quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:07 schreef SolidasRock het volgende:
Psycha is een vrouw!! Kom op jongens, aanvalluh!!!![]()
zien jullie wel dat ik de eerste benquote:
* OFfSprngr stagedives on Psychaquote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:07 schreef SolidasRock het volgende:
Psycha is een vrouw!! Kom op jongens, aanvalluh!!!![]()
Jullie worden grote vrienden zo te zienquote:
Je bent niet online op msnquote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:17 schreef PsyCha het volgende:
dat zijn we al. Is dat niet te merken dan?![]()
ja ik merkte dat net ja.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:59 schreef Jill-RMC het volgende:
Zwolsestraat is afgesloten. Loser met een dikke zwarte auto heeft een lichtmast uit de grond gemaait. *Slimmerd*
Daar heb ik laatst nog heerlijk gegeten bij die Japanner, Sui Sha Ya, die onder dat appartementencomplex zit.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:59 schreef Jill-RMC het volgende:
Zwolsestraat is afgesloten.
waarom doe je het niet danquote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:14 schreef vruitig het volgende:
Den Haag heerlijke stad. Zou er zo kunnen gaan wonen.
90 maarquote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja ik merkte dat net ja.
hij heeft gewoon die hele paal letterlijk uit de grond gereden man
trauma heli is er zlefs bij geweest. Die zal veel en veel te hard gereden hebben.
nu moet ik zeggen dat het ook een heel lekker stukje is om door te gassen. Ik trek hem daar ook vaak door naar de 90![]()
Nee ik niet, lonely todayquote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:11 schreef bosnymfje het volgende:
woon bij leyenburg
Gaan er nog leuke mensen naar kijkduin of scheveningen vandaag of morgen?
ja, vandaag en morgen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:11 schreef bosnymfje het volgende:
stoer man!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik ga er niet heen, ik WOON er...![]()
ik woon in scheveningen en ben nog gezellig ookquote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:11 schreef bosnymfje het volgende:
woon bij leyenburg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |