O ja,quote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
GGIk ga wel een paar herhalingen kijken, al is het alleen maar voor
Logan
Inderdaad, ik zag ze gisteren weer liggen, ze zijn nu wel goedkoper dan eerst, maar nog steeds 50 euro (!) voor 22 afleveringenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:16 schreef Airelle het volgende:
Ik ga weer kijken hoor. Herhalingen blijven leuk (zolang de dvd's een fortuin kosten).
Understatement!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:27 schreef Liejannuh het volgende:
De herhalingen zijn ook leuk, want het is een leuke serie!
Zoveel nieuwe afleveringen zijn er niet meer.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:07 schreef gurlie het volgende:
Herhalingen?Ik dacht dat het nieuwe afleveringen waren?
quote:Op maandag 26 juni 2006 16:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Zoveel nieuwe afleveringen zijn er niet meer.
jammerquote:Op maandag 26 juni 2006 16:13 schreef Q. het volgende:
[..]
hoeveel series moeten er dan nog hier in Nederland worden uitgezonden?quote:Op maandag 26 juni 2006 16:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Een halve.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:08 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hoeveel series moeten er dan nog hier in Nederland worden uitgezonden?
Ik ben even kwijt wie je hier mee bedoeltquote:Op maandag 26 juni 2006 23:07 schreef Q. het volgende:
De Palladino's zullen er in seizoen 7 niet meer zijn, ik ben bang dat de serie niet meer hetzelfde zal zijn....
De bedenkers van de serie, Amy Sherman en haar man.quote:Op maandag 26 juni 2006 23:19 schreef rena het volgende:
[..]
Ik ben even kwijt wie je hier mee bedoelt![]()
![]()
quote:A 'Gilmore' Breakup
Bledel, Ventimiglia end off-screen relationship
Following the end of their on-screen romance, "Gilmore Girls" star Alexis Bledel and former co-star Milo Ventimiglia have split up.
If your first response to the above news was, "They were dating?," don't feel too bad. Although they were a couple for three-plus years, Bledel and Ventimiglia managed to avoid having a harsh spotlight cast on their relationship.
Their parting was apparently similarly low-key. A spokesman for Ventimiglia tells People that the actor "is currently single," but that's about it as details of the breakup go. Both are preparing to work on TV series in the fall, Bledel continuing her role as Rory on "Gilmore Girls" and Ventimiglia in the new NBC show "Heroes."
The two met when Ventimiglia joined the cast of "Gilmore Girls" early in the show's second season as Jess, the not-all-that-bad-boy nephew of Luke Danes (Scott Patterson). Jess became a love interest for Rory fairly quickly, but the two didn't start dating in real life until the end of Ventimiglia's stint as a regular on the series.
He made a couple of guest appearances on the show last season, the last of which signaled an end to the characters' relationship. Ventimiglia also starred in another WB series, "The Bedford Diaries," last season before moving on to "Heroes."
In addition to "Gilmore Girls," Bledel's credits include "Sin City" and "The Sisterhood of the Traveling Pants."
In dat filmpje zie je het ook weer duidelijk: Amy Sherman-Palladino is gewoon Lorelai Gilmore. Ze stopt bij het schrijven duidelijk veel van zichzelf in het personage Lorelai, en Lauren Graham heeft ook goed naar haar gekeken voor het invullen van de rol.quote:
Dat heb je wel eens, de emotionele kant onwikkelt zich wat later. Blijf maar lekker bij je actie seriesquote:Op maandag 10 juli 2006 11:42 schreef wolfrolf het volgende:
Gilmore Girls
Wat een suffe serie vind ik dat zeg
Smallville+Supernatural+Veronica Mars uber alles
Nou ja, ik heb heel seizoen 6 al gezien.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vanaf volgende week dinsdag om 21:30 weer een nieuwe GG!
Ehm, Veronica Mars is anders wel über-emo hoor.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:27 schreef slindenau het volgende:
[..]
Dat heb je wel eens, de emotionele kant onwikkelt zich wat later. Blijf maar lekker bij je actie series.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb heel seizoen 6 al gezien.![]()
Wist ik veel, dat programma ken ik niet eens.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:26 schreef Marble het volgende:
[..]
Ehm, Veronica Mars is anders wel über-emo hoor.
Dus jij doet eigenlijk hetzelfde als wolfrolf, oordelen over iets dat je nog niet eens of nauwelijks gezien hebt.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:30 schreef slindenau het volgende:
[..]
Wist ik veel, dat programma ken ik niet eens.
Hoezo...waaruit maak jij op dat hij GG niet of nauwelijks heeft gezien? Maar ik oordeel inderdaad op basis van de titels van die series, omdat ik enkel van Smallville weet waar deze over gaat.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:34 schreef Marble het volgende:
[..]
Dus jij doet eigenlijk hetzelfde als wolfrolf, oordelen over iets dat je nog niet eens of nauwelijks gezien hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |