Doyle.quote:Op zondag 12 november 2006 08:25 schreef IV_Xample het volgende:
ik vond het tussen zack en lane ook erg schattig...een ring van de lommerd, lief toch
en ja rory en logan, kweet het ook niet hoor...
en dan die vriend van paris die ineens rory in haar nek gaat aflebberen
whahahaha (kweet even zijn naam niet meer)
Ja, Lorelai zegt nu dat ze het OK vind, terwijl ze het duidelijk niet OK vindt, maar begint er niet over, dus dat zie je alweer aankomen dat het fout gaat.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:58 schreef alwaysthebest het volgende:
Erg toffe aflevering.
Je voelt alleen wel dat de bom aan het barsten is. Bij Lorelai én Rory.
Rory vind ik nogal irritant/onnozel worden. Zo gemakkelijk als ze eerst wegrent bij Logan, en dan als hij een verhaaltje tegen haar afratelt meteen weer terug rent. Maar dan vervolgens wel drie dagen niets van haar laat horen. Volgens mij weet ze zelf nog steeds niet wat ze wil.quote:Op woensdag 15 november 2006 07:40 schreef Maneki.Neko het volgende:
Jup, die twee zitten duidelijk straks samen op de bank voor een videomarathon met bergen vreetvoer. Diepongelukkig.
Met jou kan ik praten! Rory is echt een dom wicht, het zou beter zijn als ze wat meer op d'r moeder zou gaan lijkenquote:Op woensdag 15 november 2006 08:02 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Rory vind ik nogal irritant/onnozel worden. Zo gemakkelijk als ze eerst wegrent bij Logan, en dan als hij een verhaaltje tegen haar afratelt meteen weer terug rent. Maar dan vervolgens wel drie dagen niets van haar laat horen. Volgens mij weet ze zelf nog steeds niet wat ze wil.
Mrs. Kim daarentegen wordt steeds leuker. Die pushed Zack om een hit te maken. Ook hoe Zack dan achter haar aanloopt als ze klaar zijn: helemaal blij er achteraan rennen en zeggen dat Brian hem niet genoeg stimuleert omdat die te snel tevreden is![]()
6x18: The real Paul Anka.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:14 schreef outcast_within het volgende:
welke ep was dit?
Paul Anka is een zanger;)quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:38 schreef outcast_within het volgende:
haha paul ankaik weet niet wie het precies is. maar kan me er wel iets bij voorstellen. soort van cnn meubel die al eeuwen de interviews doet.
geweldige naam voor zo'n hond met zoveel persoonlijkheid
Je moet zijn big band versie van Smells Like Teen Spirit maar eens downloaden.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:38 schreef outcast_within het volgende:
haha paul ankaik weet niet wie het precies is. maar kan me er wel iets bij voorstellen. soort van cnn meubel die al eeuwen de interviews doet.
een aantal afleveringen geleden, ben benieuwd of hij miss toch weer een vaste rol gaat krijgen.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:40 schreef starry-night het volgende:
ik vond de aflevring gisteren weer leuk :-) ik wist alleen niet dat die jessie (zo heet die toch?) er weer in is
idd voor het eerst dat het weer leuk was (vond ik dan)quote:Op woensdag 22 november 2006 17:40 schreef starry-night het volgende:
ik vond de aflevring gisteren weer leuk :-) ik wist alleen niet dat die jessie (zo heet die toch?) er weer in is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |