sommige zijn gewoon eigenwijsquote:Op maandag 26 juni 2006 00:14 schreef bwt het volgende:
shit, en ik maar hopen dat er geen voetbal meer voorbij zou komen
quote:Op maandag 26 juni 2006 00:16 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
zie je wel... daar is het bewijs
Even lekker de vinger in de keel, en kots alle frustratie er maar uit.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:13 schreef BazzieK het volgende:
Allemaal afschieten die vuile kanker portugezen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vooral Figo en die homofiele kutcoach
![]()
En scheids had ook totaal geen overwicht
![]()
![]()
Niks voetbal is geweest
Wat heb jij hier te zoekenquote:Op maandag 26 juni 2006 10:37 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Even lekker de vinger in de keel, en kots alle frustratie er maar uit.![]()
![]()
Why?quote:Op maandag 26 juni 2006 10:37 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Even lekker de vinger in de keel, en kots alle frustratie er maar uit.![]()
![]()
quote:Op maandag 26 juni 2006 13:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Geqxon verspreid zichzelf als een pisvlek over PTA
Morgen de motor poetsen, heb 'm een nachtje buiten laten staan in de hoop dat de remstof op de velgen door de harde regen weggespoeld zou wordenquote:Op maandag 26 juni 2006 11:48 schreef dribbel79 het volgende:Moguh...
Zaterdag poetsmiddag gehad...WD40 kan je echt overal voor gebruiken en Belgom Alu is ideaal spul om je einddemper een 2e leven mee te bezorgen.
Er zat een fiks lelijke "Remus" sticker op de demper, maar hij is nu weer gewoon van Viper...
Zou stukkie gaan rijden met Kratje en Fust (ghehe), maar ivm zware, erg zware kater niet gereden (ja, 5 km. heen en weer om bandenspanning te checken, was achteraf nog te ver)...
![]()
quote:
Gaat ie weer lekker?quote:Op maandag 26 juni 2006 13:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Geqxon verspreid zichzelf als een olievlek over PTA
quote:Op maandag 26 juni 2006 13:18 schreef worldpimber het volgende:
Geqxon met zijn lelijke kut Thomos en zijn grootspraak
Schiet me ineens weer te binnen, bij een collega is de krukas van zijn 955 gebroken.quote:
PTA is mijn favorietste forum!quote:Op maandag 26 juni 2006 13:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Geqxon verspreid zichzelf als een olievlek over PTA
Prik halen???quote:
nee, jij bent een ondergeschoven kindjequote:Op maandag 26 juni 2006 14:42 schreef Geqxon het volgende:
[..]
voor edit:
Ik heers
na edit
PTA is mijn favorietste forum!
ja,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |