Ikke wel! Zonder thee en chocolade dan.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:45 schreef SeaOfLove het volgende:
Zit iedereen alweer klaar met thee en chocolade?
Normaal kon ik altijd wel lachen om het neurotische gedrag van Paris...maar dit is een beetje téquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:10 schreef Miss-V het volgende:
Nou, Lorelai weet het eindelijk..ik snap alleen niet waarom die sukkel het niet gewoon heeft verteld..en ik vind dat kind maar irritant. Die Paris is echt onmogelijk
.
Neee dat meen je niet dat 7 het laatste seizoen isquote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:43 schreef blaaatkipje het volgende:
Seizoen 7 is het laatste seizoen en is inmiddels begonnen in de VS, jullie kijken nu seizoen 6 ja
Toch heb ik oneindig lang (voor mijn gevoel dan) Friends, Will&Grace, BH90210, Melrose Place en Ally McBeal gekekenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:41 schreef IV_Xample het volgende:
maar ja ze kunnen het ook niet oneindig laten doorgaan he...dan raakt de sleur er helemaal in....
Liefquote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:59 schreef Jojoortje het volgende:
Zo lief kan een jongen helemaal niet zijn... Of wel?![]()
You've Been Gilmoredquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:24 schreef donald_dick het volgende:
weet iemand welke episode ovan welke serie er werd uitgezonden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |