Als Schut blessurevrij blijft en zijn oude niveau haalt, dan kan hij zonder problemen een stap hoger dan FC Utrecht.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:38 schreef methodmich het volgende:
Goede verdediger wel, zeker voor een subtopper.
Top 3 denk je?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:35 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Als Schut blessurevrij blijft en zijn oude niveau haalt, dan kan hij zonder problemen een stap hoger dan FC Utrecht.
Ik denk dat Schut bij Feyenoord op zijn normale niveau zonder problemen mee kan. Destijds, voor zijn blessure, had Feyenoord al eens belangstelling getoond.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:33 schreef methodmich het volgende:
[..]
Top 3 denk je?
Dan bij Feyenoord of PSV denk ik.
Alje Schut 18 feb 1981 2006quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:11 schreef Danny_Ramone het volgende:
Hoelang loopt het contract van Schut nog door ?? 1 jaar toch ?
Beter Z.S.M. verlengen! Hijs is op 50% van zijn kunnen al beter dan Broerse !quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:50 schreef Druppel het volgende:
[..]
Alje Schut 18 feb 1981 2006
Inderdaad nog 1 jaar.
Denk dat ze eerst nog even zijn blessure willen afwachten. Hierna zal er met schut vast om de tafel gezeten gaan worden.quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:03 schreef Danny_Ramone het volgende:
[..]
Beter Z.S.M. verlengen! Hijs is op 50% van zijn kunnen al beter dan Broerse !
Gelukkig heeft schut wat meer stads gevoel idd. Maar we zullen het allemaal moeten afwachten.quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:15 schreef thaduck het volgende:
Vorig jaar heeft Schut ook nog met 1 jaar verlengd. Dit in verband met zijn blessure(s) en de onzekerheid aan beide kanten.
Ik ga er vooralsnog vanuit dat Schut niet zo'n klootmongool is als Touzani die eerst op onze kosten revalideerde en toen gratis wegliep met dat ie het jammer vond dat we de Amstel Cup wonnen![]()
![]()
(overigens heerlijk gevoel dat ie nooit speelt
)
Je kan hem exporteren naar iCal formaat en dan importeren in Outlook als het goed isquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:22 schreef Druppel het volgende:
[..]
Gelukkig heeft schut wat meer stads gevoel idd. Maar we zullen het allemaal moeten afwachten.
Dank trouwens nog voor de G calender. Klink een beetje lui vanuit mijn kant maar heb je hem toevallig ook voor Outlook gemaakt.
Dank je het is me gelukt.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:06 schreef thaduck het volgende:
[..]
Je kan hem exporteren naar iCal formaat en dan importeren in Outlook als het goed isIk zal er vanmiddag ff naar kijken als het wat rustiger is op mijn werk.
Ook 1 keer die nigeriaanse Onyekachi Amuneke.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:22 schreef Eilanden het volgende:
11-1 tegen regioteam De Meern met 6x Fortune .... hopelijk blijft Fortune zo scoren
Nou ja woensdag tegen Haarlem een club waar je zijn acties beter kan beoordelen.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[afbeelding]
Nu wel.
Hoorde dat ie wel aardig speelde, maar de tegenstand was natuurlijk nihil.
Ik denk dat die beoordeling uiteindelijk gemaakt wordt op basis van wat er in die potjes en op de training getoond wordtquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:15 schreef methodmich het volgende:
Ik vraag me wel eens af hoe trainers dergelijke proefspelers in van die potjes zonder tegenstand beoordelen. Op basis van de opdrachten?
Sven Post heeft niet afgelopen seizoen maar dat seizoen daar voor (2004/2005) wegens prive omstandigheden weinig gedaan bij FC Utrecht. Vorig seizoen liep het ook niet lekker en is hij eerder weggestuurd, wegens een reden.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:39 schreef Eilanden het volgende:
Ik kom niet bij Jong FCU. Ik weet wel dat Sven Post van Dordrecht is gehaald en dat hij aanvallend zowel op links als rechts uit de voeten kan. Voor mijn gevoel had hij dichter bij de selectie moeten zitten dan hij nu zit (qua potentie die men in hem zag).
Jerry de Jong weet ik je niet veel over te vertellen
Hoezo is hij niet klaar voor het 2e? Ik weet niet als je hem wel eens hebt gezien in belangrijke wedstrijden voor het 2e? Maar het 2e kan die makkelijk aan hoor, hij schommelt tussen 1ste en 2e.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:20 schreef thaduck het volgende:
[..]
Maar dan heb je niemand anders? Rossini is nog niet eens klaar voor het 2e
Dank je. Sven Post heeft trouwens niet bij ons getekend, hij gaat naar eersteklasser Strijen. Weet jij wel iets over Jerry de Jong trouwens?quote:Op zondag 9 juli 2006 11:10 schreef Sammiejj het volgende:
[..]
Sven Post heeft niet afgelopen seizoen maar dat seizoen daar voor (2004/2005) wegens prive omstandigheden weinig gedaan bij FC Utrecht. Vorig seizoen liep het ook niet lekker en is hij eerder weggestuurd, wegens een reden.
Tis wel oud bericht, maar toch
Op www.fcutrecht.nl staat het nu ook. Dus het is zeker.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:03 schreef thaduck het volgende:
Dat zou goed nieuws zijn! RTV Utrecht is in ieder geval betrouwbaar dus laat maar komen![]()
![]()
zou ik ff na moeten vragen voor je bij de aanvoerder, doe ik zo ff voor jequote:Op zondag 9 juli 2006 12:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dank je. Sven Post heeft trouwens niet bij ons getekend, hij gaat naar eersteklasser Strijen. Weet jij wel iets over Jerry de Jong trouwens?
klopt hij was vanmiddag in de kleedkamer om zich voor te stellen ...quote:Op maandag 10 juli 2006 15:23 schreef Druppel het volgende:
[..]
Op www.fcutrecht.nl staat het nu ook. Dus het is zeker.
Maar cedric welkom dan maar.
Nou nog de traditionele ontgroening..... en hij is ready to go!quote:Op maandag 10 juli 2006 18:08 schreef Sammiejj het volgende:
[..]
klopt hij was vanmiddag in de kleedkamer om zich voor te stellen ...
uit betrouwbare bron
Dankjewel, maar dat was niet helemaal wat ik bedoelde.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:07 schreef Sammiejj het volgende:
[..]
zou ik ff na moeten vragen voor je bij de aanvoerder, doe ik zo ff voor je
Aanvoeder weet het niet, is nu een meel naar Jerry voor je
En het bleef gelukkig maar bij 1 grandellentjequote:Op donderdag 13 juli 2006 10:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Grandel gisteren weer schuldig aan de 1-1
Misschien heeft hij heel veel vertrouwen nodig.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:20 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik blijf het onbegrijpelijk vinden, hij is overduidelijk een betere keeper dan Terol, en toch blijft ie blunders maken....
Hij heeft al heeeeel veel vertrouwen gekregen en hij heeft inderdaad veel meer potentie dan Terol. Maar als hij die blunders niet uit zijn spel krijgt, dan is hij gewoon niet geschikt voor dit niveauquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Misschien heeft hij heel veel vertrouwen nodig.
Idd, dit gaat je punten kosten. We hadden Timmer moeten halen gvd!!quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:10 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hij heeft al heeeeel veel vertrouwen gekregen en hij heeft inderdaad veel meer potentie dan Terol. Maar als hij die blunders niet uit zijn spel krijgt, dan is hij gewoon niet geschikt voor dit niveau
We zullen het zien zaterdag, want tegen regio team hoef je al niet veel te doen ...quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:53 schreef methodmich het volgende:
Ze hebben alle drie gelijke kansen toch, had Booy gezegd? Dus Grandel, Terol en Vorm. Misschien Vorm als verrassing??
10-quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:57 schreef Sammiejj het volgende:
wonnen wel met 10- vandaag!
quote:FC Utrecht hoopt op verkoop Kuyt.
Als Dirk Kuyt de overstap naar Liverpool zal maken, dan verdient FC Utrecht daar een behoorlijk bedrag aan.
Bij de overgang van Kuyt van FC Utrecht naar Feyenoord in 2003 hebben de Domstedelingen een clausule op laten nemen dat er bij een transfer van Kuyt naar een andere club een percentage van de transfersom naar Utrecht gaat. Insiders rond de Utrechtse club praten over een percentage tussen de 5 en 10% van de transfersom. Als Kuyt voor tien miljoen vertrekt, dan zit er zeker 500.000 euro in voor FC Utrecht. Bron : ELF
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |