.Net 4 jaar oud en nog geen 25K op de teller.
Ze hadden Huntelaar mee moeten nemenquote:Op maandag 26 juni 2006 15:10 schreef Fulcrum_X het volgende:
*afwas - check!
*fornuis schoon - check!
*opruimen - nu mee bezig, oranje vlaggetjes zijn al opgeruimd. Nu de woonkamer en slaapkamer nog uitmesten![]()
*stofzuigen - na opruimen
Hmm... lekker productief bezig vandaag. Werkt wel lekker, met biker muziek op de achtergrond![]()
Huntelaar my ass, Bergkamp had mee gemoeten.. en Stamquote:Op maandag 26 juni 2006 15:17 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ze hadden Huntelaar mee moeten nemenhad je de schoonmaak uit kunnen stellen
![]()
With stoopid. Of van persie 10 keer klonenquote:Op maandag 26 juni 2006 15:22 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Huntelaar my ass, Bergkamp had mee gemoeten.. en Stam![]()
I know, dit is tevens een reminder voor mezelf dat ik hem even vraag wat Triumph voor hem gaat doen.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:14 schreef Rib-i het volgende:
[..]
da's zuur.
En zoiets gebeurd meestal ook nog buiten de fabrieksgarantie
Jaapie Stam FTW !quote:Op maandag 26 juni 2006 15:22 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 26 juni 2006 15:49 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Jaapie Stam FTW !
En Van der Vaart moet snel weer Hamburgers moeten gaan bakken, in wat voor een kermisschiettent speelt hij ..
Ach, die voetbal teams zijn helemaal niks meer vergeleken met vroegâh ..
als "de kromme " ( van Hanegem ) meegespeeld had dan had Portugal echt niet gewonnenquote:Op maandag 26 juni 2006 15:22 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 juni 2006 15:22 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Dat commentaar na de wedstrijd van hemquote:Op maandag 26 juni 2006 15:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als "de kromme " ( van Hanegem ) meegespeeld had dan had Portugal echt niet gewonnen![]()
![]()
Niks van, "De Kromme" hapt in het stof vergeleken bij "De Das" ..quote:Op maandag 26 juni 2006 15:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als "de kromme " ( van Hanegem ) meegespeeld had dan had Portugal echt niet gewonnen![]()
![]()
quote:Op maandag 26 juni 2006 15:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
traditie eh?quote:Op maandag 26 juni 2006 16:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Het duurde echt 2 seconden ofzo en nog steeds zeiken![]()
quote:Op maandag 26 juni 2006 16:18 schreef Alexxxxx het volgende:
memorabele quoet btw, even in mn archief opslaanleuk als ik je ooit eens in een SEX topic zie posten
Zoiets jaquote:Op maandag 26 juni 2006 16:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Zit je nu met je eigen sneuheid te pimpen?
Heb je nu je mail gelezen of niet?quote:Op maandag 26 juni 2006 17:05 schreef bwt het volgende:
Damn, hebben ze de PTA SC dicht gegooit?
nee, er zitten alleen een hele zut motorrijdersquote:Op maandag 26 juni 2006 17:05 schreef bwt het volgende:
Damn, hebben ze de PTA SC dicht gegooit?
quote:Op maandag 26 juni 2006 17:05 schreef hermandeperman het volgende:
Nee, we zijn bezig met een uitwisselingsproject
[afbeelding]
nee, zit nog op me werkquote:Op maandag 26 juni 2006 17:05 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Heb je nu je mail gelezen of niet?
Gewoon helemaalquote:Op maandag 26 juni 2006 17:09 schreef bwt het volgende:
[edit]
Hoe erg wil je het hebben?
zo als nu?
of helemaal?
[/edit]
Ik niet, dus tnx voor de tipquote:Op maandag 26 juni 2006 17:20 schreef Fulcrum_X het volgende:
Shit ik wil Australië zien maar ik moet eerst even piepers schillen
Ik wil ook Australië zien, maar ik moet eerst even sparne voor een vliegticketquote:Op maandag 26 juni 2006 17:20 schreef Fulcrum_X het volgende:
Shit ik wil Australië zien maar ik moet eerst even piepers schillen
Is er eindelijk eens iets wat wordt uitgezonden op een van de 2 zenders die je kunt ontvangen, kijk je nietquote:Op maandag 26 juni 2006 17:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wil ook Australië zien, maar ik moet eerst even sparne voor een vliegticket
quote:Op maandag 26 juni 2006 17:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Is er eindelijk eens iets wat wordt uitgezonden op een van de 2 zenders die je kunt ontvangen, kijk je niet
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |