5% van de transfer waarde van de Kuijt.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:26 schreef zatoichi het volgende:
Kom nou dat FC Utrecht de beste achterban heeft is vorig jaar toch al bewezen met het winnen van dat spandoek?
Zeg die transfer van Kuijt voor 18 miljoen, hoeveel levert FC Utrecht dat op?
Gezellige prijzenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:40 schreef _Vulcanus_ het volgende:
Afgelopen vrijdag zie ik dat ze eindelijk bier verkopen op de Zuid tribune.
Bestel ik 7 biertjes..
2,70 euro per stuk, en volgens mij nog van dat festival bier ook![]()
Onbegrijpelijk, waarom geen gewoon bier netzo als in het home?
Het waren opzich best flinke bekers, maar i.d.d. 2,70 euro is veel geld voor een waterig biertje.quote:
Jawel we zijn van de C status af. Hoe lang dat weet ik natuurlijk niet.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:27 schreef Takemenow het volgende:
Ik zag het ook vrijdag. Maar ik neem aan dat dat de rest van het seizoen niet meer te krijgen is?
Zou zomaar kunnen, ranzige bocht was het in ieder geval.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:42 schreef PBateman1978 het volgende:
Dat was alcoholvrij bier voor zover ik weet ?
(mensen voor me klaagden daarover iig)
Oke, laatste vraag van mijn kantquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:29 schreef zatoichi het volgende:
Sing your heart out for the boys in red
Sing your heart out for the boys in red
sing it loud and sing it clear
For Uuutereeg FC
(Ja het rijmt niet, maar dit is wat ik hoor (en zing)
je proeft toch wel het verschil tussen alcohol vrij bier en normaal bierquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:52 schreef _Vulcanus_ het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, ranzige bocht was het in ieder geval.![]()
www.bunnikside.nlquote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:18 schreef FCLFanatic het volgende:
[..]
Oke, laatste vraag van mijn kant: van welk origneel lied is dit het deuntje? (of is het gewoon een spontaan 'voetballied', nergens op gebaseerd?
Het was geen "normaal" bier.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:07 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
je proeft toch wel het verschil tussen alcohol vrij bier en normaal bier
En terecht. van Steensel is een lompe boerquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:28 schreef PBateman1978 het volgende:
De basis voor morgen :
Pieters krijgt de voorkeur boven van Steensel.
Zeker, ik snap ook niet dat ie vorig jaar contractverlenging kreeg.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:09 schreef thaduck het volgende:
[..]
En terecht. van Steensel is een lompe boer
Beter plannen dan.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:01 schreef zatoichi het volgende:
Ziet er goed uit! Ben benieuwd.
Ik baal zo van het feit dat ik de eerste twee thuiswedstrijden moet missen... Tja vakantie...
Gelukkig ben ik op tijd thuis voor Heerenveen en natuurlijk Ajax (toen ik besefte dat mijn vakantie overlapte met het begin van het speelseizoen was ik even bang dat ik die wedstrijd zou missen...)
Tja das waar; beetje stom gepland... Ik zal maar eens een brief naar de KNVB sturen dat ze in het vervolg even contact met mij moeten opnemen voordat ze weer zo'n stomiteit begaan!quote:
Dat snap ik dan weer wel. Opzich zit er wel potentie in hem (het is verder een goeie gozer hoor) en met de huidige problemen in de verdediging MOET je wel. Je kan moeilijk alle schepen achter je verbranden en opeens mensen uit de A in de verdediging plempen. Je hebt toch ook een beetje ervaring nodig.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zeker, ik snap ook niet dat ie vorig jaar contractverlenging kreeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |