Die was goed ja!quote:Op woensdag 6 september 2006 17:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
Jaa, was weer leuk. Die opmerking van Rory was echt geweldig: So, have you seen The Fourty-Year-Old Virgin? I think you'd like it''
![]()
![]()
Misschien omdat Logan zich een beetje gedraagd als een verwend rijk jongetje, die maar iets hoeft te roepen en hij krijgt het, en ondertussen er over klaagt dat hij het zo zwaar heeft.quote:Op woensdag 13 september 2006 08:49 schreef melismay het volgende:
Ik kan nog steeds niet begrijpen wat "iedereen" nu tegen Logan heeft en waarom Jess zoveel beter is... Kan iemand me dat misschien uitleggen?
2quote:Op woensdag 13 september 2006 10:24 schreef googoodoll het volgende:
tvp... heb gister ook gemist.
hoeveel nieuwe afleveringen heb ik nu gemist?
Logan is inderdaad een verwende dronken bal. Maaaaaar Jess is ook echt stom vind ik. Een jankerd.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Misschien omdat Logan zich een beetje gedraagd als een verwend rijk jongetje, die maar iets hoeft te roepen en hij krijgt het, en ondertussen er over klaagt dat hij het zo zwaar heeft.
Ja, idd. En het was nog wel een enorme spoiler. Zit ik de hele tijd te wachten tot dat komt, komt het niet.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:12 schreef Luchtbel het volgende:
Er was wel weer een verkeerde aankondiging van Net 5, jammer.
Heb ik gelukkig niet gezienquote:Op woensdag 13 september 2006 11:16 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, idd. En het was nog wel een enorme spoiler. Zit ik de hele tijd te wachten tot dat komt, komt het niet.
als tenminste klopt wat ze zeiden in de aankondiging, dan is het een enorme spoiler voor komende afleveringen
Erg amateuristisch idd, zeker zo'n spoiler hoor je niet in een aankondiging te zetten.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:12 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Er was wel weer een verkeerde aankondiging van Net 5, jammer.
Deanquote:Op woensdag 13 september 2006 14:54 schreef Juweel het volgende:
Hoe heette het getrouwde vriendje van Rory ook al weer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |