Waar zit jij dan in Scheveningen?quote:Op zondag 25 juni 2006 15:05 schreef SolidasRock het volgende:
Hier een hagenaar uit scheveningen!!
Er zit een spelfaut in de OP: Hagenezen. Zo moeilijk is het woordje niet joh!!![]()
@Solidasrockquote:
Ik heb het gelezen, maar ik heb geen zin in FoKkers die aan me deur komen. Het feit dat ik in scheveningen woon plus mijn foto maakt het al erg makkelijk? Had ik geen fobo gehad dan had ik best wat nauwkeuriger willen zijnquote:
25 DUSquote:
Kk, ik woon 30quote:Op zondag 25 juni 2006 18:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Er staat 2 keer 10 op? en welk nr is scheveningen? En tot slot, waar woon jijzelf dan?![]()
Vruchtenbuurt is 10. Wel dus.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:25 schreef AirwiN het volgende:
Nog een Hagenaar hiero... In het verleden een paar jaar aan de Regentesselaan gewoond. Tegenwoordig woon ik meer op stand!![]()
Ik zit op de grens van Waldeck (13) en de Vruchtenbuurt. Die heeft nog geen nummer!![]()
Leuk initiatief!
Sorrie maar ik snap niks van de kaart? Je hebt de meeste nummers buiten de grenzen gezet die op de kaart staan? Nummer 10 is de zee boven duindorp maar ook "bohemen en meer en bos"? Scheveningen lijkt geen nummer te hebben?quote:
quote:Op zondag 25 juni 2006 20:53 schreef Jill-RMC het volgende:
Scheveningûh!
Nu nog tussen de vijzelstraat en pansierstraat in....later dit jaar dichter bij de Keizerstraat.
quote:
Doe mij nummer 10 maar dan!quote:
quote:Op zondag 25 juni 2006 22:58 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
als ik goed kijk moet ik 15 aanhouden voor Moerwijk o.O?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |