quote:Op maandag 3 juli 2006 17:08 schreef Faithy het volgende:
ik mag zo weer via de A12 proberen mn huis te bereiken
dat wordt niet tof
5 stappen is het niet eensquote:Op maandag 3 juli 2006 14:45 schreef Jill-RMC het volgende:
Het is warm...ik wil naar huis....of iig het kantoor uitrollen en die 5 stappen naar het strand zetten
lekker belangrijk het duurd maar tot 1 uurquote:Op dinsdag 4 juli 2006 07:15 schreef Faithy het volgende:
ik zeg: maandag weer werken![]()
waar is da dan?
quote:
Das gezellig in de buurtquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:51 schreef Kida het volgende:
Ook ik woon in den haag....moerwijk!!!
Naar huis? Lekker naar het strand, nog ff in het avondzonnetje zitten!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:21 schreef Jill-RMC het volgende:
Ben wel bijna klaar dus wooohoo....naar huis voor de fan zitten :p
Was het maar zo een feest...mag mn ass naar A'dam slepen....moet naar Pete Murray & Donovan Frankenreiter....zo nog even douchen want zelf als zit je een half uur voor de fan *plak* *plak*quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Naar huis? Lekker naar het strand, nog ff in het avondzonnetje zitten!![]()
Te ver weg... Ik hou 't op 't stukje strand dat voor mij op loopafstand is, vlakbij Kijkduin!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:31 schreef Faithy het volgende:
ja, vanavond lekker even op Scheef bij Escubelle hangen![]()
in het zonnetje
Ik heb geen motor... Geen motorrijbewijs ook...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:52 schreef Faithy het volgende:
Met Motorforum hang ik bijna elke avond bij de Escubelle
woon je niet meer in scheveningen dan.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 07:47 schreef Faithy het volgende:
jij komt bij mij in de buurt wonen en gaat ook je boodschappen bij de Appie in Berkel en Rodenrijs doen?jeutje
ik wil wel maar er gaat helaas niemand die ik kenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:03 schreef -Wolf- het volgende:
iemand nog naar Mellow Moods vanavond?
ik ga Italie - Duitsland in Fiddler kijken denk ik. Dacht eraan eventueel nog te afteren @ Mellow Moods.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik wil wel maar er gaat helaas niemand die ik ken
mail anders effe je msn.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:06 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
ik ga Italie - Duitsland in Fiddler kijken denk ik. Dacht eraan eventueel nog te afteren @ Mellow Moods.
ik woon nog wel op scheveningen, maar ik werk in Berkel en Rodenrijsquote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
woon je niet meer in scheveningen dan.
heb je speciaal aangemeld om dit te zeggenquote:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:29 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Приветик! Ты русская? Как тебя зовут? Откуда ты?![]()
Ja ik ben speciaal fokker geworden om te melden dat ik in Zeeheldenkwartier woon...ik moest het aan iemand kwijt snap je....Ik zit er al zo lang mee....Nu kan ik eindelijk weer verder met mn levenquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heb je speciaal aangemeld om dit te zeggen![]()
Waarom spreek je dat Russisch?quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:02 schreef Dewoesjka het volgende:
[..]
Privet!! Njet, ya Gollandska, menya zowyt susanne
ya iz Gage
hehehe ik weet niet of ik het goed heb overgezet...ik heb die Russissche tekentjes nie
tis ook niet niks....quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:04 schreef Dewoesjka het volgende:
[..]
Ja ik ben speciaal fokker geworden om te melden dat ik in Zeeheldenkwartier woon...ik moest het aan iemand kwijt snap je....Ik zit er al zo lang mee....Nu kan ik eindelijk weer verder met mn leven![]()
Alleen mn naam en ondertitel zijn Russisch...en jij ziet dat toevallig omdat je het kentquote:
Ik ben heb er nooit iets gehaald ofzo, dus ik weet nie...quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:23 schreef corc het volgende:
Maar heb je ook iets te maken met de Moskou (russische supermarkt in de Piet Heinstraat)? Schimmig winkeltje vind ik dat altijd. Meer mensen na sluitingstijd in de winkel dan wanneer ze geopend zijn...
quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:23 schreef corc het volgende:
Maar heb je ook iets te maken met de Moskou (russische supermarkt in de Piet Heinstraat)? Schimmig winkeltje vind ik dat altijd. Meer mensen na sluitingstijd in de winkel dan wanneer ze geopend zijn...
Maar verklaar je nader dan!quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:26 schreef Dewoesjka het volgende:
[..]
Ik ben heb er nooit iets gehaald ofzo, dus ik weet nie...
ben overigens ook niet Russisch
Maarehh ging dit topic nou over Rusland of Den Haag?![]()
die club die altijd nadrukkelijk vertelt dat ze niet 'zo'n' club zijn?quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
En wat zijn de plannen voor aankomend weekend? Nog club live gangersaangezien ik er binnenkort ga werken
Nou voorruit dan, tis geen big deal ofzo hoor, ik krijg Russisch op school....that's it.....quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:28 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Maar verklaar je nader dan!Je blijft wel erg mysterieus over je nick.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:33 schreef Dewoesjka het volgende:
[..]
Nou voorruit dan, tis geen big deal ofzo hoor, ik krijg Russisch op school....that's it.....
Zo'n club is het ook nietquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:32 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
die club die altijd nadrukkelijk vertelt dat ze niet 'zo'n' club zijn?
Nooit geweest.
Bedoelt ie vast sex-/parenclub mee wat vroeger in verband gebracht werd met die club, das sinds 2 jaar niet meer aan de orde daar maar okequote:
nee, ik kende alleen die ene in de Uitvinderswijk.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:38 schreef corc het volgende:
De Kamilski zit ook daar in de buurt, in de Zoutmanstraat! (pokski sklep, hurtownia polskiego piwa!)
Topwinkel! Lekker brood.
Die moet jij als beul van het oostblok ook wel kennen.
lucht op hequote:Op donderdag 6 juli 2006 13:04 schreef Dewoesjka het volgende:
[..]
Ja ik ben speciaal fokker geworden om te melden dat ik in Zeeheldenkwartier woon...ik moest het aan iemand kwijt snap je....Ik zit er al zo lang mee....Nu kan ik eindelijk weer verder met mn leven![]()
Waar heb je motorrijles? Ik ga aan het eind van het jaar ook in Den Haag wonen en wil ook m'n motorrijbewijs gaan halen.quote:
Frustie?quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:14 schreef Horsemen77 het volgende:
bek dicht
rot op hebo sletquote:
heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:35 schreef Horsemen77 het volgende:
[..]
rot op hebo slet
jullie zijn ook allemaal hetzelfde
Ik ook denk ikquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:38 schreef Dewoesjka het volgende:
Ik ook geloof ik![]()
Ach ja joh ken die hele gozer nietzeg al genoeg
Dat is wel erg ehhh leukquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:40 schreef Faithy het volgende:
het ziet eruit alsof het ontzettend kansloos is
plannen voor het weekend zijn werken en uitslapen
Ik vind het er erg gezellig, wel klein maar sfeer is supergezellig vind ik, veel bimeiden en veel gezelligheid, leuke stripacts en paaldansshows, vrouwen gratis entree dus zou zeggen kom gewoon eens kijken, kost je nietsquote:
Tja ieder ze smaak he, ligt eraan waar je van houd, jij zal wel zo pub ganger zijn dus kan me wel voorstellen danquote:
Zit idd in scheveningen. T.o. politiebureau ( op het hoekje)quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:09 schreef Kida het volgende:
Ok het klinkt wel aardig....en het zit in scheveningen? Kan ik niet met jou mee dan
En ik andersomquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:15 schreef Kida het volgende:
Weet niet of jij wel gezellig bent...en leuk.....![]()
Ik ben ingeentquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En ik andersom
Maar ik bijt niet![]()
![]()
Shit, wilde ik net me vriendin meenemenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:24 schreef Kida het volgende:
[..]
Ik ben ingeentMaar wie gaan er dan allemaal mee? Of gaan we heel spannend samen?
haha
Mijn vriendin zou het niet erg vinden nee hahaha (net op msn even gevraagdquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:40 schreef Kida het volgende:
Haha weet niet of jouw vriendin het wel leuk vind dat ik meega...is je forum plaatje van je vriendin?![]()
Ik half indoquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:53 schreef Kida het volgende:
Oh ik ben halve pinda...hoop niet dat dat een probleem is??
Das ook geen probleem hoor, zo moeilijk ben ik absoluut nietquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:04 schreef Kida het volgende:
Ja maar ik mag nog wel uitgaan zonder hemIk kan hem ook meenemen hoor
Maakt niet uit...hij is heel makkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |