Waar zit jij dan in Scheveningen?quote:Op zondag 25 juni 2006 15:05 schreef SolidasRock het volgende:
Hier een hagenaar uit scheveningen!!
Er zit een spelfaut in de OP: Hagenezen. Zo moeilijk is het woordje niet joh!!![]()
@Solidasrockquote:
Ik heb het gelezen, maar ik heb geen zin in FoKkers die aan me deur komen. Het feit dat ik in scheveningen woon plus mijn foto maakt het al erg makkelijk? Had ik geen fobo gehad dan had ik best wat nauwkeuriger willen zijnquote:
25 DUSquote:
Kk, ik woon 30quote:Op zondag 25 juni 2006 18:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Er staat 2 keer 10 op? en welk nr is scheveningen? En tot slot, waar woon jijzelf dan?![]()
Vruchtenbuurt is 10. Wel dus.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:25 schreef AirwiN het volgende:
Nog een Hagenaar hiero... In het verleden een paar jaar aan de Regentesselaan gewoond. Tegenwoordig woon ik meer op stand!![]()
Ik zit op de grens van Waldeck (13) en de Vruchtenbuurt. Die heeft nog geen nummer!![]()
Leuk initiatief!
Sorrie maar ik snap niks van de kaart? Je hebt de meeste nummers buiten de grenzen gezet die op de kaart staan? Nummer 10 is de zee boven duindorp maar ook "bohemen en meer en bos"? Scheveningen lijkt geen nummer te hebben?quote:
quote:Op zondag 25 juni 2006 20:53 schreef Jill-RMC het volgende:
Scheveningûh!
Nu nog tussen de vijzelstraat en pansierstraat in....later dit jaar dichter bij de Keizerstraat.
quote:
Doe mij nummer 10 maar dan!quote:
quote:Op zondag 25 juni 2006 22:58 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
als ik goed kijk moet ik 15 aanhouden voor Moerwijk o.O?!
Opkankâhrûh dan!quote:
De meest ondergewaardeerde achterbuurt in Den Haag!quote:
Eyyy buurmanquote:Op woensdag 28 juni 2006 09:40 schreef realbase het volgende:
Bezuidenhout
quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:47 schreef Chen het volgende:
woutabest komt nergens op, hij hoort officieel niet meer in het Den Haag topic. Die grote bek van em van ''ik woon in Nederland'' en als iedereen ze nummertje op geeft hij ook nog met een brutale bek 4 zegt, hij komt er gewoon niet op!
Lekker aardig van jequote:Op woensdag 28 juni 2006 17:47 schreef Chen het volgende:
woutabest komt nergens op, hij hoort officieel niet meer in het Den Haag topic. Die grote bek van em van ''ik woon in Nederland'' en als iedereen ze nummertje op geeft hij ook nog met een brutale bek 4 zegt, hij komt er gewoon niet op!
nog steeds?quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:16 schreef Khadgar het volgende:
Khadgar woont in de bloemen/vruchtenbuurt.
en heb je nog een vriendinnetje met wie je gaat ad-hoccen?quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:18 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Bij gebrek aan een woning, idd nog steeds. Binnenkort lekker AdHoc-ken.
Heftiiigquote:
Ouwuh lul!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:55 schreef ChOas het volgende:
[..]
Met zo'n houding gaan we je ook niet missen![]()
quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:31 schreef kantoorslaaf het volgende:
Veteranendag![]()
Zout op met je vliegtuigen, helicopters, straaljagers.
Ik ben in deze k*stad om te werken! niet om te struikelen over allerlei randdebielen die me in de weg lopen tijdens het halen van m'n dagelijkse broodje in de AH.![]()
Ga terug naar wageningen ofzo met je veteranendag! Een hele straat afgesloten voor welgeteld 10 mensen die staan te kijken naar een optocht die zo langs gaat komen![]()
ik woon er ook niet ik leef er.. werk en vrije tijd zit ik vaak in den haagquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:48 schreef Yorrit het volgende:
[..]
Maak je eigen Nootdorp Topic man![]()
Laak hierzo
true..quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:38 schreef IrfieJ het volgende:
[..]
ik woon er ook niet ik leef er.. werk en vrije tijd zit ik vaak in den haag
Was het maar zo'n feestquote:Op donderdag 29 juni 2006 09:23 schreef Faithy het volgende:
[..]
en heb je nog een vriendinnetje met wie je gaat ad-hoccen?
och arme...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:17 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feestIn januari uit gegaan.
![]()
Ik neem aan dat je gaat studeren op de HHS. De Laakhaventoren is op de stoep van de HHS en de struyck is op 5 minuten loopafstand. Beide gebouwen zijn splinternieuw. Als je de kans krijgt om een kamer te versieren in een van de torens moet je dat zeker doen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:16 schreef K.V. het volgende:
Kent iemand de studentenflat "de Struyck" of de "laakhaventoren" ??
ik woon in de laakhaventorenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:16 schreef K.V. het volgende:
Aangezien ik het aankomende collegejaar in Den Haag ga studeren ben ik begonnen met het zoeken naar een kamer in jullie stad.
Ik heb alleen geen idee in welke wijken het nou een beetje prettig wonen is. Zoveel eisen heb ik niet; ik hoef niet perse in het centrum te wonen, doe ook niet moeilijk over een drukke straat langs mijn huis. Wat ik wel belangrijk vind is het volgende:
* goede bereikbaarheid met het openbaar vervoer (ook 's avonds)
* geen tokkie buurt
* geen medelanders die 's avonds op straat hangen (ik moet wel veilig alleen over straat kunnen)
* meerdere studentenhuizen aanwezig in de wijk
* prijsniveau kamers ¤ 250 - 350 (inclusief)
Dit moet toch mogelijk zijn?![]()
Ik heb mij al ingeschreven bij DuWo (studentenhuisvesting)
Het probleem is alleen dat ik nog geen bewijs heb dat ik in Den Haag ga studeren (is verplicht) dus ik mag nog niet reageren op kamers. Ik heb mij pas anderhalve week geleden aangemeld voor de opleiding dus dat bewijs heb ik nog niet...Heeft iemand van jullie ervaring met DuWo? Kent iemand de studentenflat "de Struyck" of de "laakhaventoren" ??
Hopelijk kunnen jullie mij een beetje verder helpen!![]()
![]()
ik kan me er iets bij voor stellenquote:Op zondag 2 juli 2006 00:58 schreef K.V. het volgende:
Lang blond haar, blauwe ogen, 1.75 cm, netjes gekleed in vrolijke kleuren, etc..
Begrijp me niet verkeerd, ik heb niets tegen mensen uit andere culturen, maar ik wil me wel veilig kunnen voelen op plaatsen waar ik veel zal komen...Medelanders geven mij vaak een ongemakkelijk gevoel...Doen ze niet expres natuurlijk, maar zo ervaar ik het snap je?
quote:Op zondag 2 juli 2006 00:11 schreef K.V. het volgende:
Hoe is het om naast Holland Spoor te wonen? Je moet je voorstellen dat ik een echt Nederlands meisje ben. Viel wel een beetje uit de toon toen ik laatst daar was zeg maar
quote:Op zondag 2 juli 2006 00:58 schreef K.V. het volgende:
Lang blond haar, blauwe ogen, 1.75 cm, netjes gekleed in vrolijke kleuren, etc..
Begrijp me niet verkeerd, ik heb niets tegen mensen uit andere culturen, maar ik wil me wel veilig kunnen voelen op plaatsen waar ik veel zal komen...Medelanders geven mij vaak een ongemakkelijk gevoel...Doen ze niet expres natuurlijk, maar zo ervaar ik het snap je?
Mijn nicht van 9 die in Wassenaar woont en enkelt gewend is tussen autochtone blanke medelanders te wonen. Vind het het af en toe "eng" om de stad in te gaan in Den Haag, omdat ze het niet gewend als die verschillende tinten en talen op straat. Zo kwam een tijdje terug een kennis van ons uit Turkije voor haar werk in Amsterdam een tijdje werken en zij vond negers ook echt eng.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:58 schreef K.V. het volgende:
Medelanders geven mij vaak een ongemakkelijk gevoel...Doen ze niet expres natuurlijk, maar zo ervaar ik het snap je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |