Om dat nu al te zeggen zonder dat er nieuwe spelers en dergelijke zijn, is niet eens koffiedik kijken, maar dat is echt een hele koffieplantagedik kijken. Laten we nu maar eerst kijken met welk elftal we de competitie ingaan...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:34 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat verwachten jullie van het nieuwe seizoen ?
Ik verwacht een btje matig seizoen![]()
True, we gaan het meemakenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:42 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Om dat nu al te zeggen zonder dat er nieuwe spelers en dergelijke zijn, is niet eens koffiedik kijken, maar dat is echt een hele koffieplantagedik kijken. Laten we nu maar eerst kijken met welk elftal we de competitie ingaan...
Is moeilijk te zeggen, omdat Booy toch nog wat keuzes heeft, met name op het middenveld. Als nieuwe aankoop verwacht ik wel dat Van Dijk vanaf het begin zal spelen. Caluwé hoort er ook gewoon in. Maar dan hou je, uitgaande van 4-3-3, nog een plek over voor onder andere Somers, Kruys en Tiendalli.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:38 schreef methodmich het volgende:
Hoe ziet de basis er op dit moment uit denk je Eilanden?
Klopt, met als aantekening dat Caluwé halverwege het seizoen is gekomen.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:51 schreef methodmich het volgende:
Van Dijk toch pas de enige serieuze aanwinst tot nu toe?
Maar dan heb je niemand anders? Rossini is nog niet eens klaar voor het 2equote:Op zondag 25 juni 2006 16:36 schreef Eilanden het volgende:
Schut op niveau hoort er gewoon in. Ik heb mijn twijfels bij EN Nelisse EN Fortune in de basis. Vorig seizoen liep dat niet
Inderdaad Paultjuhhh...quote:Op maandag 26 juni 2006 01:36 schreef paultjuhhh het volgende:
Zo vanaf nu me richten op FCU
Rossini heeft op mijn in die paar invalbeurten een betere indruk gemaakt dan Nelisse in een heel seizoen.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:20 schreef thaduck het volgende:
[..]
Maar dan heb je niemand anders? Rossini is nog niet eens klaar voor het 2e
Hopelijk dan dit keer W2 uit op eigen vervoer.quote:Op maandag 26 juni 2006 20:37 schreef Eilanden het volgende:
Eerste speeldag schijn Willem II - FCU te zijn. Eerste thuiswedstrijd schijnt een week later tegen Sparta te zijn
Bij wie zou je dat wel doen?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:19 schreef Eilanden het volgende:
Geen slechte, maar ik sta bij de naam 'Van der Gun' ook niet echt op de tafel te dansen
volgens mij zoeken we geen keeper toch? Maar idd kuijt terug zal niet onaardig zijn, echter natuurlijk zinloos omdat ie echt onhaalbaar is.quote:
Ach vd sar ipv Grandelquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:12 schreef Druppel het volgende:
[..]
volgens mij zoeken we geen keeper toch? Maar idd kuijt terug zal niet onaardig zijn, echter natuurlijk zinloos omdat ie echt onhaalbaar is.
Ik verwacht dat Grandel de sterren van de hemel keept komend seizoen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:23 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ach vd sar ipv Grandelzou ik niet erg vinden
![]()
Ik ben het er geheel mee eens. Na mijn idee heeft ie afgelopen jaar al laten zien dat ie een goede keeper is.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Grandel de sterren van de hemel keept komend seizoen.
En nee, dat is geen grap.
Zou me niets verbazen als we er weer naast grijpenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:15 schreef methodmich het volgende:
De zaakwaarnemer van Van der Gun zegt in VI dat die Nederlandse club wat hem betreft nog niet echt aan de orde is en dat ze eerst afwachten of Dortmund nog een aanbieding doet.
Het is Europesoccer en die hebben in het verleden wel eens meer klinkklare onzin geplaatst. Als je bijvoorbeeld Voetbalzone met een korreltje zout neemt, dan moet je Europesoccer met een complete zoutmijn nemen...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:06 schreef PBateman1978 het volgende:
http://www.europesoccer.nl/?pagina=artikel&id=5333
Braafheid naar Ajax ?
(en nee, ik kon de site ook niet voor ik het ergens anders zag staan)
Hmm dat is wel erg zout naar mijn smaak.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:08 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Het is Europesoccer en die hebben in het verleden wel eens meer klinkklare onzin geplaatst. Als je bijvoorbeeld Voetbalzone met een korreltje zout neemt, dan moet je Europesoccer met een complete zoutmijn nemen...
De enige site die ik vetrouw dat iemand komt of weg ga is www.fcutrecht.nl en op deze staat maar weinig nieuws.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:08 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Het is Europesoccer en die hebben in het verleden wel eens meer klinkklare onzin geplaatst. Als je bijvoorbeeld Voetbalzone met een korreltje zout neemt, dan moet je Europesoccer met een complete zoutmijn nemen...
Helaas hoor ik niet bij de sierpaarden maar bij de werkpaardenquote:Op maandag 3 juli 2006 14:54 schreef paultjuhhh het volgende:
Nog mensen bij de 1e training geweest of pics daarvan ?
Als Schut blessurevrij blijft en zijn oude niveau haalt, dan kan hij zonder problemen een stap hoger dan FC Utrecht.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:38 schreef methodmich het volgende:
Goede verdediger wel, zeker voor een subtopper.
Top 3 denk je?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:35 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Als Schut blessurevrij blijft en zijn oude niveau haalt, dan kan hij zonder problemen een stap hoger dan FC Utrecht.
Ik denk dat Schut bij Feyenoord op zijn normale niveau zonder problemen mee kan. Destijds, voor zijn blessure, had Feyenoord al eens belangstelling getoond.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:33 schreef methodmich het volgende:
[..]
Top 3 denk je?
Dan bij Feyenoord of PSV denk ik.
Alje Schut 18 feb 1981 2006quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:11 schreef Danny_Ramone het volgende:
Hoelang loopt het contract van Schut nog door ?? 1 jaar toch ?
Beter Z.S.M. verlengen! Hijs is op 50% van zijn kunnen al beter dan Broerse !quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:50 schreef Druppel het volgende:
[..]
Alje Schut 18 feb 1981 2006
Inderdaad nog 1 jaar.
Denk dat ze eerst nog even zijn blessure willen afwachten. Hierna zal er met schut vast om de tafel gezeten gaan worden.quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:03 schreef Danny_Ramone het volgende:
[..]
Beter Z.S.M. verlengen! Hijs is op 50% van zijn kunnen al beter dan Broerse !
Gelukkig heeft schut wat meer stads gevoel idd. Maar we zullen het allemaal moeten afwachten.quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:15 schreef thaduck het volgende:
Vorig jaar heeft Schut ook nog met 1 jaar verlengd. Dit in verband met zijn blessure(s) en de onzekerheid aan beide kanten.
Ik ga er vooralsnog vanuit dat Schut niet zo'n klootmongool is als Touzani die eerst op onze kosten revalideerde en toen gratis wegliep met dat ie het jammer vond dat we de Amstel Cup wonnen![]()
![]()
(overigens heerlijk gevoel dat ie nooit speelt
)
Je kan hem exporteren naar iCal formaat en dan importeren in Outlook als het goed isquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:22 schreef Druppel het volgende:
[..]
Gelukkig heeft schut wat meer stads gevoel idd. Maar we zullen het allemaal moeten afwachten.
Dank trouwens nog voor de G calender. Klink een beetje lui vanuit mijn kant maar heb je hem toevallig ook voor Outlook gemaakt.
Dank je het is me gelukt.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:06 schreef thaduck het volgende:
[..]
Je kan hem exporteren naar iCal formaat en dan importeren in Outlook als het goed isIk zal er vanmiddag ff naar kijken als het wat rustiger is op mijn werk.
Ook 1 keer die nigeriaanse Onyekachi Amuneke.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:22 schreef Eilanden het volgende:
11-1 tegen regioteam De Meern met 6x Fortune .... hopelijk blijft Fortune zo scoren
Nou ja woensdag tegen Haarlem een club waar je zijn acties beter kan beoordelen.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[afbeelding]
Nu wel.
Hoorde dat ie wel aardig speelde, maar de tegenstand was natuurlijk nihil.
Ik denk dat die beoordeling uiteindelijk gemaakt wordt op basis van wat er in die potjes en op de training getoond wordtquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:15 schreef methodmich het volgende:
Ik vraag me wel eens af hoe trainers dergelijke proefspelers in van die potjes zonder tegenstand beoordelen. Op basis van de opdrachten?
Sven Post heeft niet afgelopen seizoen maar dat seizoen daar voor (2004/2005) wegens prive omstandigheden weinig gedaan bij FC Utrecht. Vorig seizoen liep het ook niet lekker en is hij eerder weggestuurd, wegens een reden.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:39 schreef Eilanden het volgende:
Ik kom niet bij Jong FCU. Ik weet wel dat Sven Post van Dordrecht is gehaald en dat hij aanvallend zowel op links als rechts uit de voeten kan. Voor mijn gevoel had hij dichter bij de selectie moeten zitten dan hij nu zit (qua potentie die men in hem zag).
Jerry de Jong weet ik je niet veel over te vertellen
Hoezo is hij niet klaar voor het 2e? Ik weet niet als je hem wel eens hebt gezien in belangrijke wedstrijden voor het 2e? Maar het 2e kan die makkelijk aan hoor, hij schommelt tussen 1ste en 2e.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:20 schreef thaduck het volgende:
[..]
Maar dan heb je niemand anders? Rossini is nog niet eens klaar voor het 2e
Dank je. Sven Post heeft trouwens niet bij ons getekend, hij gaat naar eersteklasser Strijen. Weet jij wel iets over Jerry de Jong trouwens?quote:Op zondag 9 juli 2006 11:10 schreef Sammiejj het volgende:
[..]
Sven Post heeft niet afgelopen seizoen maar dat seizoen daar voor (2004/2005) wegens prive omstandigheden weinig gedaan bij FC Utrecht. Vorig seizoen liep het ook niet lekker en is hij eerder weggestuurd, wegens een reden.
Tis wel oud bericht, maar toch
Op www.fcutrecht.nl staat het nu ook. Dus het is zeker.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:03 schreef thaduck het volgende:
Dat zou goed nieuws zijn! RTV Utrecht is in ieder geval betrouwbaar dus laat maar komen![]()
![]()
zou ik ff na moeten vragen voor je bij de aanvoerder, doe ik zo ff voor jequote:Op zondag 9 juli 2006 12:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dank je. Sven Post heeft trouwens niet bij ons getekend, hij gaat naar eersteklasser Strijen. Weet jij wel iets over Jerry de Jong trouwens?
klopt hij was vanmiddag in de kleedkamer om zich voor te stellen ...quote:Op maandag 10 juli 2006 15:23 schreef Druppel het volgende:
[..]
Op www.fcutrecht.nl staat het nu ook. Dus het is zeker.
Maar cedric welkom dan maar.
Nou nog de traditionele ontgroening..... en hij is ready to go!quote:Op maandag 10 juli 2006 18:08 schreef Sammiejj het volgende:
[..]
klopt hij was vanmiddag in de kleedkamer om zich voor te stellen ...
uit betrouwbare bron
Dankjewel, maar dat was niet helemaal wat ik bedoelde.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:07 schreef Sammiejj het volgende:
[..]
zou ik ff na moeten vragen voor je bij de aanvoerder, doe ik zo ff voor je
Aanvoeder weet het niet, is nu een meel naar Jerry voor je
En het bleef gelukkig maar bij 1 grandellentjequote:Op donderdag 13 juli 2006 10:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Grandel gisteren weer schuldig aan de 1-1
Misschien heeft hij heel veel vertrouwen nodig.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:20 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik blijf het onbegrijpelijk vinden, hij is overduidelijk een betere keeper dan Terol, en toch blijft ie blunders maken....
Hij heeft al heeeeel veel vertrouwen gekregen en hij heeft inderdaad veel meer potentie dan Terol. Maar als hij die blunders niet uit zijn spel krijgt, dan is hij gewoon niet geschikt voor dit niveauquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Misschien heeft hij heel veel vertrouwen nodig.
Idd, dit gaat je punten kosten. We hadden Timmer moeten halen gvd!!quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:10 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hij heeft al heeeeel veel vertrouwen gekregen en hij heeft inderdaad veel meer potentie dan Terol. Maar als hij die blunders niet uit zijn spel krijgt, dan is hij gewoon niet geschikt voor dit niveau
We zullen het zien zaterdag, want tegen regio team hoef je al niet veel te doen ...quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:53 schreef methodmich het volgende:
Ze hebben alle drie gelijke kansen toch, had Booy gezegd? Dus Grandel, Terol en Vorm. Misschien Vorm als verrassing??
10-quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:57 schreef Sammiejj het volgende:
wonnen wel met 10- vandaag!
quote:FC Utrecht hoopt op verkoop Kuyt.
Als Dirk Kuyt de overstap naar Liverpool zal maken, dan verdient FC Utrecht daar een behoorlijk bedrag aan.
Bij de overgang van Kuyt van FC Utrecht naar Feyenoord in 2003 hebben de Domstedelingen een clausule op laten nemen dat er bij een transfer van Kuyt naar een andere club een percentage van de transfersom naar Utrecht gaat. Insiders rond de Utrechtse club praten over een percentage tussen de 5 en 10% van de transfersom. Als Kuyt voor tien miljoen vertrekt, dan zit er zeker 500.000 euro in voor FC Utrecht. Bron : ELF
Nope, daar is Van der Gun voor in de plaats gekomen. Daarnaast viel hij na een sterk begin behoorlijk ver terugquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Is Ramzi nog een optie, als hij bij AZ buiten de kern valt?
En een trainingskamp in Oostenrijk en een reeks vriendschappelijke wedstrijden tegen buitenlandse tegenstanders bleek niet voldoendequote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:43 schreef methodmich het volgende:
En Ramzi zelf wil alleen naar een club die Europees voetbal speelt, zei hij.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:18 schreef methodmich het volgende:
Biet voldoende? Is dat Utrechts???
Dat waren niets meer dan geruchten bleek achteraf.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:21 schreef methodmich het volgende:
Leuke speler voor Utrecht.
Maar even afwachten of hij echt komt, ze hadden toen Benachour ook al bijna binnen toch?
Nee SSC nog niet binnen. Schijnen problemen te zijn met de uitkaart.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:59 schreef thaduck het volgende:
Het klinkt allemaal goed, ik moet me alleen nog ff inlezen want heb wel een en ander gemist geloof ik
Iedereen hier zijn seizoenskaart ook al binnen?
Die komt ook wel te kort.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:30 schreef methodmich het volgende:
Doet Van Manen trouwens alleen met Jong Utrecht mee of krijgt hij in de voorbereiding ook zijn kans bij het eerste Islands?
Aanvoerder af .... door de komst van Van Dijk is het zeer waarschijnlijk dat De Jong niet erg veel in actie zal komen. Voor Booy waren er twee kandidaten voor het aanvoerderschap over: Joost Broerse en Gregoor van Dijk. Omdat Booy Van Dijk een natuurlijke leider vindt en Broerse nog maar kort op de laatste man positie speelt, krijgt Van Dijk de voorkeur.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:46 schreef The_Verve het volgende:
En Gregoor van Dijk aanvoerder. Was De Jong afwezig of is ie aanvoerder af?
Vond het goed wat Booy zei dat Broerse zich moet concentreren op zijn taak als verdediger.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:54 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Aanvoerder af .... door de komst van Van Dijk is het zeer waarschijnlijk dat De Jong niet erg veel in actie zal komen. Voor Booy waren er twee kandidaten voor het aanvoerderschap over: Joost Broerse en Gregoor van Dijk. Omdat Booy Van Dijk een natuurlijke leider vindt en Broerse nog maar kort op de laatste man positie speelt, krijgt Van Dijk de voorkeur.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 06:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Er spreekt weinig ambitie uit dit jaar.
Ik denk dat Booy bang kan zijn voor zijn baantje
Goed genoeg om er vorig jaar 6e mee te worden....quote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zo goed is de selectie van Utrecht niet hoor
Waar in beide gevallen moet blijken of het ook daadwerkelijk versterkingen zijn. Daarnaast zullen bij Utreg Van der Gun en Van Dijk het elftal heus niet slechter maken...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Met het verschil dat bijvoorbeeld Heerenveen en Vitesse zich versterkt hebben
Ceeeeeeeeeeedric sws en Van Dijk is vaker geschorst dan er bijquote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:59 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Waar in beide gevallen moet blijken of het ook daadwerkelijk versterkingen zijn. Daarnaast zullen bij Utreg Van der Gun en Van Dijk het elftal heus niet slechter maken...
Met het verschil dat Heerenveen vorig jaar echt een aderlating heeft gehad; en nu Hansson er ook niet meer wil spelen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Met het verschil dat bijvoorbeeld Heerenveen en Vitesse zich versterkt hebben
Ze zijn er ook gelijk achteraan gegaan, maar ze leggen bewust de lat hoog. En de personen waarmee ze in gesprek waren, zijn om uiteenlopende redenen niet gekomen. Wat je Utrecht kan verwijten, is dat ze in sommige gevallen gewoon een strikte deadline hadden moeten stellen (bijv. Jenner en Huysegems) en zich niet aan het lijntje hadden moeten laten houden.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:04 schreef egoTRON het volgende:
Ik denk dat als Utrecht op korte termijn een goede linksbuiten kan vinden, ze idd voor UEFA Cup voetbal kunnen gaan. Wat ik alleen niet snap is dat ze daar niet eerder achter aan zijn gegaan, ze wisten toch al een tijdje dat vdBergh weg ging?
Hansson is nog niet weg en ze halen gewoon Dingsdag en Zuiverloon.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:59 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Met het verschil dat Heerenveen vorig jaar echt een aderlating heeft gehad; en nu Hansson er ook niet meer wil spelen.
Maar goed, die twee hebben volgens mij ook aangegeven naar Utrecht te willen, maar bewust gerekt om op grotere clubs te wachten. Misschien hadden ze dat inderdaad eerder kunnen/moeten afkappen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:12 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ze zijn er ook gelijk achteraan gegaan, maar ze leggen bewust de lat hoog. En de personen waarmee ze in gesprek waren, zijn om uiteenlopende redenen niet gekomen. Wat je Utrecht kan verwijten, is dat ze in sommige gevallen gewoon een strikte deadline hadden moeten stellen (bijv. Jenner en Huysegems) en zich niet aan het lijntje hadden moeten laten houden.
Nog wel, maar hij zou nog kunnen aanhaken gezien zijn leeftijd.quote:
Broerse heeft op die plek voldaan volgens Booy. Ik ben het niet echt met hem eens, vind Broerse geen verdediger.quote:Op zondag 30 juli 2006 20:50 schreef mitt het volgende:
Ik dacht dat Broerse een noodgreep was vorig seizoen. Er is toch verder geen centrale verdediger aangetrokken?
In de voorbereiding is ook Tiendalli op die positie getest. Als alternatief lijkt me Tiendalli wel een aardige optie, alhoewel hij altijd wel een moment van onachtzaamheid heeft.quote:Op zondag 30 juli 2006 20:54 schreef mitt het volgende:
Ben het helemaal met je eens, vind dat Broerse toch echt tekort komt op die positie.
Daarom vind ik het raar dat er uberhaupt geen centrale verdediger is aangetrokken, als je weet dat Schut nog steeds niet fit is en daar achter niks meer zit.
Leen en Bas zitten nog lang niet op het gewenste niveauquote:Op maandag 31 juli 2006 16:30 schreef methodmich het volgende:
Leen Van Steensel en Bas Mooij zijn er ook nog toch?
Van Steensel kan verdedigend nog wel aardig meekomen (meestal), maar komt opbouwend schromelijk tekortquote:Op maandag 31 juli 2006 16:40 schreef methodmich het volgende:
Dat kan ik me wel voorstellen. Die zullen misschien wel leuk mee kunnen draaien als er verder geen afwezigen zijn natuurlijk.
Alisic is niet definitief afgeschreven. Maar op eredivisie-niveau kwam hij toch nog wat tekort .. vandaar een verhuurquote:Op maandag 31 juli 2006 17:24 schreef methodmich het volgende:
Jerry de Jong trouwens redelijk verdienstelijk gespeeld voor ASWH tegen Dordt zaterdag.
Je zag wel waarom het bij Utrecht niets is geworden met die jongen, net allemaal wat te licht. Adnan Alisic was goed bij Dordt, toch vreemd dat die niet echt een kans heeft gekregen.
Beetje oud nieuws bericht is van een week geleden. Maar alsnog bedankt.quote:
En Terol laat ook al niet veel zien .... Dan maar met Vorm aan de competitie beginnen?quote:Zoals vooraf met de keepers was afgesproken, was het ditmaal de beurt aan Franck Grandel het Utrechtse doel een wedstrijd lang te verdedigen. De Franse doelman straalde weinig vertrouwen uit. Zowel op de lijn als voor zijn doel was hij onzeker.
Of gewoon JP in het doel!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:30 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En Terol laat ook al niet veel zien .... Dan maar met Vorm aan de competitie beginnen?
Ik vraag me bij zo iets altijd af moet dan de hele selecte vervangen worden ofzo. Wat voor druke wil je horen dan. Elke realist weet dat er geen miljoenen besteed kan worden.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:40 schreef Dick-Schaffa het volgende:
ik vind het nogal stil bij FC Utrecht in aanloop naar het seizoen. Wel wat nieuwe spelers, een paar op test, maar er gebeurt niet echt iets... ben bang voor een net zo kabbelend seizoen
Omdat volgens Belgische teletekst scouts van Utrecht hem bekeken hebben denk ik.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:46 schreef Eilanden het volgende:
Volgens V-bal zou Utrecht belangstelling hebben voor Joos Valgaeren, maar ik vraag me af waar ze dat vandaan hebben
Vanuit een negatief oogpunt bekeken is dat. Als je het vanuit een positief oogpunt bekijkt:quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:27 schreef thaduck het volgende:
Een resume van wat ontwikkelingen:
- Gekeken wordt naar een nieuwe centrale verdediger (Valgaeren)
- Schut komt ook voorlopig niet terug, de vraag is zelfs OF ie nog wel terug komt
- Verder zijn in de verdediging zijn Cornelisse, Keller en Shew-Atjon geblesseerd
- Braafheid is de 1e 3 wedstrijden van het seizoen geschorst
- Grandel/Terol/Vorm is ook nog onduidelijk, ofwel geen van allen komt heel sterk naar voren
- van Dijk is een goede speler, maar moet zichzelf in bedwang houden om probs te voorkomen
- Nelisse is niet in vorm, was niet in vorm en komt ook nooit meer in vorm (wedstrijd vorig seizoen tegen Feyenoord uitgezonderd)
- Rossini is een leuke pinchhitter, lang niet goed genoeg voor een basisplaats
- Fortuné is leuk om te zien, is dreigend maar moet eens gaan scoren!
- Kopteff is nog niet zeker en is duur (en ik ken nog eens een andere Fin uit het verleden die een miljoen koste)
- vd Gun komt in het ritme, maar is wel blessuregevoelig
- Maachi is niet fit
Het ken aan mij liggen, maar volgens mij moet er iemand gaan wakker worden.. Want als dit zo het hele seizoen blijft dan hebben we volgend jaar zeker playoffs, maar niet omdat we bij de 1e 6 zitten
Tis Utreg eigen om alles negatief te bekijken en af te zeiken hequote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:33 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Vanuit een negatief oogpunt bekeken is dat. Als je het vanuit een positief oogpunt bekijkt:
Cornelisse, Nelisse, De Jong en Van der Gun trainden de laatste dagen weer mee en komen eraan, de een wat sneller dan de ander.
Pieters heeft behoorlijk wat speelminuten gekregen en is een groot talent. Hij kan bovendien centraal in het centrum EN op links uit de voeten in de verdediging.
Van der Gun heeft in de paar minuten dat 'ie gespeeld heeft wel laten zien van toegevoegde waarde te kunnen zijn.
Als die Kopteff niet komt is die Marokkaan nog steeds een optie
Wat Rossinni betreft: pinchhitters hebben we ook nodig!
Nou ja nu nog een verdediger. En dan het potje met rust laten.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:48 schreef Eilanden het volgende:
Als het slechts 100.000 Euro is, dan is er volgens mij dan nog wel een potje voor meer want bij FCU gaven ze aan dat er een potje is/was voor aankopen
Maar zal de plek van De Jong niet door Van Dijk ingevuld gaan worden dit seizoen?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:33 schreef Eilanden het volgende:
Cornelisse, Nelisse, De Jong en Van der Gun trainden de laatste dagen weer mee en komen eraan, de een wat sneller dan de ander.
Jawel maar het staat nu denk al vast dat van dijk her en der zijn wedstrijdjes op de tribune moet gaan bekijken.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:47 schreef M.Night-Shyamalan het volgende:
[..]
Maar zal de plek van De Jong niet door Van Dijk ingevuld gaan worden dit seizoen?
Jawel, maar er is niets mis met een brede bankquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:47 schreef M.Night-Shyamalan het volgende:
[..]
Maar zal de plek van De Jong niet door Van Dijk ingevuld gaan worden dit seizoen?
Topquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:50 schreef M.Night-Shyamalan het volgende:
Okee, duidelijk.
Sensatie heeft Grandel in ieder geval gebracht, maar niet echt de sensatie die wij als Utreg-fans willen zienquote:Van wie er een – Grandel – door Booy bij de presentatie als een sensationele keeper werd neergezet.
Maar de 'ervaring' van Grandel en terol heeft ons ook niet verder gebracht ... integendeel zelfsquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:57 schreef methodmich het volgende:
Gezien het feit dat Vorm ook jeugdinternational is / was, zou je er toch ook van uit kunnen gaan dat hij de meeste kwaliteiten heeft? Alleen wat weinig ervaring misschien.
Geen ideequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:07 schreef methodmich het volgende:
Precies, dus geen gekke keus dan. Was ook de doelstelling toen ze hem aan Den Bosch verhuurden toch?
Trouwens, loopt Rajcomar nu met jullie tweede mee te doen? En El Gaaouiri?
Omdat Vorm misschien toen nog niet het niveau had? Van de FCDB-fans hier heb ik ook begrepen dat Vorm in de loop van het seizoen steeds beter ging keepenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:11 schreef PBateman1978 het volgende:
Toch een apart verhaal.
Als je jonge spelers beter wil maken door ze te laten spelen, waarom heb je dan in vredesnaam vorig jaar Grandel gehaald ?
netjes hoor.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:14 schreef Eilanden het volgende:
Arminia Bielefeld - Utrecht 1-1 bij rust, doelpunt van Utrecht van Van der Gun
Babelfish.. German -> English en daarna English -> Dutchquote:In het laatste testspel vóór de federale ligaprelude in de komende week in Hamburg Arminia scheidde Bielefeld in de context van de stadionviering met een efficiënte 3:3 van Nederlandse Ehrendivisionaer FC Utrecht. 7500 toeschouwers zagen snel een spel over verre afstanden, waarin Arminia een totaal overtuigende voltooiing ondanks talrijke verliezen toonde. In het bijzonder over sterke Jonas kom door hausherren opnieuw spoke en opnieuw gevaarlijke aanvallen. Een flank van de Deen zette Artur Wichniarek reeds in Minuut 26, aan 1:0. in reactie om de ex-dortmunder verkregen bestelwagen het Kanon door hoofdverzoening. Jonas komt door kort samengekomen vóór de halve tijd uit 17 meters voor vernieuwde begeleiding. In passage maakten twee inadvertence twee in de defensie van dat 2:1 een 2:3, vóór zich opnieuw langsgekomen door op het recht van gestrooid en aan een zelf-poort gedwongen gast binnenlandse verdediger Tiendalli.
Zorg wekkend. Dat is een punt wat zeker is. Voor de rest de bekende namen zoals het er verleden jaar ook stond.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:37 schreef One_conundrum het volgende:
hoe gaat de verdediging er uitzien bij utrecht dit seizoen?
Fortuné! Nelisse hangt alleen maar en kan geen bal vasthoudenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:34 schreef One_conundrum het volgende:
Hmm, en Fortuné of nelisse of beide?
Niks aan toetevoegen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:02 schreef thaduck het volgende:
[..]
Fortuné! Nelisse hangt alleen maar en kan geen bal vasthouden
Ach kan ook zijn handen in eigen boezem steken (klopt ie zo) en denken, ik heb gevaald in de voorbereiding.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:39 schreef PBateman1978 het volgende:
Terol zal wel balen iig, vorig jaar nog eerste keeper, en nu mogen vertrekken.![]()
Ik ookquote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:25 schreef Takemenow het volgende:
Heb al zin in morgen!
Ik verwacht een oersaaie wedstrijdquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:47 schreef Reanimation het volgende:
Ik verwacht morgen een 2-1 voor FC Utrecht, volgens mij willen ze echt laten zien dat we wat van ze kunnen verwachten dit seizoen, en dat we een gooi kunnen doen naar Europees voetbal
Ik verwacht een koude en natte wedstrijd, maar wel gezelligheid.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:16 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik verwacht een oersaaie wedstrijd
Twerd tijd dat er weer is goed nieuws kwam, bij deze!quote:Rentree Cornelisse bij Jong FC Utrecht
Tim Cornelisse heeft donderdag ruim een uur meegespeeld in een oefenduel van Jong FC Utrecht in Houten. De verdediger was sinds december uit de roulatie door een knieblessure.
'Ik speelde met een grote glimlach op mijn gezicht', vertelt de Cornelisse na afloop. 'Heerlijk om na acht maanden afwezigheid eindelijk weer eens een wedstrijd te spelen. Ik ben tevreden over hoe het ging. Ik heb op dit moment weinig last. Misschien dat ik morgen een beetje stijf ben, maar dat is normaal na zo'n lange tijd. Ik voelde geen belemmeringen tijdens de wedstrijd, al merk ik wel dat ik nog kracht en ritme te kort kom. Daar zal ik nog aan moeten werken.'
Hij weet daarom ook niet wanneer hij weer speelklaar zal zijn voor het eerste elftal. 'Dat is moeilijk te bepalen na zo'n lange afwezigheid', weet hij. 'Ik moet eerst een paar wedstrijden spelen en je kunt ook zomaar weer een tegenslag krijgen. Ik hoop dat ik er zo snel mogelijk bij ben. Ik heb in ieder geval weer gespeeld nu, dus de kop is er gelukkig af.'
Jong FC Utrecht won de oefenwedstrijd tegen sv Houten donderdagavond met 4-0. Door treffers van Mo Faouzi (3) en Jasper Bolland. Maandag speelt het team van trainer David Nascimento voor de beker tegen FC Den Bosch. Tim Cornelisse zal er dan ook weer bij zijn. Hij hoopt dan voor de tweede keer na zijn blessure zijn opwachting te kunnen maken.
Wordt in de rust gedraaidquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:12 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ik verwacht een koude en natte wedstrijd, maar wel gezelligheid.
Ohja en ik verwacht natuurlijk van de spelers dat ze hun fantastische hit "turn this game around" gaan zingen!
Als je toch eens wist waar ie dat geleerd heeft...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:01 schreef PBateman1978 het volgende:
Denk zelfs dat we sterker zijn dan vorig seizoen, en eindelijk iemand in de goal die vertrouwen uitstraalt.
Op de Filipijnen?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:08 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Als je toch eens wist waar ie dat geleerd heeft...
Als de vaste verdedigers er snel weer bij zijn heb je een heel behoorlijk team die zeker wel lang mee moet kunnen doen om de eerste 5 plaatsen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:13 schreef zatoichi het volgende:
Mijn gevoel voor komend seizoen: Het kan alle kanten op gaan
lijkt mij een beetje te klinken als "12 man tegen 11":quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:22 schreef FCLFanatic het volgende:
Vraag je voor de FCU supporters hier. Vorig jaar en het jaar ervoor zat ik op de tribune bij Utrecht - PSV en hoorde ik een aantal een heel gaaf nummer de tribunes afkomen. Of ik het helemaal goed verstaan heb weet ik niet zeker, maar ik dacht dat het zo ging:
We zingen allemaal voor de mooiste club,
zingen allemaal voor de mooiste club,
de mooiste club van Nederland,
voor U-te-recht FC.
Is dit lied ergens op internet te vinden (mp3)?
Daar dacht ik ook aan, maar ik kon het niet plaatsenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:11 schreef zatoichi het volgende:
[..]
lijkt mij een beetje te klinken als "12 man tegen 11":
We spelen 12 man tegen 11
we spelen 12 man tegen 11
We zijn Utereg Utereg Utereg twaalfde man
we zijn het beste publiek
publiek van Nederland
We spelen 12 man tegen 11
Nou ja misschien ook niet, maar daar deed het mij een beetje aan denken
Hehe, zing dan 'mijn versie', past precies en klinkt nog beter ook vind ik hahaquote:Op zondag 13 augustus 2006 14:37 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik weet wel welk liedje hij bedoelt maar weet van dat liedje nog steeds de tekst niet helemaal goed
Singing al youre heart out for the red !
For utereeeg FC !
je vergeet de 2 klapen in de handquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:29 schreef zatoichi het volgende:
Sing your heart out for the boys in red
sing it loud and sing it clear
For Uuutereeg FC
(Ja het rijmt niet, maar dit is wat ik hoor (en zing)
Zoiets is het wel ja volgens mij zitten we er allebei naastquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:29 schreef zatoichi het volgende:
For Uuutereeg FC
Zo'n 900.000 euroquote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:26 schreef zatoichi het volgende:
Kom nou dat FC Utrecht de beste achterban heeft is vorig jaar toch al bewezen met het winnen van dat spandoek?
Zeg die transfer van Kuijt voor 18 miljoen, hoeveel levert FC Utrecht dat op?
5% van de transfer waarde van de Kuijt.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:26 schreef zatoichi het volgende:
Kom nou dat FC Utrecht de beste achterban heeft is vorig jaar toch al bewezen met het winnen van dat spandoek?
Zeg die transfer van Kuijt voor 18 miljoen, hoeveel levert FC Utrecht dat op?
Gezellige prijzenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:40 schreef _Vulcanus_ het volgende:
Afgelopen vrijdag zie ik dat ze eindelijk bier verkopen op de Zuid tribune.
Bestel ik 7 biertjes..
2,70 euro per stuk, en volgens mij nog van dat festival bier ook![]()
Onbegrijpelijk, waarom geen gewoon bier netzo als in het home?
Het waren opzich best flinke bekers, maar i.d.d. 2,70 euro is veel geld voor een waterig biertje.quote:
Jawel we zijn van de C status af. Hoe lang dat weet ik natuurlijk niet.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:27 schreef Takemenow het volgende:
Ik zag het ook vrijdag. Maar ik neem aan dat dat de rest van het seizoen niet meer te krijgen is?
Zou zomaar kunnen, ranzige bocht was het in ieder geval.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:42 schreef PBateman1978 het volgende:
Dat was alcoholvrij bier voor zover ik weet ?
(mensen voor me klaagden daarover iig)
Oke, laatste vraag van mijn kantquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:29 schreef zatoichi het volgende:
For Uuutereeg FC
je proeft toch wel het verschil tussen alcohol vrij bier en normaal bierquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:52 schreef _Vulcanus_ het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, ranzige bocht was het in ieder geval.![]()
www.bunnikside.nlquote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:18 schreef FCLFanatic het volgende:
[..]
Oke, laatste vraag van mijn kant: van welk origneel lied is dit het deuntje? (of is het gewoon een spontaan 'voetballied', nergens op gebaseerd?
Het was geen "normaal" bier.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:07 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
je proeft toch wel het verschil tussen alcohol vrij bier en normaal bier
En terecht. van Steensel is een lompe boerquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:28 schreef PBateman1978 het volgende:
De basis voor morgen :
Pieters krijgt de voorkeur boven van Steensel.
Zeker, ik snap ook niet dat ie vorig jaar contractverlenging kreeg.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:09 schreef thaduck het volgende:
[..]
En terecht. van Steensel is een lompe boer
Beter plannen dan.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:01 schreef zatoichi het volgende:
Ziet er goed uit! Ben benieuwd.
Ik baal zo van het feit dat ik de eerste twee thuiswedstrijden moet missen... Tja vakantie...
Gelukkig ben ik op tijd thuis voor Heerenveen en natuurlijk Ajax (toen ik besefte dat mijn vakantie overlapte met het begin van het speelseizoen was ik even bang dat ik die wedstrijd zou missen...)
Tja das waar; beetje stom gepland... Ik zal maar eens een brief naar de KNVB sturen dat ze in het vervolg even contact met mij moeten opnemen voordat ze weer zo'n stomiteit begaan!quote:
Dat snap ik dan weer wel. Opzich zit er wel potentie in hem (het is verder een goeie gozer hoor) en met de huidige problemen in de verdediging MOET je wel. Je kan moeilijk alle schepen achter je verbranden en opeens mensen uit de A in de verdediging plempen. Je hebt toch ook een beetje ervaring nodig.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zeker, ik snap ook niet dat ie vorig jaar contractverlenging kreeg.
Kwade dronk gehad?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:11 schreef paultjuhhh het volgende:
1 van de beste van de eredivisie!
Als jij niet ziet hoeveel potentie hij heeft.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:38 schreef paultjuhhh het volgende:
dronk ?
Terol is een gemaakte keeper, terwijl Grandel en Vorm ''keeperstalent'' hebben.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:28 schreef methodmich het volgende:
Joost Terol wil en mag weg. Vinden jullie dat logisch of hadden jullie het logischer gevonden als Grandel weg had mogen gaan?
Of een Nederlandse club als er de komende weken blessures zich voordoen misschienquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:09 schreef methodmich het volgende:
Helder verhaal. Zal wel buitenland gaan worden voor Terol zeker?
ADO schijnt nog krap in ex-Utregters te zitten.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:39 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Of een Nederlandse club als er de komende weken blessures zich voordoen misschien
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:47 schreef Stampie22 het volgende:
[..]
Ze zongen vervelende liedjes over 'de nummer 1 van Gelderland'
Regen is opgehouden, het flitst nog wel. Zal zo wel weer beginnen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:53 schreef vitessezuid113 het volgende:
o onweer , ik dacht de eerste scheids staakt hem alweer na een spreekkoor , hopelijk gaan ze vandaag nog wel verder anders is het hele schema meteen al weer op de kop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |