abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43469815
ik vond het tussen zack en lane ook erg schattig...een ring van de lommerd, lief toch

en ja rory en logan, kweet het ook niet hoor...
en dan die vriend van paris die ineens rory in haar nek gaat aflebberen
whahahaha (kweet even zijn naam niet meer)
what you see, is what you get!
pi_43522393
quote:
Op zondag 12 november 2006 08:25 schreef IV_Xample het volgende:
ik vond het tussen zack en lane ook erg schattig...een ring van de lommerd, lief toch

en ja rory en logan, kweet het ook niet hoor...
en dan die vriend van paris die ineens rory in haar nek gaat aflebberen
whahahaha (kweet even zijn naam niet meer)
Doyle.
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
pi_43527591
Ik vind Logan niet zo leuk!
Noot noot.
pi_43534003
Vanavond is het weer zo ver

Maar helaas moet ik het opnemen, moet morgen om 5.45 op voor tentamen dus ga maar redelijk vroeg slapen! Dan kan ik me op woensdag verheugen en ondertussen NIET in dit topic kijken.
pi_43538483
damn ik moet het ook opnemen....
maar meneer agent..ik heb gewoon een avontuurlijk dna ;-)
  dinsdag 14 november 2006 @ 22:58:15 #281
88233 Steve
Still the best.
pi_43561631
Erg toffe aflevering.
Je voelt alleen wel dat de bom aan het barsten is. Bij Lorelai én Rory.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_43567921
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 22:58 schreef alwaysthebest het volgende:
Erg toffe aflevering.
Je voelt alleen wel dat de bom aan het barsten is. Bij Lorelai én Rory.
Ja, Lorelai zegt nu dat ze het OK vind, terwijl ze het duidelijk niet OK vindt, maar begint er niet over, dus dat zie je alweer aankomen dat het fout gaat.
De manier waarop Rory Logan negeerde (met die telefoontjes) en dan erover liegen.
pi_43568049
Jup, die twee zitten duidelijk straks samen op de bank voor een videomarathon met bergen vreetvoer. Diepongelukkig.
Saartje
pi_43568227
quote:
Op woensdag 15 november 2006 07:40 schreef Maneki.Neko het volgende:
Jup, die twee zitten duidelijk straks samen op de bank voor een videomarathon met bergen vreetvoer. Diepongelukkig.
Rory vind ik nogal irritant/onnozel worden. Zo gemakkelijk als ze eerst wegrent bij Logan, en dan als hij een verhaaltje tegen haar afratelt meteen weer terug rent. Maar dan vervolgens wel drie dagen niets van haar laat horen. Volgens mij weet ze zelf nog steeds niet wat ze wil.

Mrs. Kim daarentegen wordt steeds leuker. Die pushed Zack om een hit te maken. Ook hoe Zack dan achter haar aanloopt als ze klaar zijn: helemaal blij er achteraan rennen en zeggen dat Brian hem niet genoeg stimuleert omdat die te snel tevreden is
  woensdag 15 november 2006 @ 08:05:49 #285
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_43568260
He jammer, aan de TT Dacht ik, misschien wel weer effe pauze met GG.
Maar niet dus. Nou, dan is de dinsdag avond nog steeds de TV avond van mijn vrouwtje
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_43574647
de schrijvers hebben zo hun best gedaan om friends niet te quoten...elke keer weer andere variatie op 'we were on a break'...
pi_43576397
Inderdaad Rianne!
"We were apart!"
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
pi_43603707
Ik zat stiekem te hopen dat Logan "We were on a break!" zou roepen
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
  zaterdag 18 november 2006 @ 23:47:38 #289
52555 jadelovespat
who lose dreaming, is lost.
pi_43673244
quote:
Op woensdag 15 november 2006 08:02 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Rory vind ik nogal irritant/onnozel worden. Zo gemakkelijk als ze eerst wegrent bij Logan, en dan als hij een verhaaltje tegen haar afratelt meteen weer terug rent. Maar dan vervolgens wel drie dagen niets van haar laat horen. Volgens mij weet ze zelf nog steeds niet wat ze wil.

Mrs. Kim daarentegen wordt steeds leuker. Die pushed Zack om een hit te maken. Ook hoe Zack dan achter haar aanloopt als ze klaar zijn: helemaal blij er achteraan rennen en zeggen dat Brian hem niet genoeg stimuleert omdat die te snel tevreden is
Met jou kan ik praten! Rory is echt een dom wicht, het zou beter zijn als ze wat meer op d'r moeder zou gaan lijken

Mrs. Kim rules! Hahaha die is zo verrassend altijd, totaal niet normaal en menselijk hahaha. Ik moest echt lachen met dat gedoe om die Hit.

Ik ben wel blij dat Rory niet alles achterhoud voor Lorelei, want dat is helemaal irritant.
Isn't a smoking area in a restaurant just like a peeing corner in a swimming pool?!!
Can't rain all the time
pi_43711632
er moet echt ff wat meer spanning komen in de serie..vind het maar niks dat ze beide nu zo zielig doen..ben benieuwd of er dinsdag wat leuks gebeurt
pi_43767373
welke ep was dit? heb het einde gekeken. ben benieuwd hoe mooi de jurk uiteindelijk word
  dinsdag 21 november 2006 @ 23:30:18 #292
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_43767901
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 23:14 schreef outcast_within het volgende:
welke ep was dit?
6x18: The real Paul Anka.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_43768170
haha paul anka ik weet niet wie het precies is. maar kan me er wel iets bij voorstellen. soort van cnn meubel die al eeuwen de interviews doet.
geweldige naam voor zo'n hond met zoveel persoonlijkheid
pi_43769194
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 23:38 schreef outcast_within het volgende:
haha paul anka ik weet niet wie het precies is. maar kan me er wel iets bij voorstellen. soort van cnn meubel die al eeuwen de interviews doet.
geweldige naam voor zo'n hond met zoveel persoonlijkheid
Paul Anka is een zanger;)

Leuke afl. btw. Rory en Jess

En Kirk die werkelijkwaar zo'n beetje elk beroep uitoefent

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2006 00:10:01 ]
  woensdag 22 november 2006 @ 09:53:32 #295
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_43773950
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 23:38 schreef outcast_within het volgende:
Je moet zijn big band versie van Smells Like Teen Spirit maar eens downloaden.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_43788941
ik vond de aflevring gisteren weer leuk :-) ik wist alleen niet dat die jessie (zo heet die toch?) er weer in is
pi_43790750
Zeker weer leuke aflevering, maar dat vind ik nogal vaak
pi_43791046
Ja hij was leuk, Emily die denkt dat ze met April aan het kaarten is . En dan die trouwjurk aan het eind, mét broek ! Was weer leuk dat Jess erin voor kwam.
pi_43791138
quote:
Op woensdag 22 november 2006 17:40 schreef starry-night het volgende:
ik vond de aflevring gisteren weer leuk :-) ik wist alleen niet dat die jessie (zo heet die toch?) er weer in is
een aantal afleveringen geleden, ben benieuwd of hij miss toch weer een vaste rol gaat krijgen.
pi_43791232
quote:
Op woensdag 22 november 2006 17:40 schreef starry-night het volgende:
idd voor het eerst dat het weer leuk was (vond ik dan)

ik vind jesse stom maar ja logan ook dus dat schiet niet op
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')