Mee eensquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:47 schreef rena het volgende:Jess
is zo veel leuker dan Logan, terwijl ik die eerst leuk vond. Ik vind Logan nu echt een eikel.
En Rory die tegen Emily ingaat![]()
![]()
Logan wordt express zo neergezet. Ik weet niet of iemand het audiocommentaar heeft gezien bij "You Jump, I Jump, Jack" die in de dvdbox zit van seizoen 5? Daar verteld Amy Palladino dat ze Logan hebben bedacht omdat ze iemand wilde introduceren die het "goede geld" presenteerde. Geld waarvan je leuke dingen kunt doen en kopen. Omdat Emily en Richard altijd een beetje het "kwade geld" zijn. Geld waar je wat voor moet doen, waar je geen "lol" van hebt. Ik vond het wel een mooie verklaring.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Misschien omdat Logan zich een beetje gedraagd als een verwend rijk jongetje, die maar iets hoeft te roepen en hij krijgt het, en ondertussen er over klaagt dat hij het zo zwaar heeft.
Weet je dat ik je op dit moment geweldig vind DE?quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:08 schreef DarkElf het volgende:
jess vind ik ook niets hoor.die irritante houding van hem toen hij bij luke woonde, de manier waarop hij rory behandelde door zomaar weg te gaan en alles.
nu ineens moeten we hem leuk gaan vinden dus zetten ze logan slecht neer.
stelletje meelopers
Omdat ik Jess ook maar een vervelende etter vind, maar niemand me maar lijkt te begrijpenquote:
Ikke welquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:13 schreef melismay het volgende:
[..]
Omdat ik Jess ook maar een vervelende etter vind, maar niemand me maar lijkt te begrijpen
Lekker spoiler ook weer net op net5.quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
Als je de gids hebt gelezen weet je 't al, vanavond spannende tijden in GG
Dat is dan in ieder geval wel een verrassing.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:57 schreef Q. het volgende:
En het is ALWEER NIET de aflevering uit de spoiler. Jezus Net5, kunnen jullie nou niets?
ik heb 'm gelukkig niet gezienquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:27 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Lekker spoiler ook weer net op net5..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |