How'bout "het centrum"?quote:Op zondag 16 juli 2006 13:52 schreef Sanne het volgende:
[..]
Van alles, eigenlijk het liefst wat we in Amsterdam niet hebben.
meubelzaken hoeft niet zozeer, daar hebben we hier Villa Arena voor.
Boetiekjes, kleding, snuisterijen, tassenetc.
Haagsche markt!quote:Op zondag 16 juli 2006 13:52 schreef Sanne het volgende:
[..]
Van alles, eigenlijk het liefst wat we in Amsterdam niet hebben.
meubelzaken hoeft niet zozeer, daar hebben we hier Villa Arena voor.
Boetiekjes, kleding, snuisterijen, tassenetc.
We hebben er hier meerdere:quote:Op zondag 16 juli 2006 14:05 schreef Sanne het volgende:
Wat is jullie P.C. Hooftstraat?
P.C. staat niet voor Pauper Cholera he...quote:Op zondag 16 juli 2006 14:17 schreef Verzin-een-leuke-ni... het volgende:
[..]
We hebben er hier meerdere:
Hobbemaplein
Hoefkade
Paul Krugerlaan
Waarom verpest je het?quote:Op zondag 16 juli 2006 14:20 schreef Snarf het volgende:
[..]
P.C. staat niet voor Pauper Cholera he...
Sorry ik dacht dat je serieus bezig was... Maar bij nader inzien had iemand uit 020 best tram 6 kunnen pakken ja, worden ze hard van.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:22 schreef Verzin-een-leuke-ni... het volgende:
[..]
Waarom verpest je het?
Ik ga straks ook die kant op, een stevige broodje doner halen!quote:Op zondag 16 juli 2006 14:27 schreef Snarf het volgende:
[..]
Sorry ik dacht dat je serieus bezig was... Maar bij nader inzien had iemand uit 020 best tram 6 kunnen pakken ja, worden ze hard van.
quote:Op zondag 16 juli 2006 14:18 schreef Koewam het volgende:
Ik ga er volgend jaar op kamersHopelijk in een klassiek-uitziende wijk...
Alleen er is een probleem: ik weet niet of ik er wel werk kan krijgen. Iemand tips?
Ik hoorde niet zo lang terug dat ze bij Pathe jonge mensen zochten. Kan je ook voortaan gratis naar de film.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:18 schreef Koewam het volgende:
Alleen er is een probleem: ik weet niet of ik er wel werk kan krijgen. Iemand tips?
gewoon inschrijven bij een studenten uitzendbureau.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:18 schreef Koewam het volgende:
That's it zo'n beetjequote:Op zondag 16 juli 2006 16:20 schreef AgLarrr het volgende:
Zeeheldenkwartier hier! Nummertje 26 (toch?)
Maak ik meteen even van de gelegenheid gebruik om te vragen waar er in de vrede op Maandag en op Donderdag wat te beleven valt in Den Haag. Behalve de Grote Markt dan.
haha nee tuurlijk weet ik niet hoe jij eruit zietquote:Op zondag 16 juli 2006 13:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vroeger was ik er elke vrijdag om er na door te gaan naar de westwood.
Heb ik echt jaren volgehouden.
En het was altijd zo tering druk in de ancee
Kwam jij er ook dan?
En jij weet niet eens hoe ik er uit zie![]()
oh ik kwam er een kleine 5 jaar geleden denk ik elke vrijdag. Dan was het echt 1 groot drama.quote:Op zondag 16 juli 2006 16:35 schreef vingerplantjuhh het volgende:
[..]
haha nee tuurlijk weet ik niet hoe jij eruit ziet![]()
ik kwam er vorig jaar erg veel op vrijdagavond en met name in de wintermaanden. vond het er nooit erg superdruk hoor.
dude, begin je nou hier ook al?quote:Op zondag 16 juli 2006 14:18 schreef Koewam het volgende:
Byblos beetje chillen op het Pleinquote:Op zondag 16 juli 2006 16:20 schreef AgLarrr het volgende:
Zeeheldenkwartier hier! Nummertje 26 (toch?)
Maak ik meteen even van de gelegenheid gebruik om te vragen waar er in de vrede op Maandag en op Donderdag wat te beleven valt in Den Haag. Behalve de Grote Markt dan.
Niet zeikenquote:Op zondag 16 juli 2006 17:36 schreef Rnej het volgende:
[..]
dude, begin je nou hier ook al?![]()
studentenuitzendbureau..dus... 7,50 per uur minimaal!
haha sorry dude... de mensen in de flat zijn ook een stel zeikerds.. maar ze hebben een puntquote:
Beetje spanning in je leven is goedquote:Op zondag 16 juli 2006 21:46 schreef bosnymfje het volgende:
[..]
hmm weet niet of ik dat wel durf hoor
Te veel spanning is slechtquote:Op zondag 16 juli 2006 21:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Beetje spanning in je leven is goed
Als je lef hebt mail jij je msn naar mij![]()
hey ik heb een ferrari in mijn garage staan. Kom je snel langs om hem te bekijken. Of wil je liever heel veel snoepjesquote:Op zondag 16 juli 2006 22:03 schreef cheukert het volgende:
oei joei joei joei joei....
Geef grote meneer ook_gek maar een handje, krijg je misschien nog een snoepje van meneer ook_gek
IK ben gezonde spanningquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |