ik kan me er iets bij voor stellenquote:Op zondag 2 juli 2006 00:58 schreef K.V. het volgende:
Lang blond haar, blauwe ogen, 1.75 cm, netjes gekleed in vrolijke kleuren, etc..
Begrijp me niet verkeerd, ik heb niets tegen mensen uit andere culturen, maar ik wil me wel veilig kunnen voelen op plaatsen waar ik veel zal komen...Medelanders geven mij vaak een ongemakkelijk gevoel...Doen ze niet expres natuurlijk, maar zo ervaar ik het snap je?
quote:Op zondag 2 juli 2006 00:11 schreef K.V. het volgende:
Hoe is het om naast Holland Spoor te wonen? Je moet je voorstellen dat ik een echt Nederlands meisje ben. Viel wel een beetje uit de toon toen ik laatst daar was zeg maar
quote:Op zondag 2 juli 2006 00:58 schreef K.V. het volgende:
Lang blond haar, blauwe ogen, 1.75 cm, netjes gekleed in vrolijke kleuren, etc..
Begrijp me niet verkeerd, ik heb niets tegen mensen uit andere culturen, maar ik wil me wel veilig kunnen voelen op plaatsen waar ik veel zal komen...Medelanders geven mij vaak een ongemakkelijk gevoel...Doen ze niet expres natuurlijk, maar zo ervaar ik het snap je?
Mijn nicht van 9 die in Wassenaar woont en enkelt gewend is tussen autochtone blanke medelanders te wonen. Vind het het af en toe "eng" om de stad in te gaan in Den Haag, omdat ze het niet gewend als die verschillende tinten en talen op straat. Zo kwam een tijdje terug een kennis van ons uit Turkije voor haar werk in Amsterdam een tijdje werken en zij vond negers ook echt eng.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:58 schreef K.V. het volgende:
Medelanders geven mij vaak een ongemakkelijk gevoel...Doen ze niet expres natuurlijk, maar zo ervaar ik het snap je?
quote:Op maandag 3 juli 2006 17:08 schreef Faithy het volgende:
ik mag zo weer via de A12 proberen mn huis te bereiken
dat wordt niet tof
5 stappen is het niet eensquote:Op maandag 3 juli 2006 14:45 schreef Jill-RMC het volgende:
Het is warm...ik wil naar huis....of iig het kantoor uitrollen en die 5 stappen naar het strand zetten
lekker belangrijk het duurd maar tot 1 uurquote:Op dinsdag 4 juli 2006 07:15 schreef Faithy het volgende:
ik zeg: maandag weer werken![]()
waar is da dan?
quote:
Das gezellig in de buurtquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:51 schreef Kida het volgende:
Ook ik woon in den haag....moerwijk!!!
Naar huis? Lekker naar het strand, nog ff in het avondzonnetje zitten!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:21 schreef Jill-RMC het volgende:
Ben wel bijna klaar dus wooohoo....naar huis voor de fan zitten :p
Was het maar zo een feest...mag mn ass naar A'dam slepen....moet naar Pete Murray & Donovan Frankenreiter....zo nog even douchen want zelf als zit je een half uur voor de fan *plak* *plak*quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Naar huis? Lekker naar het strand, nog ff in het avondzonnetje zitten!![]()
Te ver weg... Ik hou 't op 't stukje strand dat voor mij op loopafstand is, vlakbij Kijkduin!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:31 schreef Faithy het volgende:
ja, vanavond lekker even op Scheef bij Escubelle hangen![]()
in het zonnetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |