Waar zit jij dan in Scheveningen?quote:Op zondag 25 juni 2006 15:05 schreef SolidasRock het volgende:
Hier een hagenaar uit scheveningen!!
Er zit een spelfaut in de OP: Hagenezen. Zo moeilijk is het woordje niet joh!!![]()
@Solidasrockquote:
Ik heb het gelezen, maar ik heb geen zin in FoKkers die aan me deur komen. Het feit dat ik in scheveningen woon plus mijn foto maakt het al erg makkelijk? Had ik geen fobo gehad dan had ik best wat nauwkeuriger willen zijnquote:
25 DUSquote:
Kk, ik woon 30quote:Op zondag 25 juni 2006 18:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Er staat 2 keer 10 op? en welk nr is scheveningen? En tot slot, waar woon jijzelf dan?![]()
Vruchtenbuurt is 10. Wel dus.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:25 schreef AirwiN het volgende:
Nog een Hagenaar hiero... In het verleden een paar jaar aan de Regentesselaan gewoond. Tegenwoordig woon ik meer op stand!![]()
Ik zit op de grens van Waldeck (13) en de Vruchtenbuurt. Die heeft nog geen nummer!![]()
Leuk initiatief!
Sorrie maar ik snap niks van de kaart? Je hebt de meeste nummers buiten de grenzen gezet die op de kaart staan? Nummer 10 is de zee boven duindorp maar ook "bohemen en meer en bos"? Scheveningen lijkt geen nummer te hebben?quote:
quote:Op zondag 25 juni 2006 20:53 schreef Jill-RMC het volgende:
Scheveningûh!
Nu nog tussen de vijzelstraat en pansierstraat in....later dit jaar dichter bij de Keizerstraat.
quote:
Doe mij nummer 10 maar dan!quote:
quote:Op zondag 25 juni 2006 22:58 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
als ik goed kijk moet ik 15 aanhouden voor Moerwijk o.O?!
Opkankâhrûh dan!quote:
De meest ondergewaardeerde achterbuurt in Den Haag!quote:
Eyyy buurmanquote:Op woensdag 28 juni 2006 09:40 schreef realbase het volgende:
Bezuidenhout
quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:47 schreef Chen het volgende:
woutabest komt nergens op, hij hoort officieel niet meer in het Den Haag topic. Die grote bek van em van ''ik woon in Nederland'' en als iedereen ze nummertje op geeft hij ook nog met een brutale bek 4 zegt, hij komt er gewoon niet op!
Lekker aardig van jequote:Op woensdag 28 juni 2006 17:47 schreef Chen het volgende:
woutabest komt nergens op, hij hoort officieel niet meer in het Den Haag topic. Die grote bek van em van ''ik woon in Nederland'' en als iedereen ze nummertje op geeft hij ook nog met een brutale bek 4 zegt, hij komt er gewoon niet op!
nog steeds?quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:16 schreef Khadgar het volgende:
Khadgar woont in de bloemen/vruchtenbuurt.
en heb je nog een vriendinnetje met wie je gaat ad-hoccen?quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:18 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Bij gebrek aan een woning, idd nog steeds. Binnenkort lekker AdHoc-ken.
Heftiiigquote:
Ouwuh lul!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:55 schreef ChOas het volgende:
[..]
Met zo'n houding gaan we je ook niet missen![]()
quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:31 schreef kantoorslaaf het volgende:
Veteranendag![]()
Zout op met je vliegtuigen, helicopters, straaljagers.
Ik ben in deze k*stad om te werken! niet om te struikelen over allerlei randdebielen die me in de weg lopen tijdens het halen van m'n dagelijkse broodje in de AH.![]()
Ga terug naar wageningen ofzo met je veteranendag! Een hele straat afgesloten voor welgeteld 10 mensen die staan te kijken naar een optocht die zo langs gaat komen![]()
ik woon er ook niet ik leef er.. werk en vrije tijd zit ik vaak in den haagquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:48 schreef Yorrit het volgende:
[..]
Maak je eigen Nootdorp Topic man![]()
Laak hierzo
true..quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:38 schreef IrfieJ het volgende:
[..]
ik woon er ook niet ik leef er.. werk en vrije tijd zit ik vaak in den haag
Was het maar zo'n feestquote:Op donderdag 29 juni 2006 09:23 schreef Faithy het volgende:
[..]
en heb je nog een vriendinnetje met wie je gaat ad-hoccen?
och arme...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:17 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feestIn januari uit gegaan.
![]()
Ik neem aan dat je gaat studeren op de HHS. De Laakhaventoren is op de stoep van de HHS en de struyck is op 5 minuten loopafstand. Beide gebouwen zijn splinternieuw. Als je de kans krijgt om een kamer te versieren in een van de torens moet je dat zeker doen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:16 schreef K.V. het volgende:
Kent iemand de studentenflat "de Struyck" of de "laakhaventoren" ??
ik woon in de laakhaventorenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:16 schreef K.V. het volgende:
Aangezien ik het aankomende collegejaar in Den Haag ga studeren ben ik begonnen met het zoeken naar een kamer in jullie stad.
Ik heb alleen geen idee in welke wijken het nou een beetje prettig wonen is. Zoveel eisen heb ik niet; ik hoef niet perse in het centrum te wonen, doe ook niet moeilijk over een drukke straat langs mijn huis. Wat ik wel belangrijk vind is het volgende:
* goede bereikbaarheid met het openbaar vervoer (ook 's avonds)
* geen tokkie buurt
* geen medelanders die 's avonds op straat hangen (ik moet wel veilig alleen over straat kunnen)
* meerdere studentenhuizen aanwezig in de wijk
* prijsniveau kamers ¤ 250 - 350 (inclusief)
Dit moet toch mogelijk zijn?![]()
Ik heb mij al ingeschreven bij DuWo (studentenhuisvesting)
Het probleem is alleen dat ik nog geen bewijs heb dat ik in Den Haag ga studeren (is verplicht) dus ik mag nog niet reageren op kamers. Ik heb mij pas anderhalve week geleden aangemeld voor de opleiding dus dat bewijs heb ik nog niet...Heeft iemand van jullie ervaring met DuWo? Kent iemand de studentenflat "de Struyck" of de "laakhaventoren" ??
Hopelijk kunnen jullie mij een beetje verder helpen!![]()
![]()
ik kan me er iets bij voor stellenquote:Op zondag 2 juli 2006 00:58 schreef K.V. het volgende:
Lang blond haar, blauwe ogen, 1.75 cm, netjes gekleed in vrolijke kleuren, etc..
Begrijp me niet verkeerd, ik heb niets tegen mensen uit andere culturen, maar ik wil me wel veilig kunnen voelen op plaatsen waar ik veel zal komen...Medelanders geven mij vaak een ongemakkelijk gevoel...Doen ze niet expres natuurlijk, maar zo ervaar ik het snap je?
quote:Op zondag 2 juli 2006 00:11 schreef K.V. het volgende:
Hoe is het om naast Holland Spoor te wonen? Je moet je voorstellen dat ik een echt Nederlands meisje ben. Viel wel een beetje uit de toon toen ik laatst daar was zeg maar
quote:Op zondag 2 juli 2006 00:58 schreef K.V. het volgende:
Lang blond haar, blauwe ogen, 1.75 cm, netjes gekleed in vrolijke kleuren, etc..
Begrijp me niet verkeerd, ik heb niets tegen mensen uit andere culturen, maar ik wil me wel veilig kunnen voelen op plaatsen waar ik veel zal komen...Medelanders geven mij vaak een ongemakkelijk gevoel...Doen ze niet expres natuurlijk, maar zo ervaar ik het snap je?
Mijn nicht van 9 die in Wassenaar woont en enkelt gewend is tussen autochtone blanke medelanders te wonen. Vind het het af en toe "eng" om de stad in te gaan in Den Haag, omdat ze het niet gewend als die verschillende tinten en talen op straat. Zo kwam een tijdje terug een kennis van ons uit Turkije voor haar werk in Amsterdam een tijdje werken en zij vond negers ook echt eng.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:58 schreef K.V. het volgende:
Medelanders geven mij vaak een ongemakkelijk gevoel...Doen ze niet expres natuurlijk, maar zo ervaar ik het snap je?
quote:Op maandag 3 juli 2006 17:08 schreef Faithy het volgende:
ik mag zo weer via de A12 proberen mn huis te bereiken
dat wordt niet tof
5 stappen is het niet eensquote:Op maandag 3 juli 2006 14:45 schreef Jill-RMC het volgende:
Het is warm...ik wil naar huis....of iig het kantoor uitrollen en die 5 stappen naar het strand zetten
lekker belangrijk het duurd maar tot 1 uurquote:Op dinsdag 4 juli 2006 07:15 schreef Faithy het volgende:
ik zeg: maandag weer werken![]()
waar is da dan?
quote:
Das gezellig in de buurtquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:51 schreef Kida het volgende:
Ook ik woon in den haag....moerwijk!!!
Naar huis? Lekker naar het strand, nog ff in het avondzonnetje zitten!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:21 schreef Jill-RMC het volgende:
Ben wel bijna klaar dus wooohoo....naar huis voor de fan zitten :p
Was het maar zo een feest...mag mn ass naar A'dam slepen....moet naar Pete Murray & Donovan Frankenreiter....zo nog even douchen want zelf als zit je een half uur voor de fan *plak* *plak*quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Naar huis? Lekker naar het strand, nog ff in het avondzonnetje zitten!![]()
Te ver weg... Ik hou 't op 't stukje strand dat voor mij op loopafstand is, vlakbij Kijkduin!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:31 schreef Faithy het volgende:
ja, vanavond lekker even op Scheef bij Escubelle hangen![]()
in het zonnetje
Ik heb geen motor... Geen motorrijbewijs ook...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:52 schreef Faithy het volgende:
Met Motorforum hang ik bijna elke avond bij de Escubelle
woon je niet meer in scheveningen dan.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 07:47 schreef Faithy het volgende:
jij komt bij mij in de buurt wonen en gaat ook je boodschappen bij de Appie in Berkel en Rodenrijs doen?jeutje
ik wil wel maar er gaat helaas niemand die ik kenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:03 schreef -Wolf- het volgende:
iemand nog naar Mellow Moods vanavond?
ik ga Italie - Duitsland in Fiddler kijken denk ik. Dacht eraan eventueel nog te afteren @ Mellow Moods.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik wil wel maar er gaat helaas niemand die ik ken
mail anders effe je msn.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:06 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
ik ga Italie - Duitsland in Fiddler kijken denk ik. Dacht eraan eventueel nog te afteren @ Mellow Moods.
ik woon nog wel op scheveningen, maar ik werk in Berkel en Rodenrijsquote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
woon je niet meer in scheveningen dan.
heb je speciaal aangemeld om dit te zeggenquote:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:29 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Приветик! Ты русская? Как тебя зовут? Откуда ты?![]()
Ja ik ben speciaal fokker geworden om te melden dat ik in Zeeheldenkwartier woon...ik moest het aan iemand kwijt snap je....Ik zit er al zo lang mee....Nu kan ik eindelijk weer verder met mn levenquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heb je speciaal aangemeld om dit te zeggen![]()
Waarom spreek je dat Russisch?quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:02 schreef Dewoesjka het volgende:
[..]
Privet!! Njet, ya Gollandska, menya zowyt susanne
ya iz Gage
hehehe ik weet niet of ik het goed heb overgezet...ik heb die Russissche tekentjes nie
tis ook niet niks....quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:04 schreef Dewoesjka het volgende:
[..]
Ja ik ben speciaal fokker geworden om te melden dat ik in Zeeheldenkwartier woon...ik moest het aan iemand kwijt snap je....Ik zit er al zo lang mee....Nu kan ik eindelijk weer verder met mn leven![]()
Alleen mn naam en ondertitel zijn Russisch...en jij ziet dat toevallig omdat je het kentquote:
Ik ben heb er nooit iets gehaald ofzo, dus ik weet nie...quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:23 schreef corc het volgende:
Maar heb je ook iets te maken met de Moskou (russische supermarkt in de Piet Heinstraat)? Schimmig winkeltje vind ik dat altijd. Meer mensen na sluitingstijd in de winkel dan wanneer ze geopend zijn...
quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:23 schreef corc het volgende:
Maar heb je ook iets te maken met de Moskou (russische supermarkt in de Piet Heinstraat)? Schimmig winkeltje vind ik dat altijd. Meer mensen na sluitingstijd in de winkel dan wanneer ze geopend zijn...
Maar verklaar je nader dan!quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:26 schreef Dewoesjka het volgende:
[..]
Ik ben heb er nooit iets gehaald ofzo, dus ik weet nie...
ben overigens ook niet Russisch
Maarehh ging dit topic nou over Rusland of Den Haag?![]()
die club die altijd nadrukkelijk vertelt dat ze niet 'zo'n' club zijn?quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
En wat zijn de plannen voor aankomend weekend? Nog club live gangersaangezien ik er binnenkort ga werken
Nou voorruit dan, tis geen big deal ofzo hoor, ik krijg Russisch op school....that's it.....quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:28 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Maar verklaar je nader dan!Je blijft wel erg mysterieus over je nick.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:33 schreef Dewoesjka het volgende:
[..]
Nou voorruit dan, tis geen big deal ofzo hoor, ik krijg Russisch op school....that's it.....
Zo'n club is het ook nietquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:32 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
die club die altijd nadrukkelijk vertelt dat ze niet 'zo'n' club zijn?
Nooit geweest.
Bedoelt ie vast sex-/parenclub mee wat vroeger in verband gebracht werd met die club, das sinds 2 jaar niet meer aan de orde daar maar okequote:
nee, ik kende alleen die ene in de Uitvinderswijk.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:38 schreef corc het volgende:
De Kamilski zit ook daar in de buurt, in de Zoutmanstraat! (pokski sklep, hurtownia polskiego piwa!)
Topwinkel! Lekker brood.
Die moet jij als beul van het oostblok ook wel kennen.
lucht op hequote:Op donderdag 6 juli 2006 13:04 schreef Dewoesjka het volgende:
[..]
Ja ik ben speciaal fokker geworden om te melden dat ik in Zeeheldenkwartier woon...ik moest het aan iemand kwijt snap je....Ik zit er al zo lang mee....Nu kan ik eindelijk weer verder met mn leven![]()
Waar heb je motorrijles? Ik ga aan het eind van het jaar ook in Den Haag wonen en wil ook m'n motorrijbewijs gaan halen.quote:
Frustie?quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:14 schreef Horsemen77 het volgende:
bek dicht
rot op hebo sletquote:
heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:35 schreef Horsemen77 het volgende:
[..]
rot op hebo slet
jullie zijn ook allemaal hetzelfde
Ik ook denk ikquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:38 schreef Dewoesjka het volgende:
Ik ook geloof ik![]()
Ach ja joh ken die hele gozer nietzeg al genoeg
Dat is wel erg ehhh leukquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:40 schreef Faithy het volgende:
het ziet eruit alsof het ontzettend kansloos is
plannen voor het weekend zijn werken en uitslapen
Ik vind het er erg gezellig, wel klein maar sfeer is supergezellig vind ik, veel bimeiden en veel gezelligheid, leuke stripacts en paaldansshows, vrouwen gratis entree dus zou zeggen kom gewoon eens kijken, kost je nietsquote:
Tja ieder ze smaak he, ligt eraan waar je van houd, jij zal wel zo pub ganger zijn dus kan me wel voorstellen danquote:
Zit idd in scheveningen. T.o. politiebureau ( op het hoekje)quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:09 schreef Kida het volgende:
Ok het klinkt wel aardig....en het zit in scheveningen? Kan ik niet met jou mee dan
En ik andersomquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:15 schreef Kida het volgende:
Weet niet of jij wel gezellig bent...en leuk.....![]()
Ik ben ingeentquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En ik andersom
Maar ik bijt niet![]()
![]()
Shit, wilde ik net me vriendin meenemenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:24 schreef Kida het volgende:
[..]
Ik ben ingeentMaar wie gaan er dan allemaal mee? Of gaan we heel spannend samen?
haha
Mijn vriendin zou het niet erg vinden nee hahaha (net op msn even gevraagdquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:40 schreef Kida het volgende:
Haha weet niet of jouw vriendin het wel leuk vind dat ik meega...is je forum plaatje van je vriendin?![]()
Ik half indoquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:53 schreef Kida het volgende:
Oh ik ben halve pinda...hoop niet dat dat een probleem is??
Das ook geen probleem hoor, zo moeilijk ben ik absoluut nietquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:04 schreef Kida het volgende:
Ja maar ik mag nog wel uitgaan zonder hemIk kan hem ook meenemen hoor
Maakt niet uit...hij is heel makkelijk
morgen gaat het strandweer wordenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:15 schreef Jill-RMC het volgende:
Later op de dag was het wel lekker, alhoewel de wind nog wel tikkie koud was.
Hoop dat het morgen wat beter is....
Met wat?quote:
van hoe laat tot hoe laat is het en waar?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:25 schreef PsyCha het volgende:
deze zondag wel sneakerz. Wie gaan?
ja staat vast wel op www.sneakerz.nlquote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
van hoe laat tot hoe laat is het en waar?
weet jij dat.
dat heb ik ook. Erick E komt.quote:Ik wil er eigelijk wel heen gaan. effe kijken wie ik mee kan slepen
mail me effe je msn dan voeg ik je even toe.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:32 schreef PsyCha het volgende:
[..]
ja staat vast wel op www.sneakerz.nl
[..]
dat heb ik ook. Erick E komt.![]()
en ik maar denken dat je een man was.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:48 schreef PsyCha het volgende:
als jij gaat dan ga ik zeker niet.
sommigen denken dat ik ook echt een wolf ben.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:53 schreef PsyCha het volgende:
dat hebben er wel meer van Fok!
niet dan?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:54 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
sommigen denken dat ik ook echt een wolf ben.
Misschien ga ik wel..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:48 schreef PsyCha het volgende:
heb je het nou tegen mijquote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:48 schreef PsyCha het volgende:
PFFFF gelukkig.quote:
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:07 schreef SolidasRock het volgende:
Psycha is een vrouw!! Kom op jongens, aanvalluh!!!![]()
zien jullie wel dat ik de eerste benquote:
* OFfSprngr stagedives on Psychaquote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:07 schreef SolidasRock het volgende:
Psycha is een vrouw!! Kom op jongens, aanvalluh!!!![]()
Jullie worden grote vrienden zo te zienquote:
Je bent niet online op msnquote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:17 schreef PsyCha het volgende:
dat zijn we al. Is dat niet te merken dan?![]()
ja ik merkte dat net ja.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:59 schreef Jill-RMC het volgende:
Zwolsestraat is afgesloten. Loser met een dikke zwarte auto heeft een lichtmast uit de grond gemaait. *Slimmerd*
Daar heb ik laatst nog heerlijk gegeten bij die Japanner, Sui Sha Ya, die onder dat appartementencomplex zit.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:59 schreef Jill-RMC het volgende:
Zwolsestraat is afgesloten.
waarom doe je het niet danquote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:14 schreef vruitig het volgende:
Den Haag heerlijke stad. Zou er zo kunnen gaan wonen.
90 maarquote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja ik merkte dat net ja.
hij heeft gewoon die hele paal letterlijk uit de grond gereden man
trauma heli is er zlefs bij geweest. Die zal veel en veel te hard gereden hebben.
nu moet ik zeggen dat het ook een heel lekker stukje is om door te gassen. Ik trek hem daar ook vaak door naar de 90![]()
Nee ik niet, lonely todayquote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:11 schreef bosnymfje het volgende:
woon bij leyenburg
Gaan er nog leuke mensen naar kijkduin of scheveningen vandaag of morgen?
ja, vandaag en morgen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:11 schreef bosnymfje het volgende:
stoer man!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik ga er niet heen, ik WOON er...![]()
ik woon in scheveningen en ben nog gezellig ookquote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:11 schreef bosnymfje het volgende:
woon bij leyenburg
Waarschijnlijk afspreken en samen neuken op het strand.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik woon in scheveningen en ben nog gezellig ook![]()
wat nu dan?
ik ben beidenquote:
Haha dat is leukquote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:27 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
[..]
Nee ik niet, lonely today
Misschien toch wel, ik ga van de pier springen!
Ik ben toch niet meer lonely! Ik ga zodirect naar een hindoestaanse evenement op de malieveld en vanavond pathe scheveningen!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:42 schreef bosnymfje het volgende:
[..]
Haha dat is leuk
Nee vroeg me gewoon af...ik ga zo naar kijkduin namelijk...denk misschien spot ik nog leuke fokkers ofzo
Kleuren geven een stad geen slechte naam maar een asociale stel hooligans.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:45 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
Ik vind de OP alleen teleurstellend. Waarom groen-geel erin? Dit is juist iets wat Den Haag een slechte naam geeft.
lekker naar de anceequote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:42 schreef bosnymfje het volgende:
[..]
Haha dat is leuk
Nee vroeg me gewoon af...ik ga zo naar kijkduin namelijk...denk misschien spot ik nog leuke fokkers ofzo
Daar is het zeker lekker weer voorquote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
lekker naar de ancee
Ik ga vanavond lekker stukje rijden in de cabrio van mijn pa![]()
Ik ben net terugquote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:11 schreef bosnymfje het volgende:
woon bij leyenburg
ga je mee danquote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:58 schreef bosnymfje het volgende:
[..]
Daar is het zeker lekker weer voor
watvoorquote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
lekker naar de ancee
simpel bakje een oud MX5 dingetje. Maar ziet er nog als nieuw uit.quote:
goh...ik heb jou nog nooit in ancee gezienquote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
lekker naar de ancee
Wat voor winkels?quote:Op zondag 16 juli 2006 12:24 schreef Sanne het volgende:
Waar moet je in Den Haag zijn als je uitgebreid wilt winkelen?
Hebben jullie tips?
Vroeger was ik er elke vrijdag om er na door te gaan naar de westwood.quote:Op zondag 16 juli 2006 12:13 schreef vingerplantjuhh het volgende:
[..]
goh...ik heb jou nog nooit in ancee gezien![]()
Van alles, eigenlijk het liefst wat we in Amsterdam niet hebben.quote:
How'bout "het centrum"?quote:Op zondag 16 juli 2006 13:52 schreef Sanne het volgende:
[..]
Van alles, eigenlijk het liefst wat we in Amsterdam niet hebben.
meubelzaken hoeft niet zozeer, daar hebben we hier Villa Arena voor.
Boetiekjes, kleding, snuisterijen, tassenetc.
Haagsche markt!quote:Op zondag 16 juli 2006 13:52 schreef Sanne het volgende:
[..]
Van alles, eigenlijk het liefst wat we in Amsterdam niet hebben.
meubelzaken hoeft niet zozeer, daar hebben we hier Villa Arena voor.
Boetiekjes, kleding, snuisterijen, tassenetc.
We hebben er hier meerdere:quote:Op zondag 16 juli 2006 14:05 schreef Sanne het volgende:
Wat is jullie P.C. Hooftstraat?
P.C. staat niet voor Pauper Cholera he...quote:Op zondag 16 juli 2006 14:17 schreef Verzin-een-leuke-ni... het volgende:
[..]
We hebben er hier meerdere:
Hobbemaplein
Hoefkade
Paul Krugerlaan
Waarom verpest je het?quote:Op zondag 16 juli 2006 14:20 schreef Snarf het volgende:
[..]
P.C. staat niet voor Pauper Cholera he...
Sorry ik dacht dat je serieus bezig was... Maar bij nader inzien had iemand uit 020 best tram 6 kunnen pakken ja, worden ze hard van.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:22 schreef Verzin-een-leuke-ni... het volgende:
[..]
Waarom verpest je het?
Ik ga straks ook die kant op, een stevige broodje doner halen!quote:Op zondag 16 juli 2006 14:27 schreef Snarf het volgende:
[..]
Sorry ik dacht dat je serieus bezig was... Maar bij nader inzien had iemand uit 020 best tram 6 kunnen pakken ja, worden ze hard van.
quote:Op zondag 16 juli 2006 14:18 schreef Koewam het volgende:
Ik ga er volgend jaar op kamersHopelijk in een klassiek-uitziende wijk...
Alleen er is een probleem: ik weet niet of ik er wel werk kan krijgen. Iemand tips?
Ik hoorde niet zo lang terug dat ze bij Pathe jonge mensen zochten. Kan je ook voortaan gratis naar de film.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:18 schreef Koewam het volgende:
Alleen er is een probleem: ik weet niet of ik er wel werk kan krijgen. Iemand tips?
gewoon inschrijven bij een studenten uitzendbureau.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:18 schreef Koewam het volgende:
That's it zo'n beetjequote:Op zondag 16 juli 2006 16:20 schreef AgLarrr het volgende:
Zeeheldenkwartier hier! Nummertje 26 (toch?)
Maak ik meteen even van de gelegenheid gebruik om te vragen waar er in de vrede op Maandag en op Donderdag wat te beleven valt in Den Haag. Behalve de Grote Markt dan.
haha nee tuurlijk weet ik niet hoe jij eruit zietquote:Op zondag 16 juli 2006 13:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vroeger was ik er elke vrijdag om er na door te gaan naar de westwood.
Heb ik echt jaren volgehouden.
En het was altijd zo tering druk in de ancee
Kwam jij er ook dan?
En jij weet niet eens hoe ik er uit zie![]()
oh ik kwam er een kleine 5 jaar geleden denk ik elke vrijdag. Dan was het echt 1 groot drama.quote:Op zondag 16 juli 2006 16:35 schreef vingerplantjuhh het volgende:
[..]
haha nee tuurlijk weet ik niet hoe jij eruit ziet![]()
ik kwam er vorig jaar erg veel op vrijdagavond en met name in de wintermaanden. vond het er nooit erg superdruk hoor.
dude, begin je nou hier ook al?quote:Op zondag 16 juli 2006 14:18 schreef Koewam het volgende:
Byblos beetje chillen op het Pleinquote:Op zondag 16 juli 2006 16:20 schreef AgLarrr het volgende:
Zeeheldenkwartier hier! Nummertje 26 (toch?)
Maak ik meteen even van de gelegenheid gebruik om te vragen waar er in de vrede op Maandag en op Donderdag wat te beleven valt in Den Haag. Behalve de Grote Markt dan.
Niet zeikenquote:Op zondag 16 juli 2006 17:36 schreef Rnej het volgende:
[..]
dude, begin je nou hier ook al?![]()
studentenuitzendbureau..dus... 7,50 per uur minimaal!
haha sorry dude... de mensen in de flat zijn ook een stel zeikerds.. maar ze hebben een puntquote:
Beetje spanning in je leven is goedquote:Op zondag 16 juli 2006 21:46 schreef bosnymfje het volgende:
[..]
hmm weet niet of ik dat wel durf hoor
Te veel spanning is slechtquote:Op zondag 16 juli 2006 21:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Beetje spanning in je leven is goed
Als je lef hebt mail jij je msn naar mij![]()
hey ik heb een ferrari in mijn garage staan. Kom je snel langs om hem te bekijken. Of wil je liever heel veel snoepjesquote:Op zondag 16 juli 2006 22:03 schreef cheukert het volgende:
oei joei joei joei joei....
Geef grote meneer ook_gek maar een handje, krijg je misschien nog een snoepje van meneer ook_gek
IK ben gezonde spanningquote:
Wanneer gaan wij nou eens stappen dan. Ik zeg dinsdag mellow moodsquote:
of een dikke afwijzingquote:Op zondag 16 juli 2006 22:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij nou eens stappen dan. Ik zeg dinsdag mellow moods![]()
kennelijk houd ze van spanning
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |