Nope, daar is Van der Gun voor in de plaats gekomen. Daarnaast viel hij na een sterk begin behoorlijk ver terugquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Is Ramzi nog een optie, als hij bij AZ buiten de kern valt?
En een trainingskamp in Oostenrijk en een reeks vriendschappelijke wedstrijden tegen buitenlandse tegenstanders bleek niet voldoendequote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:43 schreef methodmich het volgende:
En Ramzi zelf wil alleen naar een club die Europees voetbal speelt, zei hij.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:18 schreef methodmich het volgende:
Biet voldoende? Is dat Utrechts???
Dat waren niets meer dan geruchten bleek achteraf.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:21 schreef methodmich het volgende:
Leuke speler voor Utrecht.
Maar even afwachten of hij echt komt, ze hadden toen Benachour ook al bijna binnen toch?
Nee SSC nog niet binnen. Schijnen problemen te zijn met de uitkaart.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:59 schreef thaduck het volgende:
Het klinkt allemaal goed, ik moet me alleen nog ff inlezen want heb wel een en ander gemist geloof ik
Iedereen hier zijn seizoenskaart ook al binnen?
Die komt ook wel te kort.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:30 schreef methodmich het volgende:
Doet Van Manen trouwens alleen met Jong Utrecht mee of krijgt hij in de voorbereiding ook zijn kans bij het eerste Islands?
Aanvoerder af .... door de komst van Van Dijk is het zeer waarschijnlijk dat De Jong niet erg veel in actie zal komen. Voor Booy waren er twee kandidaten voor het aanvoerderschap over: Joost Broerse en Gregoor van Dijk. Omdat Booy Van Dijk een natuurlijke leider vindt en Broerse nog maar kort op de laatste man positie speelt, krijgt Van Dijk de voorkeur.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:46 schreef The_Verve het volgende:
En Gregoor van Dijk aanvoerder. Was De Jong afwezig of is ie aanvoerder af?
Vond het goed wat Booy zei dat Broerse zich moet concentreren op zijn taak als verdediger.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:54 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Aanvoerder af .... door de komst van Van Dijk is het zeer waarschijnlijk dat De Jong niet erg veel in actie zal komen. Voor Booy waren er twee kandidaten voor het aanvoerderschap over: Joost Broerse en Gregoor van Dijk. Omdat Booy Van Dijk een natuurlijke leider vindt en Broerse nog maar kort op de laatste man positie speelt, krijgt Van Dijk de voorkeur.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 06:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Er spreekt weinig ambitie uit dit jaar.
Ik denk dat Booy bang kan zijn voor zijn baantje
Goed genoeg om er vorig jaar 6e mee te worden....quote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zo goed is de selectie van Utrecht niet hoor
Waar in beide gevallen moet blijken of het ook daadwerkelijk versterkingen zijn. Daarnaast zullen bij Utreg Van der Gun en Van Dijk het elftal heus niet slechter maken...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Met het verschil dat bijvoorbeeld Heerenveen en Vitesse zich versterkt hebben
Ceeeeeeeeeeedric sws en Van Dijk is vaker geschorst dan er bijquote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:59 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Waar in beide gevallen moet blijken of het ook daadwerkelijk versterkingen zijn. Daarnaast zullen bij Utreg Van der Gun en Van Dijk het elftal heus niet slechter maken...
Met het verschil dat Heerenveen vorig jaar echt een aderlating heeft gehad; en nu Hansson er ook niet meer wil spelen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Met het verschil dat bijvoorbeeld Heerenveen en Vitesse zich versterkt hebben
Ze zijn er ook gelijk achteraan gegaan, maar ze leggen bewust de lat hoog. En de personen waarmee ze in gesprek waren, zijn om uiteenlopende redenen niet gekomen. Wat je Utrecht kan verwijten, is dat ze in sommige gevallen gewoon een strikte deadline hadden moeten stellen (bijv. Jenner en Huysegems) en zich niet aan het lijntje hadden moeten laten houden.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:04 schreef egoTRON het volgende:
Ik denk dat als Utrecht op korte termijn een goede linksbuiten kan vinden, ze idd voor UEFA Cup voetbal kunnen gaan. Wat ik alleen niet snap is dat ze daar niet eerder achter aan zijn gegaan, ze wisten toch al een tijdje dat vdBergh weg ging?
Hansson is nog niet weg en ze halen gewoon Dingsdag en Zuiverloon.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:59 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Met het verschil dat Heerenveen vorig jaar echt een aderlating heeft gehad; en nu Hansson er ook niet meer wil spelen.
Maar goed, die twee hebben volgens mij ook aangegeven naar Utrecht te willen, maar bewust gerekt om op grotere clubs te wachten. Misschien hadden ze dat inderdaad eerder kunnen/moeten afkappen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:12 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ze zijn er ook gelijk achteraan gegaan, maar ze leggen bewust de lat hoog. En de personen waarmee ze in gesprek waren, zijn om uiteenlopende redenen niet gekomen. Wat je Utrecht kan verwijten, is dat ze in sommige gevallen gewoon een strikte deadline hadden moeten stellen (bijv. Jenner en Huysegems) en zich niet aan het lijntje hadden moeten laten houden.
Nog wel, maar hij zou nog kunnen aanhaken gezien zijn leeftijd.quote:
Broerse heeft op die plek voldaan volgens Booy. Ik ben het niet echt met hem eens, vind Broerse geen verdediger.quote:Op zondag 30 juli 2006 20:50 schreef mitt het volgende:
Ik dacht dat Broerse een noodgreep was vorig seizoen. Er is toch verder geen centrale verdediger aangetrokken?
In de voorbereiding is ook Tiendalli op die positie getest. Als alternatief lijkt me Tiendalli wel een aardige optie, alhoewel hij altijd wel een moment van onachtzaamheid heeft.quote:Op zondag 30 juli 2006 20:54 schreef mitt het volgende:
Ben het helemaal met je eens, vind dat Broerse toch echt tekort komt op die positie.
Daarom vind ik het raar dat er uberhaupt geen centrale verdediger is aangetrokken, als je weet dat Schut nog steeds niet fit is en daar achter niks meer zit.
Leen en Bas zitten nog lang niet op het gewenste niveauquote:Op maandag 31 juli 2006 16:30 schreef methodmich het volgende:
Leen Van Steensel en Bas Mooij zijn er ook nog toch?
Van Steensel kan verdedigend nog wel aardig meekomen (meestal), maar komt opbouwend schromelijk tekortquote:Op maandag 31 juli 2006 16:40 schreef methodmich het volgende:
Dat kan ik me wel voorstellen. Die zullen misschien wel leuk mee kunnen draaien als er verder geen afwezigen zijn natuurlijk.
Alisic is niet definitief afgeschreven. Maar op eredivisie-niveau kwam hij toch nog wat tekort .. vandaar een verhuurquote:Op maandag 31 juli 2006 17:24 schreef methodmich het volgende:
Jerry de Jong trouwens redelijk verdienstelijk gespeeld voor ASWH tegen Dordt zaterdag.
Je zag wel waarom het bij Utrecht niets is geworden met die jongen, net allemaal wat te licht. Adnan Alisic was goed bij Dordt, toch vreemd dat die niet echt een kans heeft gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |