O ja,quote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
GGIk ga wel een paar herhalingen kijken, al is het alleen maar voor
Logan
Inderdaad, ik zag ze gisteren weer liggen, ze zijn nu wel goedkoper dan eerst, maar nog steeds 50 euro (!) voor 22 afleveringenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:16 schreef Airelle het volgende:
Ik ga weer kijken hoor. Herhalingen blijven leuk (zolang de dvd's een fortuin kosten).
Understatement!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:27 schreef Liejannuh het volgende:
De herhalingen zijn ook leuk, want het is een leuke serie!
Zoveel nieuwe afleveringen zijn er niet meer.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:07 schreef gurlie het volgende:
Herhalingen?Ik dacht dat het nieuwe afleveringen waren?
quote:Op maandag 26 juni 2006 16:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Zoveel nieuwe afleveringen zijn er niet meer.
jammerquote:Op maandag 26 juni 2006 16:13 schreef Q. het volgende:
[..]
hoeveel series moeten er dan nog hier in Nederland worden uitgezonden?quote:Op maandag 26 juni 2006 16:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Een halve.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:08 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hoeveel series moeten er dan nog hier in Nederland worden uitgezonden?
Ik ben even kwijt wie je hier mee bedoeltquote:Op maandag 26 juni 2006 23:07 schreef Q. het volgende:
De Palladino's zullen er in seizoen 7 niet meer zijn, ik ben bang dat de serie niet meer hetzelfde zal zijn....
De bedenkers van de serie, Amy Sherman en haar man.quote:Op maandag 26 juni 2006 23:19 schreef rena het volgende:
[..]
Ik ben even kwijt wie je hier mee bedoelt![]()
![]()
quote:A 'Gilmore' Breakup
Bledel, Ventimiglia end off-screen relationship
Following the end of their on-screen romance, "Gilmore Girls" star Alexis Bledel and former co-star Milo Ventimiglia have split up.
If your first response to the above news was, "They were dating?," don't feel too bad. Although they were a couple for three-plus years, Bledel and Ventimiglia managed to avoid having a harsh spotlight cast on their relationship.
Their parting was apparently similarly low-key. A spokesman for Ventimiglia tells People that the actor "is currently single," but that's about it as details of the breakup go. Both are preparing to work on TV series in the fall, Bledel continuing her role as Rory on "Gilmore Girls" and Ventimiglia in the new NBC show "Heroes."
The two met when Ventimiglia joined the cast of "Gilmore Girls" early in the show's second season as Jess, the not-all-that-bad-boy nephew of Luke Danes (Scott Patterson). Jess became a love interest for Rory fairly quickly, but the two didn't start dating in real life until the end of Ventimiglia's stint as a regular on the series.
He made a couple of guest appearances on the show last season, the last of which signaled an end to the characters' relationship. Ventimiglia also starred in another WB series, "The Bedford Diaries," last season before moving on to "Heroes."
In addition to "Gilmore Girls," Bledel's credits include "Sin City" and "The Sisterhood of the Traveling Pants."
In dat filmpje zie je het ook weer duidelijk: Amy Sherman-Palladino is gewoon Lorelai Gilmore. Ze stopt bij het schrijven duidelijk veel van zichzelf in het personage Lorelai, en Lauren Graham heeft ook goed naar haar gekeken voor het invullen van de rol.quote:
Dat heb je wel eens, de emotionele kant onwikkelt zich wat later. Blijf maar lekker bij je actie seriesquote:Op maandag 10 juli 2006 11:42 schreef wolfrolf het volgende:
Gilmore Girls
Wat een suffe serie vind ik dat zeg
Smallville+Supernatural+Veronica Mars uber alles
Nou ja, ik heb heel seizoen 6 al gezien.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vanaf volgende week dinsdag om 21:30 weer een nieuwe GG!
Ehm, Veronica Mars is anders wel über-emo hoor.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:27 schreef slindenau het volgende:
[..]
Dat heb je wel eens, de emotionele kant onwikkelt zich wat later. Blijf maar lekker bij je actie series.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb heel seizoen 6 al gezien.![]()
Wist ik veel, dat programma ken ik niet eens.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:26 schreef Marble het volgende:
[..]
Ehm, Veronica Mars is anders wel über-emo hoor.
Dus jij doet eigenlijk hetzelfde als wolfrolf, oordelen over iets dat je nog niet eens of nauwelijks gezien hebt.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:30 schreef slindenau het volgende:
[..]
Wist ik veel, dat programma ken ik niet eens.
Hoezo...waaruit maak jij op dat hij GG niet of nauwelijks heeft gezien? Maar ik oordeel inderdaad op basis van de titels van die series, omdat ik enkel van Smallville weet waar deze over gaat.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:34 schreef Marble het volgende:
[..]
Dus jij doet eigenlijk hetzelfde als wolfrolf, oordelen over iets dat je nog niet eens of nauwelijks gezien hebt.
Afleveringen? 1 Aflevering per dag?quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:06 schreef Q. het volgende:
Ik zit nu halverwege seizoen 4, met een snelheid van 1 aflevering per dag en in het weekend soms tot 3 afleveringen per dag.![]()
Ik heb werk.quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:16 schreef melismay het volgende:
[..]
Afleveringen? 1 Aflevering per dag?Ik kijk er gemiddeld 4 per dag, kan niet meer stoppen voor de dvd af is
Ik ookquote:
Ik heb ook de 43 gig torrent gedownloadquote:Op dinsdag 5 september 2006 09:06 schreef Q. het volgende:
Ik zit nu halverwege seizoen 4, met een snelheid van 1 aflevering per dag en in het weekend soms tot 3 afleveringen per dag.![]()
Rory is gestopt met haar studie op Yale. Lorelai vind het vreemd aangezien het altijd Rory's droom was.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:03 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb eigenlijk 2 vraagjes aangezien ik veel afleveringen heb gemist:
- Waarom spreken Rory en Lorelai niet meer met elkaar?
Logans vader heeft gezegd dat ze het vak journalist niet in zich heeft. Rory was geschokt. Rory was kwaad. Rory jatte een boot.quote:- Waarom heeft Rory een taakstraf?
Thx!quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:11 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Rory is gestopt met haar studie op Yale. Lorelai vind het vreemd aangezien het altijd Rory's droom was.
[..]
Logans vader heeft gezegd dat ze het vak journalist niet in zich heeft. Rory was geschokt. Rory was kwaad. Rory jatte een boot.
Smurfenversie.quote:Op woensdag 6 september 2006 06:53 schreef Q. het volgende:
Ligt het aan mij of draait Net 5 de afleveringen op hogere snelheid af? Alles klinkt zo anders.
"toenaderingen" eerder toch?quote:Op woensdag 6 september 2006 10:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jeej, het is weer begonnen!. En dan begint het ook meteen met toenaderingen tussen Lorelai en Rory.
.
Die was echt leuk ja.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
Jaa, was weer leuk. Die opmerking van Rory was echt geweldig: So, have you seen The Fourty-Year-Old Virgin? I think you'd like it''
![]()
![]()
"What is the DAR? " En al die vrouwen dan in lachen uitbarstenquote:Op woensdag 6 september 2006 19:21 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Die was echt leuk ja..
Luke had ook nog een leuke, maar ben hem alweer vergeten..
Over de Rory:quote:Op woensdag 6 september 2006 19:21 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Die was echt leuk ja..
Luke had ook nog een leuke, maar ben hem alweer vergeten..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
Ja, Net5 heeft het lekker duidelijk aangekondigd hequote:
quote:Op zondag 10 september 2006 16:49 schreef rena het volgende:
Vraagje voor mensen die het al gedownload en zo hebben:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: antwoord op rena's spoilervraag:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."
Die was goed ja!quote:Op woensdag 6 september 2006 17:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
Jaa, was weer leuk. Die opmerking van Rory was echt geweldig: So, have you seen The Fourty-Year-Old Virgin? I think you'd like it''
![]()
![]()
Misschien omdat Logan zich een beetje gedraagd als een verwend rijk jongetje, die maar iets hoeft te roepen en hij krijgt het, en ondertussen er over klaagt dat hij het zo zwaar heeft.quote:Op woensdag 13 september 2006 08:49 schreef melismay het volgende:
Ik kan nog steeds niet begrijpen wat "iedereen" nu tegen Logan heeft en waarom Jess zoveel beter is... Kan iemand me dat misschien uitleggen?
2quote:Op woensdag 13 september 2006 10:24 schreef googoodoll het volgende:
tvp... heb gister ook gemist.
hoeveel nieuwe afleveringen heb ik nu gemist?
Logan is inderdaad een verwende dronken bal. Maaaaaar Jess is ook echt stom vind ik. Een jankerd.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Misschien omdat Logan zich een beetje gedraagd als een verwend rijk jongetje, die maar iets hoeft te roepen en hij krijgt het, en ondertussen er over klaagt dat hij het zo zwaar heeft.
Ja, idd. En het was nog wel een enorme spoiler. Zit ik de hele tijd te wachten tot dat komt, komt het niet.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:12 schreef Luchtbel het volgende:
Er was wel weer een verkeerde aankondiging van Net 5, jammer.
Heb ik gelukkig niet gezienquote:Op woensdag 13 september 2006 11:16 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, idd. En het was nog wel een enorme spoiler. Zit ik de hele tijd te wachten tot dat komt, komt het niet.
als tenminste klopt wat ze zeiden in de aankondiging, dan is het een enorme spoiler voor komende afleveringen
Erg amateuristisch idd, zeker zo'n spoiler hoor je niet in een aankondiging te zetten.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:12 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Er was wel weer een verkeerde aankondiging van Net 5, jammer.
Deanquote:Op woensdag 13 september 2006 14:54 schreef Juweel het volgende:
Hoe heette het getrouwde vriendje van Rory ook al weer?
Mee eensquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:47 schreef rena het volgende:Jess
is zo veel leuker dan Logan, terwijl ik die eerst leuk vond. Ik vind Logan nu echt een eikel.
En Rory die tegen Emily ingaat![]()
![]()
Logan wordt express zo neergezet. Ik weet niet of iemand het audiocommentaar heeft gezien bij "You Jump, I Jump, Jack" die in de dvdbox zit van seizoen 5? Daar verteld Amy Palladino dat ze Logan hebben bedacht omdat ze iemand wilde introduceren die het "goede geld" presenteerde. Geld waarvan je leuke dingen kunt doen en kopen. Omdat Emily en Richard altijd een beetje het "kwade geld" zijn. Geld waar je wat voor moet doen, waar je geen "lol" van hebt. Ik vond het wel een mooie verklaring.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Misschien omdat Logan zich een beetje gedraagd als een verwend rijk jongetje, die maar iets hoeft te roepen en hij krijgt het, en ondertussen er over klaagt dat hij het zo zwaar heeft.
Weet je dat ik je op dit moment geweldig vind DE?quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:08 schreef DarkElf het volgende:
jess vind ik ook niets hoor.die irritante houding van hem toen hij bij luke woonde, de manier waarop hij rory behandelde door zomaar weg te gaan en alles.
nu ineens moeten we hem leuk gaan vinden dus zetten ze logan slecht neer.
stelletje meelopers
Omdat ik Jess ook maar een vervelende etter vind, maar niemand me maar lijkt te begrijpenquote:
Ikke welquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:13 schreef melismay het volgende:
[..]
Omdat ik Jess ook maar een vervelende etter vind, maar niemand me maar lijkt te begrijpen
Lekker spoiler ook weer net op net5.quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
Als je de gids hebt gelezen weet je 't al, vanavond spannende tijden in GG
Dat is dan in ieder geval wel een verrassing.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:57 schreef Q. het volgende:
En het is ALWEER NIET de aflevering uit de spoiler. Jezus Net5, kunnen jullie nou niets?
ik heb 'm gelukkig niet gezienquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:27 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Lekker spoiler ook weer net op net5..
Oh, toch wel.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:02 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat is dan in ieder geval wel een verrassing.
Dit keer was het wel de goede, dat mocht ook wel een keertje.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:57 schreef Q. het volgende:
En het is ALWEER NIET de aflevering uit de spoiler. Jezus Net5, kunnen jullie nou niets?
Dat ben ik met je eensquote:Op woensdag 20 september 2006 09:34 schreef gurlie het volgende:
Wel jammer van de spoiler, nou wisten we al wat dat meisje daar deed.
Dacht ik ookquote:Op woensdag 20 september 2006 13:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik dacht dat Rory een ongeluk zou krijgen nadat ze Lorelai had gebeld ofzo, maar gelukkig niet.!!!
whahahahhaha en 6 leuke bootschilderijtjesquote:Op woensdag 20 september 2006 11:32 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Wat was dat bed lelijk zeg.
Yupquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:27 schreef SeaOfLove het volgende:
Schuiven de meesten nu op van het GA-topic naar GG-topic?
GG vind ik de afgelopen 2 seizoenen ook wel wat minder geworden, maar het blijft verslavend. Straks ook weer Desperate Housewivesquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:29 schreef Fannetje het volgende:
Ik in ieder geval welHoewel ik GA tegenwoordig een stuk leuker vind... maar GG blijft ook leuk
Volgens mij kijken wij zo ongeveer precies hetzelfdequote:
Wanneer komt Desperate Housewives weer? Ik neem aan dat het dan GG vervangt en dat GA doorgaat? Hoewel, hoeveel lopen we eigenlijk voor op Amerika wat betreft GA?quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:43 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
GG vind ik de afgelopen 2 seizoenen ook wel wat minder geworden, maar het blijft verslavend. Straks ook weer Desperate Housewives![]()
Grappig jaquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Volgens mij kijken wij zo ongeveer precies hetzelfde. Zag ookal dat je een Infadels topic had geopend dus muzieksmaak komt op 1 punt iig overeen
![]()
Ik moet sowieso altijd lachen om die band, stelletje van die nerds en dan die oude 'dude' erbij op gitaarquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:14 schreef rena het volgende:
De band in gevecht![]()
![]()
Hilarisch! Die Zach is echt een domme eikel.
![]()
Rory & Lorelai weer samen is sowieso geweldig![]()
Met petje speciaal voor jouquote:Op woensdag 27 september 2006 13:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Rory en Lorelai
Zach is stomEn Logan ook, maar dat wisten we al
Ik vind Luke trouwens veel leuker met petje
Voor? Achter, bedoel jequote:Op dinsdag 26 september 2006 21:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wanneer komt Desperate Housewives weer? Ik neem aan dat het dan GG vervangt en dat GA doorgaat? Hoewel, hoeveel lopen we eigenlijk voor op Amerika wat betreft GA?
Geweldig je kon me opvegenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:06 schreef alwaysthebest het volgende:
Die scène bij de psycholoog. Hoe over the top..
.
Dat vind ik ook wel tof dat we niet zover achterlopen met al die serie'squote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:35 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Voor? Achter, bedoel je
We hebben nog een stuk of 10 afleveringen te gaan van GA voordat we bij seizoen 3 komen. In Amerika hebben ze net de eerste twee afl. van seizoen 3 achter de rug.
Bij GG is het net zoiets..
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:12 schreef donald_dick het volgende:
het kan me ondertussen niet echt meer boeien. ik wil dubbele afleveringen GA
Ohhh dat zou mij ook niets verbazen. We zien het wel allemaal, GG kabbelt altijd lekker rustig door.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:21 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik heb het idee dat de hele trouwerij niet door gaat gaan. Zou wel jammer zijn..
Lijkt me nou niet echt iets wat je zo tussen neus en lippen door verteld. En hij zal wel bang zijn dat Lorelai kwaad wordt en het huwelijk afblaast.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:44 schreef rena het volgende:
En wanneer vertelt Luke het eens aan Lorelai![]()
![]()
hmmmquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:21 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik heb het idee dat de hele trouwerij niet door gaat gaan. Zou wel jammer zijn..
Ja, dat vond ik ook al. Lijkt wel alsof er een aflevering overgeslagen is.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:12 schreef IV_Xample het volgende:
lachuh die foto's
maar gisteren...echt geweldig op die bank bij de psycholoog...en lane die helemaal hysterisch aan het doen is...en ineens ook 6 weken thuis woont ofzo...dat is wel heel snel gegaan...vorige week viel die band ineens uit elkaar...en nu woont ze 6 weken thuis..vonk wel ineens een overgang...
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Lorelai en Rory komen opeens terug van Atlantic City, waar niets eens over gerept is dat ze zouden gaan
Was helemaal in het begin. Ze komen bij Luke's Diner binnen en praten over black jack, en al die 21 dingen die ze hebben gekocht/gedaan.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:13 schreef rena het volgende:
[..]
Daar heb ik in deze aflevering niets over gezien.
Of heb ik zitten slapen?
![]()
O, ik heb het begin gemistquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:14 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Was helemaal in het begin. Ze komen bij Luke's Diner binnen en praten over black jack, en al die 21 dingen die ze hebben gekocht/gedaan.
Seizoen 6 is nu op tv in Nederland, nee dus.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:35 schreef IV_Xample het volgende:
oh das best lachuh, maar er zijn toch al meer dan 5 seizoen uitgebracht of niet??
dan zou het nl weer zonde zijn....
Leuker om zo'n serie te hebben met alle seizoenen. Anders zit je met een mooie box en twee lullige aparte seizoenen...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Kijk 'ns wat er staat op de site van Bol.com..
[afbeelding]
Seizoen 1 t/m 5Voor 160 euro.. Iets te duur voor mij, maar wie weet als het ooit afgeprijsd wordt
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vanaf volgende week dinsdag GG pas om 22.00 vanwege Evelien die tussendoor komt schuiven. Dat wordt opnemen voortaan, want ik moet woensdag altijd erg vroeg op.
Evelien vind ik ook altijd wel leuk om te kijken, maar het is me iets teveel op de dinsdagavondquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vanaf volgende week dinsdag GG pas om 22.00 vanwege Evelien die tussendoor komt schuiven. Dat wordt opnemen voortaan, want ik moet woensdag altijd erg vroeg op.
Ikke wel! Zonder thee en chocolade dan.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:45 schreef SeaOfLove het volgende:
Zit iedereen alweer klaar met thee en chocolade?
Normaal kon ik altijd wel lachen om het neurotische gedrag van Paris...maar dit is een beetje téquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:10 schreef Miss-V het volgende:
Nou, Lorelai weet het eindelijk..ik snap alleen niet waarom die sukkel het niet gewoon heeft verteld..en ik vind dat kind maar irritant. Die Paris is echt onmogelijk
.
Neee dat meen je niet dat 7 het laatste seizoen isquote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:43 schreef blaaatkipje het volgende:
Seizoen 7 is het laatste seizoen en is inmiddels begonnen in de VS, jullie kijken nu seizoen 6 ja
Toch heb ik oneindig lang (voor mijn gevoel dan) Friends, Will&Grace, BH90210, Melrose Place en Ally McBeal gekekenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:41 schreef IV_Xample het volgende:
maar ja ze kunnen het ook niet oneindig laten doorgaan he...dan raakt de sleur er helemaal in....
Liefquote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:59 schreef Jojoortje het volgende:
Zo lief kan een jongen helemaal niet zijn... Of wel?![]()
You've Been Gilmoredquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:24 schreef donald_dick het volgende:
weet iemand welke episode ovan welke serie er werd uitgezonden?
Ook gemist helaas. Wat voor advertentie heeft moeders geplaatst?quote:Op woensdag 1 november 2006 11:09 schreef janimie het volgende:
jammer, ik viel gewoon in slaap gister na evelien .. en ik werd wakker om 23.10u
wie praat me bij ?![]()
Ik moest zo lachen om die berichtjes op de voicemail en die advertentie in de krant, hahaquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:50 schreef rena het volgende:
Leuke aflevering![]()
Maar wel erg zielig voor Logan, die vader is echt een eikelDaardoor is Logan ook af en toe zelf zo'n eikel denk ik.
En het eindeDie advertentie in de krant
Lorelai gaat haar moeder afmaken in de volgende aflevering denk ik
![]()
Een aankondiging voor het huwelijk op 3 juni.quote:Op woensdag 1 november 2006 11:38 schreef Juweel het volgende:
[..]
Ook gemist helaas. Wat voor advertentie heeft moeders geplaatst?![]()
Ja, dat is waar ook!quote:Op woensdag 1 november 2006 17:38 schreef DarkElf het volgende:
ja wrs wel ja want ik bedacht me ineens dat Luke vermeld stond als Restauranteur... ofzoiets
zo zou Lorelei hem niet noemen denk ik
quote:AUNT ALICE [on the machine]: Lorelai, it's your Aunt Alice. Jim and I saw that beautiful picture of you in the paper announcing your engagement, how wonderful! [Lorelai looks stunned.] And what a wonderful picture! I told Emily that you look so young! [She frantically flips through the paper.] We've marked our calendars, June third, and we look forward to it. And we're really looking forward to meeting this man of yours as well! A restaurateur, it says. Say hello to Rory for us and we'll see you soon. Bye!
Rebecca Kirshner was zo snel ik kon zien de schrijfster. Die ook voor Buffy wat afleveringen heeft geschreven.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:13 schreef Marble het volgende:
Al die dingen die ze zeiden over Soulcalibur III klopten trouwens nog echt ook. Een van de schrijvers is duidelijk een fan.
Daar moest ik ook gelijk aan denken!quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:37 schreef alwaysthebest het volgende:
We were on a break! (Ross, friends)
Dat was echt geweldig.quote:
Prachtig inderdaadquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:13 schreef Marble het volgende:
Deze was ook prachtig:
Paris: "Get the bowls and the chopsticks ready, guys. Somebody pick a movie already!"
Rory: "Where is everybody?"
Paris: "I ordered food for ten and I didn't want the delivery guy to look at me like I was a hog. I don't need to display my patheticness to the world."
Doyle.quote:Op zondag 12 november 2006 08:25 schreef IV_Xample het volgende:
ik vond het tussen zack en lane ook erg schattig...een ring van de lommerd, lief toch
en ja rory en logan, kweet het ook niet hoor...
en dan die vriend van paris die ineens rory in haar nek gaat aflebberen
whahahaha (kweet even zijn naam niet meer)
Ja, Lorelai zegt nu dat ze het OK vind, terwijl ze het duidelijk niet OK vindt, maar begint er niet over, dus dat zie je alweer aankomen dat het fout gaat.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:58 schreef alwaysthebest het volgende:
Erg toffe aflevering.
Je voelt alleen wel dat de bom aan het barsten is. Bij Lorelai én Rory.
Rory vind ik nogal irritant/onnozel worden. Zo gemakkelijk als ze eerst wegrent bij Logan, en dan als hij een verhaaltje tegen haar afratelt meteen weer terug rent. Maar dan vervolgens wel drie dagen niets van haar laat horen. Volgens mij weet ze zelf nog steeds niet wat ze wil.quote:Op woensdag 15 november 2006 07:40 schreef Maneki.Neko het volgende:
Jup, die twee zitten duidelijk straks samen op de bank voor een videomarathon met bergen vreetvoer. Diepongelukkig.
Met jou kan ik praten! Rory is echt een dom wicht, het zou beter zijn als ze wat meer op d'r moeder zou gaan lijkenquote:Op woensdag 15 november 2006 08:02 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Rory vind ik nogal irritant/onnozel worden. Zo gemakkelijk als ze eerst wegrent bij Logan, en dan als hij een verhaaltje tegen haar afratelt meteen weer terug rent. Maar dan vervolgens wel drie dagen niets van haar laat horen. Volgens mij weet ze zelf nog steeds niet wat ze wil.
Mrs. Kim daarentegen wordt steeds leuker. Die pushed Zack om een hit te maken. Ook hoe Zack dan achter haar aanloopt als ze klaar zijn: helemaal blij er achteraan rennen en zeggen dat Brian hem niet genoeg stimuleert omdat die te snel tevreden is![]()
6x18: The real Paul Anka.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:14 schreef outcast_within het volgende:
welke ep was dit?
Paul Anka is een zanger;)quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:38 schreef outcast_within het volgende:
haha paul ankaik weet niet wie het precies is. maar kan me er wel iets bij voorstellen. soort van cnn meubel die al eeuwen de interviews doet.
geweldige naam voor zo'n hond met zoveel persoonlijkheid
Je moet zijn big band versie van Smells Like Teen Spirit maar eens downloaden.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:38 schreef outcast_within het volgende:
haha paul ankaik weet niet wie het precies is. maar kan me er wel iets bij voorstellen. soort van cnn meubel die al eeuwen de interviews doet.
een aantal afleveringen geleden, ben benieuwd of hij miss toch weer een vaste rol gaat krijgen.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:40 schreef starry-night het volgende:
ik vond de aflevring gisteren weer leuk :-) ik wist alleen niet dat die jessie (zo heet die toch?) er weer in is
idd voor het eerst dat het weer leuk was (vond ik dan)quote:Op woensdag 22 november 2006 17:40 schreef starry-night het volgende:
ik vond de aflevring gisteren weer leuk :-) ik wist alleen niet dat die jessie (zo heet die toch?) er weer in is
Ik vind Jess juist tof nu...in die paar afl. zijn rol ook wat uitgediept...normaal was hij alleen maar de rebel. (p.s. geen tijd om nieuw topic aan te maken wil jij dat doen DarkElf?)quote:Op woensdag 22 november 2006 18:51 schreef DarkElf het volgende:
[..]
idd voor het eerst dat het weer leuk was (vond ik dan)
ik vind jesse stommaar ja logan ook
dus dat schiet niet op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |