Beetje oud nieuws bericht is van een week geleden. Maar alsnog bedankt.quote:
En Terol laat ook al niet veel zien .... Dan maar met Vorm aan de competitie beginnen?quote:Zoals vooraf met de keepers was afgesproken, was het ditmaal de beurt aan Franck Grandel het Utrechtse doel een wedstrijd lang te verdedigen. De Franse doelman straalde weinig vertrouwen uit. Zowel op de lijn als voor zijn doel was hij onzeker.
Of gewoon JP in het doel!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:30 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En Terol laat ook al niet veel zien .... Dan maar met Vorm aan de competitie beginnen?
Ik vraag me bij zo iets altijd af moet dan de hele selecte vervangen worden ofzo. Wat voor druke wil je horen dan. Elke realist weet dat er geen miljoenen besteed kan worden.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:40 schreef Dick-Schaffa het volgende:
ik vind het nogal stil bij FC Utrecht in aanloop naar het seizoen. Wel wat nieuwe spelers, een paar op test, maar er gebeurt niet echt iets... ben bang voor een net zo kabbelend seizoen
Omdat volgens Belgische teletekst scouts van Utrecht hem bekeken hebben denk ik.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:46 schreef Eilanden het volgende:
Volgens V-bal zou Utrecht belangstelling hebben voor Joos Valgaeren, maar ik vraag me af waar ze dat vandaan hebben
Vanuit een negatief oogpunt bekeken is dat. Als je het vanuit een positief oogpunt bekijkt:quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:27 schreef thaduck het volgende:
Een resume van wat ontwikkelingen:
- Gekeken wordt naar een nieuwe centrale verdediger (Valgaeren)
- Schut komt ook voorlopig niet terug, de vraag is zelfs OF ie nog wel terug komt
- Verder zijn in de verdediging zijn Cornelisse, Keller en Shew-Atjon geblesseerd
- Braafheid is de 1e 3 wedstrijden van het seizoen geschorst
- Grandel/Terol/Vorm is ook nog onduidelijk, ofwel geen van allen komt heel sterk naar voren
- van Dijk is een goede speler, maar moet zichzelf in bedwang houden om probs te voorkomen
- Nelisse is niet in vorm, was niet in vorm en komt ook nooit meer in vorm (wedstrijd vorig seizoen tegen Feyenoord uitgezonderd)
- Rossini is een leuke pinchhitter, lang niet goed genoeg voor een basisplaats
- Fortuné is leuk om te zien, is dreigend maar moet eens gaan scoren!
- Kopteff is nog niet zeker en is duur (en ik ken nog eens een andere Fin uit het verleden die een miljoen koste)
- vd Gun komt in het ritme, maar is wel blessuregevoelig
- Maachi is niet fit
Het ken aan mij liggen, maar volgens mij moet er iemand gaan wakker worden.. Want als dit zo het hele seizoen blijft dan hebben we volgend jaar zeker playoffs, maar niet omdat we bij de 1e 6 zitten
Tis Utreg eigen om alles negatief te bekijken en af te zeiken hequote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:33 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Vanuit een negatief oogpunt bekeken is dat. Als je het vanuit een positief oogpunt bekijkt:
Cornelisse, Nelisse, De Jong en Van der Gun trainden de laatste dagen weer mee en komen eraan, de een wat sneller dan de ander.
Pieters heeft behoorlijk wat speelminuten gekregen en is een groot talent. Hij kan bovendien centraal in het centrum EN op links uit de voeten in de verdediging.
Van der Gun heeft in de paar minuten dat 'ie gespeeld heeft wel laten zien van toegevoegde waarde te kunnen zijn.
Als die Kopteff niet komt is die Marokkaan nog steeds een optie
Wat Rossinni betreft: pinchhitters hebben we ook nodig!
Nou ja nu nog een verdediger. En dan het potje met rust laten.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:48 schreef Eilanden het volgende:
Als het slechts 100.000 Euro is, dan is er volgens mij dan nog wel een potje voor meer want bij FCU gaven ze aan dat er een potje is/was voor aankopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |