Als je toch eens wist waar ie dat geleerd heeft...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:01 schreef PBateman1978 het volgende:
Denk zelfs dat we sterker zijn dan vorig seizoen, en eindelijk iemand in de goal die vertrouwen uitstraalt.
Op de Filipijnen?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:08 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Als je toch eens wist waar ie dat geleerd heeft...
Als de vaste verdedigers er snel weer bij zijn heb je een heel behoorlijk team die zeker wel lang mee moet kunnen doen om de eerste 5 plaatsen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:13 schreef zatoichi het volgende:
Mijn gevoel voor komend seizoen: Het kan alle kanten op gaan
lijkt mij een beetje te klinken als "12 man tegen 11":quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:22 schreef FCLFanatic het volgende:
Vraag je voor de FCU supporters hier. Vorig jaar en het jaar ervoor zat ik op de tribune bij Utrecht - PSV en hoorde ik een aantal een heel gaaf nummer de tribunes afkomen. Of ik het helemaal goed verstaan heb weet ik niet zeker, maar ik dacht dat het zo ging:
We zingen allemaal voor de mooiste club,
zingen allemaal voor de mooiste club,
de mooiste club van Nederland,
voor U-te-recht FC.
Is dit lied ergens op internet te vinden (mp3)?
Daar dacht ik ook aan, maar ik kon het niet plaatsenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:11 schreef zatoichi het volgende:
[..]
lijkt mij een beetje te klinken als "12 man tegen 11":
We spelen 12 man tegen 11
we spelen 12 man tegen 11
We zijn Utereg Utereg Utereg twaalfde man
we zijn het beste publiek
publiek van Nederland
We spelen 12 man tegen 11
Nou ja misschien ook niet, maar daar deed het mij een beetje aan denken
Hehe, zing dan 'mijn versie', past precies en klinkt nog beter ook vind ik hahaquote:Op zondag 13 augustus 2006 14:37 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik weet wel welk liedje hij bedoelt maar weet van dat liedje nog steeds de tekst niet helemaal goed
Singing al youre heart out for the red !
For utereeeg FC !
je vergeet de 2 klapen in de handquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:29 schreef zatoichi het volgende:
Sing your heart out for the boys in red
sing it loud and sing it clear
For Uuutereeg FC
(Ja het rijmt niet, maar dit is wat ik hoor (en zing)
Zoiets is het wel ja volgens mij zitten we er allebei naastquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:29 schreef zatoichi het volgende:
sing it loud and sing it clear
For Uuutereeg FC
(Ja het rijmt niet, maar dit is wat ik hoor (en zing)
Zo'n 900.000 euroquote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:26 schreef zatoichi het volgende:
Kom nou dat FC Utrecht de beste achterban heeft is vorig jaar toch al bewezen met het winnen van dat spandoek?
Zeg die transfer van Kuijt voor 18 miljoen, hoeveel levert FC Utrecht dat op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |