Afleveringen? 1 Aflevering per dag?quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:06 schreef Q. het volgende:
Ik zit nu halverwege seizoen 4, met een snelheid van 1 aflevering per dag en in het weekend soms tot 3 afleveringen per dag.![]()
Ik heb werk.quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:16 schreef melismay het volgende:
[..]
Afleveringen? 1 Aflevering per dag?Ik kijk er gemiddeld 4 per dag, kan niet meer stoppen voor de dvd af is
Ik ookquote:
Ik heb ook de 43 gig torrent gedownloadquote:Op dinsdag 5 september 2006 09:06 schreef Q. het volgende:
Ik zit nu halverwege seizoen 4, met een snelheid van 1 aflevering per dag en in het weekend soms tot 3 afleveringen per dag.![]()
Rory is gestopt met haar studie op Yale. Lorelai vind het vreemd aangezien het altijd Rory's droom was.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:03 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb eigenlijk 2 vraagjes aangezien ik veel afleveringen heb gemist:
- Waarom spreken Rory en Lorelai niet meer met elkaar?
Logans vader heeft gezegd dat ze het vak journalist niet in zich heeft. Rory was geschokt. Rory was kwaad. Rory jatte een boot.quote:- Waarom heeft Rory een taakstraf?
Thx!quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:11 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Rory is gestopt met haar studie op Yale. Lorelai vind het vreemd aangezien het altijd Rory's droom was.
[..]
Logans vader heeft gezegd dat ze het vak journalist niet in zich heeft. Rory was geschokt. Rory was kwaad. Rory jatte een boot.
Smurfenversie.quote:Op woensdag 6 september 2006 06:53 schreef Q. het volgende:
Ligt het aan mij of draait Net 5 de afleveringen op hogere snelheid af? Alles klinkt zo anders.
"toenaderingen" eerder toch?quote:Op woensdag 6 september 2006 10:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jeej, het is weer begonnen!. En dan begint het ook meteen met toenaderingen tussen Lorelai en Rory.
.
Die was echt leuk ja.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
Jaa, was weer leuk. Die opmerking van Rory was echt geweldig: So, have you seen The Fourty-Year-Old Virgin? I think you'd like it''
![]()
![]()
"What is the DAR? " En al die vrouwen dan in lachen uitbarstenquote:Op woensdag 6 september 2006 19:21 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Die was echt leuk ja..
Luke had ook nog een leuke, maar ben hem alweer vergeten..
Over de Rory:quote:Op woensdag 6 september 2006 19:21 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Die was echt leuk ja..
Luke had ook nog een leuke, maar ben hem alweer vergeten..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
Ja, Net5 heeft het lekker duidelijk aangekondigd hequote:
quote:Op zondag 10 september 2006 16:49 schreef rena het volgende:
Vraagje voor mensen die het al gedownload en zo hebben:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: antwoord op rena's spoilervraag:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."
Die was goed ja!quote:Op woensdag 6 september 2006 17:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
Jaa, was weer leuk. Die opmerking van Rory was echt geweldig: So, have you seen The Fourty-Year-Old Virgin? I think you'd like it''
![]()
![]()
Misschien omdat Logan zich een beetje gedraagd als een verwend rijk jongetje, die maar iets hoeft te roepen en hij krijgt het, en ondertussen er over klaagt dat hij het zo zwaar heeft.quote:Op woensdag 13 september 2006 08:49 schreef melismay het volgende:
Ik kan nog steeds niet begrijpen wat "iedereen" nu tegen Logan heeft en waarom Jess zoveel beter is... Kan iemand me dat misschien uitleggen?
2quote:Op woensdag 13 september 2006 10:24 schreef googoodoll het volgende:
tvp... heb gister ook gemist.
hoeveel nieuwe afleveringen heb ik nu gemist?
Logan is inderdaad een verwende dronken bal. Maaaaaar Jess is ook echt stom vind ik. Een jankerd.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Misschien omdat Logan zich een beetje gedraagd als een verwend rijk jongetje, die maar iets hoeft te roepen en hij krijgt het, en ondertussen er over klaagt dat hij het zo zwaar heeft.
Ja, idd. En het was nog wel een enorme spoiler. Zit ik de hele tijd te wachten tot dat komt, komt het niet.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:12 schreef Luchtbel het volgende:
Er was wel weer een verkeerde aankondiging van Net 5, jammer.
Heb ik gelukkig niet gezienquote:Op woensdag 13 september 2006 11:16 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, idd. En het was nog wel een enorme spoiler. Zit ik de hele tijd te wachten tot dat komt, komt het niet.
als tenminste klopt wat ze zeiden in de aankondiging, dan is het een enorme spoiler voor komende afleveringen
Erg amateuristisch idd, zeker zo'n spoiler hoor je niet in een aankondiging te zetten.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:12 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Er was wel weer een verkeerde aankondiging van Net 5, jammer.
Deanquote:Op woensdag 13 september 2006 14:54 schreef Juweel het volgende:
Hoe heette het getrouwde vriendje van Rory ook al weer?
Mee eensquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:47 schreef rena het volgende:Jess
is zo veel leuker dan Logan, terwijl ik die eerst leuk vond. Ik vind Logan nu echt een eikel.
En Rory die tegen Emily ingaat![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |